Nijmegen

10-11-2010 10:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu mijn relatie verbroken is, wil ik graag mijn sociale netwerk in Nijmegen uitbreiden. Ik heb een aantal lieve vriendinnen waar ik heel blij mee ben, maar ik zou het leuk vinden om meiden te leren kennen die bijvoorbeeld meer dezelfde muziekvoorkeur delen en dus ook naar metalconcertjes, Fortarock,Eindhoven Metal Meeting, Graspop en dat soort festivals zouden willen gaan.

Ik ben dol op lezen, katten, muziek( qua concerten vooral rock/metal/punkrock/hardcore maar ik luister ook graag naar Counting Crows, Billy Holiday, Tom Waits enz, niet voor 1 gat te vangen ;) ), films, vegetarisch eten& koken, lange mails schrijven ( kort en bondig is aan mij niet besteed :S) , diepgaande gesprekken maar ook oeverloos slap geouwehoer, M.M.A& UFC en nog veel meer.

Qua leeftijd, tja, ik ben zelf 34 maar dat schijn je niet te merken haha. Zou leuk zijn als je om en nabij in dezelfde leeftijdscategorie zit.

Hoop op wat leuke reacties!
.
Hoi Josse!

Leuk! Ik kom alleen uit Velp... Heb wel heeeeel lang in Nijmegen gewoond, telt dat ook?

Ben bovendien mama en zwanger, maar ben niet alleen maar dat en hou verder zo ongeveer van dezelfde dingen als jij. Dus als je zin hebt om te mailen: punkiedunkie@gmail.com
Hey Josse,

Ben wel in voor jouw plannen. Mensen in mijn omgeving gaan steeds meer settelen en het was toch al moeilijk om meiden mee te krijgen naar concerten, dus lijkt me leuk om met je in contact te komen, Ook voor andere dingen ben ik in en ik hou ook erg veel van koken, katten en kletsen over van alles. Leeftijd klopt bijna, ik ben 31 maar ik kom ook vaak wel weg met heel wat jaartjes minde;). Mailen? dianedemol@gmail.com
hi!

ik zit niet excact in je leeftijdscategorie, maar als je je jong genoeg voelt ( want het zijn wel lange uren en hard werken & van hardrock/rock muziek houd...kun je je misschien opgeven bij eventure ( www.eventure-pd.nl )

Ik ben daar op mijn achttiende begonnen en na mijn studie ben ik er gewoon blijven werken omdat het zo leuk is ( en ik heb gewoon een fulltime job ) . Het is werk op festivals zoals fortarock, lowlands, vroeger fields of rock, zwarte cross, etc. Er werken mensen in de leeftijd 18-45. Soms moeilijk te combineren met werk...maar voor mij nog steeds de moeite waard.

Misschien is dit een goede tip voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven