Serious Request
maandag 15 november 2010 om 17:33
Om dit jaar maar eens wél op tijd te zijn..
Vorig jaar waren er veel wilde plannen om wat te doen voor SR, alleen kwam er niets van de grond.. en ik dacht: "goh, ik zeg t maar vast: je kunt nu al een donatiebox openen"
Klikkerdeklikkerdeklak!
En de donatiebox!
(ipv dat er weer wat in de week bedacht word haha)
Vorig jaar waren er veel wilde plannen om wat te doen voor SR, alleen kwam er niets van de grond.. en ik dacht: "goh, ik zeg t maar vast: je kunt nu al een donatiebox openen"
Klikkerdeklikkerdeklak!
En de donatiebox!
(ipv dat er weer wat in de week bedacht word haha)
zaterdag 18 december 2010 om 23:24
Ze zijn Begonnen!!!
Geweldig we zijn elk jaar nog geweest,nou ja vorig jaar gestrand op Zwolle.daar is toen spontaan een eigen feest losgebarsten.
Dit jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen.
Want die kroegen tocht willen we meemaken.
Alles voor het goede doel
De leus is nu al Eindhoven de gekste!!!
Geweldig we zijn elk jaar nog geweest,nou ja vorig jaar gestrand op Zwolle.daar is toen spontaan een eigen feest losgebarsten.
Dit jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen.
Want die kroegen tocht willen we meemaken.
Alles voor het goede doel
De leus is nu al Eindhoven de gekste!!!
vrijdag 24 december 2010 om 10:29
Ik heb gisteren ontdekt dat die Gerard Ekdom best wel smakelijk is. Al die tijd had ik hem niet echt gezien, gisteren laat zapte ik nog even langs SR en toen zag ik hem in actie.
Leuk typ! Tis zo aandoenlijk dat hij met al die platen mee loopt te playbacken, dat doet ie op een uiterst schattige manier.
Bovendien bleek dat hij echt alle gedraaide platen van voor naar achteren kent. Elke uithaal, elke beat ziet hij van tevoren aankomen en daar doet dan zijn hele lijf aan mee. Een echte vakidioot, daar mag ik graag naar kijken. Jammer dat ik het nu pas ontdekt heb want het is nu al bijna afgelopen.
Wie geniet er ook van Ekdom?
Leuk typ! Tis zo aandoenlijk dat hij met al die platen mee loopt te playbacken, dat doet ie op een uiterst schattige manier.
Bovendien bleek dat hij echt alle gedraaide platen van voor naar achteren kent. Elke uithaal, elke beat ziet hij van tevoren aankomen en daar doet dan zijn hele lijf aan mee. Een echte vakidioot, daar mag ik graag naar kijken. Jammer dat ik het nu pas ontdekt heb want het is nu al bijna afgelopen.
Wie geniet er ook van Ekdom?
vrijdag 24 december 2010 om 14:58
vrijdag 24 december 2010 om 16:34
En die Giel had toch vorig jaar een heel jong blaadje aan de haak geslagen, of was dat iemand anders?
Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?
Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?
vrijdag 24 december 2010 om 18:44
quote:Julus schreef op 24 december 2010 @ 16:34:
En die Giel had toch vorig jaar een heel jong blaadje aan de haak geslagen, of was dat iemand anders?
Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?Dat kwam niet door dat blaadje, maar door Dianne Beekman die hem gestyled had. Haar enige succes wat mij betreft
Is ie nu vrijgezellig? Hij zag er jaren geleden zo viezig uit, maar toen kreeg hij een nieuwe jongere vriendin en ineens wat ie meer gestyled. Dat is wat ik onthouden heb, misschien was het iemand anders?Dat kwam niet door dat blaadje, maar door Dianne Beekman die hem gestyled had. Haar enige succes wat mij betreft
vrijdag 24 december 2010 om 19:21
Dat hele serieus request gedoe mogen ze van mij per direct mee stoppen.
Wat een achterlijk gedoe zeg!
Zolang ze daar in diep donker Afrika nog vrijen zonder condoom, ga ik geen cent geven! En dan al die miljoenen die ze nu ophalen, zonde van het geld.................ZONDE!
Ze gooien het daar in een bodemloze punt.
Ga ze daar eens leren met een condoom om te vrijen dan kunnen we veel meer doen tegen aids dan dit soort sneue acties!
Wat een achterlijk gedoe zeg!
Zolang ze daar in diep donker Afrika nog vrijen zonder condoom, ga ik geen cent geven! En dan al die miljoenen die ze nu ophalen, zonde van het geld.................ZONDE!
Ze gooien het daar in een bodemloze punt.
Ga ze daar eens leren met een condoom om te vrijen dan kunnen we veel meer doen tegen aids dan dit soort sneue acties!
vrijdag 24 december 2010 om 19:35
Ik denk dat voorlichting belangrijker is dan condooms, schilderspalet. Er zijn nog veel mannen die jonge meisjes verkrachten omdat ze denken dat dat AIDS geneest. Hebben die meisjes ook AIDS. Daarbij is deze SR-actie voor de aids-wezen, dus voor al die kinderen die hun ouders zijn verloren aan AIDS en nu geen toekomst hebben omdat ze eerst in hun basisbehoefte moeten voorzien. Met deze actie wordt bijv. educatie "gekocht"/gegeven, wat deze kinderen dus wél een toekomst zal geven. Bij die educatie hoort óók voorlichting. Er gaat ongetwijfeld nog veel mis, maar als we niks doen, wordt het sowieso niet beter, toch?