Was dit een pging van mij?

maandag 20 december 2010 om 18:31
Jezelf wurgen is schier onmogelijk, dat is in ieder geval zeker.
Maar het is ook zeker dat je jezelf nu niet vertrouwd en daar heb je schijnbaar reden toe.
Misschien kun je praten met iemand op het volgende nummer:
0900-1130113.
Meer info: http://www.113online.nl/
Sterkte.
Maar het is ook zeker dat je jezelf nu niet vertrouwd en daar heb je schijnbaar reden toe.
Misschien kun je praten met iemand op het volgende nummer:
0900-1130113.
Meer info: http://www.113online.nl/
Sterkte.
maandag 20 december 2010 om 18:34
Je klinkt erg onzeker, snapt je eigen motivatie voor bepaald extreem gedrag niet eens. Dat lijkt me lastig. Ik weet niet hoe zoiets werkt in de menselijke brein.
Het doet mij denken aan het gevoel dat je aan de rand van een afgrond staat (grand canyon ofzo) en dat je dan denkt: als ik nu spring, ben ik dood.
Een soort macht over jezelf, wat een soort lekker eng en spannend gevoel losmaakt.
Als jij daar geen weerstand aan kan bieden, heb je denk ik wel therapie nodig ja. Maar dat zeg ik; een leek in de psyche van de mens.
Of het een poging is? Ik zou zeggen van niet.
Het doet mij denken aan het gevoel dat je aan de rand van een afgrond staat (grand canyon ofzo) en dat je dan denkt: als ik nu spring, ben ik dood.
Een soort macht over jezelf, wat een soort lekker eng en spannend gevoel losmaakt.
Als jij daar geen weerstand aan kan bieden, heb je denk ik wel therapie nodig ja. Maar dat zeg ik; een leek in de psyche van de mens.
Of het een poging is? Ik zou zeggen van niet.
maandag 20 december 2010 om 18:34
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 18:31:
Jij hebt blijkbaar momenteel een probleem met levenslust en doodsdrift.
Voer het uit; ga parachutspringen, bergbeklimmen, zwemmen bij de haaien.
Maak het in ieder geval effectief.Ik vind je reactie's niet bepaald aardig en je hoeft niet te reageren als jij je hier aan stoort. Bedoel het niet onaardig maar vind je reactie te ver gaan.
Jij hebt blijkbaar momenteel een probleem met levenslust en doodsdrift.
Voer het uit; ga parachutspringen, bergbeklimmen, zwemmen bij de haaien.
Maak het in ieder geval effectief.Ik vind je reactie's niet bepaald aardig en je hoeft niet te reageren als jij je hier aan stoort. Bedoel het niet onaardig maar vind je reactie te ver gaan.
Het gras aan de overkant is niet groen.
maandag 20 december 2010 om 18:36
Voor als je erg bang bent dat je de controle erover verliest, je kan ook met dit nummer bellen: 0900-0767 (sensoor ) Is geen crisisdienst, maar je kan er je hart luchten en ze hebben vast goede adviezen voor je.
Onderneem er sowieso actie tegen, zodat de drang afneemt en je er achter kan komen waar het gevoel vandaan komt.
Onderneem er sowieso actie tegen, zodat de drang afneemt en je er achter kan komen waar het gevoel vandaan komt.
maandag 20 december 2010 om 18:37
maandag 20 december 2010 om 18:37
quote:Nijntje schreef op 20 december 2010 @ 18:34:
Je klinkt erg onzeker, snapt je eigen motivatie voor bepaald extreem gedrag niet eens. Dat lijkt me lastig. Ik weet niet hoe zoiets werkt in de menselijke brein.
Of het een poging is? Ik zou zeggen van niet.Goede invalshoek en herkenbaar, dat gevoel als je op een grote hoogte staat. Als je daar bijna geen weerstand aan kan bieden lijkt het me ook zaak er iets aan te doen, als in praten met een psycholoog.
Of het een poging is? Ik zou zeggen van niet.Goede invalshoek en herkenbaar, dat gevoel als je op een grote hoogte staat. Als je daar bijna geen weerstand aan kan bieden lijkt het me ook zaak er iets aan te doen, als in praten met een psycholoog.
maandag 20 december 2010 om 18:41
Nou campari je weet niet wat voor haar druppel is.
Ze komt hier voor advies en een soort aanmoedigen vind ik ook ongepast.
Als ze een vriend van mij des tijds serieus hadden genomen en niet hadden gezegd wat let je, had hij misschien nog geleeft.
Dus bedoel maar te zeggen je weet niet wat je aan kan richten
Ze komt hier voor advies en een soort aanmoedigen vind ik ook ongepast.
Als ze een vriend van mij des tijds serieus hadden genomen en niet hadden gezegd wat let je, had hij misschien nog geleeft.
Dus bedoel maar te zeggen je weet niet wat je aan kan richten
Het gras aan de overkant is niet groen.