Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
O dan prop ik zo'n vampierengebitje in m'n mond. Lache!!

Ik heb vandaag mijn motto veranderd maarre... niet te zien. Wat heb ik fout gedaan? (Ja heb de wijziging wel opgeslagen)
Ik geef 't op hier. En ik ga lekker film kijken ofzo. Tot morgen!
Kampen, een waardevolle vriendschap is dit niet waard. Ga het gesprek met hem aan en vertel hem dat je jullie vriendschap niet op het spel wilt zetten. Dat hij donders goed weet dat jij geen gevoelens in dat op zicht voor hem hebt en dat hij een keuze moet maken. Of een goed gesprek met zijn vriendin of de relatie verbreken. Want dat het niet goed zit lijkt mij wel duidelijk.

Mijn beste vriend en ik hebben ooit (lang geleden) ook geyokoot en op een gegeven moment werd duidelijk dat we iets kostbaars op het spel aan het zetten waren en was het over met yoko en john. Geen moment spijt van gehad want de vriendschap is hechter dan ooit!

Ik heb lekker gewinkeld in Grun. Een leuk shirt gescored.

Belt mijn dochter net: mam, waarom heb jij die trui in Milaan gekocht? Omdat ik hem zag liggen in de etalge en hem mooi vond, hoezo? Zij: 'ik zag jouw trui net voorbij komen op de reclame van H&M'.
Mogge. Lekker druk hier. Maar ik ben er ook niet, ik ga film kijken.

Doet de site het alweer trouwens? Ik kwak er vanmiddag alleen mobiel op.
Ik merk nu dat alleen mobiel mogelijk is. Wat een armoe! Zit the voice te kijken. Verder vandaag lekker door de sneeuw geschoven, vond het wel weer leuk!
Dames ik heb er 7 uur over gedaan om van werk naar huis te komen!!! Wat een drama was het op de weg!

Maar heb wel veel lol gehad met mijn carpoolmaatje.

Vandaag boodschappen doen en opruimen!
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:Tikker schreef op 16 december 2010 @ 20:13:

O dan prop ik zo'n vampierengebitje in m'n mond. Lache!!

Ik heb vandaag mijn motto veranderd maarre... niet te zien. Wat heb ik fout gedaan? (Ja heb de wijziging wel opgeslagen)

Het is een forumbug. Beetje het zelfde verhaal als tigg x opnieuw inloggen.

Yonna ik heb vandaag met beste vriend gesproken en hij weet dat ik niks voel en ook hij wil vriendschap niet op het spel zetten.

Hij heeft al 10x sorry gezegt en ik vergeef het hem ook wel alleen het blijft even vreemd. Hij heeft het ook tegen zijn vriendin gezegt en zij zegt nou als je zo nodig buiten de deur wil yokoen doe je dat maar. Maar hij zegt ook dat dit ervan komt als je thuis niks krijgt. Bijna 5 maand geen yoko en john dat is ook om tegen de muren op te lopen lijkt me

Seksoloog zijn ze al geweest en er is niks met dr in dat opzicht en vroeger is er ook niks gebeurd ze vind het gewoon niks aan.

Verder wil ik niet meer trouwens met Marels tegen die tijd ben ik waarschijnlijk al koud dussuhh Yonna jij mag dr hebben hoor

Zoek wel een leuke vent die voor mijn 30e met me in het bootje stapt
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa. Zo makkelijk word ik hier gedumpt...

Ik ga morgen naar de Kerstmarkt in Antwerpen denk ik
Oww leuk! Doe je voorzichtig met dit weer?

Tja zo gemakkelijk gaat dat Marels.. Je weet toch
Hellleuwh!

Tjee Kampen 7 uur?? En heb je ook nog langer gewerkt? Moest idd wel aan je denken gister.

Vandaag weinig gedaan. Ik ben moe dus heb lekker op de bank gehangen en een boekje gelezen.

O leuk Antwerpen!
Ja 7 uur was een hel. Maar heb wel onwijs gelachen met carpool maatje

Langer gewerkt een half uurtje en toen zeiden ga maar naar huis anders kan je als je thuis bent meteen weer trg om maandag ochtend weer te beginnen

Dus ik heb me voor genomen is het een hels karwei om weg te komen maandag blijf ik thuis!
Ik heb een keer 2 uur vast gestaan in een parkeergarage na een evenement. Stond helemaal onderin en had dus een paar autootjes voor me. Toen heb ik voor mijn vriend een hele cd meegeblert, heel dramatisch maar heel komisch

Lijkt me een strak plan dat je dan lekker thuis blijft. Kan ik me helaas niet achter verschuilen, ik hoef maar 10 kilometer.
Haha ja je moet wat he? Niemand een gehoor beschadiging opgelopen :P

Ehmm en als je nou zegt dat je helemaal ben ingesneeuwd? En dat je de deur niet meer open krijgt
Nee ik denk dat ik juist heel veel mensen vermaakt heb. Althans dat wil ik graag geloven

Ik vrees dat ze me dan gewoon komen halen. Het is nogal een bedrijf met een "familiegevoel" :puke:
Hahaha nou lekker blijven geloven dan

Ow bah is het zo erg? Nou daar ben je lekker mee dan.
Hahaha, wij hebben dat ook eens gehad Tik, dat was na Iron Maiden toen. Concert was op 't circuit in Assen en wij stonden ergens in een weiland rond het circuit. Wegrijden was to-ta-le chaos, ik denk dat we nog een uur of twee op de motorkap gehangen hebben met bier voor we eindelijk een meter vooruit konden. Uiteindelijk drie uur bezig geweest met 't terein af komen.

Maar als er één concert was dat 't waard was....

Ik wou dat ik dat kon trouwens, gewoon afmelden omdat er teveel sneeuw ligt. Hier ligt er inmiddels een centimeter of 20, gok ik. Eigenlijk is er volgens mij geen doorkomen aan, maar ja, ik heb niet veel keuze.

Nu moet ik de Randstad niet door he, dat scheelt, maar toch, ook hier ist geen pretje. Ik ga maar om half zeven uiterlijk weg morgen....
Morguuh

Nou voor mij is eerder weggaan geen optie. Dan mag ik inplaats van kwart over 4 snachts wel om 00:00 uur vertrekken Mooi niet dat ik daar aan begin

Ben trouwens net wakker Mijn buren heb yoko en john gespeeld een aantal uur vanacht heb geen oog dicht gedaan...

Snap niet dat, dat zoveel herrie moet maken maar goed dat terzijde
Ben eens bij een concert helemaal verregend, dat is opzich niet erg maar ik had een zelf geverft t-shirt aan en mijn haar ook net geverft. Het begon ook vreselijk te onweren en dat was toch best ff eng. Maar een goed concert is dat waard! Toen ik eindelijk thuis kwam was ik helemaal roze en dat was toen niet echt mijn favoriete kleur!

Vriend trotseert nu de sneeuw om de kattenbak uit de schuur te halen. Kat is alleen maar aan het bleren. Hij vindt er niets aan en is zwaar beledigd dat hij lastig wordt gevallen met al die sneeuw. Hij kan zo lekker poepen en plassen op z'n bak, en hoeft hij helemaal niet meer naar buiten. Ben benieuwd of hij dat gaat doen hoor, vorig jaar issie er ook niet opgegaan.

Nou Kampen volgens mij ben je lekker vrij morgen!

Gewoon ff bij de buren aanbellen als ze bezig zijn en vragen of het allemaal wel goed gaat.

O kat is nu naar buiten en springt als een haas door de tuin, ziet er niet uit
Is roze niet jouw kleur?? lijkt me ook wel eng trouwens met zulk weer buiten staan maar als het concert het waard is waarom niet.

Arm beest hij zal toch keuzes moeten maken buiten koud schijten of behagelijk warm op de kattebak schijten

Ben al eens bij de buren geweest omdat onze hele galleij zoiets had dit kan niet en niemand durfde. dus ik hop naar boven zij zei nou dan doe je toch gewoon lekker mee. Nou stond ik dan met een bek vol tanden.

Hoeveel sneeuw ligt er nu dan bij jullie? Als een haas door de tuin haha zal me een gezicht zijn
Toen was roze niet mijn kleur. Nu wel Het was ook best eng maar we konden ook niet echt een kant op zeg maar. Het was in het Goffertpark in Nijmegen en we zonden helemaal vooraan in het midden. En ik was toen 17 ofzo? Dan zie je risico's ook wel in een ander licht.

nee dan zou ik ook even niets weten te zeggen. Kun je niet gewoon een keer heel hard terug hijgen? Ow ow ow Yes, Yes, Yes, harder, harder, haaaarrrderrrr!!!!!!!!!! En dan flink op de muren bonken. Of hele harder technohouse opzetten.

Er ligt hier zo'n 20 centimeter sneeuw. En bij jou dan? Volgens mij gaat het zo ook weer losbarsten. We hebben iig boodschappen gedaan dus hoef voorlopig de deur niet meer uit.
Hoe zal Yonna het trouwens hebben in Maastricht? Volgens mij een mooi romantisch plaatje daar!
Ach naar mate je ouder word veranderd je smaak he

Ehmm ik sta tot ruim over mijn enkels in de sneeuw. Ik wil eigenlijk even naar mijn ouders die zijn behoorlijk ziek maar de auto pakken kan niet.. De fiets te gevaarlijk en lopen te ver weg. Maar heb het belooft dus zal even kijken hoe ik dat ga doen.

Ja zou ik ook kunnen doen en de muziek ook maar om 00:00 uur snachts word dat niet op prijs gesteld maar dat geneuk zo hard stel ik ook niet opprijs

Ben ook benieuwd hoe Yonna het heeft we zullen het vandaag of morgen wel horen denk ik.

Owww boodschappen ja dat moet ik nog even doen. Even hamsteren voor het geval we insneeuwen
Ja dat kan je wel zeggen... hoe is het met de zoektocht naar een goeie tattoeerder? Ik heb voor kerst een tattoo gevraagd aan lief maar helaas pindakaas daar ging hij niet aan meewerken

Liggen je ouders gevloerd met griep? Ik zou eigenlijk ook niet blij zijn om nu naar mijn ouders te moeten... Gelukkig hoef ik ook niet!

Nee natuurlijk wordt harde muziek niet opprijs gesteld. Maar ja je moet wat. Of gewoon een keer aanbellen, bijvoorkeur als ze niet bezig zijn, "jullie waren gister weer zo lekker bezig, ik dacht ik heb ook een gaatje. Dus hier ben ik!"
Werkt hij daar niet aan mee?? Wat kinderachtig!

Ik heb er nog geen 1 gevonden maar ben druk opzoek!

Ja met een hele zware griep. Ik ben er nu en ze kunnen geen boe of bah zeggen. Dus ik loop met de honden en maak het huis aankant. Verder effe koken soepje ze moeten even eten!

Jeetje lijk wel of ik aan het moederen ben geslagen

Hmm ja is ook een optie zal ze eens overwegen :P
Ik ben terug, maar ga eerst naar de Mac

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven