HELP! iPhone 4, waar moet de SIM kaart in?

10-12-2010 17:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, het is een echte blonde vraag, maar ik kom er gewoon niet achter waar die SIM-kaart inmoet.....

Kan iemand met helpen?
Pak de gebruiksaanwijzing
Het gras aan de overkant is niet groen.
Staat niet in de gebruiksaanwijzing (welke gebruiksaanwijzing trouwens?). Hij moet in de zijkant, heel smal sleufje die je met het soort van paperclipje wat erbij zit open kan maken.
Al gegoogeld?

Hier met plaatjes en een filmpje

http://webtrickz.com/how-to-insert-sim- ... -iphone-4/
Nou bij mij zat er een gebruiksaanwijzing bij, er stond van a tot b uitgelegd hoe alles werkte
Gefeliciteerd meid, dan had je de enige die bestaat
Het paperclipje zit toch ook in de gebruiksaanwijzing?
Uit de reacties begrijp ik dat het niet zo is?

Ik ken meer mensen die er een boekje bij gekregen hoe de telefoon werkte.
Hihihihi! Ik had het zelfde probleem... Ik ben altijd te lui om de gebruiksaanwijzing te pakken.. Maar moest hem er toch bijpakken want ik kon het ook niet vinden!!
daar moet toch een mini simkaart in?
Boekje boekje.. het was een omslagje met hele marginale info. Ik moest ook googlen, want had geen idee waar dat paperclipje voor was en waar in hemelsnaam de simcard in moest.
Hoi allen,

Sorry, maar er kwam het een en ander tussen. Ik had al gegoogeld, maar daar konden we het in de eerste instantie niet vinden. Later vond ik inderdaad de tip dat je met het ijzeren gevalletje aan de zijkant moet prikken en voila, hij schoof gelijk open.

Ik ben er echt heel happy mee, maar ben wel eg aan het zoeken, want er zit inderdaad geen gebruiksaanwijzing bij. Maar goed, met gewoon proberen kom je een heel eind.

En anders kom ik jullie gewoon lastig vallen, meer weten tenslotte meer dan een.

Iig bedankt voor jullie reacties.
Boekenlegger, daar moet inderdaad een micro sim kaartje in.
Handleiding staat op de iPhone (Safari bookmark).

Erg handig, heb je hem altijd bij je.

Alleen eerst micro sim plaatsen en via iTunes activeren.

Heel veel plezier met je iPhone, maar dat gaat vast wel lukken
Ja duh, da's inderdaad handig. Allerlei tips wat te doen op internet. Moet je alleen wel eerst dat ding aan de praat krijgen
Als je het microsimkaartje van je iPhone in een gewone telefoon wilt stoppen (met normaal simkaartformaat) kan je bij de provider winkel een soort simkaarthoudertje halen (weet niet hoe zo'n ding heet) maar het is een plastikje ter grootte van een normale simkaart, daar schuif je dan je microsimkaart van je iPhone in en dan heeft het de formaat van een normale simkaart en kan je die zo in een andere telefoon doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven