Sneeuw
zondag 19 december 2010 om 09:52
Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw, er is hier vannacht weer een aardig pak bijgekomen. Vrijdag ben ik vanuit het werk lopend/glijdend naar huis gegaan, met de auto was niet te doen. Heb er ruim twee uur over gedaan. Ik maak me best een beetje zorgen over hoe dat morgen moet. M'n collega's zijn allemaal vrij dus ik ben alleen. Met de auto gaat 'm niet worden vermoed ik, dus dat wordt extra vroeg opstaan en lopen want ik denk niet dat het bedrijf het op prijs gaat stellen dat onze afdeling morgen onbezet is. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
zondag 19 december 2010 om 09:58
Hier ook veel nieuwe sneeuw inderdaad.
Probeer je niet te druk te maken. Er ligt inderdaad veel sneeuw dus ook al ga je met de auto je zult sowieso wat eerder je bed uit moeten om op tijd te komen denk ik.
Ik vond het vrijdag redelijk te doen. Heb de snelweg gemeden (stond helemaal vast) en was precies een uur onderweg vanuit mijn werk naar huis (normaal ongeveer een half uur).
Het is nu nog vroeg en het is zondag. Dat betekent dat alles er nog heel besneeuwd uitziet. Belangrijke wegen zullen (in ieder geval deels) wel schoongemaakt worden vandaag. Hoe het morgenvroeg is is eigenlijk nog niet zo goed te voorspellen.
Probeer je niet te druk te maken. Er ligt inderdaad veel sneeuw dus ook al ga je met de auto je zult sowieso wat eerder je bed uit moeten om op tijd te komen denk ik.
Ik vond het vrijdag redelijk te doen. Heb de snelweg gemeden (stond helemaal vast) en was precies een uur onderweg vanuit mijn werk naar huis (normaal ongeveer een half uur).
Het is nu nog vroeg en het is zondag. Dat betekent dat alles er nog heel besneeuwd uitziet. Belangrijke wegen zullen (in ieder geval deels) wel schoongemaakt worden vandaag. Hoe het morgenvroeg is is eigenlijk nog niet zo goed te voorspellen.
zondag 19 december 2010 om 10:03
zondag 19 december 2010 om 10:05
zondag 19 december 2010 om 10:08
zondag 19 december 2010 om 10:16
zondag 19 december 2010 om 10:17
Vandaag word er weer veel sneeuw verwacht, hier op de Zuid-Hollandse eilanden nu zo'n ruime 20 cm.
*Tip voor het rijden met gladheid*
Houd afstand ( maar dat is logisch) en rij in een versnelling te hoog.....wanneer je snelheid moet afnemen, kun je dit doen door terug te schakelen en tegelijkertijd .....hééél licht bij te remmen.
*Tip voor het rijden met gladheid*
Houd afstand ( maar dat is logisch) en rij in een versnelling te hoog.....wanneer je snelheid moet afnemen, kun je dit doen door terug te schakelen en tegelijkertijd .....hééél licht bij te remmen.
zondag 19 december 2010 om 10:17
Ik woon in Noord/Holland. Zo´n 40 km van amsterdam, waar ik werk. Vrijdag was echt wel een chaos. Morgen moet ik ook weer. Trein, en dan de tram is nog een optie. Of gewoon met de auto. Eerder weggaan gaat niet helaas. Oppas komt niet eerder. Ik baal er wel van Vrijdagochtend deed ik er al 2,5 uur over om op mijn werk te komen. Normaal 50 minuten.
Nouja, ik stort me er gewoon in en zie wel....
Sterkte iedereen.
Hier ligt nu trouwens echt heel veel sneeuw. Net gemeten in de achtertuin; 22 cm
Nouja, ik stort me er gewoon in en zie wel....
Sterkte iedereen.
Hier ligt nu trouwens echt heel veel sneeuw. Net gemeten in de achtertuin; 22 cm
zondag 19 december 2010 om 10:22
Moet ook 45 km door de sneeuw. Gewoon met de auto. Rij een stevige bak heb puike winterbanden, ben gelukkig helemaal niet bang en vind het stiekem zelf een beetje leuk om te rijden in de sneeuw
. Dikke thermosfles koffie mee, muziekje aan en klaar. Doe er misschien langer over maar daar maakt niemand zich druk om.
zondag 19 december 2010 om 10:28
Hier in Zeeland zijn de wegen (inclusief snelweg en 100 km wegen) ijsbanen. We moesten gisteren onze dochter ophalen, heb zoiets nog niet eerder gezien. Man moest gister middag/avond werken en vandaag weer, best een eindje weg. Het voordeel van Zeeland is, dat er weinig verkeer is. Vorig jaar woonden we nog richting Randstad en dan is er met dit weer geen doorkomen aan. Veel mensen hebben kerstvakantie en het zal dus rustiger zijn. Ik zou hebben afgebeld, maar ik had een kantoorbaan. Man kan niet afbellen ivm zijn functie.
TO, je kan lopend gaan en dat zou ik doen met goede profiel zolen.
TO, je kan lopend gaan en dat zou ik doen met goede profiel zolen.
zondag 19 december 2010 om 10:29
Hier op hetzelfde stukje als Brightmind... idd zuid holland... en er ligt hier echt een pak sneeuw.
De achterdeur kan niet open ( Met heel hard duwen wel, maar zo graag heb ik hem ook niet open) en mijn hondje staat voor bijna 75% in de sneeuw... t beest wil dus ook echt niet naar buiten..
Zometeen leuk een sneeuwpop maken buiten... lekker hoor..
De achterdeur kan niet open ( Met heel hard duwen wel, maar zo graag heb ik hem ook niet open) en mijn hondje staat voor bijna 75% in de sneeuw... t beest wil dus ook echt niet naar buiten..
Zometeen leuk een sneeuwpop maken buiten... lekker hoor..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!