Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Riz, ik begrijp uit wat je schrijft dat je normaal geen cyclus van 28 dagen hebt. Heb ik even gemist, sorry! Maar laten wehopen dat het vroege naar bed gaan niet voor niets is geweest.

Kaatje, inderdaad vreemd dat je een ontstoken lymfeklier zou hebben, als je je niet kan herinneren dat je een wondje hebt gehad. Hopen dat het volgende week weer over is.

Hannes, ook naar zeg dat je samen met je vriendin een MK hebt gehad. Het zou zoveel leuker geweest zijn als jullie lekker samen zwanger hadden kunnen zijn. Je hebt nu natuurlijk wel troost aan elkaar, maar toch. Hopelijk een volgende keer.

Maandag al weer naar je werk? Hopelijk trek je het allemaal, want het klinkt alsof je al heel veel hebt gewerkt de laatste tijd en een curretage is natuurlijk niet zomaar effe het ZH in en uit. Maar goed zoals de rest ook al zei, als je je er lekker bij voelt om te gaan werken, go for it. Maar ik zou het zeker niet doen vanwege anderen. Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. En nogmaals sterkte voor morgen.

Caro, echt niet leuk weer ziek. Je zou toch denken dat je je portie nu wel hebt gehad. Bah! En dan ook nog een niet zo barre douche, zoals je schrijft. Heb met je te doen hoor.

Toosje, lijkt erop alsof we toch weer samen opgaan. Jammer hoor, er blijft natuurlijk hoop tot het tegendeel bewezen is. Inderdaad ongelooflijk hoe snel de tijd kan gaan. Nu alweer een jaar verder. Zou stiekem toch mooi zijn als je nu ook weer zwanger bent toch?

Hier weinig bijzonderheden. Wachten is nog altijd op het ei. Geen idee wanneer dat komt, maar zou ergens tussen vandaag en zondag moeten zijn, dus let op elk teken van mijn lichaam (wat natuurlijk niet komt, maar goed). De ovu-test was nog altijd licht, dus wat dat betreft zal het eerder zondag worden. Zie het wel weer. Heb mijn geld niet echt op deze maand gezet in ieder geval.

Liefs en een fijne avond,

Puck
Hoi Hannes,

Je hebt het al van velen hiervoor gehoord, maar ook ik vind drie dagen na je curretage weer gaan werken wel erg snel. Ik had vakantie toen ik gecurreteerd werd, dus ik kon toen nog een week of twee bijkomen en dat heb ik ook echt nodig gehad. Zoals de anderen ook zeggen, het is niet niks en dan vooral emotioneel. Maar als je je goed voelt en graag weer aan de slag wil, moet je het natuurlijk doen. Iedereen is anders, de een gaat gelijk weer aan de slag en de ander heeft er wat langer de tijd voor nodig. Dat kun je toch het beste zelf inschatten. Nogmaals heel veel sterkte morgen!

Balen zeg, Toosje, dat je toch ongesteld bent geworden. Tenminste als het bruinverlies bij jou ook betekent dat het gaat beginnen? Op naar de volgende ronde, jij gaat dus ook voor september 2008, dat wordt wel gezellig.

Vervelend dat je je zo ellendig voelt, Caro, en dan ook nog een koude douche, hoe komt dat? Sterkte ermee. Maar ook heel veel plezier met het genieten van de mooie echo, lukt dat nog een beetje tussen het ziek zijn door?

Irritant hè, Puck, die ovulatietesten? Ik heb er nog twee liggen (digitale van CB), hopelijk heb ik er een positieve tussen zitten. Volgens mijn berekeningen moet dat komende maandag of dinsdag zijn, zal mij benieuwen. Voor de zekerheid maar alvast vroeg naar bed gaan de komende dagen

Hier verder geen bijzonderheden. Voel me gelukkig al wat beter, denk niet dat de verkoudheid zich door zal zetten. Volgende week nog een weekje werken, wordt lekker druk, inclusief oudergesprekken 's avonds, maar daarna volgt de beloning: twee weken kerstvakantie! Ik kijk er echt naar uit.

Fijne avond allemaal!

liefs
En ik heb er nog een klant bij! Iemand die gaat trouwen en dus een bruidsarrangement wilt! Dus big business!!! Met manicure behandeling en zo. Echt leuk. Zaterdag komt ze al voor de eerste afspraak. En dan de week daarna bijna iedere avond een klant!

Hebben jullie dat ook, dat je veel sneller tegen een blaasontsteking aanzit, als je geen condooms gebruikt.

Ik wel. Je blijft natuurlijk na het seksen ff liggen en het gaat dus blijkbaar zo snel bij mij. Van de week me gewoon ff gewassen erna en weer last van mijn blaas...Gek word ik ervan.

Hannes, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, soms heb je wel eens van die periodes.

Ik zelf zou maandag nog echt niet gaan werken. (maar dat moet iedereen natuurlijk voor zich weten) Ik ben een week na de curettage thuis gebleven, maar ging toch weer te snel aan de slag. Na een paar dagen zat ik weer thuis. Denk weer een week.

Ik vond het lichamlijk gezien niet zwaar, maar wel emotioneel gezien. Thuis zit je toch veilig en praat je wanneer je wilt. Op je werk gaan mensen (heel goed bedoeld hoor), toch vragen hoe het met je gaat.

Voor de curettage was ik 4 weken thuis, dus ben denk net zoals Toosje in totaal 6 weken thuis geweest.

Ik werk ook (net zoals zij) met verstandelijk gehandicapten en je moet er dan echt met 200 % zijn. En dat kon ik niet.

En omdat je nu zegt dat het je een beetje op gaat breken, zal ik het echt rustig aan doen hoor! Probeer aan jezelf te denken.

Heeeel veel suc6 en sterkte morgen.

Je bent zeker vaak ziek Caro, is niet leuk. Beterschap meid!

Op mijn werk is er weer een collega (van de 2e) zwanger. Echt zo moeilijk. En dat kwam ze me zo even heel doodleuk vertellen. Niets voorzichtig brengen, gewoon huppa! Vind ik wel lastig hoor..

Balen Toosje, dat je bruin bloedverlies hebt gehad.

Ga zo ff koken en dan vanaaf kerstkleding kopen!
Hallo Meiden!

Ik lees nog een beetje globaal met jullie mee. Ik houd het niet bij om alles te lezen en vooral onthouden is een groot probleem.

Caro, las dat jij weer een goede echo hebt gehad. Super zeg. Heb je er zelf nu ook wat meer vertrouwen in. Je bent nu toch over die gevreesde termijn heen waarop het de eerste keer mis ging? Nu nog wat fitter worden. Hoop dat je snel van alle virusjes af bent.

Toosje, voor jou nog steeds spannend begrijp ik. Niet ongesteld en geen positieve test. Ik duim voor je natuurlijk.

Nala, goed nieuws van de iui, geen pauze tussendoor. Ik hoop echt dat het snel voor jullie ook raak is.

Voor de rest duim ik natuurlijk ook als een gek.

Elise, vervelend dat je weer misselijk wordt. Komt het niet door de hoge bloeddruk. Wel leuk dat de eerste baby bijna komt (samen met die van Famke).

hier is alles ok. Mijn buik begint nu hard te groeien. Ik voel sinds een week de baby bewegen als ik rustig op bed lig. Helemaal super ook al vind ik het moeilijk om het hier te vertellen.

Het heeft wel lang geduurd voor ik er echt vertrouwen in had en dat bewegen helpt wel goed mee. Volgende week de 20 weken echo alweer.

Ik kom volgende week nog wel even vertellen hoe de echo was, vind het toch weer spannend of alles wel ok is vanwege de miskramen. Had echt nooit gedacht dat het zo lang zou doorwerken want dat had ik bij de eerste (goede) zwangerschap ook niet.

Ik denk aan jullie.
Hallo allemaal!

Goed idee dat AJB-tje. Vandat NOD ( laatste keer) krijg ik ook de bibbers, wie heeft dat bedacht?

Caro: Wat super voor je! Heerlijk!

Elise: al weer wat beter? Nog maar een paar weken, spannend hoor!

Traveler: Hoe ging het met je examen? Ik ben afgelopen maandag met de pillen begonnen.

Lagune: Dat is zeker een goed teken!

Puck: Ook alweer wat opgeknapt? Fijn dat je het weer wat positiver ziet allemaal! Altijd goed om even te kijken wat je wel hebt. Maar hoop zo voor je dat je toch snel zwanger bent, dat zou toch heerlijk zijn.

Nala: Daar is het een proefexamen voor!Gaat vast goed komen en de klanten stromen binnen!Succes bij het kraamfeest, hoop dat je er toch nog van kan genieten en dat het niet te moeilijk wordt.

Wat goed, een bruidsarrangement! Bij mij op me werk zijn ook zoveel zwanger, het lijkt wel of het steeds moeilijker wordt.

Ring: Hoe was het diner? Ik hoop met je mee dat je deze keer mazzel hebt!

Hannes: Ik ben 4 dagen thuis geweest, maar dat is voor iedereen verschillend. Ik heb nu wel het gevoel dat ik langer thuis had moeten blijven

Toosje: Ja de tijd gaat veel te snel! Bij mij was alle hoop ook in 1x vervlogen toen ik het bruin zag. Pff wat balen zeg

Nicolette: Wat lekker voor je dat het allemaal zo goed gaat! 20 weken echo alweer

Hier gaat het wel redelijk. Gisteren een heel slechte dag, maar vandaag gelukkig weer wat beter. Ben wel erg moe en wazig en koppijn. En gisteren tijdens de cursus ineens erge buikpijn. volgens mij komt het toch door de pillen!

Maar nu is gelukkig mijn weekend begonnen en kan ik eindelijk eens lekker uitrusten. Ik ga lekker de bossen in ( zal wel koud zijn brrrr).

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
En Hannes hoe is het allemaal verlopen met de curretage? Hopelijk is het allemaal goed gegaan en houdt het bloeden nu binnenkort echt op. Ik hoop voor je dat het is meegevallen en dat je je ook mentaal ok voelt. Sterkte in ieder geval en een dikke knuffel.

Lais, ook wel eens lekker hè, om vroeg naar bed te gaan?

Nala, de zaken gaan goed. Leuk hoor dat je al iemand hebt voor een bruidsarrangement. Helemaal goed.

Ik heb tegenwoordig ook vaker last van een blaasontsteking. Precies om de reden die jij zegt. Ik gebruik sinds een tijdje wel de wasemulsie van Lactacyd en ik moet zeggen dat het sindsdien stukken beter gaat. Misschien ook iets voor jou.

Rot voor je dat er weer een zwangere collega is. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Hopelijk slaat de IUI snel aan en ben je gelijk zwanger. Kun jij eindelijk eens gaan pronken me je buikje straks.

Nicolette, fijn dat het allemaal zo goed gaat. Als je echt wat gaat voelen is het helemaal leuk hè? Geniet er lekker van.

Tos, hoe is het met je buikpijn. Is dat een bekende bijwerking van de medicijnen? Ben er echt niet in thuis. Moet het ook gelijk te zien zijn in je cyclus dat het helpt of is dat wat te voorbarig? Zou wel fijn zijn.

Hier gisteren gelukkig toch nog een ieniemienie gaatje gevonden om het ei te vangen. Weet niet of het al kon, want de streep op de ovu test was nog altijd licht, maar goed ik ga er maar vanuit dat de zaadjes gewoon heeeeeeel lang leven, misschien komen ze elkaar dan ergens onderweg wel tegen, het eitje en het zaadje.

Merk dat ik echt een stuk relaxter ben geworden de afgelopen twee weken en dat is goed om te merken.

Ga zo lekker weekend vieren, dus als ik jullie niet meer spreek, fijn weekend.

Liefs,

Puck
Hallo dames,

Hannes hoe is het met je? Rust maar lekker goed uit en neem de tijd. Ik ben na 2 dagen weer gaan werken, viel niet mee maar was geen andere oplossing. Maar zo snel weer aan het werk kan ik je niet aanraden!

Puck: wat goed dat je er weer een stuk relaxer onder bent. En die zaadjes leven vast heul lang! Duimen maar.

Nala; wat leuk voor je dat de klanten binnenstromen, blijf je er nog wel bij werken in de zorg of ga je straks fulltime voor jezelf beginnen?

Hoop dat je toch kan genieten van het kraamfeest van je neefje/petekind

Caro; wat fijn om zo'n goede echo te hebben, en die 5 kilo wil ik je wel lenen hoor...

Tso; hoop vor je dat de pillen in ieder geval werken, dan weet je waar je het voor doet. Veel sterkte

Hier nog geen bijzonderheden, maandag is mn AJB. Ben dus weer reteonzeker, voel van alles maar toch ook weer niet. En de meeste klachten/kwaaltjes kun je ook toeschrijven aan de griep. Dus ik haal me maar niks in t hoofd en wacht geduldig op maandag.

Fijn weekned allemaal
goeiemoggel

nee flauw...en het is zelfs al middag!

ik kom even mijn gezicht laten zien

Nala, wat fijn! dat je zaakje nu echt gaat lopen! Wel stoer hoor op zo'n jonge leeftijd al zelfstandig te ondernemen! echt een avontuurlijk bestaan! ik hoop dat je bruidsarrangement goed uitpakt! veel succes

Puck, gelukkig dat je weer een beetje relaxed bent...we gaan zo te lezen nogsteeds samen op...ik heb gisteren ook weer m'n eisprong gevoeld....hopelijk hebben we deze keer meer geluk en wordt september 2008 onze maand!

Nut...Wow je hebt de primeur wat betreft het AJB'tje! en wat klinkt ie leuk...we zullen allemaal voor je duimen dat het AJB zo mag zijn!

Hannes, een week (of langer) thuiszijn na een miskraam is heel normaal en dat heb je ook echt nodig...ik was (net als Nut) alweer veel te snel gaan werken en dat zal je later berouwen...neem lekker je tijd om thuis te zijn en alles over je heen te laten komen...afleiding mag je ook best zoeken in "leuke" dingen... je hoeft niet perse sip thuis op de bank te blijven, maar pak gewoon een weekje echte vrijheid om op ieder moment te kunnen doen wat goed voelt...

Nou d@mez....tot zover Lagune...ik duik ook het weekend in met om te beginnen vanavond eens lekker op stap met mijn lieverd!

kus!

L
ps. mijn AJB mag vooruit gezet worden op 28 december

wie doet dit By The Way???
Hannes, hoe is het gegaan vandaag? Tussen de echo en de curettage heb ik voornamelijk halve dagen gewerkt. Daarna ben ik na twee dagen weer beter gemeld, omdat ik gelijk op vakantie ging naar Italië. Op dag twee ben ik weer even op m'n werk geweest om m'n auto op te halen en bij te praten. (Ik werk in het ziekenhuis waar ik ook ben gecuretteerd, vandaar dat m'n auto er nog stond.) Ik denk dat je zelf moet uitmaken wanneer het weer gaat. Een week thuisblijven is zeker niet vreemd hoor!

Nala, wat goed meid dat het zo gaat lopen!

Lagune, we kunnen dus samen aftellen... Alleen wij hebben eigenlijk de afgelopen week voor spek en bonen meegedaan. Vanwege de verkoudheid. Maar ja, het kan altijd. Al ga ik er nu niet van uit. Jij wel veel succes.

Tos, wat jammer dat je zoveel bijwerkingen ervaart. Hopelijk gaat het snel beter.

Het diner was erg lekker. Vijf gangen en veel amuses gehad en dus ook veel verschillende dingen gegeten. Geen extremen in ieder geval (vorig jaar wel, maar ook dat was leuk!). Van de artsen heeft iedereen naast het diner ook nog geld en chocolaatjes gekregen, hartstikke lief.

Iedereen een goed weekend!
By the way... Ik had zin in een nieuwe avatar. Niet schrikken dus dat je mij niet meer kan herkennen aan Maaike Hartjes haar poppetje. Het is nu kleine Amélie geworden, een andere favoriet van me!
hey meiden,

wat is er weer een hoop geschreven zeg. pff. ik ga mijn best doen.

Nala wat fijn dat je zaakje begint te lopen. ik heb zelf al jaren acryl nagels. doe jij ook acryl of gel?

Puck wat zeg je dat leuk, je ei gevangen. je moet die zaadjes regelmatig aan moedigen en lief tegen ze praten dan doen ze goed hun best!

ring: dat diner klinkt goed

bedankt voor alle lieve reacties van iedereen. het is gisteren allemaal goed gegaan en in het ziekenhuis waren ze ook lief voor me. gaven me alle tijd en ruimte. wat een fijne ervaring na die verschrikkelijke echo ervaring! voel me redelijk, maar ook leeg. heb voor mezelf besloten deze week thuis te blijven, daarna heb ik twee weken vakantie.dan kan ik hopelijk na de vakantie weer met een nieuwe start beginnen. bloedverlies wordt nu al minder. gelukkig!

allemaal een fijn weekend en allemaal een dikke knuffel voor jullie!
hoi!

Hannes hele dikke knuffel voor je! Het is niet niks waar je u midden in zit, dus goed van je dat je nu 3 weken kan bijkomen. Laat je je wel goed verwennen door je mannetje!

Ring; leuk is dat he bijzondere dingen eten. En die amuses dat vind ik een van de leukste dingen als je "op sjiek" gaat eten. Gelukkig gaan we regelmatig, goed excuus om de "concurrentie" bij ons in de stad te checken.

Enne vind deze Avater ook leuk hoor!

Hier alles oke, heb vanochtend onze hond uit logeren gebracht omdat we te druk zijn nu en hij er dus een beetje bij inschiet. Gelukkig vind tie dat helemaal niet erg, maar is wel stil zo zonder hond.

Heb net eindelijk mn kerstkaarten geschreven, pff wat een werk is dat altijd he. Maar ja vind het zelf ook altijd leuk om kaarten te krijgen dus moet je ze zelf ook sturen!

Nu weer snel aan het werk, pff wilde dart het 1 januari was, dat is de dag van de opening en dan is als het goed is het meeste geregel enzo achter de rug.

xxx
Hallo allemaal,

Jeetje, wat is er weer een boel geschreven zeg! Helaas lees ik niet de berichten die ik graag wil zien. Maar ik ben wel heel erg blij voor Caro omdat de echo er zo goed uit zag. We hebben vandaag een nieuwe laptop gekregen dus vanaf nu ga ik niet alleen actief meelezen maar ook weer actief meeschrijven want ik heb jullie ontzettend gemist.

En ik zie dat we een nieuwkomer hebben. Hannes, welkom hier. Fijn dat je de curretage achter de rug hebt. Ik zal me even kort aan je voorstellen. Ik ben MJ12345, 24 jaar en heb twee miskramen achter de rug. De eerste begin september en op 6 november ben ik gecurreteerd na een tweede miskraam.

5 december ben ik op controle geweest bij de gynaecoloog en gelukkig zag alles er goed uit. Ik ben alleen helaas nog steeds niet ongesteld geworden. Aanstaande dinsdag is de curretage 6 weken geleden en ik hoop dat mijn ongi snel komt maar zo voelt het niet jammer genoeg. Ik wil zo graag weer aan de slag. En met die stomme condooms vind ik er echt geen bal aan!

Morgen ga ik uitgebreid op iedereen reageren want ik heb jullie de afgelopen drie weken, welliswaar door een kapotte computer, een beetje verwaarloosd. Tot morgen en nog een fijne avond voor iedereen!

Dikke knuffel

MJ12345
Goedemiddag dames,

Dikke knuffel voor jou Hannes! Fijn dat alles goed is gegaan en dat het bloeden al minder wordt. Goed dat je een paar weekjes de tijd neemt om bij te komen. Reageerden ze goed op je werk?

Wat leuk zeg, Nala, dat je al zoveel klanten hebt, gefeliciteerd!

Ik heb niet zo snel een blaasontsteking, maar ik heb na de curretage een aantal keer een schimmelinfectie gehad, ook heel vervelend. Volgens de ha kwam dat deels door de antibiotica, maar ook door vrijen zonder condoom... Gelukkig heb ik het nu al een tijdje niet meer gehad, duimen dat dat zo blijft. Sterkte met de blaasontsteking, da's ook echt geen pretje.

Fijn dat alles goed gaat Nicolette. Leuk om ook wat positief babynieuws te horen hier!

Lagune, heb je een leuke avond gehad met je lief?

Mooie avatar, Ring. Amélie is zo'n leuke film!

Leuk dat je er weer bent, MJ! Wel erg vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Dat afwachten is zo irritant, je wilt gewoon weer verder kunnen. Ik hoop voor je dat het snel komt.

Spannend, Nut, morgen je AJB! Ik duim voor je.

Succes ook met de drukte rondom jullie nieuwe zaak. Jammer dat je je hondje moet missen, maar het is voor een goed doel.

Ik ben gister ook begonnen met het schrijven van de kerstkaarten, leuk, maar wel een klus. Vandaag nog een paar en dan zijn we er weer vanaf.

Maar eerst de nieuwe gordijnen ophangen. Vanochtend zijn we druk bezig geweest met het bevestigen van de rails en nu komt het leukste gedeelte: de gordijnen zelf. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, dus ik ga gauw beginnen.

Fijne zondag nog!

Liefs
hai iedereen!

Ring! leuk juist je nieuwe avatar! een hele verbetering! lekker sfeervol en schattig tegelijk

Hannes, wat fijn! alles goed gegaan en nog lekker drie weken vrij! goedzo meis...het is belangrijk om goed bij te komen, hopelijk zal dat je in die drie weken wel lukken

Nut, wat een enerverende tijd bij jullie thuis zeg...het zal wel even wennen zijn nu je zo'n prominent gezinslid ineens moet missen ;)...maar goed, je weet waar je het voor doet...heel veel succes nog deze laatste drukke weken van het jaar

mj, wat k.*.t...duurt wel heel lang nu he...misschien ook wel een beveiliging van de natuur denk ik dan. (dacht ik ook toen het bij mij zo lang duurde) dan is je lijf er waarschijnlijk echt nog niet weer aan toe.....

Lais, het was heel leuk met m'n vriend...dan hebben die koude winterdagen toch ook ineens iets gezelligs...lekker samen op pad geweest

Hoe staan je gordijnen? gaaf altijd om zoiets groots nieuw te hebben, daar kan je weer even een weekje of wat volop van genieten.

Wanneer voelden jullie eigenlijk voor het eerst dat je zwanger was? na hoeveel dagen na de eisprong bedoel ik dan. Ik zit nu op dag 3 na de eisprong en het grote "voel ik al iets syndroom" nadert. Nu denk ik nog als ik niets voel...geeft niet, kan ook nog niet...maar na ongeveer een week na de eisprong denk ik altijd wel van... mmmm nu zou ik toch wel eigenlijk iets moeten voelen...

de vorige keer voelde ik (achteraf) 7 dagen na de eisprong voor het eerst iets (vieze smaak in mond) en 11 dagen later kreeg ik zere (.)(.)

en jullie?

nou zomaar wat vragen voor de zondagmiddag.

hoe is het met de zwangeren? en ons aller Caro?
Hannes, je hebt gelukkig nog even de tijd om lekker bij te komen. Ik ben na beide curretages na drie dagen weer gaan werken en achteraf denk ik dat het toch iets te snel is geweest. Ben nog steeds erg snel moe en ik heb weinig energie.

Lais, hoe hangen de gordijnen? Altijd leuk weer iets fnieuws in je huis. Wij zijn vorige week wezen kijken voor een nieuwe open haard maar ik ben bang dat we nog even flink moeten sparen...

Nala, de klanten beginnen zich nu echt te melden! Leuk voor je. Hier gelukkig geen blaasontsteking maar ik heb wel een schimmelinfectie gehad na mijn curretage. Ook geen pretje maar vooral erg irritant. Succes ermee. Gelukkig helpt antiobiotica meestal vrij snel toch?

Nut, erg druk met de opening? Maar voor je het weet is het 1 januari en kun je trots zijn op al het werk dat je hebt verricht! Succes met alles, ook met je AJB tje.

Lagune, misschien is het inderdaad een soort van beveiliging van de natuur. Maar van mij maar het nu wel komen hoor! Ik zou blij zijn als ik weer ongesteld ben, raar dat je daar nog eens naar uit kunt zien he?

Ik ben gisteren heerlijk met manlief uit eten geweest. Wij waren gister 2 jaar getrouwd en dat hebben we even gevierd. Daarna onze dochter opgehaald bij oma. En ineens in de auto realiseerde ik me hoe goed ik het eigenlijk heb. Fantastische man en een heerlijk lief meisje waar ik elke dag opnieuw weer ontzettend van geniet. Ik heb tegen mijn man gezegd dat het een mooi streven zou zijn als we volgend jaar kerst met z'n viertjes zijn. Maar dan moet ik eerst maar weer eens ongesteld gaan worden, zucht.

Nou, genoeg emo gedoe voor vandaag. Ik moet gaan haasten want ik ga zo heerlijk naar de kapper.

xxx voor iedereen
Lagune,

Nog even snel een reactie op je vraag. Ik voelde in mijn eerste zwangerschap eigenlijk heel weinig. Ik bleef ook gewoon bloed verliezen op het moment dat ik normaal ongesteld zou moeten worden dus ik realiseerde me in eerste instantie eigenlijk niet eens dat ik zwanger was. Bij mijn eerste miskraam had ik ook weinig symptomen maar bij mijn tweede miskraam voelde ik het wel heel duidelijk. Rond de datum dat ik normaal ongesteld zou moeten worden, dus ongeveer twee weken na mijn eisprong kreeg ik last van zere borsten en werd ook mijn afscheiding wat meer. En toen van de een op andere dag waren alle symptomen weg. Drie dagen later werd mijn vermoeden bevestigd, weer een miskraam. Maar nu op naar positievere berichten....!!!
Hey meiden, ben ik weer eens. Heb het echt zo druk, dus ben niet zoveel hier.

Zaterdag ging de manicure behandeling goed bij mijn eerste onbekende klant.

Vanaaf de eerste waarbij ik een nieuwe set nagels zet. Morgenavond weer, donderdagochtend en 's middags komt de buuf. Dag na de kerst nog een klant.

Daarbij heb ik vandaag gewerkt op het DCV, morgen en woensdag. Maar moet er gewoon ff wat tijd in investeren.

12-9, ik wil straks het liefste overdag zoveel mogelijk werken. Maar de meesten kunnen dan tuurlijk niet. Dus gewoon ff kijken hoe het gaat lopen...

Lekker weekend gehad.

Donderdagavond lekker geshopt. Leuke kleren voor de kerst gekocht!

Vrijdag met een vriendin ergens een happie gaat eten en naar de film.

Zaterdagavond gegourmet en gedobbelt met vrienden en gister kraamfeest van petekind. Was erg leuk.

Heb ook kaartjes voor een concert besteld. Waarschijnlijk gaan jullie heel hard lachen, maar ga naar de Backstreet Boys, hihi.

Was vroeger een groot fan en vind het wel leuk om weer eens te gaan.

Heb een collega zover gekregen om ook mee te gaan. Haha.

Op mijn werk zit ik niet zo lekker in mijn velletje. Er zijn er weer 2 zwanger en het gaat er continu over. Vind ik soms best wel moeilijk... Maar we blijven klussen en het proberen...

Blaasontsteking heb ik zeker. Vrijdag zat er bloed bij, dus ff urine laten checken bij de ha. En dus een kuurtje gehad. Gaat nu weer veel beter.

Met mijn paps ging het gister ook niet zo goed. Hij was heel erg aan het hyperventileren, maar mijn moeder vond het zo eng, dat ze bijna 112 wilde bellen. Niet gedaan, maar wel naar ha-post gegaan. Nu gaat het iets beter, maar heeft er nog wel last van.

Heb ff vluchtig bijgelezen, anders loop ik wel heel erg achter.

Reageer later weer op iedereen.

Ik ga ff koken en dan nog eventjes bankhangen. xxx
Goed zo Nala! Fijn dat het begint te lopen allemaal. De Backstreet Boys... Echt jeugdsentiment. Alhoewel, eigenlijk was ik enorm fan van Take That! BSB is eigenlijk net na mijn tijd. Ik ga ook binnenkort naar twee concerten: 29 december Krezip in de HMH, 29 maart Anouk in het Gelredome. Ik heb er zin in!

Hannes, fijn dat de curettage zo goed is gegaan. En nu lekker bijkomen en rustig aan doen. Knuffel!

MJ12345, lekker zo uit eten. Ik hoop ook voor jullie dat je volgend jaar met z'n viertjes bent... Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Dat schiet niet op hè?

Lagune, thanks! Maarreh... Was m'n oude avatar zo erg dan? Over de zwangerschapsverschijnselen: ik had de keer van de miskraam in eerste instantie geen klachten na de eisprong (kan volgens mij ook amper). Maar rond m'n AUB waren m'n borsten aan de zijkant toch wel gevoeliger. Later (een dag of 2, 3 over tijd) rook m'n urine ook zo typisch. En moest ik vaker plassen. Het rare is, dat ik eigenlijk een soort van berusting voelde over een mogelijke zwangerschap. Ik wist gewoon dat de test positief moest gaan uitslaan. Vreemd he? Sinds die keer heb ik het nooit meer zo gevoeld.

Lais, ja he? Amélie is een fantastische film! Ik ben echt fan, heb zelfs de Amélie-route gelopen in Parijs en de film al 'tig keer gezien... Helaas liepen hier al snel een paar forummers rond (die eerder waren dan ik) met de 'Amélie met lepel' avatar (Ik geloof Annie Ooi en nog twee mensen) dus die kon het niet worden. Ik hoop dat nog niemand deze heeft. Is dat wel zo, verzin ik wel weer een nieuwe... Haha.
Goeie avond!

Hoe gaat het hierzo?

Nala - Leuk zo'n jeugdidool!! ik had wel naar de Spice Girls gewild hahaha :-)

Lagune - kan je niet helpen met je vraag, ik had geen idee wanneer mn eisprong zou zijn na mn curretage!

mj12345 - Nog van Harte met je 2-jarig jubileum! (ik zit 26 dec op 2 MAANDEN getrouwd hahaha)

Hannes- Dikke knuffel en probeer het een plekje te geven! ook voor jou komen er nog mooie tijden, let maar op!!

En sorry voor iedereen die ik nog vergeten ben!!!

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest, ze hebben me het hartje laten horen! echt zo snel als dat gaat!!, ben nu 13 weken en 3 dagen en tis bijna 9 cm groot... ik vind het zooooon apart idee dat er een ienieminie klein mensje in mn buik groeit!!

Verder nog altijd last van mn lies, echt stukken lopen gaat gewoon niet, tis net een mega spierpijn.... hopelijk gaat het gauw over!

groetjes kaatjeblij
Hoi,

Kom even langs om een paar knuffels uit te delen.

Hannes voor jou een dikke knuffel, rust maar even lekker uit en laat je lekker verwennen.

Voor de rest ook een dikke knuffel. Ben kapot dus ga even lekker op de bank.

XXX
Lieve allemaal,

En Nut ben je al ongesteld geworden? Zou natuurlijk wel een erg mooi kerstkadootje zijn. Gelukkig ben je druk met de aanstaande opening, dus hopelijk heb je niet zoveel tijd om er de hele tijd aan te denken. Duim in ieder geval heel hard voor je.

Hannes, goed om te horen dat het vrij goed met je gaat. En lekker dat je toch besloten hebt om thuis te blijven deze week. Gewoon even bijtanken en tot rust komen. Heerlijk toch? Je klinkt in ieder geval ook een stuk positiever over het ZH dan de vorige keer, dus ook dat is een goed teken.

Een dikke knuf voor jou in ieder geval.

MJ, goed dat je er weer bent. Balen zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Heb wel gehoord dat het 6 weken kan duren, maar als het je dan zelf overkomt is het natuurlijk veel te lang hè?

Volgens mij was het bij Merder ook zo'n tijd. Echt niet leuk.

Zo'n moment dat je blij bent met wat je hebt, had ik pas ook. Was de laatste tijd zo bezig met de MK en de weer positieve test afgelopen maand die op niets uitliep, dat ik even helemaal uit het oog verloor wat ik al heb. Toen ik dat weer zag werd ik gelijk een stuk rustiger en denk ik dat het wel goed komt.

Het zou natuurlijk wel leuk zijn volgend jaar een baby'tje erbij. Stiekem schoot die gedachte ook door mijn hoofd toen ik de kerstboom aan het doen was. Soms zijn er van die momenten dat je er ineens aan denkt.

Gefeliciteerd nog met je 2 jarig feestje. Klonk erg gezellig allemaal.

Lais, lekker aan het genieten van de gordijnen?

Lagune, ik moet je helaas ook teleurstellen qua vraag die je stelt. De eerste keer dat ik zwanger was bij mijn dochter heb ik pas na een week of 2 overtijd een test gedaan. Was nogal onregelmatig ongesteld en had nog helemaal geen kwaaltjes. Test was knalpositief en pas een paar weken daarna werd ik misselijk.

Bij mijn zoontje was ik al met een week of 5 misselijk, maar heb toen met 4 weken een test gedaan, dus kan ook dat ik zieker was doordat ik het wist.

De keer van de MK had ik helemaal nergens last van. Had er daardoor een slecht gevoel over, wat helaas bleek te kloppen.

En afgelopen maand, als je dat uberhaupt mee mag tellen, want wel heel erg kort, had ik wel voor het eerst ever last van mijn borsten. Maar toen ik toch ongesteld werd was dat gelijk over.

Valt dus geen peil op te trekken, al denk ik dat ik nu wel eerder wat voel omdat ik er meer mee bezig ben. Zo rond mijn AJB let ik echt op elk teken in mijn lichaam, dus of dat nu zo'n goede graadmeter is. De test blijft toch het ultieme bewijs wat mij betreft.

Nala, en hoe is je eerste nieuwe set gegaan? Klant tevreden?

Echt jeugdsentiment hoor BSB. Leuk dat je je idolen van vroeger nu ook in het echt kunt zien.

Rot voor je dat het niet zo goed gaat met je vader. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Hier ook eindelijk alle kerstkaarten geschreven. Schrijf altijd wat persoonlijke tekst voor iedereen, dus dat was wel even wat werk, maar ben blij dat ik het weer gedaan heb.

Dochter is nu ziek, dus ben weer met thee en koekjes in de weer. Gelukkig is het bijna kerstvakantie.

Ben nog steeds aan de ovu test. Zou nu op dag 16 zitten van mijn cyclus en gisteren gaf de test pas een donkere streep. Beetje vreemd gezien mijn cyclus die normaal 25 dagen duurt, maar goed ga maar uit van de test en zie het dan verder wel. Misschien is mijn lichaam toch nog een beetje van slag door wat er afgelopen maand gebeurd is. Vandaag nog maar een staafje er tegen aan gooien en zien wat dat weer oplevert. Hou voorlopig mij AJB-je maar op 30 december. Zou wel leuk zijn net voor het nieuwe jaar.

Fijne dag allemaal, word geroepen, dus ga weer aan de slag.

Puck
Grappig Lais, nieuwe gordijnen, zijn ze mooi? Donderdag komen ze hier ook nieuwe ophangen.

Hannes, ik ben blij voor je dat het zo 'prettig' verlopen is, nu kun je het in ieder geval met een 'goed' gevoel afsluiten, die rare gyn/ echoscopist had het alleen maar moeilijker gemaakt. Ook fijn dat je deze week vrij bent en daarna nog lekker 2 weken vakantie, ik denk dat dat heel goed is. Nu kun je even lekker dingen doen waar je wel vrolijk van wordt...en dikke van mij.

Wow Nala wat gebeurt er veel op dit moment, leuke en minder leuke dingen, maar die BSB... dat is toch wel het toppunt van jeugdsentiment.

MJ; die menstruatie laat wel lang op zich wachten.Dat is toch helemaal niet leuk in dit geval. Ik duim voor je dat ie snel op gang komt.

En dan Lagune; vorige week schreef ik dat ik misselijk was, maar dat kon ook een griepje zijn...maar nu ben ik nog steeds errug misselijk en ik heb zere (.)(.)!!! Dat is echt niet normaal. Nu heb ik altijd een korte cyclus, 26 dagen. Vandaag is mijn AUB, maar ik heb me voorgnomen dat ik pas ga testen met 28 dagen!!! Eigenlijk weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben maar ik durf het haast niet te hopen en voor donderdag wordt er niet getest. (sprak zij grootmoedig )

Nou om even terug te komen op jou vraag, dan voelde ik het dus al een week na mijn eisprong....lekker snel dat wel.

Laat echt iets van me weten als ik meer weet. XXX
De Dijk, dat je dat kunt zeg, wachten met testen. Zou mij niet gelukt zijn hoor. Erg stoer!

Hoop zo dat het raak is. Zou zo'n heerlijk kerstcadeautje zijn. Trek gewoon die test uit de kast en go for it!

Liefs,

Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven