openingstijden supermarkten vandaag.

24-12-2010 13:06 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou kan ik van AH vinden dat hij tot 19.00 open is, maar van c1000 waar ik altijd heen ga kan ik niets vinden! Zou hij dan tot 9 uur als normaal open zijn? nee toch.. als zelfs de AH om 19.00 sluit..?

Wie weet het toevallig?

ps. ik wil dit weten omdat ik dan even moet kijken of ik alleen of samen boodschappen ga doen.
Gewoon nu gaan. En andees effe belle
Het is kerstavond dus tot zo laat zijn ze niet open. Heb je al op hun website gekeken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
AH is tot 22.00 open in Rotterdam.

Belachelijk eigenlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vind ik niet normaal op kerstavond. Ik ben zelf niet gelovig maar is dan helemaal niets meer heilig? Zelfs aan de feestdagen gaan ze rommelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik twijfel nog of ik om vier uur of om vijf uur dicht zal gaan. Er is geen ruk te doen hier in de straat (alleen bij de bakker).

Flauwekul al dat gewinkel, vrouw net in de winkel boos dat we zondag niet open zijn. Rot ff lekker op. Maandag bent u de eerste!
Even googelen voor de openingstijden van de C1000. Het verschilt volgens mij per stad/regio.
Heleen,

Gewoon om 16.00 uur doen. De kantoren hier gaan ook om 16.00 uur dicht.
Sommige winkels gaan eerder dicht rond 18.00, litl tot 20.00.
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Hier is de c1000 om 18.00 dicht.
hier ook om 18.00 uur dicht
Hier is de Deen om 17.00 dicht, net als de rest van de winkels in de stad.
http://www.c1000.nl/winkels
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja op de site heb ik gekeken, daar staan alleen de normale tijden op. maar ik ga zo dan wel. Dan maar met een kar door de sneeuw.. :P
Is het zo moeilijk de telefoon te pakken en even te bellen?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
heleen"doen mensen daar echt moeilijk over, dat je op tweede kerstdag gesloten bent..... ???
quote:Juniper_ schreef op 24 december 2010 @ 13:38:

Is het zo moeilijk de telefoon te pakken en even te bellen?Blijkbaar
Ja, dat vind ik echt.
Ja hoor, daar doen mensen moeilijk om. En als kerstavond op een dag valt dat er normaliter koopavond is, dan zijn ze boos dat ze geen kans hebben om kerstcadeautjes te kopen. En dan heb je dus net drie extra koopavonden achter de rug, van negen tot negen open.
bezzzz wijzigde dit bericht op 24-12-2010 13:44
Reden: aanvulling
% gewijzigd
ja, mensen doen graag moeilijk! Bah, zeikerds vandaag. Ikea is wel open, dat kreeg ik dus als verweer van haar toen ik zei dat ik ook graag kerst wil vieren.

Nog een voorbeeld van irritant zeiken: Bijna alles is voor de helft van de prijs, één rek met daarboven nieuwe collectie geen korting in MEGA letters, heeft dat dus niet.

Blijkbaar zijn alle klanten vandaag oostindisch blind! grrrrr

Ben er duidelijk klaar mee voor vandaag. Ga lekker om 4 uur dicht!
quote:Saaar schreef op 24 december 2010 @ 13:42:

[...]

Blijkbaar

Er zijn ook mensen zonder beltegoed.

Maar ik doe toch ook verder niet moeilijk was alleen benieuwd hoor.
zou ik ook doen Heleen, mensen kunnen het hele jaar door winkelen!
http://www.volkskrant.nl/ ... tot-vanavond-19-uur.dhtml
Hier is de appie lekker open tot 21:00. En morgen en overmorgen zijn ze ook open, heerlijk, perfect, helemaal top. Ga ik lekker rustig boodschappen doen op 1e en 2e kerstdag
quote:Dahlia74 schreef op 24 december 2010 @ 13:49:

http://www.volkskrant.nl/ ... tot-vanavond-19-uur.dhtmlOh das raar, hier staat toch echt heeeel groot op een banner dat deze Appie vanavond tot 21:00 open is. Hmm zouden ze iets geregeld hebben ofzo?
quote:moeilijkenaam schreef op 24 december 2010 @ 13:33:

ja op de site heb ik gekeken, daar staan alleen de normale tijden op. maar ik ga zo dan wel. Dan maar met een kar door de sneeuw.. :PVanavond ligt die sneeuw er ook nog hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven