Vindt hij me leuk?

25-12-2010 01:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb al veel gelezen en heb mij sinds vandaag ook even aangemeld als mede-forumster

Ik zal gelijk maar van wal steken, ik ben verliefd...

Niet zo'n klein beetje ook! Ik weet alleen niet of de jongen waar ik verliefd op ben ook verliefd is op mij. Nou heb ik wel eerdere relaties gehad maar die zijn best makkelijk ontstaan, zonder veel versierwerk vooraf enzo.

Ik heb het gevoel dat ik dat nu wel het beste kan doen om hem te laten zien dat ik hem leuk vind maar ik weet dus eigenlijk niet zo goed hoe

Ik zit wel vaak bij hem in de buurt en we hebben af en toe wel leuke gesprekjes/lol samen

Af en toe zijn er ook wel blikken die we dan best lang vast kunnen houden (en waar ik in verzink, oefff ).

Helaas komt soms mijn onzekerheid naar boven. Ik vind het een onwijs knappe jongen en ik weet dat meer mensen dat vinden. Dus ik denk dan: Waarom zou die (als ie uit alle andere ook kan kiezen) mij willen? En dan komen alle minpunten die je kan verzinnen ...

Ergens volgende week gaan we weg, niet met zijn tweeën maar met een groep. Dat leek mij handiger en gelijk leuk voor een soort van teambuilding! Er zijn personen in die groep die weten dat ik hem leuk vind maar zij hebben ook nog niet kunnen pijlen wat hij van mij vindt, dus dat is wel jammer..

Heeft iemand tips hoe ik hem dan kan laten zien dat ik hem echt leuk vind?

De welbekende dont's zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Thnx alvast .
Hoe oud ben je?
Ja niet lullig bedoeld maar het is nogal van belang voor het geven van tips of je nu 15 of 45 bent
Nou ga ik net pitten maar ik denk dat er vast wel een paar dames zijn die je hele nuttige adviezen kunnen geven, zeker rond dit uur

Ah, l'amour ...

Aanvulling: zie je, daar hebbie er al één
waar ken je 'm van?
durf je 'm mee uit te vragen?

wij houden hier op viva van snelle vorderingen
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:24:

Ja niet lullig bedoeld maar het is nogal van belang voor het geven van tips of je nu 15 of 45 bent

Oeps! sorry even vergeten te melden.. Ik ben halverwege de 20 en hij ook .

En waar ik hem van ken: studie
nou door kijken gebeurt er natuurlijk helemaal niks. Ga ook niet zeggen dat je hem leuk vindt want daar kan je hem mee afschrikken. Nodig hem uit voor een avondmaaltijd. kook lekker en haal evt. een filmpje.

Heel simpel:

Hey ik kan lekker koken, dat ga ik een keer voor je doen. Kom je bij me eten donderdag???
en dan heb je dus een date
quote:DeKenau schreef op 25 december 2010 @ 01:27:

durf je 'm mee uit te vragen?

wij houden hier op viva van snelle vorderingenJa dat durf maar dat ligt er wel een beetje aan hoe het gaat met dat uitje wat we hebben met de groep.
laat het initiatief tot gefriemel bij hem. Ik ben daarin nogal ouderwets maar het helpt als mannen het gevoel hebben dat ze een vrouw "veroveren"
quote:okkie-girl schreef op 25 december 2010 @ 01:34:

[...]

Ja dat durf maar dat ligt er wel een beetje aan hoe het gaat met dat uitje wat we hebben met de groep.

simpel, je eet met zijn allen, en dan zeg je je tekst zoals ik die hieronder heb geplakt, het liefst in een gesprek over wat jullie lekker eten vinden en wat niet.

PS wel posten hoe het gegaan is
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:35:

[...]

simpel, je eet met zijn allen, en dan zeg je je tekst zoals ik die hieronder heb geplakt, het liefst in een gesprek over wat jullie lekker eten vinden en wat niet.

PS wel posten hoe het gegaan is

Ja dat vind ik wel leuk om te posten!

We hebben ook al een keer bij hem gegeten met een groep dus ik zou hetzelfde kunnen doen.. maar dan zonder de groep erbij inderdaad :P
Ik zou die tekst nou niet meteen in de groep gooien
Heb je 'm op hyves/facebook of zoeits? Anders kun je 'm ook een berichtje sturen. Maar gewoon vragen is beter. En eerst op dat uitje beetje flirten met hem! Zoek 'm op, klets met hem en natuurlijk om z'n grappen lachen. Dat werkt altijd.
Oh, en ik geloof niet zo in hard to get. Wees gewoon geinteresseerd.
quote:okkie-girl schreef op 25 december 2010 @ 01:38:

[...]

Ja dat vind ik wel leuk om te posten!

We hebben ook al een keer bij hem gegeten met een groep dus ik zou hetzelfde kunnen doen.. maar dan zonder de groep erbij inderdaad :PJa die groep kan je er niet bij gebruiken
Oe spannend zeg. Lekker naast hem zitten, beetje uithoren.. slaapzaal/kamers?
quote:DeKenau schreef op 25 december 2010 @ 01:42:

Oh, en ik geloof niet zo in hard to get. Wees gewoon geinteresseerd.Ja zeker geïnteresseerd zijn, maar niet gaan declameren dat je zo verliefd bent en ook niet het eerste initiatief nemen tot zoenerij
quote:DeKenau schreef op 25 december 2010 @ 01:39:

Ik zou die tekst nou niet meteen in de groep gooien Hahaha nee dat is geen goed plan, LOL!
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:44:

[...]

en ook niet het eerste initiatief nemen tot zoenerijOh, dat heb ik wel gedaan bij nieuwe vlam! ( het duurde me te lang )
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:44:

[...]

Ja zeker geïnteresseerd zijn, maar niet gaan declameren dat je zo verliefd bent en ook niet het eerste initiatief nemen tot zoenerij

Dank voor de nuttige tips!

Helaas is de verliefdheid wel erg hoog gestegen dus ik ben wel in staat om hem te zoenen of knuffelen.. maar ik heb me tot nu toe goed kunnen beheersen en ik doe vooral geinteresseerd!

Het is heel raar eigenlijk want we zitten of we doen vaak ook dezelfde dingen. Als ik aan mijn oor krabbel (noem maar wat) dan doet hij dat een paar tellen later ook enzo! Niet altijd hoor

Ik las ergens dat dat te maken kon hebben met het op zijn/haar gemak voelen bij iemand kan zijn, geloven jullie dat of is dat een fabeltje?

Trouwens het gebeurd ook andersom, en allemaal onbewust! Ik heb er een paar keer wel op gelet omdat ik het anders natuurlijk niet hier kan typen, maar ik vond het best wel apart.
em ja, dat zou kunnen okkie, maar verliefde dingen zien overal tekenen in, terwijl het stomtoeval kan zijn. Sommige verliefden staan niet echt met beide benen op de grond
ik had ooit een keer een man die me benaderde die ervan overtuigd was dat we wederzijds gek op elkaar waren, want we konden zo intens naar elkaar staren. Ik zweer je ik kende die hele kerel niet. Was een collega en ik had waarschijnlijk per ongeluk zijn kant uitgekeken.
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:51:

em ja, dat zou kunnen okkie, maar verliefde dingen zien overal tekenen in, terwijl het stomtoeval kan zijn. Sommige verliefden staan niet echt met beide benen op de grondJa inderdaad.. Gelukkig ben ik een nuchter mens en viel het mij alleen maar een paar keer op en ik zocht er niet gelijk wat achter. Maar ik vond 't wel leuk om even te vragen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven