De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Waarom niet Nem?
Sweet dreams DS..
Hij heeft ook eerst in de stad heel veel moeten aanwijzen die hij mooi vond zodat ik een goed idee had wat ie wilde. Daarna duimen draaien, maar het valt goed in de stad. Maar crime, het bandje inkorten, pinnetjes hier en daar die niet los gaan, lipje zus en zo, mén, nu al niet meer leuk
Truste.....
psst...ben er weer

Ik was even aan de telefoon
quote:MissLoki schreef op 23 december 2010 @ 22:37:

Hij heeft ook eerst in de stad heel veel moeten aanwijzen die hij mooi vond zodat ik een goed idee had wat ie wilde. Daarna duimen draaien, maar het valt goed in de stad. Maar crime, het bandje inkorten, pinnetjes hier en daar die niet los gaan, lipje zus en zo, mén, nu al niet meer leuk komt goed, schatje
Ik ga nog even lekker lezen in bed.. Dat zal wennen worden, moet wat rechter op slapen de komende weken.

Slaap lekker!
Ik zit met een Sauvignon Blanc op de bank.

Ik wil ook sneeuw: er ligt hier gewoon niks!
Draakje, slaap lekker, een leesze. En sterkte, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt.

Tinkel, bij mij ligt ook niks. Ben jij mijn buurvrouw?
Als dat zo is mag je wel eens wat zachter op de trap doen! Haha!

Jij woont volgens mij in mijn buurpronvincie.
Wat is je mail Nemhain, voor naamlegendaverzoekjes.
Ik heb volgens mij wel genoeg Sauvignon Blanc op de bank gehad....

Sauvignon Blanc op de bank.....dat rijmt.
Blanc rijmt niet met bank mop

Ik zal zachter doen op de trap, en mijn mail is ik_ben_een_balkonrand@homail.tv wil je even melden als je hem hebt gezien? dan haal ik hem weer weg...
ja heb hem gezien.

anc en bank...rijmt toch? mijn beoordelingsvermogen verminderd...
mja, op papier wel, maar in het frans, waar die wijn vandaan komt, spreken ze die k op het eind niet of nauwelijks uit. Dus als je het uitspreekt, rijmt het niet.

Proost
Hij komt dan trouwens weer uit Chili.

Mijn vriend had een pakketje met 4 wijnen gekregen, soort starterskit. Maar hij lust dus niet echt wijn. Ik heb laatst Hermen den Blijker gezien op tv, en die leerde iemand hoe je wijn moest drinken. Toen vond mijn vriend al wat beter te drinken.

Ik geloof dat dit de meest makkelijke wijn was die in het pakket zat. Ik heb alleen al te veel gehad (ik hoef niet zo veel te drinken, en zeker niet met wijn) en ik heb al hoofdpijn., Pfoe ik word altijd zo beroerd van wijn. Het draait ook al een beetje om me heen, haha! Maar gewoon op het forum focussen dan.
owkee, waar de druif oorspronkelijk vandaan komt dan

Hoe leerde Herman dan iemand wijn drinken? Ik heb hier een wijnweigeraar (die trouwens nog steeds niet thuis is, vanochtend om half 6 de deur uit gegaan verdorie...)

Als je echt draaierig wordt, moet je stoppen. Zei het drankorgel.
Ik heb nog een bodempje, dus ik maak het nog even op.

Hij zei dat je het even in je mond moest houden. Dus ik probeerde het net zelf en daar smaakte het wel beter van, en dan een paar keer na elkaar.

Maar ik heb eerlijk gezegd gewoon het liefste bier, daar word ik niet zo beroerd van.

Ik ga afsluiten, fijne avond nog en tot morgen!!
Fijne avond ook nog, tot later
Sorry ik moest even uhm tja

Ik moest even wat

Weltrusten!
HALLO!!!!

Ik heb net gewerkt, en ben decadent met de taxi naar huis gegaan omdat ik niet durfde te fietsen. Heb dus een uur gewerkt om die taxi te kunnen betalen.....

Er zijn allemaal nieuwe mensen (voor mij dan he)

Ehm , hoi, ik ben yellowlove (ik word verlegen van al die nieuwe mensen, aaah peer pressure)

En ik heb met mijn collega een half uur aan die deur van het cafe lopen trekken omdat hij niet dichtging, we gingen echt bijna huilen omdat we naar huis wilden en de deur niet dicht wou. Ik ging naar de wc, en toen gilde ze: KOM NU HIER MET DIE SLEUTEL VOLGENS MIJ IS ER IETS GEKLIKT.

Ik kan zo met mijn verhaal naar dat programma van National Geographic dat je de dood in de ogen gekeken hebt enzo (alhoewel ik wel heel veel eten en drinken had in het restaurant, maar TOCH)

Tot morgen! Hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen, x
Goedemorgen! Yellow, dat zou balen zijn geweest! Op je werk slapen. Is het cafe waar jij werkt vandaag niet al heel vroeg weer open?

Hier is zoveel sneeuw gevallen vannacht! Heel gaaf! Vandaag dus weer sleeen!

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Goedemorgen!

Zowaar op tijd wakker!

Fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven