Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Ach wat naar ook van poes Miffy.
Ach MIf, wat sneu Snap dat je haar nu niet alleen wil laten. Wat heeft ze, is ze al oud?

Citro, gefeliciteerd. Echt super dat jullie eindelijk je droomhuis hebben gevonden! Het al inderdaad wel druk worden de komende tijd maar goed, jij bent wel wat drukte gewend
Citro, gefeliciteerd! 1 maart, dat is lekker vlot.

Poes heeft een tumor in haar buik (weet ik sinds vanochtend). Kleine kans dat het operabel is, maar omdat ze nog relatief jong is, proberen we het toch maar, maandag. Ze heeft nu pijnstillers en is in ontspannen, maar ze eet niet.
Alle reacties Link kopieren
Citro: gefeliciteerd! wordt idd vast wel heel druk, maar welo enorme uitdaging. Leuk hoor!

Miffy: snue voor Poes. en voor jullie.drinkt Poes wel? want zonder eten houden ze het meestal wel lang uit, zonder drinken 3 dagen. Sterkte.

Pam:hug: zal zo even AK-verhaal lezen

heb vanmiddag H&M leegekocht (sale), Slof opgehaald van Creche, Poek opgehaald van feestje en daarna lekker hapjes gegeten.(toastjes, worstjes, ijs toe) lekker simpel en gezellig.
oooo citro, wat ontzettend leuk. Gefeliciteerd

Heb Ak van Pammeke gelezen. Dikke hug meis. Toen ik voor zelfde ding moest, ook dit soort dingen gelezen en je wordt er niet vrolijk van.

Wat sneu voor poes Miffy. Ik hoop maar dat operatie lukt dan.
Wij gaan morgen naar schoonouders voor Kerst en zondag naar mijn zusje, alwaar mijn moeder ook komt. Ben benieuwd.
Hoezo benieuwd?

Ik moest ook aan jou denken Remma, gelukkig ging het bij jou wel allemaal goed.
Hmm, mijn moeder was gisteren hier, en ging na het eten vrij abrupt hier weg. Kan het niet helemaal plaatsen maar qua gevoel denk ik hmmmm. Bovendien voel ik me, als ik bij zusje ben en moeders is daar ook, altijd een beetje buitengesloten.
is moeders dan zo klef met zusje? is iig niet zo'n leuk gevoel en jammer. en waar denk je aan, bij je moeder?"hmmmm-gevoel' vinnik een beetje lastig te interpreteren

wij hebben hier een superrelaxte avond. jammer alleen dat-ie zo kort is
Hahaha, dan zal ik je superrelaxte avond niet verpesten met mijn vage hmm gevoelens

Geniet er mog
Moeders en zuslief hebben een band die denk ik wat vertrouwelijker is.

Hahaha, dan zal ik je superrelaxte avond verder niet verpesten met mijn vage hmm gevoelens

Geniet er nog maar ff van.
oke das knap, de helft versturen terwijl ik niet op de verstuurknop heb gedrukt. :S
mag wel, hoor! ik was gewoon benieuwd.

iets te snel op 'verstuur' gedrukt ?
We waren aan het eten, daarna gingen mijn moeder en Remman afruimen, ik had gekookt. De kids gingen boven wat computeren. En ik zat op de bank en mijn moeder liep naar de achterdeur om haar schoenen te pakken, zei niks, liep naar boven om blijkbaar mijn kinderen gedag te zeggen, stak hoofd om de hoek van de deur, en zei dat ze ging. Dat is niks voor haar. Meestal drinkt ze koffie nog, of zegt ze dat gaat voor ze haar schoenen enzo pakt. Het leek wat op vluchten. Ik denk dat het voor jullie niet echt raar is, maar t was gewoon anders dan anders.
Heb je niet gevraagd waarom? ik herken je.buitengeslotengevoel wel, andere setting weliswaar. trusten
Nee want kwam later pas zeg maar. Ik vroeg nog wel: ga je nu al? Nah ja, ik zie wel zondag, hoe het gaat.
het klinkt wel als 'anders dan anders' en ik denk dat je je moeder goed genoeg kent om te weten dat er iets aan de hand is. het feit dat ze weggaat voordat jullie koffie drinken, geeft mij het gevoel dat ze nu niet '1-op-1' met jullie wil praten, om wat voor reden dan ook.

kan me voorstellen dat je een beetje afwachtend bent voor zondag.

ik ga slapen: trusten!
Trust
Kartel
Dussss.

Dag 1 overleefd. Klinkt dramatisch maar was schoonoudersdag en is altijd even afwachten hoe dat gaat. Huis is nl altijd koud, behalve op werkkamer schoonmoeder. Daar zit ik dan dus meestal
En ik maak nu paprikasoep, voor morgen. De eerste keer, dus ben benieuwd.
Oke, hij is lekker. De soep dan he.
Staat nu buiten in de sneeuw af te koelen.
Doe ik nu spelletjes in mijn eentje? Kwartet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven