Was dit een pging van mij?

20-12-2010 18:25 207 berichten
gesloten
anoniem_80205 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 22:06
Reden: gesloten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thx Aubrey, als het terecht is dan is het zo.
quote:Mj1984 schreef op 20 december 2010 @ 22:04:

Deze kwam anders hard aan:

Zou nu heel veel lelijke dingen kunnen zeggen die ik niet doe.

Of ééntje dan, probeer het nog eens met je eigen handen?

Bedankt en ik wil graag het topic echt sluiten inderdaad.

Je hebt gelijk Mj, dat was verre van netjes, de tweede rake opmerking.

Waarvoor excuus.
Campari, lieve meid, jij bent altijd zo lief en vergeeflijk, dit onderwerp gaat je gewoon te veel aan het hart. Laat het!

X!
Tja Miss, wil wel met de billen bloot als het nodig is.

MJ, nogmaals dat was niet goed van me.

Kan wel zeggen dat je me het bloed onder de nagels vandaan haalde maar dan toch...

Sorry.
Ik vond de eerste paar reacties van campari eigenlijk wel meevallen. Geen knuffels en roosjes, maar wel gewoon direct. Bijvoorbeeld die van 'ga parachutespringen, maak het effectief'. Toen dacht ik: oh ja, das ook een manier om er naar te kijken: iemand heeft een bepaalde drang, maar kan daar ook wat anders (iets 'positiefs') mee doen.

Later werden de reacties wel wat ongenuanceerder, maar ik kan me de irritatie wel een beetje voorstellen als je naar iemand 'luistert' / advies geeft / wat dan ook, en je weet niet of het aankomt.

MJ, geen herkenning hier, maar ook als enige advies om er met een prof. over te gaan praten, succes.
Campari, ik ken je voorgeschiedenis niet, dus ik kan/kon je reacties wat dat betreft niet plaatsen, maar ik vind dat je laatste reacties je wel sieren!

Mj1984, succes met alles!
Beste leden,

Ivm het ontbreken van een fatsoenlijke OP en het verdere verloop, gaat dit topic op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven