minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:Honingbeer schreef op 22 december 2010 @ 09:22:

Ik heb gister een vervroegd kerstcadeautje van mijn sv gekregen..hmm dan krijg je toch echt wel kriebels..

@Angela

goede sex doet alles om je heen vergeten...

Owwwww wat heb je gekregen? ;)

En ja, dat is zoooooooo waar.. als we samen zijn denk ik dus echt helemaal bergens aan verder
echt een prachtig jurkje...en heerlijk cliché: lingerie;)!

ik ken het...ik vergeet ook alles als ik bij hem ben..weet altijd de goede plekjes te vinden
Owwww, ik zal de mijne eens een sms sturen hahaha misschien krijg ik dan ook wat :P

Cliche of niet.. lingerie is altijd leuk om te krijgen

We hebben toch niet hetzelfde SV-tje he`? :P
Lingerie is fantastisch om te krijgen! kan je meteen goed zien wat zijn smaak is...maar hij had er erg goed over nagedacht!

Haha denk niet dat we dezelfde hebben...(hoop het althans;)!)
hey allemaal, zit even in de meeleesstand het is nl best wel een turbelente tijd thuis
quote:mysticgirl schreef op 22 december 2010 @ 09:49:

hey allemaal, zit even in de meeleesstand het is nl best wel een turbelente tijd thuis

meelezen is ook leuk toch.

Gaat wel goed verder dan?
quote:Honingbeer schreef op 22 december 2010 @ 09:47:

Lingerie is fantastisch om te krijgen! kan je meteen goed zien wat zijn smaak is...maar hij had er erg goed over nagedacht!

Haha denk niet dat we dezelfde hebben...(hoop het althans;)!)

Wat voor lingerie heb je gekregen?

hahaha nee denk het ook niet Anders spreken we wel een keer samen af hahaha triootje is de droom van elke man
zwart natuurlijk...en erg sexy;)! maar er dus wel over nagedacht dat het niet té is zodat ik het ook voor mezelf zou kunnen hebben gekocht...wat een heer!
leuk!!!!

Heerlijk zo lingerie he... De minnaar is de winnaar zeiden ze laatst op de radio..

Klopt ook, ik zorg dat ik er ook altijd net even beter en meer sexy uitzie als we afspreken, dus ook ook sexy lingerie.

Hoeft niet alleen maar zwart te zijn he..

Behalve als we saampies naar de sauna gaan, dan mag ik geen lingerie aan , flauw he
Echt heel erg flauw van hem inderdaad...vreemd hoor dat je geen lingerie aan mag in de sauna quote:Angelaatje1970 schreef op 22 december 2010 @ 09:58:

Heerlijk zo lingerie he... De minnaar is de winnaar zeiden ze laatst op de radio..Je hebt helemaal gelijk!! Ik sta ook altijd net iets langer voor m'n kast en de spiegel...
Ja vind ik ook.. Ik ga toch eens klagen bij de sauna beheerder.

Alhoewel het "zonder" ook soms voordelen heeft
Hmm ik denk dat hij je heel raar aan gaat kijken;-)!

Ik zie mijn sv volgende week weer en trek zijn setje en nieuwe jurk aan...denk niet dat ik het lang aan hou:-)!
quote:mysticgirl schreef op 22 december 2010 @ 09:49:

hey allemaal, zit even in de meeleesstand het is nl best wel een turbelente tijd thuisHai Mystic! Woon je nu alleen meisje? En hoe gaat het nu met ex partner en je kindjes? Wat een nare tijd om dit allemaal mee te moeten maken! Zie je je minnaar nog wel of staat dat op een laag pitje (ik weet niet meer precies hoe dat allemaal bij je zat) Ik hoop dat je je hoofd er een beetje bij kan houden!
hahaha denk het ook.. zal het toch maar niet doen.

Naakt heeft toch mijn voorkeur (vooral in het turks stoombad )

Je hij mag het natuurlijk als eerste zien
Hij mag het zeker als eerste zien:-)!

Hebben andere mensen nog cadeaus gekregen van hun sv??
Ik werd gisteren opgewacht door een erg verleidelijk Kerstvrouwtje (in erg leuke en verleidelijke lingerie).

Champagne stond klaar, inclusief allemaal lekkere hapjes.

Voelde erg speciaal.

Was een super date, heerlijk van elkaars gezelschap genoten.

Ik was zelf verbaasd waartoe ik allemaal in staat was.

Nu brak, was om 3.30 uur thuis.
Ik heb (nog) geen kerstcadeau gekregen dus.

Wel zo tussendoor af en toe een cadeautje, varierend van lingerie, en een speeltje tot een enorme bos bloemen
@houvanjezelf

klink errúg goed! heerlijke avond en nacht gehad dus?!

@Angela

hoe lang ben je eigenlijk al met je sv?
vanaf maart ongeveer
hoe hebben jullie elkaar ontmoet en hoe is het tot dit gekomen?
We hebben elkaar via internet ontmoet tijdens een chat.

En hoe is het zo gekomen.. ja al vrij snel msn uitgewisseld (wat ik bijna nooit doe, maar ik had bij hem al vanaf moment 1 een apart gevoel) omdat hij op een of andere manier meteen opviel qua typen tussen al die andere (vooral geile ongeduldiige mannen)

Dus op korte tijd vaker op msn gechat (met cam, want ik wil ook zien met wie ik chat), gesmst en gebeld.

En het voelde al heel snel heel erg vertrouwd dat we elkaar in het echt hebben gezien (bij mij thuis....) toen mijn dochter bij haar vader was
@rooss: nee, woon op t moment weer samen met nr1 die niet weet wat hij wil scheiden of toch maar niet verandert per dag van mening zei vorige week toen hij terugkwam dat hij gebroken had met 'r kwam er gisteren achter dat dat niet zo was en hij zei toen dat hij het nu wel definitief heeft uitgemaakt en vanmorgen wist hij weer niet wat hij nu wil.

minnaar staat even op laag pitje i.v.m thuissituatie. maar o wat zou ik hem graag zien en proeven....

hoe is het bij jou?
@Angela: wonen jullie ook dicht bij elkaar in de buurt?

@Mystic: sterkte met alles..met name je gevoel dat constant van links naar rechts wordt geslingerd. hopelijk kiest hij voor de volle 100% voor jou..
Vervelende situatie Mystic

Erg heerlijke avond en nacht idd, pfffffff
Mystic, wow!!! Wat wil jij lieverd, dat mis ik even. Als hij niet kan kiezen moet jij het doen!!

Hier gaat het wel goed. Grote ups, grote downs maar ik zit lekker in mijn vel en ik handel het. Dat je vreselijk veel zin hebt om je minnaar te zien en te voelen begrijp ik helemaal. In zijn armen verdwijnt de narigheid, hoe heerlijk is dat!!

Wat een kutsituatie meisje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven