Lekkere olijfolie
dinsdag 21 december 2010 om 09:47
Ik heb laatst een heel envoudig pastagerecht gemaakt, waar een flinke scheut olijfolie in moest. Nu was de pasta heerlijk, maar de olie kon lekkerder. Ik heb de "olijf olie traditioneel" van AH eigen merk gebruikt, en dat was dus niet zo'n succes.
Heeft iemand een tip voor een lekkere olijfolie (voor bij de pasta) uit de supermarkt?
Heeft iemand een tip voor een lekkere olijfolie (voor bij de pasta) uit de supermarkt?
dinsdag 21 december 2010 om 10:00
dinsdag 21 december 2010 om 10:50
Tja, in de supermarkt heb je dan natuurlijk weer niet de echt spectaculaire olies.. Bertolli Arabiquina (zoiets, ik onthoud dat woord niet) is echt lekker, maar ik weet niet zeker of dat gewoon in de supermarkt staat, weet niet meer waar ik m zelf heb gekocht.
De lekkerste olie die ik ooit in Nederland heb gekocht, kwam bij het Vlaamsch Broodhuys vandaan, in een groene vierkante fles. Kost een kapitaal (nou ja, 14 euro, niet echt goedkoop) en is waanzinnig lekker.
En anders eens naar een Oil & Vinegar gaan en gewoon gaan proeven wat je lekker vindt.
De lekkerste olie die ik ooit in Nederland heb gekocht, kwam bij het Vlaamsch Broodhuys vandaan, in een groene vierkante fles. Kost een kapitaal (nou ja, 14 euro, niet echt goedkoop) en is waanzinnig lekker.
En anders eens naar een Oil & Vinegar gaan en gewoon gaan proeven wat je lekker vindt.
dinsdag 21 december 2010 om 11:13
Ik heb zelf ook een heerlijke olie uit een speciale winke, maar die vind ik iets te prijzig om hiervoor te gebruiken, omdat je echt wel een flinke hoeveelheid nodig hebt! Maar ik zal die van bertolli eens gaan proberen. Ik had wel eens gehoord dat dat merk niet echt geweldige produkten heeft, dus ik was wat huiverig om dat te gaan proberen. Maar na jullie reacties ga ik het toch maar eens kopen!
dinsdag 21 december 2010 om 22:52