Entertainment alle pijlers

Serious Request

15-11-2010 17:33 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om dit jaar maar eens wél op tijd te zijn..

Vorig jaar waren er veel wilde plannen om wat te doen voor SR, alleen kwam er niets van de grond.. en ik dacht: "goh, ik zeg t maar vast: je kunt nu al een donatiebox openen"

Klikkerdeklikkerdeklak!

En de donatiebox!

(ipv dat er weer wat in de week bedacht word haha)
Zit weer voor de buis!
Ze zijn Begonnen!!!

Geweldig we zijn elk jaar nog geweest,nou ja vorig jaar gestrand op Zwolle.daar is toen spontaan een eigen feest losgebarsten.

Dit jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen.

Want die kroegen tocht willen we meemaken.

Alles voor het goede doel

De leus is nu al Eindhoven de gekste!!!
quote:dolfje schreef op 16 november 2010 @ 17:06:

Leuk hoor,ga zeker kijken het is tenslotte in mijn stad:)En? Zit jij ook steeds te loeren of je bekenden ziet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2010 @ 23:27:

[...]

En? Zit jij ook steeds te loeren of je bekenden ziet?Ik wel Prima tijdverdrijf.
Dolfje ,mag hopen dat je dit niet leest maar er gewoon bij bent.
Ik was er zeker bij! Komen net thuis en het was en is er super gezellig!

Gaan van de week zeker nog wel eens kijken en sowieso naar de afsluiting.
Dolfje,wat een feest daar!!!!

We hopen dat het dit jaar wel lukt om in Eindhoven te komen,

(waarom nu toch geen Zwolle)????
Ik heb gisteren ontdekt dat die Gerard Ekdom best wel smakelijk is. Al die tijd had ik hem niet echt gezien, gisteren laat zapte ik nog even langs SR en toen zag ik hem in actie.

Leuk typ! Tis zo aandoenlijk dat hij met al die platen mee loopt te playbacken, dat doet ie op een uiterst schattige manier.

Bovendien bleek dat hij echt alle gedraaide platen van voor naar achteren kent. Elke uithaal, elke beat ziet hij van tevoren aankomen en daar doet dan zijn hele lijf aan mee. Een echte vakidioot, daar mag ik graag naar kijken. Jammer dat ik het nu pas ontdekt heb want het is nu al bijna afgelopen.

Wie geniet er ook van Ekdom?

ik vind hem ook wel leuk (maar al langer dan gisteren )
Ik weet niks van hem, maar zie dat hij een ring om heeft en had het over zijn meisje dat nog naar Eindhoven zou komen. Maar ik zie hem de hele tijd flirten, hoort dat bij de 'act' ?
Ja joh, Gerard heeft een vrouw en twee kinderen. Hij is echt niet uit op een relatie, het is gewoon onderdeel van zijn act.
Hoort erbij. Hij is getrouwd en heeft twee of drie kinderen. Ik vind hem de leukste, daarna Coen en Giel vind ik niets.
Ja, hier ook Ekdom fan. Als je wilt weten wat voor vakidioot hij echt is, moet je zijn boek eigenlijk ook lezen. Het heet: 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.' Leuke vakantielectuur. (Hij verteld ook grappig over zijn eerste ontmoeting met Giel, en over de ontwikkeling van Serious Request!
Ik vind Giel naast Gerard geweldig! Ben al een paar keer bij hem op de radio geweest. Hartstikke leuk, zijn ochtendprogramma. Maar hij is niet de knapste, dat ben ik zeker met je eens.
Twee jongens heeft Ekdom: Lennon en Lewis (hoe verzint hij dat?) Vrouw heet Nicole.
Nou wat denk je..? Gezien zijn voorliefde voor muziek?
En die Giel had toch vorig jaar een heel jong blaadje aan de haak geslagen, of was dat iemand anders?

Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?
Klopt Julus, zij was toen nog net geen 18.
Giel is nog steeds met haar samen
En wie zit er te kijken?

Wij zijn er jammer genoeg niet live bij omdat ik ziek ben geweest(nu nog te verkouden en kortademig om er te gaan staan jammer genoeg).
quote:Julus schreef op 24 december 2010 @ 16:34:

En die Giel had toch vorig jaar een heel jong blaadje aan de haak geslagen, of was dat iemand anders?

Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?Dat kwam niet door dat blaadje, maar door Dianne Beekman die hem gestyled had. Haar enige succes wat mij betreft
Dat hele serieus request gedoe mogen ze van mij per direct mee stoppen.

Wat een achterlijk gedoe zeg!

Zolang ze daar in diep donker Afrika nog vrijen zonder condoom, ga ik geen cent geven! En dan al die miljoenen die ze nu ophalen, zonde van het geld.................ZONDE!

Ze gooien het daar in een bodemloze punt.

Ga ze daar eens leren met een condoom om te vrijen dan kunnen we veel meer doen tegen aids dan dit soort sneue acties!
Aids kun je ook oplopen zonder sexueel contact te hebben...

dmv bloedtransfusies bijv. Net nog een voobeeld op SR van een moeder die vermoed dat haar kind bij de geboorte besmet is geraakt.
quote:emaille schreef op 24 december 2010 @ 18:44:

[...]

Dat kwam niet door dat blaadje, maar door Dianne Beekman die hem gestyled had. Haar enige succes wat mij betreft Wist ik niet, maar zou dat blaadje daar helemaal geen vinger in de pap hebben gehad?
Ik denk dat voorlichting belangrijker is dan condooms, schilderspalet. Er zijn nog veel mannen die jonge meisjes verkrachten omdat ze denken dat dat AIDS geneest. Hebben die meisjes ook AIDS. Daarbij is deze SR-actie voor de aids-wezen, dus voor al die kinderen die hun ouders zijn verloren aan AIDS en nu geen toekomst hebben omdat ze eerst in hun basisbehoefte moeten voorzien. Met deze actie wordt bijv. educatie "gekocht"/gegeven, wat deze kinderen dus wél een toekomst zal geven. Bij die educatie hoort óók voorlichting. Er gaat ongetwijfeld nog veel mis, maar als we niks doen, wordt het sowieso niet beter, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven