minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 21 december 2010 om 13:32
quote:Honingbeer schreef op 21 december 2010 @ 12:26:
Daar zou ik nou echt naar verlangen...in plaats van in de auto o.i.d....
Waar spreken andere mensen af met hun SV? en hoe lang hebben jullie dan meestal de tijd?
Mijn SV komt bij mij thuis (als mijn dochter er niet is
)
En soms gaan we ook gewoon gezellig even wat drinken of naar de sauna.
Dus hoe lang we de tijd hebben.. dat verschilt per keer.
Kan een uurtje of 2 zijn, maar ook soms uuuuuuuuren
Daar zou ik nou echt naar verlangen...in plaats van in de auto o.i.d....
Waar spreken andere mensen af met hun SV? en hoe lang hebben jullie dan meestal de tijd?
Mijn SV komt bij mij thuis (als mijn dochter er niet is

En soms gaan we ook gewoon gezellig even wat drinken of naar de sauna.
Dus hoe lang we de tijd hebben.. dat verschilt per keer.
Kan een uurtje of 2 zijn, maar ook soms uuuuuuuuren
dinsdag 21 december 2010 om 13:40
dinsdag 21 december 2010 om 13:43
quote:Honingbeer schreef op 21 december 2010 @ 13:40:
klinkt goed Angela! Maar jij bent niet in een relatie en @houvanjezelf: jouw SV is ook niet in een relatie...
Makkelijker qua tijd maar lijkt mij moeilijker qua gevoelens. Van mijn SV weet ik zeker dat hij zijn vriendin niet verlaat en ik mijn vriend niet..Klopt, ik ben single, maar mijn SV niet.. En hij gaat zijn vriendin ook niet verlaten...
klinkt goed Angela! Maar jij bent niet in een relatie en @houvanjezelf: jouw SV is ook niet in een relatie...
Makkelijker qua tijd maar lijkt mij moeilijker qua gevoelens. Van mijn SV weet ik zeker dat hij zijn vriendin niet verlaat en ik mijn vriend niet..Klopt, ik ben single, maar mijn SV niet.. En hij gaat zijn vriendin ook niet verlaten...
dinsdag 21 december 2010 om 13:50
@honingbeer
Tja die kans kan altijd bestaan.. Ik moet ook bekennen dat ik hem erg leuk vind (anders was hij uiteraard niet al een tijdje een SV )
Hij is ook nooit begonnen met die lulverhalen van mijn vrouw begrijpt me niet etc etc...
Maar voor mij is het vooral de aandacht, gezelligheid (en ook lust) dat ervoor zorgt dat ik op deze manier nog wel even verder kan met hem denk ik. Het gevoel van verliefdheid kriebelt wel zo heel af en toe eens, maar is nog niet zo dominant aanwezig dat het problemen geeft.
Tot nu toe is het voor mij gewoon wel de lusten, niet de lasten hihihi
Tja die kans kan altijd bestaan.. Ik moet ook bekennen dat ik hem erg leuk vind (anders was hij uiteraard niet al een tijdje een SV )
Hij is ook nooit begonnen met die lulverhalen van mijn vrouw begrijpt me niet etc etc...
Maar voor mij is het vooral de aandacht, gezelligheid (en ook lust) dat ervoor zorgt dat ik op deze manier nog wel even verder kan met hem denk ik. Het gevoel van verliefdheid kriebelt wel zo heel af en toe eens, maar is nog niet zo dominant aanwezig dat het problemen geeft.
Tot nu toe is het voor mij gewoon wel de lusten, niet de lasten hihihi

dinsdag 21 december 2010 om 14:13

dinsdag 21 december 2010 om 14:19
quote:Honingbeer schreef op 21 december 2010 @ 14:13:
@Angela
Ik ken het hoor..zou mijn vriend nooit verlaten maar krijg wel kriebels als ik aan mijn SV Denk..
yep heb ik ook.. En dat wisselt ook best wel..
Eene dag kan ik het heel goed van me afzetten.
Een andere dag als ik wat emotioneler ben wil ik hem erg graag om me heen, en niet alleen vanwege de sex..
Ik denk wel eens, misschien moet ik een tweede SV zoeken hahaha, maar nee doe maar niet.
Op een bepaalde rare manier "hou" ik misschien zelfs van hem, zonder echt verliefd te zijn.
De momenten dat we samen zijn hebben we het gewoon heel erg leuk.
@Angela
Ik ken het hoor..zou mijn vriend nooit verlaten maar krijg wel kriebels als ik aan mijn SV Denk..
yep heb ik ook.. En dat wisselt ook best wel..
Eene dag kan ik het heel goed van me afzetten.
Een andere dag als ik wat emotioneler ben wil ik hem erg graag om me heen, en niet alleen vanwege de sex..
Ik denk wel eens, misschien moet ik een tweede SV zoeken hahaha, maar nee doe maar niet.
Op een bepaalde rare manier "hou" ik misschien zelfs van hem, zonder echt verliefd te zijn.
De momenten dat we samen zijn hebben we het gewoon heel erg leuk.

dinsdag 21 december 2010 om 14:21
Ik zou het bijzonder vreemd vinden als je géén kriebels kreeg bij het denken aan je sv of minnaar. Als hij je helemaal niks doet, hoort hij niet in je bed m.i. Soms zijn gevoelens moeilijk in een hokje te stoppen..is het geven om? Verliefdheid? Misschien zelfs een beetje houden van? Het maakt ook niet uit eigenlijk, als je er maar niet tegen vecht!

dinsdag 21 december 2010 om 14:34
quote:[message=8027693,noline]
@Angela: I know the feeling..maar niet bang dat hij je met een gebroken hart achterlaat?
Nee dat niet.. Ik ben realist genoeg om te begrijpen dat dit niet eeuwig gaat duren.
En misschien kom ik wel iemand tegen en zet ik een punt achter onze sexrelatie..
Mocht het van zijn kant komen, zal me dat in het begin zwaar vallen denk ik wel..
Maar we houden (ondanks dat het intens is vaak) toch een bepaalde afstand.
@Angela: I know the feeling..maar niet bang dat hij je met een gebroken hart achterlaat?
Nee dat niet.. Ik ben realist genoeg om te begrijpen dat dit niet eeuwig gaat duren.
En misschien kom ik wel iemand tegen en zet ik een punt achter onze sexrelatie..
Mocht het van zijn kant komen, zal me dat in het begin zwaar vallen denk ik wel..
Maar we houden (ondanks dat het intens is vaak) toch een bepaalde afstand.

dinsdag 21 december 2010 om 16:39
Honingbeer, ik heb zeker nog seks met mijn nummer1! gelukkig wel. En het is ook helemaal geen slechte seks, al mis ik wel een stukje. Dat stukje vullen mijn minnaars op.
Ik stimuleer hem op dit moment niet om een minnares te zoeken. Er is een tijdje sprake van geweest dat hij contact zou zoeken met een ex vriendinnetje. Helaas vertrouwde hij zichzelf hierin niet helemaal, was bang dat ze een gevaar zou kunnen vormen voor onze relatie. Hij heeft toen besloten om dit niet aan te gaan en het op de lange baan te schuiven.
Ik stimuleer hem op dit moment niet om een minnares te zoeken. Er is een tijdje sprake van geweest dat hij contact zou zoeken met een ex vriendinnetje. Helaas vertrouwde hij zichzelf hierin niet helemaal, was bang dat ze een gevaar zou kunnen vormen voor onze relatie. Hij heeft toen besloten om dit niet aan te gaan en het op de lange baan te schuiven.
woensdag 22 december 2010 om 06:29
@honingbeer
Denk wel dat dat waar is.
maar ik denk ook dat wanneer hij single zou zijn... dat ik misschien wel er voor zou gaan
Soms denk ik, eigenlijk moet ik dit niet doen en een single man zoeken, desnoods ook alleen voor de sex
Maar deze is zo leuk, en zo lekker in bed... vooral als hij zijn tong gebruikt hahahaha daarin is hij beter dan alle voorgangers
Denk wel dat dat waar is.
maar ik denk ook dat wanneer hij single zou zijn... dat ik misschien wel er voor zou gaan
Soms denk ik, eigenlijk moet ik dit niet doen en een single man zoeken, desnoods ook alleen voor de sex
Maar deze is zo leuk, en zo lekker in bed... vooral als hij zijn tong gebruikt hahahaha daarin is hij beter dan alle voorgangers