Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 20:43:

man3 aan de foon...... hij mist t viva forum nu alHaha, t is verslavend he! Doe hem de groetjes!
Onder 't mom van 't is bijna kerst toch maar een rokje aangetrokken met deze kou... Nu maar hopen dat ik mijn fietstochtje (5 minuten) overleef...
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 20:43:

man3 aan de foon...... hij mist t viva forum nu alquote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 20:43:

groetjes allemaal van man3

Hahaha

Doe 'm de groeten maar terug!

Prinses heeft trouwens net ontdekt dat iemand in de exen-la probeert de la open te duwen... en erg hard aan het duwen is, grmpffffff
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 20:54:

[...]

[...]

Hahaha

Doe 'm de groeten maar terug!

Prinses heeft trouwens net ontdekt dat iemand in de exen-la probeert de la open te duwen... en erg hard aan het duwen is, grmpffffff Prinses!! Dichtduwen he!!!! Ik weet hoe moeilijk het is, maar t slot erop doen hoor!!!!
Zit nu hele vage berichten te versturen met één of andere kerel van RP...hahahaha... je moet toch wat op de zaterdagavond!

Gisteravond de stad in geweest met vriendinnetje, heerlijk gegeten en net iets teveel wijntjes gedronken geloof ik...zodat ik vanochtend half brak bij de kapper zat...piewhh!!

Hoe is het hier?? Veel geschreven, maar volgens mij niet heel veel zinnigs...hahahaha
Mensen, ik ga weg, ik ben al laat! Doei!
quote:liefmeisje2 schreef op 15 december 2007 @ 21:01:

Zit nu hele vage berichten te versturen met één of andere kerel van RP...hahahaha... je moet toch wat op de zaterdagavond!

Gisteravond de stad in geweest met vriendinnetje, heerlijk gegeten en net iets teveel wijntjes gedronken geloof ik...zodat ik vanochtend half brak bij de kapper zat...piewhh!!

Hoe is het hier?? Veel geschreven, maar volgens mij niet heel veel zinnigs...hahahaha

Als het maar leuke vage berichtjes zijn LM, anders zet het geen zoden aan de dijk met RP man.

Je brakheid al wat minder? Vooral wijn kan erg aanslaan qua brakheid, vind ik.

Veel geschreven en merendeel zut ja!
Man3 was de wegkwijt.. ehhh sorry hij had de verkeerde afslag genomen.. Moest Muisje gewoon de routeplanner openen en hem de weg wijzen *mannen kunnen echt geen 2 dingen tegelijk in dit geval bellen met een dame en letten op de borden*
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 21:21:

Man3 was de wegkwijt.. ehhh sorry hij had de verkeerde afslag genomen.. Moest Muisje gewoon de routeplanner openen en hem de weg wijzen *mannen kunnen echt geen 2 dingen tegelijk in dit geval bellen met een dame en letten op de borden*Heeft Man3 geen navigatie? Heb er wel één en kan niet meer zonder! En zo kan het dat ik kan bellen met een vrouw én op de juiste bestemming terecht kom! (Xan is trots op zichzelf...)
Man3 wilde gewoon langer met mij aan de telefoon blijven en naar mijn stem luisteren , denk dat dat de echte reden is.. Hij heeft gewoon express die afslag gemist
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 21:13:

[...]

Als het maar leuke vage berichtjes zijn LM, anders zet het geen zoden aan de dijk met RP man.

Je brakheid al wat minder? Vooral wijn kan erg aanslaan qua brakheid, vind ik.

Veel geschreven en merendeel zut ja!

Hey XAn,

Is iedereen je aan het verlaten? Nee hoor, leuke berichtjes met een RP-man... beetje teasing wel, maar vind het wel grappig en echt verkeerd is hij ook niet, dus ik laat me gewoon verrassen... en nee denk niet dat dit iets is wat zoden aan de dijk zet, maar wel goede afleiding biedt!! haha..

Ja brakheid is minder gelukkig...poeh! Was ff vergeten hoe dat ook alweer voelde! De wijn hakte er erg in, maar ja op vrijdagavond heb je daar ook wel eerder last van.... moe van de hele week werken, laat eten etc... maar goed nu weer ok. Straks lekker slapen!

Ja, wat een onderwerpen zag ik hier voor bij komen, meer iets voor de sexpijler geloof ik.... en wie man1, 2 en 3 zijn is me ook nog niet helemaal duidelijk...haha
die 3 mannen zijn van mij *gniffel*

Maar man1 = exit , wilde hem te vriend houden voor de parfum die hij mee zou nemen uit Curacao. (en wat spullen die daar nog liggen, maar die kunnen wel mee genomen worden door familie die in januari weer gaan)

Man2= NZV, maar die laat niets meer van zich horen en de hints die ik gaf lijkt hij niet te snappen (of wil ze niet snappen). Hij reageert wel op hyves en smsjes maar niets wat richting een date stuurt.

Dus ook die gaat naar exit

Man3= man3 hier op het forum
Man4= Xan (Maar Vleer weet dat nog niet....ssssttt!)
Ehh...LM, hoezo is iedereen mij aan het verlaten? Begrijp 'm niet helemaal....explain!
Xan.. ik heb een hele preek gehad .. van man3.. dat ik maar met 1 man tegelijk bezig moet zijn..
Een oude internetdate van jaaaahaaaareeeen terug.. Leuk hyves mailcontact hebben.. Best grappig waarom t toen niets is geworden.. Hij vond mij te knap voor hem .. hehehehehehe .. Helemaal grappig als ik zijn fotos zo bekijk op zijn hyves is t een best lekker ding.. In 9 jaar tijd kan t raar lopen
oh ik kende hem via ilse chatboxen , niet dat ik TOEN al op RP stond ofzow
Man4 komt pas in beeld als Man1,2 en 3 exit zijn

Ilse Chatboxen!....joh! dat is een tijd geleden.....leuk dat je nu weer contact hebt met 'm! Wordt het wat???? Of is deze jongen weer bezet?
ff nieuwe avatar geplaatst ..
Xan twijfelt of ie nog even de kroeg in gaat duiken....heb best zin in een biertje eigenlijk
nee dat zou dan man5 zijn dat kan echt niet gewoon..

nee maar is gewoon leuk contact wel dit .Best grappig beetje checken wat we nog van elkaar weten.. Suf herinneringen ophalen.. best geinig wel..
Xan ziet nog geen nieuwe avatar bij Vleer. O, ff cache legen....
5 mannen is ook niet te trekken Vleer (letterlijk en figuurlijk...hahaha!)
Gaat geen kroeg in vandaag, kan ook niet met die dikke puist op mijn kin, zelfs met camouflage gedoe wil ie niet weg.. Ik ben nog te bruin
Man3 is alleen al zwaar genoeg om te trekken (klinkt dat geinig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven