Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
grrrrrrrr
Enka, oooh wat verdrietig! Hoe gaat het nu met jullie?

Suze, je klinkt best opgewekt. Ik vind je een kanjer! Fijn dat het wel goed komt met vriend en jullie vast snel helemaal op één lijn zitten!

Bam, wat leuk dat Julian het zo leuk vond. Hopelijk is er snel een plaatsje!

Amalia, link van jas doet het niet. Er zijn hier wel decemberzegels, maar dan moet je extra betalen haha en alle kerstkaarten kosten me al genoeg centen en mensen zien die zegel vast niet eens dus dat doe ik niet. Ik doe al (voor het grootste gedeelte) aan duurdere Unicefkaarten en dat is mijn bijgedragen steentje. Ik heb HP net uit, goehoed!

CD, we hebben een keuze gemaakt qua zh en ook al ingeschreven (aangemeld). Star zou zeggen over jouw uitgerekende datum, wat ordinair haha.
He, nu zie ik de jas. Leuk!!
Thomas heeft drie jassen. Eén uitverkoopje van vorig jaar van c&a, een nieuwe van h&m en eentje die nog wat te groot is en die ging ik ruilen ware het niet dat de kat in de tas had geplast...
geen idee of het die is hoor Jinny.. ik ging ff kijken of het mij wel lukte
Die kat van jou......had ik allang een luier omgebonden
Wat een winterjassendrams hier allemaal, ik had Thijmens jas al in september gekocht. ik dacht toen al "als ik hem nu niet koop zie ik straks niets meer" En ja hij is wel groot maar dat is wel lekker in de winter vind ik.

Vandaag nog wel een leuk kerstding voor Thijmen gescoord. In Dordt zit een Name-it winkel, erg verleidelijk altijd.

Mal, wat een leuk nieuws zo voor de kerst! En lekker gegeten bij de pizzatent?

Cin, leuk op de AK! Ik moet nog even kijken hoe en wat. En vond Cas de broccoli lekker?

Juud, geen zin meer in c..? Wauw! waarom hebben we niet van die hormonen als we niet zwanger zijn? Maar niet leuk dat je zo misselijk bent.

Naatie, 2 appelbollen?! Zo, hihi jij zal geen honger meer hebben. Lekker dat je zo ook lekker twee weken vrij bent. Heerlijk genieten.

Suus, Hé, jij ook weer hier. En stiekem dus gaat dat deurtje toch weer open staan, leuk! En huizenjacht is ook altijd erg leuk. En je job.... zijn gewoon klojo's!

CD, jij nu dus lekker verlof. Dus nu verplicht genieten van die buik!

Bam, wanneer is de uitreiking precies en weet je al of ze komen? Wel heel erg leuk dat je het zo groots opzet. En je mag niet vroegtijdig vuurwerk afschieten hoor! Ook niet op zolder Gelukkig had je niets, toch?
Klinkt ook heel logisch Enka dat hij eerst in de roedel op ging, en ja dan kom je er pas achter als hij daaruit gehaald wordt. Ik vind het sneu voor jullie en voor Finley. Vraagt Thijmen al waar hij is?

Hoi Jin, ik vind Suze ook een kanjer! Fijn Jin dat je ook opvang voor Thomas hebt van je nieuwe vriendin. Je zit daar wel fijn he!

Mal eet ze vanavond, gezellig! Hoe is het met de oppas, is dat nog wat, zijn jullie er al samen op uit geweest? Haha grappig jou rondje stad, zo eindig ik als ik echt wanhopig ben en alles heb gehad altijd bij de C&A, maar dan kan ik ook nooit wat vinden. Bij Villa Happ hadden ze ook erg leuke jasjes. En ik vind het echt stom dat je bij de WE eerst de trap af moet. Hoe doe ik dat met een buggy Sukkels.

Gave jas, maar is dat nu de jas van Julian of van Laurens?

Vanmiddag ging het wel aardig, maar net een chocoladekerstkransje gehad en een kopje thee en nu ben ik misselijk, bah! Dus ik ga zo lekker maar weer naar bed. Zondag hebben we een personeelsfeestje van vent z'n werk en ik wil echt niet! Hoe ga ik hieronder uit komen....
nee hoor wat krasjes alleen maar in mijn gezicht.

volgende week zaterdag is het. ik vind het overigens niet zo groots hoor.

Ik wil gewoon zien wie er gekleurd heeft, hahaha voordat er dadelijk een 50 plusser met een driewieler aan de haal gaat ...die dat nu dus ook voor zich ziet die 50 plusser op die driewieler
Hé Bam, hoe doé je dat nou weer? Ik dacht: leuke jas, ha ha ha!

Oooh Enka, Name It is leuheuk! Die zit ook in Bamstad. Voor Berend hebben ze daar leuke dingen (ik vind het tot maat 92 het leukst).

Batterij is op..... ik val zo weg...

........ ...... ................... ...........
Fijn Bam dat er geen glas in zat, anders moest je nog naar de eerste hulp ook. Heb je het alweer wat warmer onder je donze dekbed?
door misselijk te zijn juud.....
Hmm, ik vond villa happ niets leuks hebben. Tjs, smaken verschillen.
hoe bevalt je bed Bam? Al wat langer van kunnen genieten?
is het die jas amalia?, was op goed geluk hoor!
villa hap vind ik ook sucks, bah bah

bed bevalt goed. donzen dekbed ook, ik moet alleen zo wennen aan het niks op me hebben, zo licht is het. ben gewend aan een zwaar dekbed, hahaha
Ik kan het écht niet!

Dit wil ik in de tuin voor de jongens. Dat is leuk toch? Het is zo'n houten klim-ding (mss kan Bam het plaatje weer tevoorschijn toveren )
ja, dat is de jas
ik help je wel amalia
ik ga off line... doei!

Harry al uit?!?!?!? Dat vind ik dan altijd weer jammer. Nu is het over, uit sluiten, afgelopen, nooit meer Harry.... Ik wil hem wel uitlezen, maar ook weer niet. Ik wil weten hoe het afloopt, maar geen afscheid nemen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven