De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Moet je werken Neuro?
Goedemorgen dames,

Ik ben ook alweer aan het werk, of ja, aanwezig. Zit met een collega die aan het leren is, dus ik hoef niets te doen, ook omdat het zo verschrikkelijk rustig is. Ben aan het wachten tot de andere bedrijven beginnen die mij de informatie moeten geven die ik nodig heb om de planning te maken en dan kan ik naar huis. Rond 1 uur denk ik.

En een gedeelte van ons systeem is kadoek. Stroom eraf, servers op holm en bellend met Maleisie, die dat altijd oplost, kan het vrouwke amper verstaan.......

Alles goed verder met jullie?
Gaat lekker daar of niet ML?! Nog heel even en dan mag je lekker naar huis! Hier sneeuwt het alweer! Er ligt echt heeeeeeeel veel nu!
Mogguh dames!

Lekker op tijd dus naar huis Miek.

Kun jij je huis nog uit FF?? Het blijft daar maar sneeuwen he. Hier waait het alleen keihard.

Even gauw tussen de bedrijven door... Straks (even) werken, ben nu bezig met een champignon-rookkaas quiche, tas inpakken en moet eigenlijk ook nog naar ikea, maar daar ben ik binnen een paar minuten. Hoezo blij met een nieuwe brug (scheelt me 10 minuten fietsen).

Vanmiddag bij thuiskomst douchen, tutten en dan weg, we moeten naar Friesland. Komen we morgenavond pas weer thuis, geen idee hoe laat.
Het is nu opgelost dus mn collega's kunnen weer verder. Als dat ene systeem niet werkt, kunnen we geen pallets invoeren of uithalen, dat is de verbinding tussen onze twee systemen waar we op draaien. Ik zit nog even te wachten op alle gegevens, en in de tussentijd kan ik een beetje niksen en hier rondhangen, dat is dan weer het voordeel als er op zo'n dag gewerkt moet worden.

Hier sneeuwt het niet meer, maar er is vannacht wel een flink pak gevallen, in brabant, vlakbij de efteling. Waar zit jij ergens FF?
Ik zit in het Oosten. Daar waar Twente speelt.

Het sneeuwt nog steeds! En volgens buienradar blijft het nog wel even doorgaan. Gelukkig wonen we 4 hoog en liggen de kasten vol met eten!
Haha, dan is er niets aan de hand.

Van mij mag het gewoon doorgaan met sneeuwen, hoef niet meer te fietsen, en witte kerst is wel erg leuk, alleen geen pumps aan vanavond Vriend rijd toch wel auto, en we hoeven vanavond niet ver naar mn zusje voor kerst. Morgen naar baarle nassau voor kerst bij vriend zn ouders en zondag weer naar den bosch voor kerst bij paps, voor het eerst in 4 jaar weer, erg leuk dus....

Jullie plannen?
Klinkt gezellig ML! Vanavond is mijn vader hier. Morgen naar schoonmoeder en Zondag naar mijn ouders. Dit is dus het laatste jaar dat we dat doen. Volgend jaar kan iedereen op kerstavond komen en daarna wil ikniemand meer zien.
Nostalgie trouwens, op de radio dat ene kerstliedje van *zoekt titel* paul mc cartney, we all stand together. Ik vond die clip zo mooi "vroeger" met die kikkers enzo. Krijg altijd een glimlach als ik het liedje hoor. Vroeger kerst thuis......
Zo, dat klinkt lekker rigoreus. Ben je niet zo'n kerstert? Ik ben een echte kerstmuts, zeker als het er ook nog bij sneeuwt
Klinkt erg leuk Miek!

Vanavond naar schoonouders toe, morgen naar mijn ouders, waar mijn broer ook met zijn kinderen is (gezellieeeeee) en 2e kerstdag zijn we thuis.
quote:MissLoki schreef op 24 december 2010 @ 09:35:

Nostalgie trouwens, op de radio dat ene kerstliedje van *zoekt titel* paul mc cartney, we all stand together. Ik vond die clip zo mooi "vroeger" met die kikkers enzo. Krijg altijd een glimlach als ik het liedje hoor. Vroeger kerst thuis......Dat heb ik met (hoe fout!) 'Davids song' van the Kelly family. Ik zie dan weer mijn moeder de kerststal neerzetten, elk jaar de beelden op dezelfde plek. Volgens mij was dat de 1e x dat ik dat liedje hoorde.
Heerlijk af en toe, herinneringen van "vroagah"
Dat liedje heb ik alweer een paar weken op youtube. Mooi nummer!
Poehhee, nou begint de verveling toch wel ernstig toe te slaan. Niets te doen als wachten. Een beetje wat administratieve dingetjes wegwerken, maar dat is ook een kwartier werk. Bweugh, maar nog ff en dan is het gedaan.....
Ik heb net de berging opgeruimd. 8 volle vuilniszakken weggegooid. Volgend voorjaar ga ik op een rommelmarkt staan met een kameraad van vriend. Lekker opgeruimd!
Goedenmiddag allemaal

Bijna kerstavond, iedereen een beetje klaar voor de drukke dagen?
Ik sta ieder jaar met heerlijk veel meuk en kinderkleding op een rommelmarkt. Dat verdient best leuk en dan mogen de kinderen van de opbrengst iets nieuws kopen.
Die van mij is nog te jong om wat te kunnen kopen. Dus ik hou het dan maar zelf. Vriend heeft vanmiddag meegedeeld dat hij echt niet nog een kind wil dus er kan dan ook een hele hoop weg. Eigenlijk moest ik daar wel even om slikken. Ik vind het zo leuk en ik had er graag nog één gewild. Helaas..

De keuken is ook weer helemaal schoon trouwens! Nu eerst koffie maken!
Da's wel een moelijke Bloembed.

Ik hoop dat je er vrede mee kan hebben.
Ik hoop het ook. Maar dat zien we over een poosje wel weer.

Huis is heerlijk opgeruimd en schoon! Lekkerrrrrr!

Wat zijn jullie aan het doen?
Ik ben croissantjes aan het rollen! En net pas wakker....peukie erbij
Net een flink end gewandeld met de hond, heb er rode oortjes van. Is toch wel mooi met die sneeuw.

en toen de gryere en emmentaler gehaald, voor de kaasfondue, vers bij de kaasboer

en kon het niet laten, maar heb bijna 30 euro aan allerlei soorten kaas gehaald, oooo echt erg.

Nu nog een boek voor schoonmoeder kopen (want ga niet tegen dat verongelukte gezicht aankijken als zij niets krijgt)

en dan zijn we er.
quote:yellowlove schreef op 24 december 2010 @ 14:44:

Ik ben croissantjes aan het rollen! En net pas wakker....peukie erbij

o heerlijk die dagen van weleer, ben jij misschienstudent??

Ik moet er natuurlijk niet van uit gaan dat iedereen maar studeert
Ooh ik ben dol op kaas:)

Ik ben inderdaad nog student, maar mijn excuus voor het laat opstaan was dat ik gewerkt had he vannacht!!

Ik moet nog steeds cadeaus halen enzo...Het worden veel verpakkingen merci dit jaar denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven