Kind in je uppie?

30-09-2009 18:58 3310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben er ook weer.

Wordt denk ik wel tijd voor een (jaja...) schema, want ik ben de draad echt even kwijt!

Ik zet mezelf er in, en wie wil: kom maar door!

NaamLeeftijdAl begonnen?Waar/hoeAl kinderen?OverigVinyl33NeeStart februari 2011 (als het nog lukt) anders maart bij Geertgen. Nee--Chilles38jaGeertgen/eigen donor Nee--Malaika240jaDonor via internet Nee1e inseminatie geëindigd in miskraam.Mama0331NeeOriënterend liefst bekende donor Ja, 1--Zoeter32NeeIntake gehad bij Geertgen NeeSun7634NeeStaat op 2 wachtlijsten nl Rijnstate & St GeertgenNee--Sokpop33Nee/oriënterend/eind oktober naar workshopliefst zi met bekende donor Nee--Superwoman2237Ja,Bekende donor en Denen als back-up via Geertgen NeeIk wed graag op meerdere paardenEmmetjebee39JaOnbekende donor NeeMeerdere tweelingen in de familieJive39JaNa aantal pogingen met bekende donor nu gestopt. Beraadt zich op plan BNeeDe aanhouder wint!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, het heeft een tijd geduurd voor ik dit topic durfde te openen, bang voor (ver)oordelen? Maar bij deze toch maar...

Mijn laatste echte relatie is bijna 7 jaar geleden geëindigd. Hierna heb ik nog 2 kortdurende relaties gehad die niet echt standvastig bleken te zijn, ookal had ik dat graag anders gezien.

Mijn kinderwens daarentegen is zeer standvastig, en wordt met de jaren alleen maar groter. Het laatste jaar denk ik er ook steeds vaker aan om deze misschien alleen in vervulling te laten gaan. Maar die gedachte vind ik ook wel wat eng.

Ik ben nu 32. Aan de ene kant zou je denken: je bent nog jong genoeg om iemand tegen te komen en een gezin mee te starten tzt.

En dat is misschien ook wel zo maar de andere kant van mij zegt dat dat de afgelopen 7 jaar ook niet is gelukt, dus waarom nu ineens wel.

Mijn hoofd is een warboel van dilemma's. Het fijne is dat vrienden er de laatste tijd zelf ook wel over beginnen en dat maakt te rustiger. Er zouden veel mensen achter me staan als ik deze stap zou nemen als ik het zo hoor. Maar het maakt mijn gedachten nog niet rustiger.

Kan ik het een kindje aandoen om zonder vader op te groeien? Ben ik niet ongeduldig omdat ik 'nog maar' 32 ben, en nog tijd heb. En aan de andere kant: ik wil geen oude moeder worden. Moet ik dan eerst 38 zijn voor een dergelijke stap gerechtvaardigd is?

Een kind alleen zal niet makkelijk zijn, en ook zwaar. Maar de stap alleen nemen zal wel een bewuste keuze zijn, dus anders denk ik als dat je plotseling alleen achter blijft met een kind.

Anyway, zoals je hoort: deze kikker is in de war!

Wie kan me van nuchter advies voorzien, van positieve en negatieve verhalen? Wie helpt me de chaos te ordenen?

*Zal ik dit topic plaatsen? Zal ik niet? Ja, ik druk op verzenden...*
Wat een testerij allemaal maar weer...goed bezig dames!

heeft een van jullie wel eens zo'n onderzoek bij de gyn gehad? en dat het niet (helemaal) goed was? bv verklevingen? Ben me daar geestelijk op aan het voorbereiden. Kan in principe wel namelijk zo zijn.. 13 december heb ik de afspraak. Hopelijk weet ik dan direct meer...Vind het behoorlijk spannend!

Hopen dat jullie allemaal goeie pre en post Sint cadeautjes gaan krijgen!
Whoooohaaaa! Vandaag geweest en december starten red ik niet, maar januari wel!! SPANNEND!
Hmmm, kon me niet meer inhouden en heb al een testje gedaan. Niet eens een heel licht roze streepje. Ben bang... Zaterdag voor de zekerheid weer testen en anders over twee weken weer een kans!

@Vinyl.. WAT SPANNEND. Januari is al heel snel!

@Amphere..succes de 13e. Ik heb wel testen gehad, maar die waren goed. Kan je dus niet helpen..
jeetje Vinyl...eindelijk!! you go girl!

Wat onwijs spannend.....

malaika...zeker weet je het nog niet..maar anders: kop op!
Je bent gewoon nog te vroeg Malaika! Gewoon zaterdag nog een keer!! Ik duim!
Niet te vroeg testen, Malaika! (Zeg ik, die al fortuinen heeft gespendeerd aan Clearblue, maar ik ben erachter gekomen dat dat iig bij mij geen zin heeft, pas dag ná NOD)

Ik ga volg wk weer voor een nieuwe kans, toch best snel na "die toestand" in oktober... vind ik.
@Chilles: Jij ook volgende week een nieuwe kans, ik ook! Laat het een vruchtbare week worden dan :-)
*draait duimen voor iedereen*
@ Chilles: NOD??

Gisteren weer getest...weer negatief...
Zo, dat is alweer even een tijd geleden... maar wat is iedereen goed bezig!

Enne Innova... is het echt Sinterklaas bij jou vandaag?

Vinyl, je mag mijn email ook doorgeven aan Chilles.
quote:malaika2 schreef op 05 december 2010 @ 13:19:

@ Chilles: NOD??

Gisteren weer getest...weer negatief...Balen! De NOD staat voor Niet ongesteldheidsdag als ik het goed heb begrepen... de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar liever niet wordt.
Ah! Dank je! Ik zat maar te puzzelen wat het zou kunnen betekenen..
Ha!

Bij mij hetzelfde als bij Malaika hoor, geen signaal aan de horizon ...

Beetje karig zo die sint!

Groet!
Getver, wordt die Sint al net zo gierig als de Hollanders waar ie elk jaar bij op visite komt... :(

Misschien de kerstman dan maar...
Nou Sint kan de pot op! Het wordt idd de kerstman als ik mijn iphone moet geloven, zou het ziekenhuis wel open zijn op kerst??

De kans wordt wel heel klein dat het in 2010 nog gaat lukken ...

Malaika hoe is het bij jou?
Vinyl, kun je me even de adressen mailen van degenen die mee willen daten? Ga ik kijken of we misschien tussen kerst en oud&nieuw iets kunnen plannen...
Hier nog steeds niet zwanger.... Ook nog niet ongesteld (had zaterdag al moeten gebeuren) dus net maar wéér een test gedaan en hopend op een wonder. Maar nee hoor, nog steeds negatief..

Ga er vanuit dat ik voor de Kerst nog een keer kan insemineren. Donor al gemaild en voor hem lijkt dat geen probleem te worden. Dus op naar de volgende keer!

Tussen kerst en oud&nieuw ben ik vrij, dus dat zou heel mooi uitkomen!
Nou ja, Sinterklaas is weer verdewenen... typisch.

Dan is er inderdaad nog de kerstman. En anders wordt het gewoon 2011 en dat is toch ook een mooi jaar voor allerlei succesvolle pogingen!! Kop op ladies!

Mijn plan B begint ook al wat duidelijker te worden. Voor mij wordt het sowieso 2011.
Hallo allemaal,

Ik post dan wel geen berichtjes, ik lees wel mee hoor!

Wat is er veel gaande bij jullie allemaal...goed hoor. Ben ook wel jaloers. Ik hang nog steeds in de oriëntatiefase en weet even niet hoe verder.

Ben twee weken geleden bij de workshop geweest. Het was fijn om andere vrouwen te ontmoeten, met andere verhalen, maar dezelfde vragen en onzekerheden.

Het heeft voor mij wel een licht laten schijnen op bepaalde zaken, ook om het eens van een andere kant te bekijken. Veel vragen zijn daardoor beantwoord, maar ook nog wat vragen bijgekregen. Pfff.

Een tijd geleden heb ik ook een vriend gevraagd of hij eventueel donor zou willen zijn. Hij zou erover nadenken. Tot op heden nog geen antwoord. Zal ik het maar weer ter sprake brengen? Of moet ik misschien even wachten tot ik er echt uit ben hoe en wat precies?

Daarom schrijf ik even niet zo actief mee, want er gebeurt niet zo veel bij mij. Maar ik volg jullie verhalen vol interesse en wens jullie allemaal een voorspoedig verloop!

Als er een meet komt ben ik graag van de partij (mijn email mag je hebben), want ik weet zeker dat ik veel van jullie ervaringen kan leren!
Mijn mailadres mag er ook bij hoor!
He bah wat een rot Sint! voel mee... Innova..moet het weer uit het Deense komen? Niet bij de buurman als kerstcadeautje..hoop ik?

Heb besloten mijn huis te verkopen. Wil weg uit amsterdam. Nog voordat ik dit traject in ga (als het even kan...). lijkt een mega stap, maar ben er al best lang mee bezig. Dit voelt als het moment! Maar toch..een behoorlijk ding..

Zou heel leuk zijn om elkaar eens te zien. Tussen kerst en ON ben ik vanaf dinsdag heerlijk een weekje chillen in Frankrijk, dus ik ga ervan uit dat ik dat dan ga missen. Jammer!

Maandag naar de gyn. Hopelijk doet ie gelijk zo'n inwendig onderzoek. Ipv hele fertiliteitsverhalen. Dat moet ik natuurlijk niet hebben, want daar heb ik de Geertgen voor. Hoop dat idd direct een onderzoek is. Dan weet ik ten minste waar ik aan toe ben.
Jeetje Amphere, wat spannend allemaal. Hoe ging het vandaag bij de gyn?

Weg met de Sint idd, op naar de Kerstman! Dit weekend hoop ik weer te kunnen insemineren. Laatste kans om in 2010 zwanger te raken.. Spannend weer.
Klaas Wie? Ik ben hem al weer vergeten, op naar Santa! He Malaka, we gaan echt bijna gelijk op, ik verwacht na het weekend...

Vinyl! Waar ben je toch? Heb je onze mailadressen al een Chiles gemaild? Ik zou echt graag willen meeten, en ik heb genoeg tijd ook eens voor de verandering rond kerst en oud en nieuw ... Anders moeten we misschien direct naar Chiles mailen? Makkelijker?

Groet!
Oké Leute, het bleek helemaal niet zo moeilijk... Ik heb een nieuw emailadres aangemaakt wat ik hier wel neer kan zetten. Nu maar hopen dat het werkt en dat jullie me rechtstreeks kunnen mailen als je wilt meeten:

chilles72 @ gmail.com

Hoeft Vinyl ook niet te knippen, plakken, zoeken enz...

Dus mail me asap!
Chilles, heb je net gemaild! Zal wel in je spam komen, maar ik ben het echt!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven