Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bààhàààm, hoe doe je dat nou?!?!?!? Ik word gek! Dat is het ja, ha ha
ik allang.....
nu benk weg
Thanx, bey. Niet gek worden hoor, ha ha

loenatik!
het is niet zo moeilijk hoor Amalia.....hahahahah

je moet het alleen even weten.....
Leuk is ie! Het grasveldje is er al bij ons, de centjes gespaard (van oma) en nu nog een schommel, glijbaan en klimding bestellen... Lijkt me zo lekker in de tuin (heb nu voor het eerst sinds ik niet meer bij pap en mam woon een tuin en die ga ik benutten ook).
fijne avond

Ow Enka wat zielig! Echt niet leuk! Vraagt Thijmen al waar Finley is?

Suze
Welke is nu dan die jas, die met dat bont? Die is wel leuk, zo een hadden ze ook bij Villa Happ .

Ik vind villa happ wel leuk, maar ik vind hun prijs-kwaliteitverhoudingen veel te hoog, zo mooi blijft hun kleding bij mij niet. Kan natuurlijk ook aan mijn waskunsten liggen, hmm...
Bah, ben de hele dag al verkouden en niet lekker. Ventje was om kwart over zes klaar wakker, had om kwart voor zeven al twee puzzelstukken naar mijn hoofd gesmeten en toen moesten we nog een hele dag...

Wel een kerstboom gescoord en een hele aardige meneer (ja, ze bestaan hier) heeft de auto voor me in de auto gezet.
We hebben Finley vanmorgen samen uitgezwaaid, en toen zei hij Linly rije dag dag. En vanavond zaten we nog even foto's te kijken en toen riep hij heel hard Linly!!!! Maar missen doet hij hem nog niet echt denk ik. Hij is denk ik te kort hier geweest.

We weten nog niet wat er met hem gaat gebeuren, hangt ook een beetje van de diagnose af.

Amalia, Zo'n klim klauterding hebben wij dus in de tuin, gekocht via MP. Scheelde erg veel en hij zag er nog super uit. Kijk maar op de BBQ feest foto's van van de zomer.

Juud, stuur ons maar die kransjes. Oh nee mag niet van mijn ik-wil-in-een-jurk-SB-poging
voor jou Enka. Speciaal uit Jinnyland.
quote:enka schreef op 14 december 2007 @ 20:56:

We hebben Finley vanmorgen samen uitgezwaaid, en toen zei hij Linly rije dag dag.
Jinny, wat rot dat vent nog moet vliegen begin januari. Kan me voorstellen dat je dat niet zite zitten. Hebben jullie al wat kunnen regelen? En een aardige man die de auto in jullie auto zet haha, nee sorry ik begreep je. Gaan jullie nog mee doen met het kesrfeestlampjesbuitengebeuren?

Ik stuur je straks nog even een mail.
Ow soms kan je gewoon overal om huilen. Ik vind het echt zielig Enka!

Maandag moest ik ook al heel hard huilen toen ik de serie de co-assistent aan het kijken was. Was echt heel zielig!

Pff... Soms.. en dan ben ik niet eens zwanger..haha..
Jin wat een sterke meneer dat hij de auto voor je in de auto heeft gezet
quote:Juud_ schreef op 14 december 2007 @ 21:17:

Jin wat een sterke meneer dat hij de auto voor je in de auto heeft gezet Ja, zulke echte kerels bestaan hier nog
He Enka, arme Finley, arme jullie. Lieverd ik vind het echt super rot voor jullie. Dikke kus!
Juud, jou was ik gisteren vergeten! Vervelend dat je zo beroerd bent. Had je daar de 1e x ook last van? Sterkte!

Ris, fijn dat je cadeau in de smaak viel. Lief van Sint hoor

Hoest bij jou in de buik? Behalve moe niet misselijk verder?

Mal, idd, het schoot echt helemaal verkeerd hier. Domme doos...

Zo, wij gaan op stap, op zoek naar ons droomhuis. Fijn weekend allemaal!
quote:bambino schreef op 14 december 2007 @ 19:44:

heb ik geen last van, Juul heeft een pracht jas Ceetje zelfs twee
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Enka, wat verdrietig!!!! Snif!

Husband is hier werken, ook niet leuk. Zit ik hier met die 3 blagen. 1 zit 'ik leer lezen' te doen, de ander staat erbij te roepen dat ie wil heppelen en nog 1 ligt op de grond de frust uit te hangen omdat hij niet om kan rollen. Hij is er BIJNA maar z'n arm wil er niet onderuit. De stakker.

Zometeen ga ik de oudste 2 naar Houten brengen, kunnen ze daar logeren een nachtje.

Heej, telefoon, ik stop even!

arm puppebeest! Enka.
Goedemorgen!!

Kerstboom al gescoord Star?
Ja gisteravond gehaald. Is toch een nepper geworden, geen zin in al dat gedoe met niet recht staan en naalden overal etc..
oh, er staat nu ook een plaatje van een andere jas. het is doe met dat bont.

goeiemorgen trouwens!!

ik heb gezellig 'kerst met de toppers' opstaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven