Good Luck!
vrijdag 14 december 2007 om 20:45
vrijdag 14 december 2007 om 20:49
vrijdag 14 december 2007 om 20:53
Bah, ben de hele dag al verkouden en niet lekker. Ventje was om kwart over zes klaar wakker, had om kwart voor zeven al twee puzzelstukken naar mijn hoofd gesmeten en toen moesten we nog een hele dag...
Wel een kerstboom gescoord en een hele aardige meneer (ja, ze bestaan hier) heeft de auto voor me in de auto gezet.
Wel een kerstboom gescoord en een hele aardige meneer (ja, ze bestaan hier) heeft de auto voor me in de auto gezet.
vrijdag 14 december 2007 om 20:56
We hebben Finley vanmorgen samen uitgezwaaid, en toen zei hij Linly rije dag dag. En vanavond zaten we nog even foto's te kijken en toen riep hij heel hard Linly!!!! Maar missen doet hij hem nog niet echt denk ik. Hij is denk ik te kort hier geweest.
We weten nog niet wat er met hem gaat gebeuren, hangt ook een beetje van de diagnose af.
Amalia, Zo'n klim klauterding hebben wij dus in de tuin, gekocht via MP. Scheelde erg veel en hij zag er nog super uit. Kijk maar op de BBQ feest foto's van van de zomer.
Juud, stuur ons maar die kransjes. Oh nee mag niet van mijn ik-wil-in-een-jurk-SB-poging
We weten nog niet wat er met hem gaat gebeuren, hangt ook een beetje van de diagnose af.
Amalia, Zo'n klim klauterding hebben wij dus in de tuin, gekocht via MP. Scheelde erg veel en hij zag er nog super uit. Kijk maar op de BBQ feest foto's van van de zomer.
Juud, stuur ons maar die kransjes. Oh nee mag niet van mijn ik-wil-in-een-jurk-SB-poging
vrijdag 14 december 2007 om 21:05
Jinny, wat rot dat vent nog moet vliegen begin januari. Kan me voorstellen dat je dat niet zite zitten. Hebben jullie al wat kunnen regelen? En een aardige man die de auto in jullie auto zet haha, nee sorry ik begreep je. Gaan jullie nog mee doen met het kesrfeestlampjesbuitengebeuren?
Ik stuur je straks nog even een mail.
Ik stuur je straks nog even een mail.
vrijdag 14 december 2007 om 21:06
zaterdag 15 december 2007 om 09:30
Juud, jou was ik gisteren vergeten! Vervelend dat je zo beroerd bent. Had je daar de 1e x ook last van? Sterkte!
Ris, fijn dat je cadeau in de smaak viel. Lief van Sint hoor
Hoest bij jou in de buik? Behalve moe niet misselijk verder?
Mal, idd, het schoot echt helemaal verkeerd hier. Domme doos...
Zo, wij gaan op stap, op zoek naar ons droomhuis. Fijn weekend allemaal!
Ris, fijn dat je cadeau in de smaak viel. Lief van Sint hoor
Hoest bij jou in de buik? Behalve moe niet misselijk verder?
Mal, idd, het schoot echt helemaal verkeerd hier. Domme doos...
Zo, wij gaan op stap, op zoek naar ons droomhuis. Fijn weekend allemaal!
zaterdag 15 december 2007 om 10:11
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Enka, wat verdrietig!!!! Snif!
Husband is hier werken, ook niet leuk. Zit ik hier met die 3 blagen. 1 zit 'ik leer lezen' te doen, de ander staat erbij te roepen dat ie wil heppelen en nog 1 ligt op de grond de frust uit te hangen omdat hij niet om kan rollen. Hij is er BIJNA maar z'n arm wil er niet onderuit. De stakker.
Zometeen ga ik de oudste 2 naar Houten brengen, kunnen ze daar logeren een nachtje.
Heej, telefoon, ik stop even!
Husband is hier werken, ook niet leuk. Zit ik hier met die 3 blagen. 1 zit 'ik leer lezen' te doen, de ander staat erbij te roepen dat ie wil heppelen en nog 1 ligt op de grond de frust uit te hangen omdat hij niet om kan rollen. Hij is er BIJNA maar z'n arm wil er niet onderuit. De stakker.
Zometeen ga ik de oudste 2 naar Houten brengen, kunnen ze daar logeren een nachtje.
Heej, telefoon, ik stop even!