geen zin

18-12-2010 17:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
en nee, dit gaat niet over seks. Ik heb een oude vriendin die ik af en toe nog zie, hele lieve meid. maar, nu komt het: ze heeft een hele actieve vriendin, die graag van alle organiseert. Zo hebben we twee jaar geleden al een surpriseparty gedaan, vorig jaar een plakboek en ja, net weer een vraag naar mijn bijdrage voor weer een plakboek. Heel lief dat ze dat allemaal doet voor haar vriendin, maar ik heb geen zin.......Is het erg lullig om over te slaan?
ps.ik weet dat het een non-issue is...
Joh, lever wat grappige foto's in en klaar!
Wat moet je met twee plakboeken?

Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je er niet zoveel zin in hebt.
Zeg gewoon dat je geen zin hebt.
ach een paar foto's mailen kan toch best? is een minimum aan moeite en je hoeft je niet schuldig te voelen over het feit dat je overslaat.

als ze meer dan dat van je verwacht zeg je inderdaad gewoon dat je daar niet zoveel zin in hebt/tijd voor hebt.
quote:Madelievv schreef op 18 december 2010 @ 17:46:

ach een paar foto's mailen kan toch best? is een minimum aan moeite en je hoeft je niet schuldig te voelen over het feit dat je overslaat.

als ze meer dan dat van je verwacht zeg je inderdaad gewoon dat je daar niet zoveel zin in hebt/tijd voor hebt.Mee eens. Een paar fotos mailen en je hebt een vriendschap nog in leven. In tegenstelling tot geen fotos mailen en volgende keer niet uitgenodigd worden? Sterker nog, in de tijd dat je dit topic had geschreven kon je die fotos ook gestuurd hebben!
Foto's mailen, maar wel met de opmerking erbij of het nou wel zo leuk is om weer een plakboek te geven.
Tis toch juist fijn dat er iemand anders is die al die dingen organiseert? Juist als je geen zin hebt. Even wat materiaal opsturen, klaar, de rest word voor je geregeld.
quote:VinSoft schreef op 18 december 2010 @ 17:52

Sterker nog, in de tijd dat je dit topic had geschreven kon je die fotos ook gestuurd hebben! precies!
Ja ik denk dat je er wel op aan gekeken wordt als je overslaat. Zou ik dus niet doen... Misschien iets anders dan een plakboek? Verjaardagskalender oid?
Ja, het had al klaar kunnen zijn, maar...zie titel ;). Ik vind het eigenlijk ook vooral overdreven om elke keer zo uit te pakken. Maar goed, ik ga maar aan het plakken,,,
misschien vind jij het overdreven maar is je oude vriendin er wel hartstikke blij mee. daar gaat het uiteindelijk toch om

tof van je dat je het toch gaat doen!
Nee joh, geen zin is geen zin. Wie is die vriendin van vriendin wel niet om over jouw vrije tijd te regeren?
ik denk niet dat zij over TO's tijd wil regeren maar iets leuks wil doen voor hun gezamenlijke vriendin...

in haar enthousiasme denkt zij vast dat TO dit ook supertof vindt, dus ach..

het is weinig moeite en je maakt er iemand vast heel blij mee
Hmmm, bij mij valt dit toch echt onder de categorie "regeren over andermans tijd". Men kan wel iets 'leuks' verzinnen en het dan een ander laten uitvoeren maar zo werkt hetbij mij niet. Ik bepaal graag zelf wat ik met mijn schaarse vrije tijd doe en dat is niet op commando foto's plakken (dat doe ik hier wel op het forum ).

maar de vriendin wil het (zoals ik het begreep) niet door TO laten uitvoeren maar vroeg om een bijdrage. dan mag TO zelf invullen hoeveel ze bijdraagt. en dat hoeft gelukkig niet veel te zijn
Verschrikkelijk zulke creatievelingen....kom je ook nog in 1 of ander boek die ik weet waar overal mee naar toe gaat.
twee zelfs
Aaaaaaaah!!!
quote:2Italy2 schreef op 18 december 2010 @ 18:44:

Hmmm, bij mij valt dit toch echt onder de categorie "regeren over andermans tijd". Men kan wel iets 'leuks' verzinnen en het dan een ander laten uitvoeren maar zo werkt hetbij mij niet. Ik bepaal graag zelf wat ik met mijn schaarse vrije tijd doe en dat is niet op commando foto's plakken (dat doe ik hier wel op het forum ).

Eens.

Tja, eerst een suprise party, wat een tijd kost dat wel niet.

en een plakboek en... nu weer een (?). Ik denk dat al die activiteiten wel wat meer werk is dan alleen een paar foto's mailen. Sommige mensen slaan hierin echt door en schakelen dan anderen in om mee het werk te doen/ mee te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven