Het viva kerstfeuiileton
dinsdag 14 december 2010 om 00:57
Het was bijna kerst, maar daar was het stel dat zich door de sneeuw moest ploegen zich niet van bewust. De vrouw, in haar dagelijks leven een vlotte meid met een leuke job bij communicatie voor een grote uitgever liep op haar laatste dagen. Ze had zeker 2 centimeter ontsluiting en flinke harde buiken. De man, een bekend forummer en niet de vader van de baby probeerde haar te begeleiden naar de ANWB praatpaal.
"blijf met je pote van me af Willem, ik heb al gezegd dat ik geen borstvoeding geef en daarmee Basta" brieste de vrouw.
Willem zette verongelijkt zijn helm op en mopperde: " jij wil gewoon niet luisteren, wat moet ik dan doen om tot je door te dringen, het is in het belang van ons kind!"
"ONS kind????" krijste de vrouw " ons kind???? hier heb jij niks mee te maken Willem, als je verder nog vragen hebt dan stuur je maar een mail, kijk voor het mailadres maar in het modtopic, Lul" beet de vrouw de man toe.
Willem zag haar bijna niet maar zo hard sneeuwde het.
" Als IK niet de vader ben, wie dan wel?, hoer!" dat laatste zei hij echter zo zacht dat de vrouw het niet kon horen.
" het was een fucking INTERVENTIE!" gilde ze ergens vanachter het sneeuwgordijn. " van wie dan? " mompelde willem.....
Plotsling hoorde hij tingelende harpen en het klapwieken van enorme vleugel .....
wie vervolgt? plaatjes mogen ook
"blijf met je pote van me af Willem, ik heb al gezegd dat ik geen borstvoeding geef en daarmee Basta" brieste de vrouw.
Willem zette verongelijkt zijn helm op en mopperde: " jij wil gewoon niet luisteren, wat moet ik dan doen om tot je door te dringen, het is in het belang van ons kind!"
"ONS kind????" krijste de vrouw " ons kind???? hier heb jij niks mee te maken Willem, als je verder nog vragen hebt dan stuur je maar een mail, kijk voor het mailadres maar in het modtopic, Lul" beet de vrouw de man toe.
Willem zag haar bijna niet maar zo hard sneeuwde het.
" Als IK niet de vader ben, wie dan wel?, hoer!" dat laatste zei hij echter zo zacht dat de vrouw het niet kon horen.
" het was een fucking INTERVENTIE!" gilde ze ergens vanachter het sneeuwgordijn. " van wie dan? " mompelde willem.....
Plotsling hoorde hij tingelende harpen en het klapwieken van enorme vleugel .....
wie vervolgt? plaatjes mogen ook
vrijdag 17 december 2010 om 00:55
Iwannalive wist er in ieder geval wel raad mee, ze gaf Jaap een wit kadetje uit de koeling van Eleonoira en beval hem zijn staaf ertussen te stoppen, ze drapeerde er wat sauerkraut op en dat was het moment waarop FV het aanvallen startschot loste.
Het was een chaos van jewelste want niemand wist wat ie moest doen. Er werd door elkaar gerend, geschreeuwd, aan TP's getrokken en de tena ladies vlogen in het rond. Alleen de Yes meisjes stonden wat huiverig aan de zijlijn.
Het werd tijd voor de rider ende rechter Rider.
Hij had zijn strohoedje op en kwam, heel gewoontjes op de step
Het was een chaos van jewelste want niemand wist wat ie moest doen. Er werd door elkaar gerend, geschreeuwd, aan TP's getrokken en de tena ladies vlogen in het rond. Alleen de Yes meisjes stonden wat huiverig aan de zijlijn.
Het werd tijd voor de rider ende rechter Rider.
Hij had zijn strohoedje op en kwam, heel gewoontjes op de step
vrijdag 17 december 2010 om 00:58
Rider de rechter was nog maar net op het festivalterrein aangekomen toen het KNMI een weerswaarschuwing afgaf. De wolk vanwaar Mod deze spontane besnijdenis had aanschouwd (en zag dat het goed was), dreigde alwéér naar beneden te donderen. Op een enkeling na, zocht iedereen een schuilplaats in afwachting van wat ging komen.
vrijdag 17 december 2010 om 01:11
Behalve meester Rider, die met zijn step naar zijn bureau tufte en daar afstapte en met gepaste stem vroeg
" zo en vertel maar eens wat er aan de hand is"
Iedereen zweeg
" zo en vertel maar eens wat er aan de hand is" Riderde Rechter deed alsof er niks was gebeurd maar ook dit keer bleef het angstvallig stil op wat gepiep van Ivyrosa na die met het jongleren een balletje in haar luchtpijp had gekregen.
" zo, dames, wat is er aan de hand" Rider bleef onvermoeibaar zichzelf herhalen...
Yette gaf IvyRosa een flinke knal tussen haar schouderbladen en het balletje schoot los, midden in het linker oog van de riderde Rechter.
" zo vertel maar eens....." Rider zweeg
BGB pakte snel haar tarzan en haalde de batterijen eruit en schoof deze in de Riderde Rechter.
"zo vertel maar eens wat er aan de hand is" antwoordde Rider
" zo en vertel maar eens wat er aan de hand is"
Iedereen zweeg
" zo en vertel maar eens wat er aan de hand is" Riderde Rechter deed alsof er niks was gebeurd maar ook dit keer bleef het angstvallig stil op wat gepiep van Ivyrosa na die met het jongleren een balletje in haar luchtpijp had gekregen.
" zo, dames, wat is er aan de hand" Rider bleef onvermoeibaar zichzelf herhalen...
Yette gaf IvyRosa een flinke knal tussen haar schouderbladen en het balletje schoot los, midden in het linker oog van de riderde Rechter.
" zo vertel maar eens....." Rider zweeg
BGB pakte snel haar tarzan en haalde de batterijen eruit en schoof deze in de Riderde Rechter.
"zo vertel maar eens wat er aan de hand is" antwoordde Rider
vrijdag 17 december 2010 om 01:14
Toen klonk er plots gerommel wat zacht begon echter allengs qua volume versterkte.... tot het moment dat echt iedereen duidelijk hoorde zingen:
"Its raininig Bans hale-lul-ja its raining bans
It's raining Bans - Amen
I'm gonna go out, I'm gonna let myself get
Absolutley soaking baaaaanned .....
"Its raininig Bans hale-lul-ja its raining bans
It's raining Bans - Amen
I'm gonna go out, I'm gonna let myself get
Absolutley soaking baaaaanned .....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 17 december 2010 om 01:24
Swaffel de swaffel met een kegel van hier tot China.
Daar was die brieputlucht van de 2 knapen maar een kleine jongen bij.
Hij mompelde: Heeft er iemand Finimal, of twee? Ik heb me zo'n ongenadige koppijn!
MeesteresZinderenD liep op Willem af en hij deinsde toch wel naar achteren, pfew wat een lekker mokkel!
Daar was die brieputlucht van de 2 knapen maar een kleine jongen bij.
Hij mompelde: Heeft er iemand Finimal, of twee? Ik heb me zo'n ongenadige koppijn!
MeesteresZinderenD liep op Willem af en hij deinsde toch wel naar achteren, pfew wat een lekker mokkel!
vrijdag 17 december 2010 om 01:32
Ondertussen had de Mexicaanse griep van MOD of Mallah of hoe je hem ook noemen wil, IvyRosa in haar greep. Het arme kind rochelde enorme klodders bloed in het rond.
"ik wil een alternatieve therapeut gilde ze"
Eleonoera liep op een drafje met haar goedgevulde Louis Vuitton dokterstas naar een draaiende camera. "En hier heb ik de rescue remedie" zei ze zwoel en ze pakte een tinctuur en zwaaide er mee voor de camera, ze probeerde zo mysterieus mogelijk te kijken.
"help" gilde Ivyrosa, die nu leek te stikken in haar eigen bloed.
De rode klodders kleurden prachtig bij haar witte huid. Haar blauwe ogen opengesperd in paniek.
"Stel je niet zo aan liefje" zei Floks " ik heb zelf al zoveel meegemaakt in dit leven, hoeveel nicks denk je wel niet dat ik heb versleten" ze begon een enorm langdradige monoloog terwijl Ivyrosa haar laatste adem uitblies.
"is dat niet besmettelijk?" vroeg Zinderend
"ik wil een alternatieve therapeut gilde ze"
Eleonoera liep op een drafje met haar goedgevulde Louis Vuitton dokterstas naar een draaiende camera. "En hier heb ik de rescue remedie" zei ze zwoel en ze pakte een tinctuur en zwaaide er mee voor de camera, ze probeerde zo mysterieus mogelijk te kijken.
"help" gilde Ivyrosa, die nu leek te stikken in haar eigen bloed.
De rode klodders kleurden prachtig bij haar witte huid. Haar blauwe ogen opengesperd in paniek.
"Stel je niet zo aan liefje" zei Floks " ik heb zelf al zoveel meegemaakt in dit leven, hoeveel nicks denk je wel niet dat ik heb versleten" ze begon een enorm langdradige monoloog terwijl Ivyrosa haar laatste adem uitblies.
"is dat niet besmettelijk?" vroeg Zinderend
vrijdag 17 december 2010 om 01:34
En een belevenis werd het. Voordat hij het door had pakte Enn hem bij zijn laatste haren en trok zijn hoofd naar achter. Daarop propte Milo snel de rubber bal die IvyRosa had uitgespuugd in zijn mond.
En en Milo keken elkaar even begrijpend aan en sloegen Willem in de boeien, terwijl Meds rigoureus zijn broek naar beneden trok in de hoop wat piemelbrie te vinden.
4 paar ogen sperden zich wijdt open. In tegenstelling dan wat iedereen altijd dacht rolde er een enorme genotsknots uit Willem zijn onderbroekie. Van schrik, ivm het onthullen van zijn grote geheim, kneep Willem de billen stevig tegen elkaar, waardoor de enorme butplug ver zijn darmkanaal inschoot.
En en Milo keken elkaar even begrijpend aan en sloegen Willem in de boeien, terwijl Meds rigoureus zijn broek naar beneden trok in de hoop wat piemelbrie te vinden.
4 paar ogen sperden zich wijdt open. In tegenstelling dan wat iedereen altijd dacht rolde er een enorme genotsknots uit Willem zijn onderbroekie. Van schrik, ivm het onthullen van zijn grote geheim, kneep Willem de billen stevig tegen elkaar, waardoor de enorme butplug ver zijn darmkanaal inschoot.
vrijdag 17 december 2010 om 01:36
vrijdag 17 december 2010 om 01:40
Enn zag de plug achter in zijn keel omhoog komen. Zich niet gewaar van de schrik van de anderen door zijn enorme tampeloeris echter zelf rotgeschrokken door de waargenomen plug liet zij de haren van Willem plots los en deed drie stappen achteruit. Willem verloor zijn evenwicht en stortte op de grond. Iedereen stond met de bek open te kijken naar
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 17 december 2010 om 01:50
Iry legde haar oor op de grond en deed haar vinger op d'r lippen
" ze komen" fluisterde ze
"wie???" riepen de vrouwen in koor
maar die vraag werd gauw beantwoord, daar kwamen in volkswagenbusjes met spandoeken en verfbommen de actiegroep van de bewust Kinderlozen. Ze waren woest op EN vanwege haar achtling en wilden de schattige kindjes op een vlot zetten voor een solozeiltocht over de wereld.
" ze komen" fluisterde ze
"wie???" riepen de vrouwen in koor
maar die vraag werd gauw beantwoord, daar kwamen in volkswagenbusjes met spandoeken en verfbommen de actiegroep van de bewust Kinderlozen. Ze waren woest op EN vanwege haar achtling en wilden de schattige kindjes op een vlot zetten voor een solozeiltocht over de wereld.
vrijdag 17 december 2010 om 01:57
De tipitent ging open en daar stond BgB. Ze had eindelijk haar blauwe Snuggie verruild voor gewoon een pak. Met 'n subtiel krijtstreepje dat dan weer wel.
Wat een verschijning was ze! De zon scheen op haar zwoegende decolleté.
'Is het nou godverdomme afgelopen! En waar is dat behaarde kutkind, Meheds?!
De onbehoorlijke kinderlozen waren subiet stil. En de 8 of waren het er nou 7 van Elnienjo vlogen snel onder moeders rokken. Ze hadden het niet zo op LauraD.
Wat een verschijning was ze! De zon scheen op haar zwoegende decolleté.
'Is het nou godverdomme afgelopen! En waar is dat behaarde kutkind, Meheds?!
De onbehoorlijke kinderlozen waren subiet stil. En de 8 of waren het er nou 7 van Elnienjo vlogen snel onder moeders rokken. Ze hadden het niet zo op LauraD.
vrijdag 17 december 2010 om 01:58