Spa
zondag 19 december 2010 om 13:12
Badkledingdagen zijn meestal doordeweeks.
Ik vind het zelf minst prettig in badpak,heb je het weleens gedaan?
Er zijn ook vrouwendagen he(als in 'zonder mannen')
Sauna is toch het lekkerste in je blootje In welk deel van Nederland zoek je?
Ik ben zelf fan van Elysium,lekker groot en voor mij dichtbij.Ik ga er doordeweeks heen,in het weekend is het te druk naar mn zin
Ik vind het zelf minst prettig in badpak,heb je het weleens gedaan?
Er zijn ook vrouwendagen he(als in 'zonder mannen')
Sauna is toch het lekkerste in je blootje In welk deel van Nederland zoek je?
Ik ben zelf fan van Elysium,lekker groot en voor mij dichtbij.Ik ga er doordeweeks heen,in het weekend is het te druk naar mn zin
zondag 19 december 2010 om 14:31
Zou ook op vrouwendag gaan. En je loopt niet de hele dag naakt. Ik trek meestal na een bezoek aan de sauna of als ik uit één van de baden kom mijn badjas weer aan. Eten en drinken doe je ook gekleed. Dus het valt best mee met al dat naakt. Even de drempel over en daarna genieten!
Elysium, Veluwse Bron, Ryokan vind ik fijne sauna's. Je zou eens kunnen kijken bij Thermae 2000 daar hebben ze volgens mij wel badkleding in het weekend (althans vroeger..)
Elysium, Veluwse Bron, Ryokan vind ik fijne sauna's. Je zou eens kunnen kijken bij Thermae 2000 daar hebben ze volgens mij wel badkleding in het weekend (althans vroeger..)
zondag 19 december 2010 om 15:20
TO, wil je trouwens perse een sauna of mag het ook een thermaalbad zijn? In thermaalbaden loop je sowieso rond in badkleding en dat kun je combineren met een schoonheidsbehandeling.
Fontana Nieuweschans is kleinschalig en prettig en heeft fijne kuurbehandelingen (ook een sauna, maar ongekleed). Er is tevens een kuurpark waar je het blote voetenpad kunt lopen. Vooral bij mooi weer een aanrader.
Fontana Nieuweschans is kleinschalig en prettig en heeft fijne kuurbehandelingen (ook een sauna, maar ongekleed). Er is tevens een kuurpark waar je het blote voetenpad kunt lopen. Vooral bij mooi weer een aanrader.