Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend Dedijk. Het zou een mooi cadeau zijn!!!
Hoeeeeeee Dedijk, wat spannend!!! Ga toch testen!!! Haha, iemand moet de taak van Marielle toch overnemen

Nala, hé, waarom houden ze er nou niet een beetje rekening mee. Ik had het er laatst met een vriendin over, maar mensen bij wie het zwanger worden zonder problemen ging en nooit een miskraam hebben gehad kunnnen zich vaak niet voorstellen hoe moeilijk het is. Dikke knuffel!

Haha, BSB, ik ben nooit fan geweest (ik was eigenlijk niet echt fan van iemand, vond alles een beetje leuk haha)

Puck, ik had de laatste keer ook vrij laat een positieve ovulatie test. Normaal was mijn cyclus 23 dagen en mijn pos test kwam op dag 14, dus 9 dagen voor de AJB. Ik hoop voor een mooi oudejaarscadeau.

En Ring, jij toch ook rond oud en nieuw of niet? Voor jou hoop ik natuurlijk ook op zo'n mooi cadeau.

En voor de rest natuurlijk ook!

Lagune, om even antwoord te geven op je vraag heb ik even diep na moeten denken maar de eerste misselijkheid was bij mij ongeveer een week na de eisprong. En mijn borsten begonnen een paar dagen later pijn te doen. En zoals je weet, de misselijkheid en zere borsten zijn er nog steeds

Ik ga even mijn haar kleuren, het ziet er echt niet uit!!!!

Tot later.

XXX
Hallo,

even heel kort, ook ik ben nog niet ongesteld geworden (had gisteren AJB). Maar ook ik durf nog niet te testen, Dedijk zullen we samen testen?

Verder wel misselijk en wat pijnlijke borsten, maar ja toch nog even paar daagjes wachten. Ben een bietje bang voor de teleurstelling als het niet zo is, schijterd he!

xxx
Oeh Nut, was ik jou toch helemaal vergeten! Sorry!! Spannend hoor! Ga jij maar samen met Dedijk testen. Ik duim voor jullie!!! Voel je al iets?
Spannend!
JA, ik zeg samen testen. Wat blijft dat toch elke keer weer spannend hè? Blijf rustig duimen hier.

Liefs,

Puck
Ja, goed idee, dan heb ik een stok achter de deur om echt te wachten tot donderdag. Wat duurt een gewone dinsdag toch lang

Vanavond een kerstborrel van het werk, dat kan mijn geachte waarschijnlijk wel wat afleiden.

Even een praktische vraag Nut; tweede kerstdag ga ik in een (sjiek) restaurant eten, ja met amuses Maar...ook met hertenbiefstuk als hoofdgerecht. En dat is alleen maar lekker als het nog een beetje rood is. Stel nou dat ik.....hoe doe ik dat dan? Wil het eigenlijk nog niet aan iedereen vertellen, maar volgens mij moet ik dan wel.

X Dedijk
Nut en Dedijk, spannend. Ik ben ook voor samen testen. Zou leuk zijn nog twee zwangeren erbij vlak voor de kerst!!

Op de rest reageer ik morgen. Ga nog even lekker van mijn dochter genieten voordat ze weer naar bedje moet.

xxx
zo maken we het wel heel spannend zeg

het zou natuurlijk wel geweldig zijn. Nut ben jij net zo zeker van je zaak als dedijk?

Misselijk en pijnlijke (.)(.) is toch wel een teken....

Lagune: ik kreeg ook pas "verschijnselen"na de test. De week ervoor was het iedere dag twijfelen...wel wat meer gespannen borsten maar ook af en toe een krampje die op komende ongesteldheid zou kunnen wijzen...niet misselijk (nouja heel af en toe een vlaag, maar dat heb ik nu ook weleens). Al met al niets "doorslaggevends".
ahhhh

Iedereen bedankt voor de antwoorden!

Dedijk en Nut...gaaaaaf allebei overtijd!!! ik heb zomaar het gevoel dat het bij jullie allebei wel eens heel raak zou kunnen zijn...Dedijk vooral bij jou! zere (.)(.) zeggen volgens mij genoeg!
ohja, dedijk

je moet gewoon lekker eten waar je je goed bij voelt en vooral laten staan wat niet lekker voelt...na een mk ben je toch nog een stukje extra voorzichtig en je moet je niet door sociale controle over je grens heen laten sleuren...

ik zou gewoon zeggen dat ik dat rauwe niet lekker vind...

brutale types als ze dan nog doorvragen....

zo denk ik er over...

xx!
Hoi meiden, ik meld me weer na een weekje afwezigheid. En wat is er veel geschreven.

Spannend Dedijk en Nut. Enne, Dedijk als je iets niet wilt eten dan doe je dat gewoon niet. Je bent echt niet verplicht om iemand een verklaring af te leggen. Maar het blijft lastig.

Hoe is het met Hannes? Hopelijk valt het herstellen niet al te veel tegen en hopelijk laat je je niet onder druk zetten om snel weer te gaan werken.

Nala, shit hé dat de buitenwereld af en toe zo hard kan zijn. Op dit moment is het ook een en al baby en baby in wording om me heen (Ja, er zijn weer een aantal zwangeren bij gekomen). Ik moet wel zeggen dat ze hun best doen om het naar mij toe "lief" te brengen en dat waardeer ik ook. Maar soms gaat men er dan juist heel omslachtig mee om. Ik zeg ook altijd dat ik geen verdriet heb om iets wat zij wel hebben (juist fijn als het bij anderen wel lukt), maar om iets wat ik zelf niet heb en verloren heb.

Hier gaat alles zijn gangetje. We gaan er weer voor en dat voelt dubbel. Want ik vind het wel erg eng en spannend allemaal.

Vorige week in ieder geval de examens heel goed doorgekomen dus da's nu klaar. Eindelijk van die stress verlost :-D
Waaaat, tot donderdag wachten? Geen sprake van! Morgenochtend om 10 uur wil ik hier twee berichten zien van Dedijk en Nut! Allebei moeten jullie dan getest hebben en natuurlijk moet ie ook positief zijn. Maar ik zal mijn moederinstinct alvast even op jullie los laten..... Jullie zijn allebei zwanger! Dus wat betreft hoeven jullie niet meer te testen... Doe het toch maar wel, want ik ben er gek op!

Hier gaat alles prima! Ben inmiddels dik 25 weken en kan de ligging van de baby nu ook voelen. Ik voel het hoofdje en het kontje liggen. Soms geef ik even een duwtje en dan krijg ik meteen een rotschop terug. Vanochtend moest ik weer naar de verloskundige. Was ik 4 kg. aangekomen in 4 weken tijd. Oeps... Ik blijf nu ook almaar trek houden. In totaal ben ik nog maar 5 kg aangekomen, dus het valt allemaal nog wel wat mee. Ondertussen begin ik raar te dromen over bevallingen en dat soort dingen. Aanstaande donderdag doen we een 3-D echo. Ik ben zoooo benieuwd hoe onze kleine uk eruit ziet!

Ik vroeg me af hoe het met Pullekie gaat... We zijn zo'n beetje even ver... Pullekie melden!

Meiden de groeten! Ik ga weer cadeautjes inpakken voor onder de kerstboom. Mijn lief heeft net een heel groot cadeau er onder gezet voor de baby. Ben heel benieuwd wat dat nou weer is...

En Nut en Dedijk kom op, niet zo schijterig! Laat ons en vooral jullie zelf niet zo in spanning! Haha, en Dedijk je hebt geen bloedcontact met je kindje tot en met week 6, dus volgens mij kan het echt geen kwaad hoor.
en nog steeds geen spoortje bloed.....

weet het niet hoor, ben wel misselijk en gespannen (.)(.) en een beetje jankerig maar tsja ik ben dus zoals gezegd lekker schijterig, normaal niet hoor! Heb vandaag wel een sjacherijnige bui gehad, en dat heb ik altijd met de ongi...

Dedijk ja dat probleem heb ik ook, werk dus in de horeca en daar is het redelijk "normaal"om na het werk te borrelen, nou kan ik wel even een antiboticakuur faken maar natuurlijk niet 12 weken lang... Je moet doen wat je goed lijkt en je biefstuk medium bestellen is ook lekker hoor. En als het een goed restaurant is kun je eigenlijk wel roodvlees eten. Hetzelfde met kazen, in de Nederlandse winkel mag geen kaas meer worden verkocht die niet gepasteuriseerd is ZONDER dat het er GROOT op staat.

Dus donderdag doe we samen de test

We kunnen wel samen de Viva babyboomprogamma doen, ha ha

xxx
Hallo allemaal,

Dedijk en Nut, ik ben ontzettend benieuwd. Knap hoor dat jullie kunnen wachten tot donderdag.

Mijn beste vriendinnetje is volgende week uitgeteld. Ik ben zo ontzettend blij voor haar. Zwanger worden ging niet gemakkelijk maar uiteindelijk is het gelukt via KI.

Ik ben vanochtend eindelijk ongesteld geworden. Niet fijn want volgens mij gaat het een heftige ongi worden maar ik ben wel ontzettend opgelucht. We kunnen er weer voor gaan!

Marielle, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ja, volgend jaar zit je er heel anders bij met de kerst.

Traveler, ik vind het ook spannend om er weer voor te gaan en ook erg eng. Ik zie vooral op tegen die eerste onzekere weken als het weer zover is. Maar ja, we moeten er iets voor over hebben hè

Dikke kus voor jullie allemaal en ik kom morgen kijken hoe de testen zijn verlopen. Hebben jullie al een tijd afgesproken???
wow dedijk en Nut, spannend zeg. echt stoer dat jullie zo lang kunnen wachten. ik wacht ook in spanning af, zal voor jullie duimen.

ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die alleen maar baby's ziet. ook op tv welke zender ook gaat het voor mij gevoel alleen maar om baby's en zwanger worden. grrr. maar goed onze tijd komt nog en dan vinden we dat ook weer reuze leuk.

mariëlle leuk om te lezen van je zwangerschap. het lijkt me zo bijzonder om je baby te voelen in je buik!

heb afgelopen maandag al mijn gevoelens eens op papier gezet. was wel een opluchting... ook op het werk heb ik aangegeven dat ik er deze week niet ben. rust! gelukkig bellen ze ook niet elke dag om te vragen hoe het gaat.

vanavond lekker even naar de kapper. een nieuwe coupe... een nieuwe start.

ik kom snel weer kijken of we positief nieuws hebben!

wie houdt de tabel bij? vind het zo jammer dat ik er niet in sta
Hoi,

Even snel,

Hannes, morgenvroeg zal ik proberen tijd te vinden om de tabel aan te passen. (ik weet echt niet wat ik met mijn tijd doe maar het is altijd zo weer tijd om te gaan werken/slapen/boodschappen doen of weet ik veel wat, misschien komt het omdat ik telkens zo moe ben dat ik de helft van de tijd een beetje doelloos naar tv zit te staren ofzo)

Goed dat je naar de kapper gaat, schijnt een goede remedie te zijn. Kalm aan!

Dedijk en Nut, ik duim nog steeds, ga nou vandaag maar testen (luister maar naar Marielle )

Kom morgen dus nog ff terug. Als iemand nog iets wil veranderen in de tabel, willen jullie het dan in kleur schrijven. Thanks.

XXX
Gelukkig in tijden dat er beslissingen genomen moeten worden, is daar onze altijd motiverende Mariëlle. Helemaal goed dat je de dames een beetje aanmoedigt om eerder te gaan testen. Vind het sowieso echt niet te geloven dat jullie zo lang kunnen wachten. Wat een karakter zeg.

Nou ja hoogstens nog 1 dagje en dan weten we het. Hoera!

MJ, toch nog ongesteld geworden. Bij mij was de eerste keer na de MK ook heel heftig. Leek wel of ik weer helemaal leegliep.

In ieder geval wel fijn dat je nu weer vooruit kunt kijken en het nieuwe jaar goed kan beginnen.

Traveler, spannend hè dat het nu weer echt wordt allemaal. Kan me zo goed voorstellen dat je ook wel bang bent, maar probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is.

Hannes, jij bent dus ook van de nieuwe coupe. Je bent niet de enige hier die dat gedaan heeft. Ikzelf was er ook wel klaar mee na de MK en heb rigoureus de schaar erin laten zetten. Heerlijk.

Kom straks nog wel een keertje terug om te kijken of er al nieuws is en duimen allemaal hè!

Liefs,

Puck
Nou? Nou? Nou? Is er nog niks bekend?

Caro, mijn AJB is 28-12. Voor in de tabel.
Nope,

heb wel de eerste stap gezet en de test in huis gehaald!

hier nog geen tekenen die duiden op ongi alhoewel hoort wisselstemmingen bij ongesteldheid of bij zwanger ha ha, mn vriend klaagde er al over!!

xxx
nut, stemmingswisselingen? Die horen bij zwangerschap

ook in huize Lagune wordt dik met jullie meegeleefd

Caro...mijn AJB is ook 28-12

xx
Caro zet mijn AJB maar op 7 januari :-D

enneh dames.......TESTEN!!!
Haha, Nut heel goed, die eerste stap. Morgen moet ik om 12 uur weg, heb je dan getest Wisselende stemmingen hoort bij mij bij allebei. Dus het kan maar zo haha. Succes met afwachten.

Ring, dank je, ik zla het morgen veranderen.

Puck, hoe gaat het nu met je?

XXX
Nut en DeDijk....jullie houden ons wel erg lang in spanning!!! testen met die bende!!!

Ik heb echt verschrikkelijk weinig tijd....ben blij dat het op zekere hoogte redelijk gaat met iedereen!!! ik lees elke dag mee, maar reageren is echt moeilijk!!

Mijn AJB ligt ergens tussen 24-12 en 04-01, lekker duidelijk! We hebben het alleen zo druk gehad dat die ene keer sex vast geen ei heeft kunnen vangen....dus ik ben niet zenuwachtig maar gewoon in afwachting van :D

Voor nu moet ik echt weer ff verder, dikke knuffel aan jullie allemaal!!!!
Hallo!!

Dedijk en Nut, sjeee wat een geduld hebben jullie zeg, ik had allang over die test geplast haha!

Ben echt superbenieuwd en hoop dat jullie een beetje vroeg testen morgen en ons niet te lang in spanning houden.

Hannes, mooi dat het goed is gegaan, en neem deze week echt even de tijd voor jezelf hoor.

Caro, hoe gaat het met je maagje?? hoop dat je je alweer een beetje minder misselijk voelt, moe zijn hoort er ook bij, het is wat!

Ik heb vandaag zo'n vreeeeeeeemd voorgevoel, ik weet niet hoor, het zal wel psychisch zijn omdat ik vanaf morgen thuis mag bevallen en ik nu echt de kriebels begin te krijgen. Heb de hele dag al hele harde buiken en steken bij de uitgang hihi. Kan me nog steeds niet voorstellen dat ik binnen een paar weekjes en misschien wel dagen gewoon echt ga BEVALLEN ieieiieieieiw.

Oh wat ben ik toch een schijterd he. Morgen weer naar de verloskundige, kijken hoe hoog mijn bloeddruk nu weer is, hoop dat het een beetje binnen de perken blijft ander moet ik alsnog naar het ziekenhuis, vorige week wassie weer echt net op het randje.

Nou voor iedereen een knuffel en ik meld me morgen wel weer.

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven