De luxe assortiment van de Aldi

19-12-2010 11:44 64 berichten
Wat een heerlijk eten is dat zeg.

Ik heb gisteren boodschappen gedaan en een aantal de luxe artikelen meegenomen. Ik zit nu aan de roomboterstol en hij is zalig. Ook de soepjes zijn niet te versmaden.

Er was van de week een topic over excellent van AH. Volgens velen en ook ik, is dat niet veel.

Ik raad iedereen aan om toch eens de luxe te proberen van de Aldi.

Mooie prijsjes ook.
quote:pixymama schreef op 19 december 2010 @ 19:39:

[...]

Mag ik jou dan ook nog even helpen, als je goed Nederlands zo belangrijk vind? Achtergrondinformatie is één woord!

Graag gedaan

Oh, enne: Aldi rules! Ik ben helemaal verslaafd aan de kerstkoekjes, die gaan er echt pakken doorheen.Oh, ik heb dat met de musketkransjes, die zullen me nog vele maanden achtervolgen, voordat ik ze weer van mijn heupen heb kunnen schudden.
Alle reacties Link kopieren
quote:hazelnoot schreef op 19 december 2010 @ 19:48:

[...]

Als we dan toch bezig zijn , het is vindt en geen vind in je zin.

Graag gedaan Ik was al bang dat ik er een vaut in zou hebben staan.
quote:Cateautje schreef op 19 december 2010 @ 19:52:

[...]

Oh, ik heb dat met de musketkransjes, die zullen me nog vele maanden achtervolgen, voordat ik ze weer van mijn heupen heb kunnen schudden.Jaaa en dan komen de Paasmusketkransjes (of welke variant ze verzinnen) weer.
quote:pixymama schreef op 19 december 2010 @ 20:15:

[...]

Jaaa en dan komen de Paasmusketkransjes (of welke variant ze verzinnen) weer.Ja, afschuwelijke winkel.
De zalmschotel is geweldig die gaat met de kerst op tafel.
Vandaag de Kerststol gehaald, ga ik morgen met mijn klasje opeten. Lekkerrr!
Valt me op dat ze bij Aldi sommige dingen nu opeens in een "De Luxe" verpakking stoppen terwijl zo'n product daar altijd al verkocht werd (in een andere verpakking). Kaasblokjes bijvoorbeeld, hebben ze al heel lang hier en nu zit er opeens een "De Luxe" zakje om en liggen ze ergens anders in de winkel.
quote:Olivia1975 schreef op 20 december 2010 @ 23:21:

Valt me op dat ze bij Aldi sommige dingen nu opeens in een "De Luxe" verpakking stoppen terwijl zo'n product daar altijd al verkocht werd (in een andere verpakking). Kaasblokjes bijvoorbeeld, hebben ze al heel lang hier en nu zit er opeens een "De Luxe" zakje om en liggen ze ergens anders in de winkel.En net iets duurder zeker? Dat overkwam mij bij de slijterij. Ik had flessen prosecco nodig die ik normaal gesproken ruim onder de 7 euro kan kopen en nu was er geen fles meer goedkoper dan 8euro!
Het kalkoengebraad van de week geprobeerd.

Prima hoor met sausje erbij alle kruiden.

Als je een vleesthermometer gebruikt kan het (bijna) niet misgaan.

De bakjes Creme brulee ook heel lekker suiker erover en in de oven voor het krokante laagje. Kan je zelf niet moeilijk voor gaan doen.

Voor mij het gemaks en budget aldimenu dit jaar ook al ben ik gek op koken.
quote:pixymama schreef op 19 december 2010 @ 19:39:

[...]

Mag ik jou dan ook nog even helpen, als je goed Nederlands zo belangrijk vind? Achtergrondinformatie is één woord!

Graag gedaan

Oh, enne: Aldi rules! Ik ben helemaal verslaafd aan de kerstkoekjes, die gaan er echt pakken doorheen.Toch had ik er "Deluxe" van gemaakt ,..dus ook zonder spatie,...
quote:feeks schreef op 19 december 2010 @ 14:17:

[...]

alwaar de kleine stol 7,95 kost, dan koop ik toch liever een grote die ook lekker is voor 2,99

Wat is jouw bakker om de hoek goedkoop met zijn stollen. Die van ons vraagt voor een grote (750 gram) 8 euro 95 en voor de kleine (nog geen 500 gram) 4 euro 95.

Hier zijn al 2 Aldi stollen verobert en toen ik vanmorgen bij de Aldi stond (gistermiddag bijgevuld) lagen er nog 4 in het schap. Ze gaan hier in de wijk dus erg snel op.

De stamppotworstjes zijn trouwens ook erg lekker. Soort grove sausijs maar dan zonder dat lastige vel.
@Winnie, je kunt gerust zijn hoor, het chocolade taartje is overheerlijk!!!
Ik ben gisteren naar de Aldi geweest en heb een aantal dingen gekocht van De Luxe. Weet niet eens meer precies wat allemaal. Het ziet er iig wel heel lekker uit!
@Janneke: he wat fijn dat jullie hem lekker vinden... Hahaha kan ik eindelijk weer normaal slapen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven