Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Rasa Wat leuk voor je! Begreep dat je hier al een tijdje ronddwaalt....

@Karima Hé, nog een 50-plusser! Ja, die oudere mannen, ben zelf ook weer tegen zo'n vreemd exemplaar aangelopen. Paar weken heel enthousiast mailen en nu blijft het stil. Nou ja, als ik de mailgeschiedenis nog es doorlees, laat ook maar.... Maar de heren lijken soms wel wat onvolwassen of zo.
Kom net van mijn werk en vind msn bericht of ik "weer" aan het werk was en een X

Hmm, dat is nog eens een leuke thuiskomst!

Rasa, na al die ervaringen, positief en negatief ben je nu de lucky one, hopelijk blijft het op die tour gaan.. houd ons op de hoogte aub
Dank voor alle aanmoedigingen

Hij is net weg. Begonnen met een wandeling door het winterlandschap en de rest van de middag en avond doorgebracht op de bank en in bed. En o ja (vrij naar Herman Finkers) omdat je af en toe ook een hapje moet eten, hebben we dat ook nog ergens tussendoor gedaan. Van elkaar genoten dus. En tussendoor ook nog een hoop gepraat.

Klinkt helemaal goed dus. Maar voor mijn gevoel is het bijna helemaal goed. Hij blijft een type waar ik in eerste instantie niet op zou vallen, dus er zijn ook dingen aan hem die ik minder aantrekkelijk vind. Van zijn kant is het ook nog allerminst zeker hoe dit zich gaat ontwikkelen. Hij is nog maar kort uit een hele lange relatie. Ik vraag me af of hij hier al aan toe is. Bij het afscheid stelde hij voor om het misschien maar even iets rustiger aan te doen. Dat lijkt mij eigenlijk ook niet onverstandig. Waarschijnlijk zien we elkaar nu pas na kerst weer.

Ik geloof dat ik hier eerst maar weer eens even een nachtje over moet slapen...
Hi Rasa, wat leuk dat je een match gevonden hebt! Ik herken wel wat je zegt in niet gelijk t type en dat er wat dingetjes zijn..ik heb dat ook. Maar hoe hij verder is heeft toch echt de overhand. Ben nog steeds met date1...heel langzaam aan wordt het ' vaster' maar nog wel met veel ruimte. Goed gesprek over gehad. Ik kom immers, net als jouw date, ook net uit een hele lange relatie waar nog niet alles geheel is afgesloten. Heb m gister ook gezegd dat juist het rustig aan doen en niet teveel verwachtingen naar elkaar te hebben maar gewoon te genieten van de momenten samen, dat dat er juist ook voor gezorgd heeft dat we nu steeds dichter naar elkaar toe komen. Had hij aangedrongen of al gelijk meer verwacht, was ik al afgehaakt en dan had ik niet zo'n heerlijke dag gehad gister:).
@Rasa wat fijn dat gevoel.

Dat heb ik na mijn date van afgelopen zaterdag dus niet. Hij is wel aardig en we hebben ontzettend leuk en behoorlijk diepzinnig gepraat, maar geen vlindertje in mijn buik te bekennen.

Nog een keer daten en kijken of dat leuke gesprek een vervolg krijgt en dan wel wat vlinders weet aan te trekken of maar opgeven? Moet er meteen een gevoel zijn na de eerste date?

Ik vind dit toch best moeilijk hoor.
Oei, Rasa, wat heerlijk dat je je zo voelt! Rustig aan doen is nooit verkeerd, denk ik. En bovendien, nu is het des te leuker en spannender als je elkaar weer ziet. Hopelijk eindelijk een blijverdje!
Echt superleuk dat jullie hier allemaal langskomen om mee te leven!

@anneky Wauw, nog steeds met je eerste internetdate? Leuk hoor! Rustig aan kan dus toch werken.

@Jufferdejuf Volgens mij hoeft een gevoel niet altijd bij de eerste date te ontstaan. Maar kun je voor jezelf niet een beetje inschatten of je denkt dat je op deze man zou kunnen vallen? En, als het leuk was, dan kan een tweede date geen kwaad toch?

Pfff... ben zelf nu even wat minder positief. Man 1 heeft aangegeven dat hij niet verliefd is (maar tegelijkertijd dat dat bij zijn vorige relatie ook pas later ontstond). En zelf weet ik het allemaal ook niet zo goed. Er zijn dingen die ik heel leuk aan hem vind en dingen waar ik me een beetje aan stoor. Weet nog niet wat de overhand gaat krijgen. Feit is dat ik het wel erg fijn vind om samen te zijn.

Lang geen relatie meer gehad. Moet hier geloof ik ook heel erg aan wennen. Al die twijfels horen er vast bij. En nu zit ik in die suffe modus van op zich wel willen sms'en, maar tegelijk niet weten wat ik moet zeggen en het eigenlijk ook wel verstandig vinden om elkaar heel even met rust te laten...
@Rasa, wat geweldig voor je!!! Leuk om je verhaal hier weer te zien. Dit topic is tenslotte een tijdje erg stil geweest. Succes!!
Bij twijfel niet sms'en Rasa!

Laat het even gaan, denk dat het logisch is dat je aan het denken bent is dit iets? Wordt dit iets? Is hij erg leuk?

Je zal vroeg of laat echt wel merken of je hiermee door wilt gaan.
Rasa, Klinkt niet goed meis, zou afstand proberen te nemen en de vlinders terug in doosje.

Man die zegt niet verliefd te zijn is zeker een teken aan de wand dat je moet opletten.

Hij kan het inderdaad te vroeg uit spreken, (dat dingen nog komen) maar kan ook......

Zou het daarom even bij hem laten.

Knuff.
ben het er mee eens Rasa, met de laatste reacties.. Niet te hard achter een man aanlopen al hij (even) een stap achteruit doet. Dan gaat hij volgens mij alleen maar sneller weg als je dat doet

Ik heb zelf al een tijdje en internet vrendje die ik zo heel soms in het echt zie... Kan gezellig zijn

Alleen is hij niet single hihihi. :$
Misschien hebben jullie gelijk en moet ik het initiatief nu even bij hem laten. Punt is dat het initiatief tot nu toe eigenlijk steeds van hem is gekomen. Behalve dan dat ik hem als eerste heb gemaild. Alle vier dates daarna waren op zijn voorstel.

Ik vind het lastig om het in te schatten. De twijfels zijn er bovendien bij mij ook. Ik voel zeker af en toe wel kriebels, maar ben niet head over heels verliefd ofzo. Maar leg je de lat als je geen 21 meer bent niet te hoog als je verwacht dat alles meteen helemaal spetterend en geweldig is? Volgens mij denkt hij niet meer dan dat het voorlopig leuk is en later zien we wel. En hij vroeg bij het afscheid wel of we elkaar tussen kerst en oud&nieuw nog gingen zien.
Hey Rasa, kan het niet nalaten om toch (weer) even wat te schrijven (word hier nog een meeschrijverT als ik niet oppas ). Tussen kerst en O&N elkaar zien duurt toch helemaal niet zo lang? Is nog maar (give and take) een weekje! Denk dat de twijfel er wel bijhoort en je moet idd de lat niet te hoog leggen - waarmee ik overigens absoluut niet bedoel dat je 'met minder' genoeg moet nemen, maar wel dat je het wellicht gewoon even de tijd moet geven. Niet teveel piekeren en laat komen wat komt!
@Pingpong, lekker mee blijven schrijven hoor!

Hmm, Rasa zou Rasa niet zijn als ze Man 1 gisteravond toch niet zelf gemaild zou hebben... En dat heeft er toe geleid dat de alarmering afgeschaald kan worden van code oranje naar een vage code geel!

Waar ik een beetje aan moet wennen is dat deze man alles gewoon zegt zoals hij het bedoelt. Geen verborgen agenda's, geen dubbele bodems, gewoon what he says is what he means. En dus als hij tegelijkertijd zegt dat we het misschien maar even iets rustiger aan moeten doen én dat hij me graag nog wil zien tussen kerst en oud&nieuw, dan bedoelt hij dat ook zo...

Ik heb hem gisteravond gemaild en vanmorgen zag ik dat hij diezelfde avond nog had gereageerd. En ja, hij vond het prettig om weer even lekker zijn eigen gang te kunnen gaan. En ja, hij kwam graag weer langs tussen kerst en oud&nieuw. Die afspraak staat nu. En ach, hij heeft zijn ouders inmiddels over mij verteld. Zegt dat ook niet iets?
Vind dat wel iets vertellen , dat hij z'n ouders verteld heeft over jouw.

In de beginfase denk ik dat je zowiezo van code groen naar geel naar rood gaat hihi.

Zelfs al wordt er niks uit gesproken,...blijft aftasten, leren kennen.
quote:Rasa schreef op 22 december 2010 @ 18:09:Waar ik een beetje aan moet wennen is dat deze man alles gewoon zegt zoals hij het bedoelt. Geen verborgen agenda's, geen dubbele bodems, gewoon what he says is what he means. En dus als hij tegelijkertijd zegt dat we het misschien maar even iets rustiger aan moeten doen én dat hij me graag nog wil zien tussen kerst en oud&nieuw, dan bedoelt hij dat ook zo...Het is toch wat, moeten wennen aan eerlijkheid... Maar snap het wel, ben tegenwoordig ook wat argwanend (door schade en schande...), dus wanneer een man dan eerlijk is dan kan dat even wennen zijn. Zou wel voorzichtig blijven en je in dit stadium nog niet teveel mee laten slepen, maar tegelijkertijd wel er lekker van genieten. Wat komt, dat komt en anders niet, toch?
Blijft spannend Rasa, maar inderdaad, volgende week duurt helemaal niet lang meer en zo heb jij ook de tijd om rustig aan te denken.

Ik heb ook nieuws Ik heb ook volgende week een vervolgdate! Gaat ook rustig aan dus (vorige keer was 2 weken geleden). Ik vind hem leuk, probeer ervoor op te passen dat ik in mijn hoofd niet doordraaf en hem ál te leuk ga maken (heb ik alle tijd voor tenslotte). Maar goed, we wachten het af en ik vind het iig leuk!
@eefjuh, leuk zeg! Heel benieuwd hoe het bij jou verder gaat...quote:Pingpong schreef op 22 december 2010 @ 21:47:

Wat komt, dat komt en anders niet, toch?Yep, zo simpel wil ik er het liefst ook over denken. Als hij alleen maar enthousiast zou hebben gedaan of mij bijvoorbeeld 'zijn vriendin' had genoemd, was ik me waarschijnlijk kapot geschrokken. Als hij had gezegd dat hij het bij die vier dates wilde laten, was ik flink teleurgesteld geweest. En nu zegt hij eigenlijk precies iets er tussenin. Laat ik nu dus vooral niet zo moeilijk gaan doen... Zucht...
Wat moet ik denken van een meneer die me direct al in het begin liet weten graag naar mijn foto's te kijken, iemand die temet voor zijn pc lag om te zien of hij bericht had.

Een man die in het 2de bericht vraagt; je zult de mannenharten wel sneller laten kloppen en je zult wel veel berichten krijgen van hopeloze mannen. Wat wil hij met zoiets?

Dat ik van de week mijn msn opende was het; he he daar is ze dan eindelijk! Toen was het; van het werk? Op bezoek geweest? Of date?

Of ik bij hem in bad kwam liggen, omdat hij op dat moment zijn bad vol liet lopen.

Nu is het weer een dag of wat rustig, heb geen flauw idee wat voor een type ik voor me heb.

Wat voor signaal geeft hij af?

Houd mezelf even op de achtergrond, stuur niets, maar bedenk me wat is dit, en is dit gebruikelijk?
@Daisy, ben je nu niet iets te moeilijk aan het doen? Jullie hebben alleen nog maar gemaild en gechat. Die meneer maakt je een aantal complimentjes, that's all. Leuk toch? Waarom spreek je niet gewoon een keertje met hem af? Alleen zo krijg je echt een beeld van wat voor type je voor je hebt. Gewoon op een neutrale, openbare plaats. Desnoods laat je het ook nog vooraf aan een vriendin weten. En als je dat niet wilt, dan zou ik gewoon kappen met dit contact. Nu lijkt het steeds alsof deze meneer je wel erg bezig houdt, maar tegelijkertijd kom je geen steek verder met hem...
We hebben precies 1 keer gechat, en aan de hand daarvan denk ik het komt het op mij ietwat vreemd over.

Gisteren gaf een mannelijke vriend me aan dat hij het nogal bezitterig vond overkomen, voor iemand waar ik amper een woord mee heb gewisseld. En dat ik voorzichtig moet zijn.

Thats it, wilde gewoon weten of dit gebruikelijk is

Feestdagen staan voor de deur, druk druk druk

Bij deze wens ik jullie allen een prettige kerst!!!!!!!!!!!!!!
quote:Daisy376 schreef op 24 december 2010 @ 08:09:

We hebben precies 1 keer gechat, en aan de hand daarvan denk ik het komt het op mij ietwat vreemd over.

Gisteren gaf een mannelijke vriend me aan dat hij het nogal bezitterig vond overkomen, voor iemand waar ik amper een woord mee heb gewisseld. En dat ik voorzichtig moet zijn.

Thats it, wilde gewoon weten of dit gebruikelijk is

Feestdagen staan voor de deur, druk druk druk

Bij deze wens ik jullie allen een prettige kerst!!!!!!!!!!!!!!

Daisy gewoon op je gevoel afgaan en je niet teveel aantrekken van eventuele rare opmerkingen

Ik chat ook regelmatig en er lopen heel wat rare mannen rond. Die negeer ik gewoon en dan druipen ze wel weer af.

Ik ben opgehouden met iedereen altijd maar netjes te woord te staan.. Want sommmigen reageren inderdaad of ze met je getrouwd zijn en dat je verantwoording moet afleggen aan hen etc.

Jaloerse bezitterige typen... Opzouten allemaal

Al duik ik elke dag met iemand anders in bed, dan moet ik dat lekker zelf weten.
Dank je Angela, tja we weten allemaal dat er vreemde figuren rondlopen.. het zal allemaal wel.

Kreeg net via Facebook een bericht van iemand waar ik nog over na loop te denken, iemand met wie ik 2 jaar geleden zeer kort kontakt mee heb gehad maar heb verbroken.
Geen nieuwe datingverhalen? Eefjuh, hoe gaat het bij jou? Je had een nieuwe afspraak toch? Hmm, dit is waarschijnlijk niet de meest voor de hand liggende periode om te daten...

Voor mij weer een kerst als single, maar het voelt toch anders.

Man 1 komt dinsdag weer langs...

Goh, gezellig hier.. Ben na een hele tijd me er maar niet mee bezig te houden hebben en al behoorlijke tijd weer vrijgezel te zijn ook weer wat stapjes op datinggebied aan het wagen.. Nog niet echt een date gepland, maar lijkt er wel aan te komen..

Nu eerst toch weer een kerst als single (maar das ook lekker: eindelijk tijd voor boeken die ik nog wilde lezen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven