Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax, wat fijn zeg dat het kereltje zo lekker opgekanpt is van de transfusie. Je klinkt echt helemaal gelukkig met je twee mannen. Fijn!

Cin, Gijs ook ziek? Dat had ik even gemist... Beterschap!

Kokos, hoe is het met jou dan? Janne (ha ha ha, leuk man!) lekker aan het slapen ?

Compu, hoe is ie daar? Je meissie al wel helemaal gewend aan de gehoorapp? Of doet ze ze steeds uit?
Hé Suze, hoe is het met jou dan? Gaat het nog? En heb je vriend nog over kunnen halen, om eerder dan maart te beginnen?
Mal, en met jou? En met de kleine grote LOPENDE man? Jeetje wat goed zeg, lopen en zwemmen! Je mag reuze trots zijn op hem en op jullie! Dankzij jullie stimulans en liefde gaat tie zo goed. Je bent geweldig meis!Bam, Julian was ook ziek geweest he? Nu weer helemaal ok? Wat een werk maak je van de kleurplaten actie zeg! Met een feessie als afsluiting, leuk hoor!

Wie vergeet ik nog??
Juffie: met ons hier verder alles goed hoor
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 14:25
Reden: laat maar...
% gewijzigd
Vanmorgen geshopt voor nieuwe winterjas voor Tobias.

Argghhh... daar word je dus echt niet blij van!

Hij heeft nu maat 86 (van vorig jaar) maar die wordt een beetje te krap.

Nu wilde ik eigenlijk maar 98 maar daar verzuipt hij echt in. Dus dan maar maat 92. Maar alle mouwen zijn echt zo lang voor Tobias! En hij maar gillen dat hij zn oude jas aan wilde en hij zat maar met die te lange mouwen te mieren... Pff..

Uiteindelijk heb ik na de H&M, WE, V&D, Villa Happ maar een jasje bij de C&A gehaald. Die zat nog het best en was maar 29 euro. En bij de kassa ging er nog 25% vanaf ook! Gelijk wandjes, muts en sjaal erbij. Maar gelukkig wil hij niks aan..

Duss..
Hai Naat, gaat wel hoor: ik hoorde mijn vent gisteren ineens zeggen "en dan ben je binnen nu en 3 maanden zwanger" dus dat gaat goed. Toen ik direct spijker met koppen wilde slaan was de reactie nog wel dat ik ff rustig aan moet doen maar ik geloof dat het wel in orde komt.

Verder zijn we ons weer druk aan het orienteren op de huizenmarkt. Amaal, na al jou enthousiaste verhalen gaan we toch nog maar eens in B kijken.... , gezellig!

Verder at the office een hoop gezeik maar ik laat het mijn humeur maar niet meer verpesten heb ik besloten. Ik doe waar ik voor betaald word en ga ondertussen langzaam op zoek naar iets anders (moeten we wel eerst besluiten waar we gaan wonen, dat zou wel handig zijn )

Ach en verder: ups en downs. Laatste tijd wat meer downs dan ups dus vandaar de radiostilte. Maar vandaag schijnt de zon en ziet het er iig buiten allemaal mooi uit dus pluk ik die dag!

Oh, Juultje is wakker... Ga haar even halen
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 14:46
Reden: word, Suus, word...
% gewijzigd
quote:Suze2 schreef op 14 december 2007 @ 13:53:

WE? Moet ik naar de WE? Hebben ze daar ook meisjes kleertjes of alleen voor jongens?

Naat hai! Hoe is ie?

Star, hullo dan! Binnekort echt eens koffie doen? Wel erg, we wonen zo dicht bij elkaar en dan nog spreken we nooit af...

Lijkt me gezellig Suus!

Je moet niet naar de WE, maar naar DIDI. Schattige kleertjes voor kleine meisjes.

Hoe is het met jou mop?
quote:Suze2 schreef op 14 december 2007 @ 14:06:

Juffie: met ons hier verder alles goed hoor
CD, sorry, ik weet niet hoe het komt, maar Kevin en Tobias haal ik iedere door elkaar.

Suze, hoi! Ja, Janne (ha, ha) ligt nu op bed. We zijn even naar de buurtsuper gelopen, is ongeveer 5 minuten. En terug wilde ze ook lopen, dus lekker in de weer geweest.

Goede berichten van jouw kant. Goed dat jullie meer op 1 lijn komen. Met mij gaat het prima, nu nog zwanger worden. Maar goed, de zin in seks is bij mij een stuk minder.... dus ik verwacht voorlopig niks, ha, ha!!
Ho ho ho ho ho ho ho ho ho, Gijs z'n jas kostte 5 euro bij de ZEEMAN!

(ok, hij heeft ook nog een Burberry-jas maar die van de Zeeman is ook best leuk en de Burberry-jas is van m'n neefje geweest)

(die van Cas niet trouwens, die kreeg een nieuwe, zooooooooooo lief )

Gijs ligt met z'n hoofd op mijn arm half te slapen. Arm stakkertje. Ik moet zo een AB-kuur ophalen.

Ok, nu moet ik Sam halen. Alle kiddies weer in jassen hijsen. Geweldig. Als ik jullie was, liet ik het bij 1.

Oh ik vergeet de helft

Net hoorde Lianne de brievenbus. Dat is erg lachen, want ze laat dan letterlijk alles vallen, roept "POST!!!" en rent naar de brievenbus.

Meiden, bedankt voor de kerstkaarten!

Naatie, ik heb maatje 92 voor Lianne, is ook te groot. De mouwen sla ik om. Dat werkt wel bij haar.

Mamax, wat lekker dat het zo goed gaat bij jullie.
Suus, you roel meid!

Goed dat je je humeur niet laat verpesten, gelijk heb je.

En wat een goeie opmerking van vent
mijn kind is raar: die zit nu een Raket te eten (waarbij ze dan wel weer heel slim opmerkt dat het "koud" is)...
Ha suze, leuk om je weer een te zien. brrr, ik moet nu toch echt niet aan een ijsje denken.

Juul weer helemaal toppie, gelukkig maar wel zo gezellig in huis;)

Ik hou niet van half, ik doe iets goeds of niet, hahaha voor mezelf wel eens lastig want dat betekent altijd een hoop werk.
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 14:57
Reden: zucht, wordt nog eens moe van mezelf
% gewijzigd
ik zou het bijna vergeten: We zijn vanmorgen bij een psz wezen kijken en Julian had na 2 minuten in de verlegenstand, het huisje gevonden en na 5 minuten ging zijn jas uit, hahahaha en hij ging dus niet meer mee zei hij. Nou sta je dan, grinnik..

Wij hadden er ook een goed gevoel over, dus we hebben het inschrijfformulier achtergelaten en hopelijk is er snel een plaatsje vrij.
Hé Su, dat is leuk nieuws van je vent en die 3 maanden!!! Ik hoop het voor je. Fijn je hier weer te zien.

Jin, bedankt voor je kaart! Je bent een stuk duurder uit dan wij hier, jij hebt zeker geen decemberzegels?

Jaaa, didi is leuk voor meisjes. Ik moet de WE maar eens checken. Bam, zit er bij jou een met kinderafdeling en zo ja, waar?

Fijn, ik heb een touwtje om de kast zodat Laurens die niet kan openmaken, maar hij weet gewoon hoe het touwtje eraf moet.. Nouja, opelijk liggen de glazen vazen niet aan diggelen binnenkort en blijft hij van de drank af :-)

Ha, ze hebben zeker klachten gehad over de lelijke ouwe vent! Maar die mislukte Touria hoef ik ook niet met haar blije hoofd hoor. Maar goed, daar hoef ik minder vaak naar te kijken dan die man, daar werden mijn ogen echt naar toe getrokken. vreemd.

Ha ha, Laurens heeft een tasje gepakt uit die kast en doet het om zijn arm. Hij zegt nu: huis, huis, doet de deur open en zegt auto auto. Hij loopt ook steeds met mijn armbanden. Heb ik toch nog mijn meisje Ha ha ha.
Spannend die Potter!!! Bridges, waar ben jij nu? Jij bent toch ook aan het lezen? Ik ben op blz 400, ongeveer hoor.
leuk bam!
Welke is het nou geworden Bam? Die ene waar je mij link van liet zien?

Suus, rare druif
Zit er een Sissy Boy in Bamstad Bam? Die is ook heel erg leuk voor jongetjes Amaal!
jee, ik wist niet dat er zoveel kinderkleding in 'gewone' winkels was... leuk zeg. Zit dat in Amsterdam? Hmm, echt geen zin om daar heen te gaan met de kinderen. Of in Nijmegen anders? Iemand die daar de weg weet?
sissyboy? ik denk het niet want dan had ik het wel geweten... is er een website van? ik ben ook nog op zoek naar kleertjes voor de kleine man

Ja hier zit een We met kinderafdeling, vanaf maatje 92. hij zit naast de mexx.

ja die waar ik je de link van heb gegeven idd
http://www.sissyboy.nl/
Sissi Boy zit in A'dam. Op de eilanden. Ook in Compustad trouwens. Nijmegen niet en daar zit ook volgens mij niet zoveel.

Waarom ga je niet naar Utrecht? Daar zit ook veel en ook een Sissi Boy trouwens.
hier zit tegenwoordig wel een zara, maar valt eigenlijk best wel tegen, vond ik dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven