Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Star heeft kennisgemaakt met OpruimDiri
Toch wel bevallen dus kortere haare foorige keer?

Ah kijk, als je het over visjes hebt!
quote:peppie schreef op 14 december 2007 @ 15:29:

Star heeft kennisgemaakt met OpruimDiri Dwangneurose Diri?
Go Vishie!

Goed hè dat haar! Compleet met gel . Helaas denk ie nu dat ie met zo`n stoer mannenkapsel geen middagdutje hoef te doen
Die stort met zijn gezicht in zijn eten in slaap straks
Wup hep kewl hoar. Heppe Frummels ok. Wil ok hoar Pep sien.

Star, typ eens wat van mans' bezwaren. Kunnen wij ze even vakkundig weerleggen. Tsssk.

Vish dus at work in da house? Goed geregeld.

Word tamelijk niet goed van mijn gesnotter en hoofdpijn. Keel is ook pijnlijk aan het worden. :(
Hij vindt Nederland een kloteland en wil zijn kinderen het liefst ergens anders op zien groeien dus pas aan een tweede beginnen als we ergens anders wonen.

Hij ziet liever wat meer leeftijdsverschil tussen kinderen.

Hij weet hoe groot het gat in mijn hand is en ziet zichzelf al failliet gaan.

Nou die laatste is wel op te lossen, die eerste twee worden lastiger.
Whahah! Ik zou juist denken dat die laatste het grootste probleem is!

Maar even serieus, het is hartstikke vervelend als je wat betreft niet op één lijn zit. Tenminste, ik heb jaaaaaaaren moeten 'wachten' tot Don dan ook eindelijk eens een keertje toe was aan kinderen. En dat is gewoon niet leuk. Ik denk dat het met 'wachten' op een tweede kindje precies hetzelfde voelt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik rammel wel, maar ook nog niet zo heel hard hoor. Ceetje is natuurlijk nog niet zo heel oud, dus wil nog best wel even wachten.

Bedankt voor de
Jij ook fijn weekend Vishje!
Sjonge jonge, je kan je ook over onzin druk maken.

Zie topic 'waarom zet je een baby/kind bloot op de foto'. Vivapijler. Pfffffffffffffffffffffffffffffff.
Mijn maffe ex doet weer eens een gooi naar debiel van het jaar.

Die kan me echt zoo enorm kwaad krijgen, binnen 10 sec ben ik laaiend. En dat ben ik echt nooit.

Het bloed spuit echt onder nagels vandaan.
Oh joh, ik hoef maar 25 pagina's bij te lezen.
Het scheelt dat er weer veel gepritt is, Vish. Het is meer dan het lijkt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga NU beginnen.
quote:peppie schreef op 09 december 2007 @ 20:10:

Fijn dat jullie toch nog een boom vonden Inad. Heel eerlijk gezegd haat ik echte bomen, ik vind ze zo lélijk . Ik hou van de perfecte symetrie van nep . En dan al die uitvallende naalden en dat gesjouw om dat ding binnen te krijgen.... Nog maar te zwijgen over de allergische reactie op die naalden, brrrr. Nee, doe mij maar een neppert! Volgend jaar 1tje kopen dus!

Wij zijn elkanders gelijke(n).

Ik vind echte bomen ook lelijk omdat ze niet kloppen, wahahahahaa ik dacht dat alleen ik zo triest was.
FRIIIIEEEEETTTTTTT

Eet ik

En een hamburger speciaal en een frikandel met mayo. Oh en een cola erbij

Buuuuuuuuurp

Erg hè Vish, echte bomen. Toch heb ik er 1, welliswaar buiten

En ook een

BIJGELEZEN!!!!!
Haaai

Wat een vreselijk onsymmetrische boom, Pep, oerlelijk werkelijk

Dás toch júist de charme van echt, dat het niet onwerkelijk symmetrisch en netjes is? Dan vind ik mijn nep-motieven heel wat nobeler

Vish,

Op een wel verdiend weekend:

anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 20:05
Reden: wel erg groot glas champagne
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
woow, das snel en knap

Ik moet nog bijlezen!
Even kijken wat ik nog onthouden heb................

Hoest met Juno? Is ow er nu?? Ja heb net gelezen maar dat was in helicoptervlucht.

Zit Don z'n vinger er nog on?

Luun how's the snot hanging?

Vandaag dus ook gewerkt en een gesprekje gehad, ben nu officieel al door proeftijd heen (eigenlijk tot 22) en ze zijn uitermate tevreden over me.

Vanaf vandaag kan ik dus thuis wat uurtjes erbij pakken en ik ga aan moeder vragen of die i vrijdag per maand een paar uur op wil passen zodat ik dan ook kan werken. Nemo weer opgeknapt gelukkig. heb 3 nachten ongeveer 1 uurtje geslapen. maar gaat nu weer beter. morgen vrij en dat is dus boodschappen en huishouden doen. Leuk hoor weekend.
quote:Vishnu schreef op 14 december 2007 @ 20:03:

BIJGELEZEN!!!!!

Zie je nou wel? Dat viel best mee!

Mag ik dan even een verzoekje indienen? Ik vind het plaatje in ons openingsbericht echt vreselijk lelijk. Mag er een nieuwe komen? Met lampjes, kaarsjes, ballen, glitter, champagne en vuurwerk?
Loretta is De Mol. Punt.
New Style:

Diri, geweldig, wat goed!

Wup is jammie. Wat een eetbaar mannetje is het toch Lieve haartjes. Zag nog 3 hele eetbare mannetjes trouwens, 1 met rozijntjes en 2 in bad

Star, van mij ook een hoe dan ook. Ja, Ceetje is nog klein, lekker even van genieten nog. Komt echt nog wel

Pep, wil ook jou haar zien Is dat je moeder trouwens op New Style? Ben je blij als ik zeg dat je niet op haar lijkt?

Had het opheftopic al gezien, Star. Beetje onzin want er zijn zoooooo veel reclames met blote babies. Maar zou zelf mijn kind er niet voor lenen, ook niet voor reclames trouwens.

Vish, oooef dat boze...eigenaardig he? Hoe mannen dat soms voor elkaar krijgen..

even posten vast..
En weer verder:

Ben ook zo benieuwd hoe t met Junootje is. Heb Eow al gesmst, maar ze mag vast geen telefoon aan weer van Dr Twan ( ) Hoop dat alles helemaal goed gaat.

Luna, alweer wat opgeknapt? Lekker dat de frummels niet naar kdv hoeven. Ouders passen op toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven