Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ze voorspellen nog meer sneeuw hier deze week.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Boot tocht is niet zo duur, alhoewel daar nog wel de trein bij komt, ook vanaf hier.

Maar ik ben dan mijn ticket kwijt.

Op zich niet zo erg, maar aangezien ik mijn baan kwijt ben, kan ik niet echt met geld over de balk smijten natuurlijk.

Ik wacht nog even af, en bel BA morgen wel, of ik toch mijn terug vlucht in ieder geval kan houden.
Ja, wellicht kun je die hele vlucht cancelen en als je er zekerder van bent dat de boten wel gaan, dan zou ik daar voor kiezen.
Eindelijk weer thuis.

Uitendelijk tot een uur of 9 in de bieb gezetn (en ook gewerkt aan mijn scriptie) maar toe was mijn concentratievermogen wel aan zijn einde.

Ik maak me zorgen om mijn scriptie omdat hoe vaker ik hem over lees hoe meer ik vind dat naar mijn eigen mening nog niet goed genoeg is en ik ga me langzaam beseffen dat ik het hoogstwaarschijnlijk niet gedaan zal krijgen om aan al deze `actie-punten` nog genoeg te kunnen doen om hem voor mijn eigen gevoel perfect te krijgen. Misschien dus wel een klein beetje te perfectionistisch?

Het minimale tekentjes-aantal` van 40.000 Japanse (of chinese, zo u wilt) tekentjes lijk ik gelukkig wel te gaan halen. Nog 5550 moet ik er bij schrijven voor ik hem 12 (of 13) januari in moet leveren.

Laatste lootjes zijn niet echt mijn favoriet.
Steeds weer herlezen kan ook wel erg kritisch maken natuurlijk he. Blijf er wel reeel naar kijken. En waar je nog wat kunt wijzigen, daar doe je dat. Heel veel succes ermee in elk geval! En je schrijft het dus niet in het Engels? Dat heb ik even gemist dan. Knap zeg!
Perfectionistisch dus. Ik herken mezelf daar wel in. Het kan altijd beter en ik doe het liever zelf, dan dat ik een ander iets laat doen, want dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurd.

Ik moest laatst aan je denken, ik zat in de trein en er was iemand een kruiswoordpuzzel aan het doen, in het Japans!

Hoe dat werkt weet ik ook niet......

Ik kan mijn vlucht wel cancellen, maar dan krijg ik mijn geld niet terug. Ik moet afwachten.

Ik wil eigenlijk ook wel eerder die kant op, ik heb hier op het werk toch niks te doen.

Ik kijk morgen nog even aan en anders boek ik voor woensdagavond.
Ik zou echt nogal gestresst raken VG, maar het komt vast allemaal goed!
Ik probeer nog niet gestressed te raken, het is nog maar maandag.

Maar als ik te lang wacht is de boot straks vol, of 10x zo duur.

Of ik boek de boot en mijn vlucht gaat wel gewoon.

Ook zonde van het geld.

En de weersvoorspelling veranderen ook met het uur.

Mijn moeder zei dat er in nederland dooi aan komt.

En hier komt er juist meer sneeuw.

Ik kijk het morgen nog even aan.
Even kijken wat het vliegveld de komende dagen doet VG en anders alsnog de boot pakken. Lastig in te schatten allemaal he, vervelend!

Ik zit op de bank, wil tv kijken, maar er komt bijster weinig op. Hmmm...
Heel lastig in te schatten. En kans dat ik dus mijn geld verspil.

Ik zit the Good Wife te kijken, best leuke serie.
VG, boek die boot maar vast. Ik hoorde net op het nieuws dat Heathrow nog zeker tot kerstavond plat ligt. Je vliegt vanaf daar toch?
Ja, ik vlieg vanaf Heathrow...........

Ik wil even heel hard vloeken!!!!!!!!!!!
Ik kijk net heel toevallig in mijn boeking, live op de webiste van BA en volgens mij kan ik het cancellen!

Maar ik durf niet op het knopje te klikken. Ik wil weten of ik mijn geld terug krijg.....
Ja ik begrijp heel goed dat je je nu kut voelt. Heathrow is het drukste vliegveld van de wereld en mensen zitten er al dagen vast. Ik weet niet of ik dat risico zou willen lopen..
Ik ben nu aan het kijken of de boot nog beschikbaar is.
Alleen wordt er gezegd dat de tickets per post opgestuurd worden. Dat lukt echt niet.
Geen E-tickets?
Of ergens zelf afhalen?
Computer crashed net, dus ik moet weer overnieuw beginnen.

E-tickets moet toch kunnen.

Heb ik ook wel eens eerder gehad.

Ik twijfel nu nog over enkeltje en dan maar weer ticket boeken voor 3 januari. Of retourtje met de boot....
Enkeltje doen Viev, dan zie je in januari wel weer verder.
En nu gaat er iets niet goed op de site van Stena Line....
Oke, ik doe enkeltje.

Ik ben hoe dan ook nog steeds op Schiphol op 3 januari ( als de vluchten vanuit Macedonie gewoon gaan......)
Vlucht is gecancelled.

Nu wil ik boot boeken en die geeft aan dat er problemen zijn met site!!!!!!!!!!!!!!!
En krijg je je geld nou terug voor die vlucht VG?
Allemaal gelukt.

Vlucht is gecancelled en ik krijg dat geld terug.

En boot is geboekt, enkele reis voor woensdag avond/nacht.

Kom dus donderdag ochtend aan en heb dan hele dag om naar Groningen te reizen.

Ik kon donderdag boot overdag doen, die komt dan om half 5 aan in Hoek van Holland, maar dat voelt dan als een zeer lange dag, en met alle mogelijke vertragingen.......

Ik hoop dat mijn manager het goed vind dat ik woensdag al vertrek.
Oei wat een gedoe VG, gelukkig heb je alles kunnen regelen nu! De boot klinkt een stuk betrouwbaarder dan het vliegtuig op dit moment.

Dit weekend hard gewerkt en vandaag hebben we ons project ingeleverd, ik ben er tevreden over. Ik vertrek morgenvroeg naar huis, ben benieuwd hoelang ik erover ga doen want het is echt sneeuwschuiven hier (misschien is mijn auto gewoon erg laag, dat kan ook). Ik neem twee Amerikaanse jongens mee tot aan Venlo, dus ik ben in ieder geval niet alleen. Heb op dit moment echt zin om lekker thuis te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven