Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Met levende voorbeelden?

Ik geef je wel gelijk met het uiterlijk van het fenomeen piemel, trouwens.

jeetje, wat eng zeg, dat Pompel zomaar neerviel. En is Xoplief daar wel eens mee naar een dokter geweest? pff.. lijkt me niet leuk te zien

Ik ben net met kinders stad in geweest voor kerstinkopen. LE heeft mijn lootje getrokken, dus de kinders zijn met z'n tweeën gegaan en ik alleen. Was wel prettig, eigenlijk

Maar goed, dames: heel veel plezier vanavond!!
Later is nu
Het ziet ernaar uit dat de treinen het (ongeveer) doen, dus ik ga een vroege boerenkoolstamp eten met de meute hier en dan op pad
Nouja, wat een stilte hier! Iedereen blij in de bios?

Hoop dat terugreizen goed verlopen. Hopen dat het gezellig geweest is hoeft natuurlijk niet, want het is gezellig geweest.

Ik zou morgen wat post halen uit het huis van m'n ouders, maar m'n moeder belde vanuit het verre zuiden dat ik dat niet mag doen, omdat het gaat sneeuwen.

Dus.. dagje vrij
Later is nu
Het was gezellig. Trusten!
Het was zeker gezellig! Trusten!

En nog ff:

Mado! En Xop!
Ha dames..... het was dus weer eens gezellig!! Logisch....... .

Neu, Xoplief is daar de laatste jaren nooit meer voor bij de dok geweest. In puberjaren is het begonnen, en het wordt eigenlijk langzaamaan alleen maar beter. Hmmm.... misschien toch ook een gewichtskwestie? Hij was altijd ontzettend mager en lang, langzaamaan kreeg ie ietsie meer body en tegenwoordig is ie slank-met-hier-en-daar-iets-teveel. En flauwvallen wordt steeds beter. Wie weet heeft het ermee te maken??

Op zich wel grappig; ze runnen hun bedrijf met zijn tweeen. De een valt flauw als ie zich zeer doet, en de ander valt flauw als ie bloed ziet. Dat dat nog altijd goed gegaan is....

Hahaha, zie zo voor me dat je je auto op komt halen en een boomlange vent-met-wondje ziet liggen en verderop een korter kereltje met in-wit gezicht tussen gereedschap ontdekt.....

Jeeee, is er nog iemand aan het werk? Het was zoooo rustig vanochtend op de weg! Lekker, hoor! En op werk schiet ik lekker op, maar 't is ook wel saaaaaai....
Mogguh! George Clooney was ook leuk hoor. En ik misschien gaan Mariannanas en ik donderdag nog naar Barry kijken in Provinciedurp. Puh!
Xop, Dat zou best raar zijn ja....

Ik ben nog aan het werk. Tenminste, als ik niet forum.
Ah, gelukkig.

Barry Who? Heb ik iets gemist? George Clooney kijken is natuurlijk altijd goed!

Man, ben vanlieverlee aan het schoonmaken geslagen hier. 't Is toch wat.
Ik werk ook. Tenminste, als mijn duffe kop meewerkt.

Gisteren een heel gezellig kerstdiner gehad via het bijbaantje van Brananas. Best chic, met goddelijk eten, waarvan ik halverwege de avond al de tel kwijt was hoeveel gangen het al betrof, inclusief bijpassende wijn (dat verklaart ook een beetje waarom ik dus de tel kwijt was, realiseer ik me nu, :-) ).

Combineer dat met een erg leuk gezelschap, en je hebt een topavond, en een veel te korte nacht...

Wel leuk, de kapper had mijn haar krullerig en weelderigbeelderig opgestoken, ik voelde me net een prinsesje. Brananas kwam thuis terwijl ik nog heerlijk in de badkamer stond te tutten, en ik geloof dat hij vijf minuten lang alleen maar bewonderend heeft staan staren. Dat doet wonderen voor mijn ego.. Ha, ik ga vaker naar de kapper,

Fijn dat Barry leuk was. Kan ook niet anders. Erg blij dat jullie een gezellige avond hebben gehad, maar dat kon ook al niet anders.

En goed plan van donderdag, Bloes.

Xop, een wonder dat het nog altijd goed is gegaan, ik zie nu echt zo'n domino-effect voor me, inclusief commentaar van Hans Kraaij jr.. Brrr, die wil je toch ook niet in jouw garage hebben, dus de heren kunnen maar beter blijven staan (om meerdere redenen dan alleen Hans, trouwens, :-) ).
.

Da's echt goed voor je ego; je "eigen" kerel die je aan staat te gapen van bewondering! Heeeeeel oke .

Leuk, zeg, zo'n chic kerstdiner!
Klinkt goed Mims!

Ik werk ook hoor. En pas nu op forum. Goed hè?
Heeeeel knap! Of ben je net uit bed .... Zou ik me zo voor kunnen stellen gezien je tijdstip van posten, afgelopen nacht .
Hahahaha, nee hoor, ik was niet net mijn bed uit. Grapjurk. Zat 9.30 uur ingelogd achter mijn laptopje!
Hahaha, oowww... oke. Da's dan wel weer erg dapper. Man, als ik om half drie plat lig, kan ik werkelijk waar niet achter een PC zitten om half tien. Echnie. You rock!
Ik hoef dan natuurlijk niet toonbaar achter die laptop te zitten hè, dat scheelt
Ik zat toonbaar en wel om half 9 al in een (rijdende!) trein, nadat ik gisteren ruim 2 uur over het traject filmtown-Liltown had gedaan, maar het was allemaal de moeite waard want inderdaad gezellig. GG was nog wakker, dat was ook gezellig

Vanochtend voor werkafspraak uit Zoon bij zijn vader afgezet. Ze hadden elkaar sinds donderdag niet meer gezien. Zoon stond te ratelen over wat hij allemaal gedaan had ("en toen gingen we echt kéihard met die slee he pap, echt super vét hard, en toen en toen en toen..") en ex aaide hem met een vinger over zijn wang en ik zag liefde en vertedering. En ik herken het zo. Het is één op één hetzelfde als wat ik voel bij dat kind. We delen dat, maar we delen niks. We voelen dat parallel hetzelfde, zo is het meer. Zo vreemd. Zijn kind, mijn kind, ons kind.
Snapput.

Jongste heeft in de kerstkrant samen met een vriendinnetje een woordzoeker gezet. Dus die moest ik maken, met haar op schoot. Kerstboom, check! Sneeuwbal, check! Piek, check! En ehmmmmmm, wat staat hier nou?! "Lul"

Mims, ik word zo blij van dit soort postings! (niet dat jij duf zit te wezen maar over een verliefd starende man natuurlijk )
Pimpel - wat heb jij in godinnennaam allemaal nog gedáán dat je hier rond half 5 vanochtend nog postte?!
Zitten we allen kerstig te doen onder de boom??
Nope, ik zit serious requestig te doen.

En dan de kuise muziek-variant, want mijn lieve lief ligt met zijn hoofd op mijn schoot te slapen (en nee, mijn laptop ligt op de bankleuning, niet op zijn hoofd, ).
Jingle bells jingle bells jingle alllll the way! Oh what fun is is to ride in a one horse open slay..... (slay, is da wel goed??)
geen idee, maar wel duidelijk in elk geval

Gisterenavond weer even een avondje lekker thuis en dat is best even lekker geweest. Daarvoor allemaal leuke eetdingen (zalig en gezellig, maar laat en met veul drank, dat soort, je kent ze wel). Vandaag met de family op pad (naar Nemo en daarna nog even Amsterdam in), dus de hele dag de hort op.
Zing gerust nog even door B. Ik heb nog geen kerstliedje gehoord (behalve dan TWEE keer die van M.Carey die ik echt HAAT).

Kjongen zingt niet en zit vastgegroeid aan zijn koptelefoon die hij zelfs draagt als de batterijen van het radiootje opzijn, en het radiootje in de vensterbank ligt, een cool assesware dus.

Chip loopt nog stééds in haar zwartpietenpakje rond. Elke dag. Volledig tenue. Met bijbehorende Sintnummertjes en zg kadootjes die ze uitdeelt (zo kreeg ik mijn eigen winterjas vanmorgen).

Als ik vraag haar een kerstliledje te zingen zegt ze, ik ken alleen die van die klokjes. Zing die maar dan. Ok, kluitklokje, ohnee, klinklokje, oh nee, euh, lalalalalalalalalaaaaaaa.

En dat was dat.

Heb gisteren nog nèt een foto van hen voor de kerstboom kunnen nemen.

Kman snapt kerstmis niet (Wanneer is dat ook alweer? 25 december ELK JAAR. Oh, ok..wanneer is het ook alweer? De 25ste, en de 24ste gaan we gourmetten. Maar het is toch de 25ste? Ja ook, maar de 24ste ook, en de 26ste alleen in Nederland. Wanneer is kerst ookalweer?)

En ik wacht nog op zon en augustus.

Dus zingen kreng.

Voor de rest, hier ook werk.

Ik probeer nog een kerstnieuwjaarskaart in elkaar te plakken,

een boodschappenlijst te maken om vanavond nog een beetje gericht in een overvolle supermarkt rond te douwensjouwen,

Kjongen te begeleiden met zijn werkstuk (die hij bij mij op het werk in elkaar flanst),

terwíjl het werk zich opstapelt, wat gek is omdat alle ruimtes donker zijn en geen ambtenaar meer te bereiken is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven