De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Weet ik nog niet wie bloembed is...

Yellow is mama van L toch?? Hoe gaat het nu thuis??

goedemorgen allemaal op deze witte kerstigheid.
bloem is de moeder van L.

yellow is een nieuwe zeewesp, die leren we nog wel kennen.
Ok ik snap!! Dank gala
Nog 5 blz en ik heb helemaal bijgelezen!!

En haaaaaaaaaai Miep!

Ik ben hier deze dagen maar weinig, eten voor vandaag en morgen voorbereiden en verder lekker met Clyde op de bank...

Fijne kerstdagen lieve zeewespjes!

Wij gaan zo naar schoonmoeder! Tot later!
Haaaai Miep jij er ook weer bij, ik ben ook net wedergekeerd, gezellig!!!

Gisteren was erg gezellig, veel leuke kadotjes gehad, heerlijk gegeten en verschrikkelijk gelachen met het monopoly doen (nog nooit eerder met vriend gedaan, elke betaling die gedaan moet worden, gaat ie over in discussie )

Nu aan het klaarmaken voor kerst bij vriend zn ouders en oom. Wss krijgen we een vriezer voor kerst (jeeej, want die hebben we niet, best lastig)

iedereen weer een hele fijne dag gewenst!!!!
We zijn weer thuis. Was weer zo gezellig, not. We hebben wel 4 hapjes gehad dus ik heb nu enorme honger! Zometeen gauw eten maken! Ben ik echt niet gewent he. Bij mijn ouders is er altijd eten in overvloed. Apart mens is het hoor.
Clyde is bb?? Hihi

Zit bij schoonouders..... Zucht
Clyde is zeker niet BB!

Ow Hebbie update voor me over meel of haaifs?? Enne nem kun je me de nicknane vertaler sturen??

Hoe zijn jullie kerstdagen??

Gala hoe was het bij schoonloeder??
Ik ga vriend xo weer inmaken met triviant! Heb m'n eerste salaris binnen! Daar zijn gelijk (prima) afspraken over gemaakt! En vandaag dus ook maar weer nieuwe kleren besteld. Een spijkerbroek, jurkje en twee shirtjes. I opruiming!

Één woord; MILF!
ooooohhhhhhh waarom ben ik zo'n fan van lekker eten.

Het avondeten was mjam mjam

Schoonloeder, ja ach.

Ik had me heel mooi aangekleed, jurkje, laarzen met hak, kleding zwart en paars. haren met krul borstel bewerkt.

Ik zag er gewoon goed uit, is goed voor mijn zelfvertrouwen.

Kinderen als door een ringetje te halen, en DD gewoon een lekker ding.

Dus wij op pad...........

Komen we daar zijn we niet de enige, nee de andere familie is ook uitgenodigd, (was uitdrukkelijk verzocht om dat niet te doen, vanwege een lange voorgeschiedenis)

Maar zonder 1 persoon. Heel raar voor ons, maar ook kon één van de andere familieleden daar niet mee omgaan en heeft eigenlijk de hele tijd gehuild.

(beetje krom omschreven, maar anders zeer herkenbaar)

Dus gezellig nee, weer heel raar, zeer raar.

Maar ze had genoeg om een weeshuis te voeren,

dus daar lekker gebruncht en nou net heerlijk gedineerd.

Het grappige was dat ze wel wist dat ze 'fout' zat, want er is nog nooit zoveel over mijn rug geaaid.

Echt continue wreef ze er weer over

Ach het is voorbij en morgen is voor onszelf.
Hoe is het bij jouw leuke, lieve schoonouders Miep.

@ flower ik ben ook dol op de internet sale, heb een hele mooie jas van barbara farber gekocht voor dochterlief en voor mijzelf een little black dress van king louie (voor oud en nieuw)
quote:neurogenesis schreef op 25 december 2010 @ 18:00:

Clyde is zeker niet BB!

Maar vertel eens wat meer over hem.
Weer gewonnen! Ik ben goehoed!!!!

Gala, je hebt het weer gehad. En jullie kregen tenminste wat te eten!
Ook maar even aan jullie vragen. Weten jullie of er peuterbedden bestaan met een hek dat net zo hoog is als bij een ledikant? L wordt vaak wakker omdat ze kruipt in haar slaap. Dan is ze bij het hoofdeinde en dan zit ze klem, dan weet ze het ook allemaal niet meer en gaat huilen. Een groot bed met hek zou dan een oplossing kunnen zijn.
Ik snap nite zogoed wat voor hek je bedoelt flowerfield (maar dat kan ook komen omdat ik dus geen kinderen heb)

Ik heb gisterenavond met vrienden een heel leuk kerstdiner gehad, mocht ook gewoon af en toe even janken dat mijn ex er is niet was, we noemen het TT. En het was heel gezellig met spelletjes spelen en ontzettend veel eten. Ik heb vandaag overdag met mijn htc desire gespeeld, was bij mijn moeder blijven slapen, heel lang in bed gelegen, en 's avonds uit eten met mijn familie, was heel erg gezellig!

En ik had ook gewonnen trouwens met spelletjes spelen gnagna
Ook maar even aan jullie vragen. Weten jullie of er peuterbedden bestaan met een hek dat net zo hoog is als bij een ledikant? L wordt vaak wakker omdat ze kruipt in haar slaap. Dan is ze bij het hoofdeinde en dan zit ze klem, dan weet ze het ook allemaal niet meer en gaat huilen. Een groot bed met hek zou dan een oplossing kunnen zijn.

Ikea!!!
Gala ik snap je verhaal niet helemaal maar toch leuk dat je iig lekker gegeten hebt.

Bij mijn schoonouders was het doletjes.

Ik: 'goh wat zit je haar leuk! Ben je naar de kapper geweest??'

Sma: ' al een hele tijd geleden. Maarja heb jullie ook al zoooooo'n tijd niet gezien!!'

En dat was de allereerste opmerking, zelfs het eerste wat ze tegen me zei. Dus dolletjes, je snapt.
Goedemorgen! Weer zo'n ruknacht achter de rug. Blegh! Ik bedoel een ledikantje waar baby's in slapen, maar dan het formaat van een peuterbed. Met een lekker hoog hek dus. Yamuna zei ook ikea, maar volgens haar zijn ze niet klauterproof. Ik zal straks weer eens zoeken.

Vandaag bij mijn ouders op visite, die zijn gisteren teruggekomen van wintersport!

Wat zijn jullie plannen?
Ik weet dat Amerikaanse ledikanten zeker 1,5 keer zo groot zijn als die van ons. Daar hebben ze ook vaak zo'n zacht randje in aan de binnenkant (wat natuurlijk hier niet meer gebeurd).

Maar als een baby omhoog kruipt, maakt het niet uit hoe groot het ledikant is.
Was een beetje een onduidelijk bericht gisterenavond, maar de avond werd alleen maar beter.

Zeer gezellige avond en tot diep in de nacht hebben we tv gekeken en spelletjes gedaan.

zo hoort kerst te zijn, gezelligheid en samenzijn.

Vandaag: niets met als afsluiting een heerlijk kaasfondue.

Hm, maar dan duurt het wel langer voordat ze bovenin is. En een peuterbed is breder dus dan kan ze beter draaien. We worden er gewoon een beetje moedeloos van. 8 keer per nacht een huilende baby omdat ze bovenin ligt. Pfffffff....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven