De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Die ken ik niet? van wie is dit? Is dit van voor mijn tijd?
Nem!

Zeg iets!

Gaan we nog trouwen!

Ik eet morgen tomatencremesoep met 2 geroosterde broodjes met tonijnprut
Ik ben nog niet erg eterig vrees ik. Dus ik heb 20 blikjes energy drink om me staande te houden. Maar ik heb nu ook wat van die croissantjes in blik gekocht, die vond ik altijd heel erg lekker, en ik dacht misschien heb ik daar mrgn wel weer zin in!

Ga jij gehaktballen eten? Ik zeg blijf vega, ik ben het al 15 jaar!
Yellow, René Froger met "doe maar gewoon"
Maar dames, ik ga slapen!

Morgen half 7 gaat de wekker weer...

Tot morgen, Weltrusten en gezond weer op!

tuurlijk gaan we nog trouwen, als jij nooit meer met René Froger aan komt zetten tenminste.

Ik ben deze maand vega, ben niet vega maar wilde het eens uitproberen. Ik ga geen gehaktballen eten die gehaktballen waren voor mijn vriend, om op brood te doen en mee te nemen als lunch.

Slaap lekker NUts!
Lekker slapen Nem, ik zal nooit meer René liedjes voor je zingen! (André dan? Sick en Nimon? Jan?)

Zzzzzzzz
Slaap lekker!

Ik las al dat de gehaktballen voor je vriend waren, maar ik vind het woord gehaktballen gewoon leuk. Dus ik wilde het nog een keer typen. Gehaktballen.
Gehaktballuuuuuuuuh!

Oké nu echt slapen!

slapen nou, Heintje

Yellow, gehaktballen is inderdaad een grappig woord
Maar goed, jij gaat vanavond een vroegertje doen, om 1 uur slapen. Ik denk dat het weer 3 uur wordt hier ben nog niet moe(kan ook door al die energydrink komen natuurlijk)

Wel heb ik vaak 's avonds de tv nog aan(voor de gezelligheid ofzo) en ik heb nu echt al heel vaak, te vaak, een hele oude vieze vrouw zichzelf zien vingeren voor de rijpe vrouwen lijn..
mja, ik wil er om 1 uur in liggen, om 9 uur eruit en dan mijn huis opruimen en schoonmaken. En boodschappen doen, en kadootjes voor mijn vriend kopen (bijna kerstmis) en nog even naar mijn moeder, en nog even wat mail wegwerken van de afgelopen dagen. En de kerstkaarten posten.

Drie keer raden waarom ik aan het eind van de dag vaak zo teleurgesteld ben

yellow, sta jij wel op een normale tijd op, of ook heel laat? Die energydrank is echt killing joh

Ik heb vaak comedy central aan, maar nu de radio. Die wazige dames hoef ik ook niet zo nodig te zien
Ja je hebt wel veel bezigheden. Misschien kun je een dag spenderen aan je huis opruimen en schoonmaken. En een andere aan de buitenactiviteiten?

Ik word soms wakker om 9 uur(zoals vanochtend, toen was ik dus helemaal kapot) en soms om 11 uur.

Ja maar omdat ik gewoon niet echt honger heb, helpt die energydrank me wel om rechtop te blijven staan overdag. En ik vind het trouwens ook echt heel erg lekker (ik lust geen koffie.)

Zit er een beetje doorheen, wil zo graag dat ex terugkomt(maar rationeel gezien weet ik wel dat het niet gaat gebeuren en niet goed voor me is) maar mijn gevoel , ach.

En ik word ook een beetje moe van het feit dat mijn leven niet loopt, ik wil ook gewoon een studie afmaken, en ook gewoon lekker verdergaan. Wat voor studie doe jij? Ik talenstudie nu, heb conservatorium gedaan, maar gestopt, ging niet zo goed meer(ik zong)
mja, ik denk dat ik het ga opdelen inderdaad, kan morgen niet alles doen

Mja, je ex komt denk ik niet meer terug, en als ie wel terugkomt, wil je dan nog wel iets met hem? Hij heeft je zomaar in de steek gelaten voor iemand anders.... denk aan Amandroe

Ik doe ook een talenstudie nu, hiervoor heb ik twee andere studies gedaan, met eentje gestopt omdat ik het echt niet leuk meer vond, en de ander omdat het niet meer ging eigenlijk.

Conservatorium is een moeilijke wereld, en zang is zeker erg lastig.
Ja maar bij anderen zie ik het allemaal zeer helder. Bij mezelf daarentegen is het natuurlijk TOCH anders. Ik moet zeggen dat het me wel helpt als ik het bij anderen zie, omdat ik dan toch denk: ehm yellowlove, is het bij jou ook niet een beetje zo.

Maar goed, jij hebt een vriend, dus dat is fijn toch? (tenminste daar ga ik dan maar vanuit aangezien je gehaktballen voor hem bakt middenin de nacht )

Wow op tv is er afwas die kan lopen en praten, en ze praten tegen de SUn turbogel.
de sunturbogel? SUN turbo-gel?

wazig

mja, kan het me voorstellen hoor, bij jezelf is het altijd anders en noiot zo helder als bij een ander

Ik heb een vriend inderdaad. Is zeker fijn, we wonen inmiddels al meer dan 4 jaar samen. Hij is lief
SUN turbo-gel idd

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen, HTC Desire.

Ik snap er dus helemaal niks van, gebruik nu nog steeds mijn oude 'ik kan bellen en smsen en dat is het" telefoon
oef, succes daarmee. Mijn telfoon belt prima, meer hoef ik voorlopig niet denk ik.

Ik ga slapen, slaap lekker en tot morgen!
welterusten! `Succes met alle dingen!

en het 5 liter vat glijmiddel.
Goedemorgen Zeewespies! Allemaal lekker geslapen? Hier een drukke dag, opruimen, opruimen en schoonmaken! Heerlijk! Wat zijn jullie plannen?
Vanavond werken? En dan mijn loon gebruiken om een taxi naar huis te nemen :S

Grandioos verslapen vanochtend, zonder koffie, ontbijt en peuk in de auto (in de auto dan wel weer gerookt ) naar de lichttherapie

Daarna even kerstkaartjes gehaald voor de buren en de oprit verder schoongemaakt.

Nu eindelijk koffie!
Helemaal niets ga ik doen,beh. Boodschappen, kinderen voeren, hond uit laten, stofzuigen, vriendin entertainen, moet me nog aankleden.

Lang leven de kerstvakantie.
Horeca yellow?

Bij jou schijnt de zon tenminste neuroot, het is hier grauw en grijs.
Gala lieverd ik had een half uur kunstmatige zon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven