Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 16 december 2010 om 16:37
Ha dames!
Wat een bagger weer zeg!! Het heeft hier echt de hele dag geregend en nu dan eindelijk wat sneeuw..Die sneeuw vin'k niet erg, maar wat een vieze natte zooi hier nu!
Maar nu lekker thuis, heerlijk warm, gezellig de lichtjes aan etc.!
Ooo leuk Theetje en Dolphine, een kerstpakket! Vind ik ook zo leuk, maakt eigenlijk helemaal niet uit wat er in zit! Helaas krijgen wij die niet, maar we krijgen wel weer een Tintelling. Ook hebben we een knuffel gekregen, echt leuk ding, van Kid's rights en dient ook nog een goed doel. Bovendien is er voor elke wn 20 euro overgemaakt naar het diabetes fonds (tenminste, van onze divisie dan), dus dat is ook wel goed...Maar het is altijd zo'n feestje he, het pakket uitpakken!
Gelukkig is je knul weer wat opgeknapt Theetje, kan ie in elk geval de laatste dag nog meemaken. En lekker weer een toets gehaald, goed zo meisje! hihi.
Groot gelijk dat je vanaaf gewoon lekker gaat relaxen, je hebt het verdiend hoor!
En jij vandaag die kerstborrel Dolphine..pff, lekker endje weg zeg! En dan met dit weer...Of heb je toch maar besloten het er niet op te wagen? Jij ook al een leuk pakket, krijgen jullie ook weer een Tinteling? Weet je al of je naar de wedstrijd kunt? Ik duim voor je!!
Die lunch die je gisteren had klinkt goed zeg! Wij hebben een nieuwjaarsontbijt straks op 3 januari, maar aangezien ik echt, echt, echt dan weer wil gaan lijnen, heb ik me maar niet opgegeven..Tja, moet toch een x beginnen he! En dit lijkt me, heel burgerlijk, een goeie datum! Doe er nu echt helemaal niets aan en geniet met volle teugen, maar straks...
De lunch gisteren was supergezellig en heerlijk ook. Kerstmuziekje op de achtergrond en wat had de echtgenote van ex collega zich uitgesloofd zeg! Ook lekker warme gerechtjes, lekker wijntje erbij (kwas toch vrij 's middags), echt heel geslaagd. Collega (ja, je hebt de goeie voor je Theetje!) was er niet, zijn moeder werd gisteren geopereerd. Dat was wel jammer..
Ik ga even de waxinelichtjes verwisselen en de kaarsjes aandoen. Mijn knul is nog op school, maar zal zo wel komen. Is goed verkouden ook, de ziel...
Fijne avond meiden!
donderdag 16 december 2010 om 20:14
Ik ben niet meer naar de borrel geweest vandaag. Mijn laatste huisbezoek liep uit tot 5 uur en borrel was tot 6 uur. Ik ben dus lekker naar huis gegaan, al heb ik er met het slechte weer wel bijna een uur over gedaan.
Ik had wel een kerstpakket scarlet, een wokpakket, was ook zeer geslaagd, vind ik toch leuker dan een tinteling. En ik kreeg vandaag mijn loonstrookje waarop de eindejaarsuitkering stond, dat is ook altijd een fijn cadeautje, lekker zo voor de feestdagen.
Zoonlief had zelf geen rolletje in de musical nee, er waren te veel kinderen die mee wilden doen, dus er is geloot. Hij moet alleen morgenochtend nog naar school en daarna heeft knul 2weken vakantie.
En ik kan zondag naar de voetbal hoor. Joepie, pa en ma pasen op de knullen.
Fijne lunch gehad scarlet, lekker hoor.
Tja theetje, en dat is dus eigenlijk mijn eer te na om naar de huisarts te gaan om de boel aan te dikken, dat druist tegen mijn principes in, al zeggen al mijn collega's dat ik het moet doen.....
Fijn dat jouw knul weer opknapt is. en lekker druk geweest vandaag zeg.
Ik heb morgen geen afspraken, dus ga morgen vast wat drank inslaan voor birthday en de feestdagen, je kan het maar vast in huis hebben toch....
Ik had wel een kerstpakket scarlet, een wokpakket, was ook zeer geslaagd, vind ik toch leuker dan een tinteling. En ik kreeg vandaag mijn loonstrookje waarop de eindejaarsuitkering stond, dat is ook altijd een fijn cadeautje, lekker zo voor de feestdagen.
Zoonlief had zelf geen rolletje in de musical nee, er waren te veel kinderen die mee wilden doen, dus er is geloot. Hij moet alleen morgenochtend nog naar school en daarna heeft knul 2weken vakantie.
En ik kan zondag naar de voetbal hoor. Joepie, pa en ma pasen op de knullen.
Fijne lunch gehad scarlet, lekker hoor.
Tja theetje, en dat is dus eigenlijk mijn eer te na om naar de huisarts te gaan om de boel aan te dikken, dat druist tegen mijn principes in, al zeggen al mijn collega's dat ik het moet doen.....
Fijn dat jouw knul weer opknapt is. en lekker druk geweest vandaag zeg.
Ik heb morgen geen afspraken, dus ga morgen vast wat drank inslaan voor birthday en de feestdagen, je kan het maar vast in huis hebben toch....
vrijdag 17 december 2010 om 21:30
Hadden jullie ook last van een "raar" forum vanavond? Vast wel, het is zo rustig hier... Of zijn jullie ingesneeuwd? Wat een weer he! Ik was zo blij dat ik de deur niet meer uit hoefde vandaag, op wat boodschappen na dan. Zoonlief hoefde alleen vanmorgen naar school, om 12 uur begon zijn kerstvakantie. Die heeft vanmiddag lekker buiten gespeeld in de sneeuw met een vriendje, genieten voor de kinderen hoor. Een beter begin van de kerstvakantie is er niet voor die koters.
Pleegzoon is ook veilig aangekomen, dus een lekker weekendje voor de boeg.
Ga even kijken wat het weer doet het weekend en dan zien we per dag wel wat de plannen worden.
Pleegzoon is ook veilig aangekomen, dus een lekker weekendje voor de boeg.
Ga even kijken wat het weer doet het weekend en dan zien we per dag wel wat de plannen worden.
zaterdag 18 december 2010 om 08:51
Goeiemorgen!!
Eerlijk gezegd heb ik gisteren geen pc meer aangehad nadat ik thuis was. Was natuurlijk weer laat, na boodschappen doen etc., verder een beetje op de bank gehangen en lag voor 22.00 al in bed! Moe!
Oh gelukkig Dolphine, dat je gisteren niet hoefde te werken. Ik heb nog wel even aan je gedacht hoor, toen ik op de radio hoorde hoe slecht het was op de weg rondom Utrecht etc. Hier viel het erg mee (of tegen, is maar net hoe je het bekijkt, haha...voor mij kan het nooit genoeg zijn he!). Heb je al wat kunnen inslaan voor je Bday, zoals je van plan was?
En zondag lekker naar de wedstrijd, nu maar hopen dat het niet nog zoveel gaat sneeuwen dat de wedstrijd afgelast wordt zeg..
Vandaag wordt weer een rommeldagje, Kmoet de kerstkaarten nog schrijven, ben echt laat dit jaar zeg! Vandaag dus maar ff doen..
Fijne dag!
zaterdag 18 december 2010 om 16:25
Ja zeker scarlet, ik heb al 2 kratten bier en flessen frisdrank gekocht, de rest doe ik in loop van de week wel, maar dat gesjouw heb ik in ieder geval gehad. Al staan die kratten nog wel in de auto, die moet ik er nog uithalen, maar alles op z'n tijd.
Het is hier bagger met de sneeuw, het heeft niet meer gesneeuwd, maar er ligt een heel pak hier. Echt niet leuk als je er nog met de auto of fiets uit moet.
Ik kreeg vandaag een parkeerboete in de bus, maar ik ben het er niet mee eens. Morgen maar eens goed kijken op die plek, is in amsterdam. Volgens mij staan er namelijk helemaal geen borden verboden te parkeren en ik stond niet zoals de beschikking aangaf op het trottoir, maar gewoon aan de rand van de weg. Moet dus even uitzoeken op welke manier ik het beste bezwaar kan aantekenen
En die wedstrijd in de arena wordt niet afgelast hoor, je weet het he er zit een dak op!
Het is hier bagger met de sneeuw, het heeft niet meer gesneeuwd, maar er ligt een heel pak hier. Echt niet leuk als je er nog met de auto of fiets uit moet.
Ik kreeg vandaag een parkeerboete in de bus, maar ik ben het er niet mee eens. Morgen maar eens goed kijken op die plek, is in amsterdam. Volgens mij staan er namelijk helemaal geen borden verboden te parkeren en ik stond niet zoals de beschikking aangaf op het trottoir, maar gewoon aan de rand van de weg. Moet dus even uitzoeken op welke manier ik het beste bezwaar kan aantekenen
En die wedstrijd in de arena wordt niet afgelast hoor, je weet het he er zit een dak op!
zaterdag 18 december 2010 om 17:37
Goedemiddag dames,
ik kon gisteren ook niet op het forum, dacht al dat het aan mij lag. Vandaag lekker dagje op werk gehad. Maar voordat ik daar heen kon.... Manlief is voor mij opgestaan vanochtend, de lieverd en die stond om 05.15 uur (!) met een schep mijn toet uit te graven!!! Belachelijk toch!!! Zoveel sneeuw! Doodeng op de weg! Ik hoop dat er niet nog meer gaat vallen hoor, ben er zó klaar mee! Voor de kids is het natuurlijk super leuk zo in de kerstvakantie, was ik nog maar kind, whoehahaha! lekker sleeen en me nergens druk om maken!
Dolphine, wél altijd eerst je boete betalen, ook als je gelijk hebt/denkt te hebben! Als je gelijk hebt helpt het om foto's te maken van de situatie en die mee te sturen met je bezwaar schrift. Als je in het gelijk wordt gesteld wordt het geld terug gestort.
Hmm zag ik van de week niet ergens een filmpje van een of ander stadion waarbij het dak door de sneeuw in stortte? In de online krant of zo. Dus wees voorzichtig... Uuhh wanneer is je b-day ook alweer ?
Scar, foei toch zo laat met de kaartjes, hahaha, ik heb er hier pas enkele binnen, komt denk ik én door het weer én door de stakingen. Meestal heb ik er al veel meer binnen. De mijne waren wel weer vlot de deur uit, ook met oog op de stakingen, in de hoop dat ze nog vóór de kerst bij de mensen op de mat liggen.
Luck en Daan alles oke meiden? Daan zal wel kromme vingers hebben van het knippen ivm de feestdrukte, iedereeen wil z'n haren in de kerstplooien! Rustig aan hè!
Meiden dikke kusss
ik kon gisteren ook niet op het forum, dacht al dat het aan mij lag. Vandaag lekker dagje op werk gehad. Maar voordat ik daar heen kon.... Manlief is voor mij opgestaan vanochtend, de lieverd en die stond om 05.15 uur (!) met een schep mijn toet uit te graven!!! Belachelijk toch!!! Zoveel sneeuw! Doodeng op de weg! Ik hoop dat er niet nog meer gaat vallen hoor, ben er zó klaar mee! Voor de kids is het natuurlijk super leuk zo in de kerstvakantie, was ik nog maar kind, whoehahaha! lekker sleeen en me nergens druk om maken!
Dolphine, wél altijd eerst je boete betalen, ook als je gelijk hebt/denkt te hebben! Als je gelijk hebt helpt het om foto's te maken van de situatie en die mee te sturen met je bezwaar schrift. Als je in het gelijk wordt gesteld wordt het geld terug gestort.
Hmm zag ik van de week niet ergens een filmpje van een of ander stadion waarbij het dak door de sneeuw in stortte? In de online krant of zo. Dus wees voorzichtig... Uuhh wanneer is je b-day ook alweer ?
Scar, foei toch zo laat met de kaartjes, hahaha, ik heb er hier pas enkele binnen, komt denk ik én door het weer én door de stakingen. Meestal heb ik er al veel meer binnen. De mijne waren wel weer vlot de deur uit, ook met oog op de stakingen, in de hoop dat ze nog vóór de kerst bij de mensen op de mat liggen.
Luck en Daan alles oke meiden? Daan zal wel kromme vingers hebben van het knippen ivm de feestdrukte, iedereeen wil z'n haren in de kerstplooien! Rustig aan hè!
Meiden dikke kusss
zaterdag 18 december 2010 om 19:35
Ben ook wel van plan om morgen een paar foto's te maken, maar ik kan natuurlijk niet bewijzen dat op die dag mijn auto op die plek stond en niet toevallig wel op de stoep zoals op de schikking staat. En daar baal ik een beetje van, want ik weet het zeker, maar moet nu het tegendeel zien te bewijzen. Mijn vader zei ook al, weinig kans dat het gaat lukken.....
Ik heb jouw kerstkaartje gisteren gekregen theetje, als het goed is zijn die van mij ook al bij de mensen, ik heb ze vorig weekend op de post gedaan.
Ik heb jouw kerstkaartje gisteren gekregen theetje, als het goed is zijn die van mij ook al bij de mensen, ik heb ze vorig weekend op de post gedaan.
zondag 19 december 2010 om 08:53
Mogguh!!
Zo te zien heeft het hier vannacht ook flink doorgesneeuwd, nu ligt er tenminste een lekker pak! Zo mooi! (nog). Echt, het kan me niet deren! Ook niet dat ik er nu met de fiets amper doorheen kom, ben er echt zó dol op! Maar eigenlijk is het gewoon wel een week te vroeg he...Zul je zien dat er mer kerst niks meer ligt, of wat er dan ligt gewoon vieze grijze prut is. Dat zou toch weer zoooooo jammer zijn...
Whoeahaha Dolphine, ja, van dat dak snap ik, maar omdat de wedstrijd van twente afgelopen vrijdag ook afgelast was omdat de mensen niet naar het station konden komen, had ik meer zoiets in gedachten..Maar het sneeuwt niet meer, dus dat zal wel niet gebeuren! Ik ben benieuwd, veel plezier in elk geval en voorzichtig he!! Balen hoor, van die bekeuring en dan voor je gevoel nog onterecht ook..Ik heb weleens bezwaar gemaakt tegen een bekeuring alvoren te betalen (was nog in de tijd van L.), maar da's wel heel lang geleden hoor..Is toen wel gelukt trouwens, maar dat ging om een tekstuele fout in het proces verbaal.
Jemig Theetje, je auto moest uitgegegraven worden?? Hoeveel ligt er bij jullie wel niet?? Hoe zit jij met je vrij rondom de feestdagen? Hier nog een weekje werken en dat ook lekker een week vrij, heb er echt zin in. Misschien dan toch eindelijk es de hal verven, wat ik al een jaar roep en wil sowieso een dagje naar mijn vriendin in A. Verder wil ik eigenlijk niks moeten, haha.
Jouw kaartje had ik ook vd week binnen hoor!
Daan, ga je vandaag proberen weer even bij te komen?
En Lucky..mis je hier toch wel weer hoor!
zondag 19 december 2010 om 14:13
Nou scarlet, ik moet ook de auto uitgraven hoor wil ik de weg op kunnen. De kids zijn buiten met de slee, maar zakken tot bijna hun knieen in de sneeuw, best wel een heel pak dus. Wedstrijd is afgelast vanwege verwachte drukte op de weg, ook omdat er te weinig treinen rijden tussen utrecht en amsterdam. Nou ja zo erg is het nu ook weer niet, moet toch worden ingehaald die wedstrijd en wat in het vat zit verzuurt niet immers.
Moet er vanavond nog wel uit met de auto om pleegzoon weg te brengen, die moet volgende week nog naar school, dus hij moet terug vanavond. Nou ja maar een beetje bijtijds weg en de tijd er voor nemen, moet ook wel weer goed komen.
Vanmorgen wel een bakkie gedaan bij mijn ouders, want die zouden eigenlijk oppassen en vonden het wel leuk om de jongens even te zien. Ze hebben daar het tuinpas achter schoongeveegd met de sneeuwschep. Jongens lol en pa blij, want dat scheelde hem weer werk. Alleen is het volgens mij meer een glijbaan geworden dan een schoon pad.... hahaha
Moet er vanavond nog wel uit met de auto om pleegzoon weg te brengen, die moet volgende week nog naar school, dus hij moet terug vanavond. Nou ja maar een beetje bijtijds weg en de tijd er voor nemen, moet ook wel weer goed komen.
Vanmorgen wel een bakkie gedaan bij mijn ouders, want die zouden eigenlijk oppassen en vonden het wel leuk om de jongens even te zien. Ze hebben daar het tuinpas achter schoongeveegd met de sneeuwschep. Jongens lol en pa blij, want dat scheelde hem weer werk. Alleen is het volgens mij meer een glijbaan geworden dan een schoon pad.... hahaha
zondag 19 december 2010 om 15:51
Hallo dames,
pfffff Scar hier ligt echt achterlijk veel sneeuw! Ik deed vanochtend vroeg de voordeur open en de sneeuw viel naar binnen!!! En wederom moest ik mijn toet uitgraven, heb ik dit keer zelf gedaan, ik moest zelfs eerst de sneeuw van mijn auto haln want anders kon ik de sleutel niet in slot steken om alvast te starten en de verwarming aan te zetten. En dan glibber de glij in z'n twee en max 30 km naar werk gereden. Ben er echt klaar mee! Sneeuw is leuk als je vrij bent en niet weg hoeft met de auto, maar verder...... Witte kerst zou ook best leuk zijn hoor maar ja moet er beide kerstdagen met de auto uit dus ik hoop echt dat ze dan de wegen goed sneeuwvrij maken. Zout is verdrie nu al op rantsoen, echt ze leren niks van vorige winters.
Heb jouw kaartje ook binnen hoor Dolphine! Inderdaad wel balen ja dat je wedstrijd nu niet doorging. maar wel lol gehad dus met die knullen in sneeuw. Doe vanaaf maar voorzichtig op de weg, ze voorspellen nog meer sneeuw!
Voor Daan wordt het lastig hier op het forum, haar laptop is stuk en even geen centjes voor een nieuwe danwel reparatie.
Meiden ik ga ff op bank ploffen, wees voorzichtig in die sneeuw!
pfffff Scar hier ligt echt achterlijk veel sneeuw! Ik deed vanochtend vroeg de voordeur open en de sneeuw viel naar binnen!!! En wederom moest ik mijn toet uitgraven, heb ik dit keer zelf gedaan, ik moest zelfs eerst de sneeuw van mijn auto haln want anders kon ik de sleutel niet in slot steken om alvast te starten en de verwarming aan te zetten. En dan glibber de glij in z'n twee en max 30 km naar werk gereden. Ben er echt klaar mee! Sneeuw is leuk als je vrij bent en niet weg hoeft met de auto, maar verder...... Witte kerst zou ook best leuk zijn hoor maar ja moet er beide kerstdagen met de auto uit dus ik hoop echt dat ze dan de wegen goed sneeuwvrij maken. Zout is verdrie nu al op rantsoen, echt ze leren niks van vorige winters.
Heb jouw kaartje ook binnen hoor Dolphine! Inderdaad wel balen ja dat je wedstrijd nu niet doorging. maar wel lol gehad dus met die knullen in sneeuw. Doe vanaaf maar voorzichtig op de weg, ze voorspellen nog meer sneeuw!
Voor Daan wordt het lastig hier op het forum, haar laptop is stuk en even geen centjes voor een nieuwe danwel reparatie.
Meiden ik ga ff op bank ploffen, wees voorzichtig in die sneeuw!
zondag 19 december 2010 om 17:07
ehhh, correctie theetje, de knullen hebben het leuk gehad in de sneeuw, ik ben lekker binnen gebleven. Wel sneeuw voorspeld vanavond, maar niet in deze regio, dus nadat ik de auto heb uitgegraven moet het goed komen. Die kratten bier staan trouwens koud zat in de auto, die hoef ik er helemaal niet uit te halen.
Ik had ook een berichtje gehad van diaan ja dat haar laptop gensueveld is, echt klote weer zeg.
Ik had ook een berichtje gehad van diaan ja dat haar laptop gensueveld is, echt klote weer zeg.
zondag 19 december 2010 om 18:20
Ohhhh, watje! Ik had al helemaal beeld erbij dat jij met je knullen een mooie sneeuwpop (spookje lijkt op sneeuwman) aan het maken was! Zit ze gewoon achter het raam ernaar te kijken ! Hihihihi! Ja dat bier staat wel koud ja, haha!
Ja sneu hè voor Daan, het lijkt wel alsof echt alles bij die meid tegen zit, ik heb echt met d'r te doen. Hopelijk brengt het nieuwe jaar haar veel goeds! En voor jullie ook trouwens! leuke vent of zo...
Ja sneu hè voor Daan, het lijkt wel alsof echt alles bij die meid tegen zit, ik heb echt met d'r te doen. Hopelijk brengt het nieuwe jaar haar veel goeds! En voor jullie ook trouwens! leuke vent of zo...
maandag 20 december 2010 om 12:31
Zo meiden, ik heb wel weer genoeg van de peproevingen in de sneeuw. Gisterenavond pleegzoon weggebracht, na eerst een kwartier de auto uitgegraven te hebben en vervolgens te moeten constateren dat de deuren vast gesloten zaten... Jaja zo leuk al die sneeuw. Vervolgens onder weg ook een beproeving... zelfs de snelweg was niet sneeuwvrij en de op en afritten was glibberen. OOk iets langer over gedaan dan norrmaal (lees 2 uur, heen en terug). Was blij dat ik met zoonlief lekker thuis was.
Vanmorgen al een huisbezoek gehad. Met 40 over de provinciale weg en in de stad is het helemaal niet te doen. Maar ook dit hebben we weer overleefd
Nu ff een broodje eten en al vast boodschappen doen en dan diep nadenken of ik mijn huisbezoek van eind van de middag door laat gaan. Moet namelijk nog een keer op pad en eind van de dag vind ik dat een minder goed plan....
Zoonlief vanmorgen op de slee naar de BSO gebracht, die is natuurlijk super blij en hyper de pieper....
Vanmorgen al een huisbezoek gehad. Met 40 over de provinciale weg en in de stad is het helemaal niet te doen. Maar ook dit hebben we weer overleefd
Nu ff een broodje eten en al vast boodschappen doen en dan diep nadenken of ik mijn huisbezoek van eind van de middag door laat gaan. Moet namelijk nog een keer op pad en eind van de dag vind ik dat een minder goed plan....
Zoonlief vanmorgen op de slee naar de BSO gebracht, die is natuurlijk super blij en hyper de pieper....
maandag 20 december 2010 om 16:29
Ja, kgeloof dat je nog beter met de fiets op pad kunt dan met de auto, kun je tenminste afstappen en een stukkie lopen mocht het te glibberig zijn. Maar idd, boodschappen doen is wel een beproeving! Wil al zoveel mogelijk halen voor de kerstdagen, moet vrijdag natuurlijk weer tot 17.00 uur werken (maar kzag dat de C1000 gelukkig tot 19.00 open is dan, kwas al bang, ivm kerstavond, dat ze om 17.00 dicht zouden gaan...). Eigenlijk is het gewoon lastig dat je ook nog normaal moet eten deze week! hahaha, ben al zo bezig met de kerstboodschappen! Terwijl we niks bijzonders doen, gewoon weer lekker de grillplaat, altijd een succes, hihi.
Heb wel eindelijk zo'n etagere gekocht, 3 laags, waar je zo leuk allemaal lekkers op kunt leggen, staat zó feestelijk op tafel, vin'k!
En Dolphine, ben je nog gegaan? Pfoe, je was zéker lang onderweg gisteren zeg! Kan me voorstellen dat je blij was toen je eindelijk thuis was.
's Morgens vroeg in de ijzige kou je toet staan schoon te maken is geen pretje he Thee...BRRRR! Ja, niet te geloven toch, van dat zout??!! Belachelijk gewoon. Is je knul alweer opgeknapt eigenlijk?
Arme Daan, you not so lucky bird!
Een leuke vent zou niet gek zijn nee! Alhoewel ik het ook wel lekker rustig vind zonder hoor! Maar als het de juiste is, dan is dat natuurlijk ook heel anders allemaal...Wie weet!
maandag 20 december 2010 om 21:43
Nee, ik ben niet meer gegaan hoor die laatste afspraak. Ik he gebeld met die vader en ze hadden niet echt bijzonderheden waarvoor ik perse moest komen, nou dan liever niet. Gelukkig alle begrip.
Ik ben ook al met de kerstboodschappen bezig ja, heb al een gourmetschotel in de vriezer liggen, en heb voor oud en nieuw al een fles champagne in huis.
Dat boodschappen doen viel trouwens ook echt niet mee. helemaal niet gestrooid bij de lidl, moest met mijn volle winkelwagen door de sneeuw heen ploeteren. Ik snap niet dat zo'n winkel dat nou niet bijhoudt zelf, daar moeten ze zelf toch ook last van hebben. Moet nu woensdag nog ff de laatste dingetjes voor mijn birthday, wil nog een appeltaart en kwarktaart maken. (donderdag ben ik jarig theetje). En dan vrijdag waarschijnlijk nog even de verse dingen als sla voor de kerst halen, maar het meeste heb ik in huis inmiddels.
Ik ben ook al met de kerstboodschappen bezig ja, heb al een gourmetschotel in de vriezer liggen, en heb voor oud en nieuw al een fles champagne in huis.
Dat boodschappen doen viel trouwens ook echt niet mee. helemaal niet gestrooid bij de lidl, moest met mijn volle winkelwagen door de sneeuw heen ploeteren. Ik snap niet dat zo'n winkel dat nou niet bijhoudt zelf, daar moeten ze zelf toch ook last van hebben. Moet nu woensdag nog ff de laatste dingetjes voor mijn birthday, wil nog een appeltaart en kwarktaart maken. (donderdag ben ik jarig theetje). En dan vrijdag waarschijnlijk nog even de verse dingen als sla voor de kerst halen, maar het meeste heb ik in huis inmiddels.
dinsdag 21 december 2010 om 17:04
Halloooo ladies,
pfff ben gaar en heb pijn in rug maar heb, op een paar dingen na, alle boodschappen binnen voor de feestdagen! Morgen nog even op pad voor de laatste kadootjes en de laatste boodschapjes halen en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Zoonlief is aan het genieten van z'n vakantie, die heeft een vriendje te logeren en die gaan morgen met z'n tweeen naar de bios. Hartstikke gezellig voor hem.
Moet donderdag en vrijdag nog wel werken en donderdag is natuurlijk ook DE dag, zeg maar. En dan hoop ik er klaar mee te zijn.
Is toch ook heerlijk Scar, lekker de grillplaat aan! Dat gaan wij tweede kerstdag ook doen hoor, maar dan wel met extra bijzonder vlees, zoals hert en eendeborstfilet bijvoorbeeld. Leuk hè zo'n etagére, vind ik ook altijd erg leuk staan hoor en niet alleen voor het eten. maar bij elk seizoen kan je er weer iets leuks op leggen gewoon als decoratie.
Pfffff hier nog een hoor die he-le-maal klaar is met die sneeuw Dolphine, achterlijke provicies en gemeentes die gewoon weer hun zoutvoorraad niet hebben bijgevuld en dus gewoon niet strooien, úren onderweg zijn,echt ik ben het zat! Hmmm lekker hoor zo'n zelfgemaakte appel en kwark taart, op beiden ben ik dol! zalig!
Zo en nu ga iik nog even zitten voor ik aan het eten ga beginnen.
Knuffel!
pfff ben gaar en heb pijn in rug maar heb, op een paar dingen na, alle boodschappen binnen voor de feestdagen! Morgen nog even op pad voor de laatste kadootjes en de laatste boodschapjes halen en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Zoonlief is aan het genieten van z'n vakantie, die heeft een vriendje te logeren en die gaan morgen met z'n tweeen naar de bios. Hartstikke gezellig voor hem.
Moet donderdag en vrijdag nog wel werken en donderdag is natuurlijk ook DE dag, zeg maar. En dan hoop ik er klaar mee te zijn.
Is toch ook heerlijk Scar, lekker de grillplaat aan! Dat gaan wij tweede kerstdag ook doen hoor, maar dan wel met extra bijzonder vlees, zoals hert en eendeborstfilet bijvoorbeeld. Leuk hè zo'n etagére, vind ik ook altijd erg leuk staan hoor en niet alleen voor het eten. maar bij elk seizoen kan je er weer iets leuks op leggen gewoon als decoratie.
Pfffff hier nog een hoor die he-le-maal klaar is met die sneeuw Dolphine, achterlijke provicies en gemeentes die gewoon weer hun zoutvoorraad niet hebben bijgevuld en dus gewoon niet strooien, úren onderweg zijn,echt ik ben het zat! Hmmm lekker hoor zo'n zelfgemaakte appel en kwark taart, op beiden ben ik dol! zalig!
Zo en nu ga iik nog even zitten voor ik aan het eten ga beginnen.
Knuffel!
dinsdag 21 december 2010 om 19:47
Vandaag was het wel een stuk beter te doen op de weg. Het zout was eindelijk goed ingereden. Heb dus alle afspraken netjes afgerond. En dan nu lekker en paar dagen vrij..... Morgen nog even de laatste boodschapjes doen en dan ga ik morgen de taart bakken, is ook wel gezellig. Zoonlief wil graag even zijn nieuwe schaatsen uitproberen, dus misschien morgenochtend nog even naar de schaatsbaan. En zo is de dag al weer lekker gevuld.
Voor die kleine man hier mag de sneeuw nog wel even blijven liggen trouwens. Die banjert lekker met zijn snowboots al dagen buiten en wil morgen weer gaan sleeen. Nou ja, is er in ieder geval nog iemand blij mee.
Voor die kleine man hier mag de sneeuw nog wel even blijven liggen trouwens. Die banjert lekker met zijn snowboots al dagen buiten en wil morgen weer gaan sleeen. Nou ja, is er in ieder geval nog iemand blij mee.
dinsdag 21 december 2010 om 19:58
Ooooo wat is het toch KOUD!!! Echt niks an! Ja, kweet het, geen sneeuw of ijs zonder kou, maar BBBRRRR!!!!
Heb wel vandaag voor mijn knul een paar schaatsen besteld en ook gelijk die van mij weer opgesnort, moet er nu toch van komen hoor! Hopelijk blijft dat ijs nog even. Nog wel even mijn schaatsen laten slijpen.
Mmm lekker Dolphine, kwarktaart en appeltaart. Beide lekker!
Zie je er tegenop Theetje? Of zie je er ook naar uit straks de boel te kunnen afsluiten? Hopelijk ga je met een goed gevoel de kerst in, in elk geval! Leuk voor je knul, een vriend te logeren.
Morgen ook weer boodschappen doen, gelukkig gaat mijn knul mee voor het sjouwwerk, haha. Denk dat ik het in 2x ga doen morgen en dan vrijdag nog eventueel dat wat ik vergeten ben en de verse dingetjes. Wil mijn haar eigenlijk ook nog kleuren, moet nog wel lukken voor het weekend. Kga straks eerst maar eens een briefje maken, ben zo bang dat ik dingen ga vergeten!
woensdag 22 december 2010 om 15:25
Zoonlief heeft vanmorgen zijn eerste scheden op het ijs gezet van deze winter. Wij moeten echt naar de schaatsbaan, aangezien er veel te veel sneeuw ligt en het open water dus niet dichtvriest. Gelukkig kan hij op deze baan voor 1,50, dus dat is nog wel te overzien.
Laatste boodschappen gedaan, zoonlief met opa en oma op stap geweest om een cadeautje te kopen. Hier in huis het nodige aan kant gemaakt, dus nu alleen de taarten nog en dan doe ik helemaal niks meer.
Zoonlief kwam vanmorgen om 8 uur een kopje koffie op bed brengen, zo lief........ Omdat ik de liefste mama van de wereld was. Dat hebben we wel eens anders gehoord, dus is weer een momentje om te koesteren. Al had het best een half uurtje later en wat minder zoet gemogen.
Hij is nu lekker met een vriendje buiten, die mocht hij bellen omdat hij zich ze verveelde. Ook zijn zijn nieuwe voetbalschoenen gekomen, want ja die waren al weer te klein...... Ik kan bijna een winkel beginnen in 2e hands voetbalschoenen zo goed als nieuw, alleen steeds een maatje groter. Hij heeft nu witte met zwart en fel roze, zelf uitgezocht. Heel hip ook trouwens.
Ik ga maar eens aan de appeltaart beginnen, gaat je huis zo lekker van ruiken.
Scarlet kun je bij jullie wel op open water schaatsen of niet? En durf je nog? Mij krijg je niet meer op die dingen, ik ben zo bang om te vallen en weer mijn rug te breken. echt een schijtert ben ik geworden zeg.
Laatste boodschappen gedaan, zoonlief met opa en oma op stap geweest om een cadeautje te kopen. Hier in huis het nodige aan kant gemaakt, dus nu alleen de taarten nog en dan doe ik helemaal niks meer.
Zoonlief kwam vanmorgen om 8 uur een kopje koffie op bed brengen, zo lief........ Omdat ik de liefste mama van de wereld was. Dat hebben we wel eens anders gehoord, dus is weer een momentje om te koesteren. Al had het best een half uurtje later en wat minder zoet gemogen.
Hij is nu lekker met een vriendje buiten, die mocht hij bellen omdat hij zich ze verveelde. Ook zijn zijn nieuwe voetbalschoenen gekomen, want ja die waren al weer te klein...... Ik kan bijna een winkel beginnen in 2e hands voetbalschoenen zo goed als nieuw, alleen steeds een maatje groter. Hij heeft nu witte met zwart en fel roze, zelf uitgezocht. Heel hip ook trouwens.
Ik ga maar eens aan de appeltaart beginnen, gaat je huis zo lekker van ruiken.
Scarlet kun je bij jullie wel op open water schaatsen of niet? En durf je nog? Mij krijg je niet meer op die dingen, ik ben zo bang om te vallen en weer mijn rug te breken. echt een schijtert ben ik geworden zeg.
woensdag 22 december 2010 om 15:31
Goeiemiddag
Yeahaa, heb de meeste boodschappen binnen nu. Vrijdag nog wat kleine dingetjes, maar het belangrijkste heb ik in huis.
Verder sneeuwt het hier alweer de hele middag, ook in de sneeuw boodschappen gedaan, maar jullie weten het...ik vind het niet erg..
Mijn knul is zijn nieuwe schaatsen (ijshockey) aan het inlopen, whoehahaha, hilarisch gewoon!
Lekker Dolphine, nu een paar dagen vrij. Heb je nog taart(en) gemaakt? En ben je nog wezen schaatsen?
Theetje, dikke knuffel voor jou en veel sterkte, voor morgen!
woensdag 22 december 2010 om 19:31
Ja hoor scarlet, het is gelukt allemaal, ik was je vanmiddag net voor met een berichtje hier.
Kwarktaart staat inmiddels ook op te stijven in de koelkast en de appeltaart is de oven uit.
Multi tasken hier dus vandaag, maar ik ben er klaar voor, alles is gelukt.
Jouw knul loopt zijn schaatsen in? binnen??? woehahaha Die van mij loopt al de hele middag op zijn nieuwe voetbalschoenen. (fijn voor de benedenburen)
Kwarktaart staat inmiddels ook op te stijven in de koelkast en de appeltaart is de oven uit.
Multi tasken hier dus vandaag, maar ik ben er klaar voor, alles is gelukt.
Jouw knul loopt zijn schaatsen in? binnen??? woehahaha Die van mij loopt al de hele middag op zijn nieuwe voetbalschoenen. (fijn voor de benedenburen)
woensdag 22 december 2010 om 19:44
Zooo ladies, alle kerstkado's binnen! Nu hoef ik alleen nog het vlees op te halen wat ik apart besteld heb en dan mogen de feestdagen beginnen!
Tsja ik zie er aan de ene kant wel tegenop maar wat je zegt ik hoop het dan ook allemaal af te kunnen sluiten.
Hmmmm, het water loopt me in de mond Dolphine, lekker hoor al die taart! krijg je veel visite? Wat vreselijk lief zeg dat kopje koffie! Dat zijn dan die momentjes waar je het voor doet hè! Mijn zoon zegt altijd als hij wat voor me maakt; " het smaakt extra lekker en weet je waarom? Er zit een beetje liefde in!"
Ik wens je een heeeeel fijne dag morgen meid en dat je maar veel leuke kadootjes mag krijgen!! Ik denk dat ik morgen hier niet ben dus alvast van harte gefeliciteerd!!! Dikke kus!
Whoehahahaha Scarlet, dat loopt vast niet lekker, zo kluunend door je huis! Ze spreken alweer van een elfstedentocht hè die mogelijk volgende week kan gaan plaats vinden, zou wel erg gaaf zijn hoor! Hier geen nieuwe sneeuw gelukkig, er ligt toch al zat. We ontspringen hier de afgelopen daagjes net de dans met de nieuwe sneeuwbuien. Maar wél een witte kerst hè dit jaar!
Meiden fijne avond!
Tsja ik zie er aan de ene kant wel tegenop maar wat je zegt ik hoop het dan ook allemaal af te kunnen sluiten.
Hmmmm, het water loopt me in de mond Dolphine, lekker hoor al die taart! krijg je veel visite? Wat vreselijk lief zeg dat kopje koffie! Dat zijn dan die momentjes waar je het voor doet hè! Mijn zoon zegt altijd als hij wat voor me maakt; " het smaakt extra lekker en weet je waarom? Er zit een beetje liefde in!"
Ik wens je een heeeeel fijne dag morgen meid en dat je maar veel leuke kadootjes mag krijgen!! Ik denk dat ik morgen hier niet ben dus alvast van harte gefeliciteerd!!! Dikke kus!
Whoehahahaha Scarlet, dat loopt vast niet lekker, zo kluunend door je huis! Ze spreken alweer van een elfstedentocht hè die mogelijk volgende week kan gaan plaats vinden, zou wel erg gaaf zijn hoor! Hier geen nieuwe sneeuw gelukkig, er ligt toch al zat. We ontspringen hier de afgelopen daagjes net de dans met de nieuwe sneeuwbuien. Maar wél een witte kerst hè dit jaar!
Meiden fijne avond!
donderdag 23 december 2010 om 16:23
Dolphientje!!!!!Heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd meid!
Ik hoop dat je lekker verwend bent vandaag!
Het zou elk moment moeten gaan sneeuwen, vlgs de buienradar, maar vooralsnog niets..ik hoef in elk geval de deur niet meer uit, dus heerlijk knus thuis nu. Nog 1 dagje (nou ja, zeg maar gerust dag) en dan heerlijk een weekje vrij. kheb er zo'n zin in!! Net mijn schaatsen weggebracht om te laten slijpen, kon er helaas niet op wachten en kan ze morgen weer halen. Nu moet ik tot 1700 werken en zij gaan om 1700 dicht. Nou, ik ga gewoon wat eerder weg hoor..ook kerstavond, tenslotte.
Theetje, hopelijk is het al achter de rug allemaal.
Ach Dolphine, wat lief weer van je mannetje, die koffie..Die momenten geniet je toch weer van he! En je ventje blijft ook maar groeien he! Weer nieuwe voetbalschoenen, pffff...Alsof het niks kost allemaal!
Oooo, ik heb nu al honger...erg he, ben net thuis. Maar ja, op ontbijt na ook niet gegeten, dus eigenlijk schuld..Mijn knul heeft ook al trek, dus kdenk dat het niet meer lang duurt eer we gaan eten, hahaha.
Fijne dag nog Dolphine!
donderdag 23 december 2010 om 23:05
Ha meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik heb een leuke dag gehad. Zoonlief had vanmorgen een ontbijtje voor me gemaakt (een cracker met hagelslag, een kopje senseo koffie en als klap op de vuurpijl een chocolaatje met slagroom). En dat om kwart voor 8 's morgens, wat een feest, haha.
Ik heb van zoonlief het nieuwste boek van John Grisham gekregen, van mijn ouders een pandora armband met 2 bedeltjes. Van mijn broertje ook nog een bedeltje en een tuniek, die mijn schoonzus heeft uitgezocht.
Mijn andere broer kwam met een fooitje, dus ook altijd goed.
Vanmiddag kwam nog een collega lunchen en van haar kreeg ik een tegoedbon voor de sauna, en zij gaat dan mee, super dus.
Ik ben dus lekker verwend en morgen krijg ik nog wat bezoek.
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik heb een leuke dag gehad. Zoonlief had vanmorgen een ontbijtje voor me gemaakt (een cracker met hagelslag, een kopje senseo koffie en als klap op de vuurpijl een chocolaatje met slagroom). En dat om kwart voor 8 's morgens, wat een feest, haha.
Ik heb van zoonlief het nieuwste boek van John Grisham gekregen, van mijn ouders een pandora armband met 2 bedeltjes. Van mijn broertje ook nog een bedeltje en een tuniek, die mijn schoonzus heeft uitgezocht.
Mijn andere broer kwam met een fooitje, dus ook altijd goed.
Vanmiddag kwam nog een collega lunchen en van haar kreeg ik een tegoedbon voor de sauna, en zij gaat dan mee, super dus.
Ik ben dus lekker verwend en morgen krijg ik nog wat bezoek.