ik mis nu al iemand

23-12-2010 15:12 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb met een bepaald persoon een goeie band,waar ik ook misschien een relatie mee ga krijgen. ik heb nu ander halve week vakantie,we zijn ook collega,s.gisteren heb ik vakantie gekregen en toen hebben we nog even flink geknuffeld,maar in de vakantie gaan we elkaar zeker een keer zien,we smsen elkaar elke dag en nu niet in de vakantie,maar heb nu het gevoel dat ik hem nu al weer mis.wat kan ik hier aan doen en dat ik hem dan niet elke dag ga smsen? hij moet ook een beetje vakantie hebben. heb zelf weinig vriendinnen en vrienden,ik spreek ze alleen via msn
quote:liselore schreef op 23 december 2010 @ 15:36:

[...]

ik weet niet over welke aandoening jij het hebt maar ik denk dat geen enkele post TO gaan helpen..... helaasPDD-NOS en de vriend in kwestie is manisch-depressief. Geen goede combi
Bouw een eigen leven voor jezelf op. Ga dan pas op zoek naar iemand die iets toevoegt aan dat leven. Jouw geluk is je eigen verantwoordelijkheid en dat zul je niet vinden via een man.

En als ik het goed begrijp, al helemaal niet via de man in kwestie waar je het nu over hebt.
beter helemaal alleen dan 1 zo'n toxic 'vriendschap', dat overleef je wel! Doorbijten, ruimte maken in je leven voor mensen die een positieve invloed hebben op jou.

Hangen aan iemand puur uit angst om eenzaam te zijn is vragen om drama. Hou je van drama/gedoe? Serieuze vraag overigens.
Smurfje, zoek een leuke hobby, of sport, waarbij je real life contacten opdoet. Je klinkt nu zo eenzaam, probeer daar uit te komen.
SMURFJUHHH................. Smurfje.......Smurfje.............. Waar is grote smurf nu om je te helpen?
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Nee hoor Smurfje, jij gaat echt geen relatie met die vent krijgen en weet je waarom jullie elkaar niet smsen in de vakantie?

Omdat zijn vriendin waar hij mee samenwoont waarschijnlijk ook vakantie heeft en die mag de smsjes niet zien natuurlijk!

Lees al zoveel topics over die kerel, dit gaat hem niet worden meid!

Maar ja... hoe vaak moeten we dat nog met zijn allen zeggen?

gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.
quote:smurfje251 schreef op 23 december 2010 @ 15:33:

heb ik niet nodig!

Hahaha smurf hou jezelf niet zo voor de gek.

Als je nou zegt dat wil ik niet oké maar zeg nou niet dat je geen begeleiding nodig bent.

Je krijgt geen relatie met deze vent want hij heeft al een relatie.!!!

Eigenlijk mag je daar heel blij om zijn want dat bespaart je een hoop ellende..
serieus, ik ben een eenzaam iemand,heb weinig vrienden en vriendinnen,omdat ik pdd-nos heb,heb ik moeite om contacten te leggen enzo, hij heeft echt geen relatie met zijn ex! en smsen mag wel maar niet te veel.hij houd zelf niet van smsen
quote:smurfje251 schreef op 24 december 2010 @ 22:52:

serieus, ik ben een eenzaam iemand,heb weinig vrienden en vriendinnen,omdat ik pdd-nos heb,heb ik moeite om contacten te leggen enzo, hij heeft echt geen relatie met zijn ex! en smsen mag wel maar niet te veel.hij houd zelf niet van smsenMaar hij heeft ook geen relatie met jou. En hij laat op geen enkele manier zíen of merken dat hij een relatie met jou zou wìllen.
we zijn wel een relatie aan het opbouwen door elkaar goed te leren kennen en zo en dat hij later klaar is voor een relatie.zijn zoon staat gewoon op nummer 1 nu,best vervelend,hij mist alleen zijn kindje en voor de rest niemand
quote:smurfje251 schreef op 24 december 2010 @ 23:07:

we zijn wel een relatie aan het opbouwen door elkaar goed te leren kennen en zo en dat hij later klaar is voor een relatie.zijn zoon staat gewoon op nummer 1 nu,best vervelend,hij mist alleen zijn kindje en voor de rest niemand

Lieve smurf hou jezelf niet zo voor de gek.

Is zijn zogenaamde ex intussen al verhuisd?

Dat zijn zoon op nr 1 staat lijkt me vrij logisch,zou een beetje gek zijn als dat niet zo was.

Meid je hebt hulp nodig,waarom zoek je die niet?

Hoeveel topics wil je nu nog over deze lapzwans gaan openen?
zijn ex had hij er al jaren uitgezet.ik ben een lief iemand met een goed zacht karakter en sommigen mensen maken daar misbruik van,fijne dagen allemaal
Fijne dagen, Smurfje. Pas goed op jezelf.
Smurf, als je dat al weet dan moet je er toch juist mee ophouden? Je laat jezel gebruiken! Hij heeft wel de seks op deze manier maar niet de lasten van een relatie. Ik zou er echt voor passen op deze manier. Zo goedkoop om je hiervoor te laten gebruiken. Ga alsjeblieft voor jezelf kiezen en zoek hulp! Ook al denk je dat je dat niet nodig hebt.
Smurf, ik heb in ieder topic dat je geopend hebt nog geprobeerd om serieus op je te reageren. Nu laat ik het bij: succes ermee.
quote:smurfje251 schreef op 25 december 2010 @ 12:48:

zijn ex had hij er al jaren uitgezet.ik ben een lief iemand met een goed zacht karakter en sommigen mensen maken daar misbruik van,fijne dagen allemaalEn hij is nou net 1 van die mensen die schandalig misbruik van jou maken.!!
Smurf, heb jij hersenen?

Zo ja; gebruik ze eens een keer.
quote:Kier_V schreef op 24 december 2010 @ 11:57:

Nee hoor Smurfje, jij gaat echt geen relatie met die vent krijgen en weet je waarom jullie elkaar niet smsen in de vakantie?

Omdat zijn vriendin waar hij mee samenwoont waarschijnlijk ook vakantie heeft en die mag de smsjes niet zien natuurlijk!

Lees al zoveel topics over die kerel, dit gaat hem niet worden meid!

Maar ja... hoe vaak moeten we dat nog met zijn allen zeggen?

gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.Misschien dat ze die plaat een keer op der kop kan laten vallen en dat alles daardoor weer terug op zijn plaats schiet.
maar ik heb 1 keer gedaan dat ik met een andere man omging,ben uiteten geweest en bij hem thuis een dvdtje gekeken,was toen in de zomer. toen kon hij het niet waarderen! en ik was onbetrouwbaar enzo
Hij is jaloers, maar dat betekent helemaal niks!! Hij wil jou wanneer hij daar zin in heeft en dat kan natuurlijk niet als er andere kapers op de kust zijn. Wat hij met anderen doet is in zijn omgang met jou voor hem niet van belang. Hij gaat er vanuit dat jij toch wel aan zijn voeten ligt en achter hem aan kruipt.
Lieve smurf, HIJ is onbetrouwbaar.quote:smurfje251 schreef op 25 december 2010 @ 19:10:

maar ik heb 1 keer gedaan dat ik met een andere man omging,ben uiteten geweest en bij hem thuis een dvdtje gekeken,was toen in de zomer. toen kon hij het niet waarderen! en ik was onbetrouwbaar enzo
dat weet ik niet, ik wil hem echt kunnen vertrouwen en hij mij ook,ik ben zelf wel eerlijk
ben eerlijk gezegd wel sms verslaafd,en hoe kan dat stoppen om minder te smsen? vind hij ook irritant dat ik hem teveel sms
Lees jij de reacties (die je in al je 11 topics die je de laatste 2 maanden hebt geopend over deze vent) krijgt wel eens Smurf ?
Dat je hem wil vertrouwen staat compleet los van het feit of hij echt te vertrouwen is! Je kan zoveel willen maar dat houdt niet in dat het gaat gebeuren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven