Wat maakt jou gelukkig?

22-12-2010 21:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt voor zich...

Wat maakt jou gelukkig of waarom ben je gelukkig?

Zelf heb ik het afgelopen jaar een depressie gehad, wat voor mij het absolute dieptepunt is geweest van de afgelopen jaren.

Hier door ben ik over een heleboel dingen anders gaan nadenken..

Ik kan wel zeggen dat ik nu volledig anders in het leven sta.

Eigenlijk ben ik er ergens dankbaar voor dat ik dit heb meegemaakt, omdat ik nu een stuk gelukkiger ben dan daar voor, alleen al om het feit dat ik dat ik me psychisch goed voel! Ik ben gelukkig omdat ik me goed voel en en lekker in m'n vel zit!

Het klinkt zo 'simpel', als of het niet veel voorstelt, maar ik kan niet anders zeggen dat dit mij op dit moment heel gelukkig maakt!

misschien zijn er mensen die dit herkennen?
Mijn lief maakt mij gelukkig. En onze liefde voor elkaar.
Mijn kinderen die het ondanks hun eigen narigheidjes zo goed doen en zulke leuke, lieve kinderen zijn. Mijn man die elke keer opnieuw m'n hart laat smelten. M'n familie omdat ik soms knettergek van ze wordt maar toch onwijs veel voor me betekekenen.
het etentje van vorige week waar onze vrienden bij waren.
Mijn lieve man, mijn lieve kinderen, en... een keertje goed slapen, daar zou ik heel heel

gelukkig van worden.
good for you!

verder had ik de tekst van positivodo kunnen schrijven.
Mijn lieve vriend en zoontje. Mijn familie en vrienden. Lekker koken en eten. De zon. De kerstlichtjes die door de hele stad hangen. Een warm bad. Vioolspelen. Lezen. Muziek. En nog veel meer, te veel om op te noemen.
Ons groeiende babytje in mijn buik.
Mijn werk dat steeds leuker wordt en waarbij ik steeds meer doelen bereik!

En het feit dat ik bijna vakantie heb en lekker met mijn lief op de bank kan hangen en filmpjes kijken.
Mijn vriend, mijn hond, mijn vrienden, mijn familie.

Maar ik voel vooral vaak zo'n kriebel in mijn buik (die voor mijn gevoel geluk aangeeft) als ik denk aan een kind krijgen of iets heel anders: de geur van vers brood omdat dat jeugdherinneringen naar boven brengt.
Leuke tijd hebben met vrienden, lachen, knuffelen met mijn man, als de poes al slapend met zijn pootjes schopt. Nieuwe kleren. Ons mooie huis. Zucht :-)
Mijn kindjes, omdat ze zo sterk zijn.. Mijn man, omdat hij zo zijn best voor ons doet en gewoon heel lief is.

We hebben het niet makkelijk gehad de afgelopen jaren, maar als gezin zijn we sterker geworden. En daarom ben ik gelukkig.
Hoe mijn man naar me kijkt als we wakker worden
Geluk is een momentopname....zo kan je gelukkig zijn, maar morgen kan je man of vriend de relatie beeindigen....

Geluk zit in bepaalde situaties...

Momenteel ben ik even gelukkig dat mijn ex is gedumpt door zijn schatje..........
- Ergens voor knokken en het voor elkaar krijgen

- De eerste zonnestralen in de lente

- Sneeuw

- Hardlopen, en dat het steeds makkelijker gaat

- Lieve mensen om me heen

- Zoenen

- Een grote mok dampende thee

- Nieuwe dingen leren

- Dansen

- Een door mijn kleine zusje gebakken taart

- Vlinders en bloemen
Gewoon soms dat ene momentje en poef weg is het weer, maar oh zo fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven