Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Kokos: voor jou en het slechte nieuws. Niet leuk! Hou je taai meid...

Mal: voor J. en het afbouwen...

Compu: voor CG! Hopelijk wordt ze daar weer snel beter van!

Jin: even een omdat je lichamelijk weer de oude bent. (hmmm... lees namelijk tussen de regels door dan nog meer...)

Sterkte met je venten daar!

Volgens mij kan Star ook wel wat Good Luck gebruiken!

Hier zijn kinders logeren. Zo ophalen. gisteren samen naar wereldkerstCircus geweest en lekker samen eten en zo. Was erg fijn, even samen eruit. Doen we veel te weinig! kerstcircus was helemaal leuk!

Timmerman heeft gisteren dakkapel afgemaakt en het is erg mooi! Nu moeten wij verder verbouwen, maar kan in ieder geval zoetjes an weer wat gaan opruimen
Bridges, wat heerlijk dat de dakkapel klaar is! Ooh naar het kerstcircus! In Carre? Daar ging ik vroeger een paar jaar achter elkaar heen, geweldige sfeer daar!

Goeiemorgen.
Goedemorgen Naatie! Ook een voor jou!
Bridges, lekker dat jullie samen weg zijn gegaan! Kerstcircus, leuk!

Compu beterschap met de kleine meid! Wat zielig dat ze zo ziek is.

Mal, merkt Mr J het zelf? Vervelend

Jinny bij jou al een hele tijd zoveel sneeuw? Vermoeiend!

Zo er is hier echt niet normaal veel sneeuw gevallen. Ik denk dat als je op de slee gaat zitten, dat je dan met je billen in de sneeuw zit

Gezellig hier. De jongens zijn zowaar samen heel leuk aan het spelen, ik heb uitzicht op heel veel sneeuw en Mariah C. staat op de achtergrond te bleren over All i want for christmas is youuuuuuuuuu......
Naatie, dat vind ik echt het meest verschrikkelijke kerstlied geloof ik, brrr. Fijn dat de jongens lief spelen! man is maar met oudste gaan zwemmen (jongste mag niet vanwege de buisjes) en hier dus nu ook rust in de tent. Jongste maakt ijsjes haha. Sneeuw hier echt al weken, en houdt nog wel wat weken aan denk ik. Heb je leuke plannen vandaag?
Ook goedemorgen

Das dus de auto waar ik gisteren gewoon nog mee gereden heb....

en de achtertuin....
Suus, lijkt me wat onhandig lopen op de prada´s vandaag .
ha ha ha Jin!

Ik krijg zo visite dus nu even alles ik de kleren hijsen. Maar verder dan een beetje sleetje rijden kom ik vast niet vandaag dus tot straks
Sleetje rijden is leuk! Wij hebben vanmiddag een borrel bij een collega thuis, van mijn afdeling. Heb weer een taart gefabriekt.
Jinny lijkt me een moeilijke tijd nu...

Mal, heel veel sterkte met Mr J.!

Bridge, klinkt leuk! Sowieso lekker om af en toe eens met z'n tweeen weg te gaan hè?

Mini en ik inmiddels ook geveld door de buikgriep. Gezellig hoor, simultaan spugen
Ai Mamax, buikgriep sucks . Beterschap.

Kokos, nog een extra voor jou.
Een echte kersttaart gemaakt Jin? Star nog afgereisd trouwens, of zit die vast op Schiphol?
Bah, dat spuugvirus weer!! Alle beterschap gewenst Mamax!!

Jinny, hoe heb je dat toch gedaan?! Met oudste erbij. En dan dagen zonder man.

Hier ook een afwezige man, mentaal dan. Dat is ook niet altijd handig trouwens.

Blijft een zeer plekje, jouw ervaring van afgelopen jaar of omschrijf ik het verkeerd?

Die zon van Bridges deed het hem, CG weer iets beter, ze stuitert als vanouds door het huis.
Leuk die tuinfoto's Suus!!
Compu, zit je er even doorheen? Hoe lang heb je cg gevoed? Heel, heel, heel erg lang toch? Ik was zo blij dat ik zelf kon voeden, dat ik gewoon met bloed zweet en tranen ben doorgegaan. Ik liep echt op mijn tandvlees, maar ik ben nog steeds Heel Erg Trots dat ik heb kunnen doorzetten. Heeft cv een mindere periode? Hoe komt het dat hij mentaal afwezig is? Mag ik dat vragen? Een hele dikke voor jou. Blijft inderdaad een vreemd avontuur van afgelopen jaar. Het gaat echt goed met me, maar heel af en toe overvalt het me, dan ga je rekenen en zo en dat zijn stomme dingen .

Mamax, voor de kita had ik een kersttaart gemaakt. Voor collega een taart ingepakt als een cadeautje met sterren erop en een grote strik.
Ik zit op de twee grote mannen te wachten, we moeten zo gaan.
Mamax, ik ga trouwens voor oudste iets anders proberen met zijn verjaardag, een taart in de vorm van een schatkist. Ik heb de blinkende chocolade munten al gevonden .

Oh, ik hoor de grote mannen!
Jin: jij zit er helemaal in hè, die taarten! Is dat in Jinnyland ook bekend of ben je trendsetter?

Mamax: beterschap!
Druk hier zeg...
Nou bedankt Jinny, hier ook een zieke oudste . Komt het van jou af? Leuk is dat

Zielig mannetje dus. En middelste loopt met lodderogen dus daar komt ook vast wat aan. Hopelijk slaan man en ik en Desteny het over, en is B gewoon verkouden.

Zoooo, man heeft er vrijdag 6,5 uur over gedaan om van Oisterwijk thuis te komen . Mistte daardoor het judo examen van oudste, waarvoor hij alles in zijn agenda had geblokt. Heel jammer.

Niet normaal dit weer. Ik vind het wel gezellig hoor Alles in paniek haha. Maargoed, ik hoef niet weg, dat scheelt.

Meisje vandaag haar eerste hapje gegeven, wortel. Ze vond het smerig Erg grappig.

Verder, tja, het is alweer zondagavond! Wat een voorbij gevlogen weekend. Gisteren begrafenis van vader van een vriend. Was erg mooi, want op het moment dat we naar het graf liepen over een stil, prachtig wit kerkhof, ging de zon schijnen. Heel bijzonder.

Kokos, wat ellendig, dikke knuffel voor jou.

Mal, ik zou ook moeten janken Leieieief!!!

Mamax, sterkte met jou en kind! En ik moet ook steeds inloggen, superirritant, grrr.
oja, idd erg druk hier
Kokos ieder jaar is inderdaad te veel. Ik wens voor jou nu heel veel jaren zonder verliezen.

Amaal beterschap voor de grote man!

Mamax ook voor jullie beterschap!

Jinster, was het gezellig?

Compu, het is ook gewoon rete vermoeiend. voor jou.

Ik zit hier toch te stuiteren van kwaadheid om die toestanden op kdv. Nou blijkt die directeur ook een smeerlap. Waarom kan dat hier allemaal maar zo?!? Dit gaat toch nergens over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven