Ik stop met het viva forum....

18-12-2010 20:05 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn profiel verwijderen,vind er niets meer aan.

Allereerst de inlogproblemen,en het al meer dan een week jezelf aan moeten blijven melden

Ten tweede de medeforummers die als je een andere mening als hun hebt(vb met de borstvoedingsmaffia) dat je dan bijna neergesabeld wordt,en iedereen over je heen valt!

Vind het heel jammer,heb hier een leuke tijd gehad,maar mijn zin is over,door die paar extremistische forumsters!

De groeten!!
quote:Banba schreef op 18 december 2010 @ 20:21:

Euhm, je jongste kind is 18. Hoe precies heb je dan last van de borstvoedingsmaffia?Jeweetttoch, zo lang mogelijk borstvoeding is goed voor de weerstand!
quote:Banba schreef op 18 december 2010 @ 20:21:

Euhm, je jongste kind is 18. Hoe precies heb je dan last van de borstvoedingsmaffia?Je zou zeggen dat je dikke vrienden bent met de borstvoedingsmaffia als je je jong op hun achttiende nog aan de tiet hangt....
668, the neighbour of the Beast
quote:daffyduck schreef op 18 december 2010 @ 20:05:

Ik ga mijn profiel verwijderen,vind er niets meer aan.

Allereerst de inlogproblemen,en het al meer dan een week jezelf aan moeten blijven melden

Ten tweede de medeforummers die als je een andere mening als hun hebt(vb met de borstvoedingsmaffia) dat je dan bijna neergesabeld wordt,en iedereen over je heen valt!

Vind het heel jammer,heb hier een leuke tijd gehad,maar mijn zin is over,door die paar extremistische forumsters!

de groeten!!

Trek je toch niet zoveel aan wat anderen zeggen,en vrouwen die bij de borstvoeding maffia horen,moet je maling aan hebben .

Lang leve de fles,en geen uitgezogen theezakjes of kloofjes.

Mijn kinderen zijn nooit ziek,en hebben altijd de fles gehad.

Gewoon gezellig blijven hoor.
Tip;

Ga de tijd die je nu over hebt in een cursus nederlands stoppen...

Veel plezier!
Daaaaaahaaaaaag!
quote:Bellida schreef op 18 december 2010 @ 20:19:

Borstvoedingsmaffia???I.p.v. melk, kogels?
quote:daffyduck schreef op 18 december 2010 @ 20:10:

je kan hier niet weg...moet via viva angels helaas..

je kan alleen je account vragen op non actief te laten zetten....Hoe bedoel je, je kan niet weg? Rechtsboven zie je een kruisje en als je daar op klikt dan ben je gewoon weg
Neergesabeld? Ik mag toch hopen dat je aangifte hebt gedaan! Waren het Morrokkoannen? 't Zal wel weer, altijd dezelfde extremistische wijven, bah! Jammer dat je gaat, Kwekhoofd, ik zal je bijdrages en je meningen missen. Nou doei en de groeten!!
quote:Klontje schreef op 18 december 2010 @ 20:25:

[...]

I.p.v. melk, kogels?Yup. Die hoeven alleen maar in hun tiet te knijpen om iemand haske dood te schieten.
quote:Larissje schreef op 18 december 2010 @ 20:23:

[...]

Jeweetttoch, zo lang mogelijk borstvoeding is goed voor de weerstand!als je niet doorvoed tot aan de achttiende , dan moet je ook niet piepen als je kinders crimineel worden ... dan is het eigenlijk je eigen schuld
quote:Ligeia schreef op 18 december 2010 @ 20:25:

Neergesabeld? Ik mag toch hopen dat je aangifte hebt gedaan! Waren het Morrokkoannen? 't Zal wel weer, altijd dezelfde extremistische wijven, bah! Jammer dat je gaat, Kwekhoofd, ik zal je bijdrages en je meningen missen. Nou doei en de groeten!!En bedankt, thee tegen het beeldscherm....
Precies
quote:Larissje schreef op 18 december 2010 @ 20:23:

[...]

Jeweetttoch, zo lang mogelijk borstvoeding is goed voor de weerstand!Whahaha, moet meteen hieraan denken:

http://www.youtube.com/watch?v=l8orUaCJ0GY
The time is now
quote:Yamuna schreef op 18 december 2010 @ 20:26:

[...]

als je niet doorvoed tot aan de achttiende , dan moet je ook niet piepen als je kinders crimineel worden ... dan is het eigenlijk je eigen schuld !
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Sorry Marels!
Och, kijk nou.... de keunigin van Engeland!
Daffyduck? Wie is dat?
quote:Banba schreef op 18 december 2010 @ 20:27:

[...]

Whahaha, moet meteen hieraan denken:

http://www.youtube.com/watch?v=l8orUaCJ0GYhahah ik wist zonder te klikken al welk filmpje er aan kwam! Die is echt erg hahaha!
Excuses aanvaard Ligeia
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2010 @ 20:28:

[afbeelding]
quote:Xander68 schreef op 18 december 2010 @ 20:29:

Daffyduck? Wie is dat?http://nl.wikipedia.org/wiki/Daffy_Duck
Aah, dat filmpje is toch geniaal he
Ik vind het altijd een beetje flauw overkomen, in een afscheidstopic van iemand even goed duidelijk maken dat je nog nooooooooit van diegene gehoord hebt. Er zijn ook genoeg forummers die zo'n TO wél kennen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven