Las Barettas Otoños
vrijdag 24 december 2010 om 22:09
vrijdag 24 december 2010 om 22:31
Citro: gefeliciteerd! wordt idd vast wel heel druk, maar welo enorme uitdaging. Leuk hoor!
Miffy: snue voor Poes. en voor jullie.drinkt Poes wel? want zonder eten houden ze het meestal wel lang uit, zonder drinken 3 dagen. Sterkte.
Pam:hug: zal zo even AK-verhaal lezen
heb vanmiddag H&M leegekocht (sale), Slof opgehaald van Creche, Poek opgehaald van feestje en daarna lekker hapjes gegeten.(toastjes, worstjes, ijs toe) lekker simpel en gezellig.
Miffy: snue voor Poes. en voor jullie.drinkt Poes wel? want zonder eten houden ze het meestal wel lang uit, zonder drinken 3 dagen. Sterkte.
Pam:hug: zal zo even AK-verhaal lezen
heb vanmiddag H&M leegekocht (sale), Slof opgehaald van Creche, Poek opgehaald van feestje en daarna lekker hapjes gegeten.(toastjes, worstjes, ijs toe) lekker simpel en gezellig.
vrijdag 24 december 2010 om 23:10
vrijdag 24 december 2010 om 23:19
vrijdag 24 december 2010 om 23:36
We waren aan het eten, daarna gingen mijn moeder en Remman afruimen, ik had gekookt. De kids gingen boven wat computeren. En ik zat op de bank en mijn moeder liep naar de achterdeur om haar schoenen te pakken, zei niks, liep naar boven om blijkbaar mijn kinderen gedag te zeggen, stak hoofd om de hoek van de deur, en zei dat ze ging. Dat is niks voor haar. Meestal drinkt ze koffie nog, of zegt ze dat gaat voor ze haar schoenen enzo pakt. Het leek wat op vluchten. Ik denk dat het voor jullie niet echt raar is, maar t was gewoon anders dan anders.
zaterdag 25 december 2010 om 00:17
het klinkt wel als 'anders dan anders' en ik denk dat je je moeder goed genoeg kent om te weten dat er iets aan de hand is. het feit dat ze weggaat voordat jullie koffie drinken, geeft mij het gevoel dat ze nu niet '1-op-1' met jullie wil praten, om wat voor reden dan ook.
kan me voorstellen dat je een beetje afwachtend bent voor zondag.
ik ga slapen: trusten!
kan me voorstellen dat je een beetje afwachtend bent voor zondag.
ik ga slapen: trusten!