Hoe was het vandaag?

25-12-2010 22:22 71 berichten
Hebben jullie het naar je zin gehad?

Ik heb alles gedaan wat in de planning zat met zoon en het was heel gezellig. (zie topic :Wat ga jij doen vandaag?)

Ik hoop dat dat voor jullie allemaal geldt. Ben benieuwd naar de verhalen.
Alle reacties Link kopieren
@feder Bij ons vroeger ook vaak ruzie.... Omdat het zogenaamd tijdens kerst gezellig MOET zijn. Als er dan al wat strubbelingen waren, hoorde ik mijn moeder al denken of zeggen: jongens, moet dat nu ?? Je verpest mijn hele kerst.... Mijn zusje en ik zaten altijd al te kibbelen, dus inhouden alleen maar omdat het kerst was ?? Nee... Maar goed, zusje en ik groeien ook naar elkaar toe. Heel apart !! Stom/zonde eigenlijk he dat je moeder eerst moet overlijden voordat je een betere band met iemand krijgt... Nou ja, ze zal er wel voor zorgen daarboven denk ik dan...
quote:MEFS schreef op 25 december 2010 @ 23:41:

Het was k*t vandaag. Ik werd duizelig en met hoofdpijn wakker. Ik had ook rug en bekkenpijn. Ik voelde me verdrietig en chagarinig zonder reden. Het huis is/was een grote terungzooi.

Nou, hopen maar op een betere zondag en de boel, ach, dat is gewoon de boel, dat komt wel weer een keertje goed.

Beterschap
quote:feder schreef op 25 december 2010 @ 23:41:

Ik verwachtte ook een moeilijke kerstdag, mijn moeder is eind augustus overleden. Normaal altijd ruzie met kerst, dus hoe zal het nu gaan....

Maar gisteren naar mijn vader gegaan, en gegeten bij beste vriendin van moeder. Was erg gezellig. Vandaag kwamen mijn broer en schoonzus met neefje. Pas 's middags dus 's ochtends ik op ene bank, vader op andere bank met een boek.

Toen broer en schoonzus met neefje er waren was het eigenlijk heel gezellig. Klinkt misschien stom, maar mijn moeder kon de dag heel beladen maken, en daardoor dus vaak ruzie... Nu was dat er niet. Ondanks dat het raar was dat ze er niet meer bij was, was het ook erg gezellig. En merk ik dat mijn broer en ik naar elkaar toe groeien.....

Toch een fijne dag dus.Fantastisch, dat het maar zo gezellig mag blijven.
@Jipsel en feder.

Ik ken het maar al te goed.
Dames,

Ik ga heerlijk mijn bed opzoeken. Ik dacht nog even na te genieten met een beetje koffie en een flinke scheut likeur, maar mijn ogen vallen er van dicht.

Welterusten voor straks allemaal!
@ Jipsel, ja raar is dat..

Maar ik ben wel blij dat het vandaag fijn was. Al kwam neefje 2,5 binnen met de vraag: "Tante Feder, waar is Oma??" Opa, broer en schoonzus vraagt hij het dagelijks. Mij ziet hij niet zo vaak, dus ja wie weet....

Maar helaas moest ik hem teleurstellen. Ik wist het ook niet.

En toch twijfel ik nu dan, ondanks het fijne gevoel of het wel eerlijk is tegenover mijn moeder. Dat het gezellig was zonder haar...
of het eerlijk is... tja.... daar denk ik soms ook wel eens over na. Maar dan hou ik mezelf altijd maar weer voor dat ze het natuurlijk ook zo had gewild. Dat ze trots op ons is dat we doorgaan met leven.

Ben trouwens wel blij als dit jaar voorbij is hoor !! Dan hebben we dat er tenminste weer op zitten.. Al die speciale dagen zonder haar...Mijn verjaardag is al geweest, hun trouwdag, kerst nu bijna.... dan nog oud&nieuw... Als we eenmaal rond geweest zijn is het makkelijker denk ik (hoop ik)
Ja, dat eerste houd ik mezelf ook maar voor. Daarbij heb ik wat van haar as om mijn nek hangen aan een ketting. Dus zo is ze overal toch een beetje bij..
Hele leuke dag gehad met de hele familie, iedereen kwam bij mij eten. Het was een drukke boel, iedereen heeft lekker gegeten..we hebben heerlijk kunnen naborrelen en het voelde ook echt als een feestje.

Morgen naar schoonmoeder, heb er al zin in, wat kan dat mens lekker koken
ik heb 4 weken geleden een tattoo laten zetten met haar as, dus ik heb haar ook altijd bij me !!

Hopelijk heb je morgen ook een fijne dag ?!

Ik ga nu slapen.... trusten !!
Heel erg gezellig was het gisteren en ook kerstavond was een succes ! Ik zag er als een berg tegen op, dus zo zie je maar ik heb mij druk gemaakt om niets Vandaag weer de deur uit, maar dat gaat goed komen

fijne dag!
Op de eerste hulp doorgebracht omdat ik de laatste traptrede miste :( (aanhechting van pees gescheurd)
quote:coeberghmetijs schreef op 26 december 2010 @ 09:39:

Op de eerste hulp doorgebracht omdat ik de laatste traptrede miste :( (aanhechting van pees gescheurd)

Dat is niet best. Ik hoop voor je dat het snel geneest en je weer gezellig rond kan stappen. Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn hè en je zit gelijk met een gebakken peer.

Beterschap hoor en toch nog een fijne tweede kerstdag gewenst.
quote:girlxxx schreef op 26 december 2010 @ 09:13:

Heel erg gezellig was het gisteren en ook kerstavond was een succes ! Ik zag er als een berg tegen op, dus zo zie je maar ik heb mij druk gemaakt om niets Vandaag weer de deur uit, maar dat gaat goed komen

fijne dag!Jij ook een fijne dag gewenst.
Komt zometeen het topic; "wat ga jij tweede kerstdag doen?"

Maar anyhow; wij hebben gisteravond gegourmet met mijn vader, broertje en zusje en met mijn schoonouders. En 't was gezellig.

Vandaag ga ik bij mijn moeder eten. Daar hoef ik pas om een uur of half vijf te zijn, dus tot die tijd ga ik lummelen en nog een beetje rotzooi van gisteren opruimen.
668, the neighbour of the Beast
Ik kreeg koffie met een chocolade kerstbal in het ziekenhuis

Pijn is nu gelukkig wat minder.

Vandaag naar de verjaardag van neef en vanavond komen er vrienden eten.Wordt dus zelfbediening vandaag.

Fijne dag allemaal!
quote:Marels schreef op 26 december 2010 @ 09:47:

Komt zometeen het topic; "wat ga jij tweede kerstdag doen?"

Maar anyhow; wij hebben gisteravond gegourmet met mijn vader, broertje en zusje en met mijn schoonouders. En 't was gezellig.

Vandaag ga ik bij mijn moeder eten. Daar hoef ik pas om een uur of half vijf te zijn, dus tot die tijd ga ik lummelen en nog een beetje rotzooi van gisteren opruimen.

Haha, het leek me een leuk napraattopic.

Maar nu je het zegt das een plan.

Veel plezier bij je moeder.
quote:coeberghmetijs schreef op 26 december 2010 @ 09:53:

Ik kreeg koffie met een chocolade kerstbal in het ziekenhuis

Pijn is nu gelukkig wat minder.

Vandaag naar de verjaardag van neef en vanavond komen er vrienden eten.Wordt dus zelfbediening vandaag.

Fijne dag allemaal!Laat je maar goed verwennen, je hebt het perfecte excuus
Ons bezoek aan schoonmoeder was niet heel geslaagd. Wij alledrie mooie kleren aan, haar mooi, geen spuugvlekken op de kleding. Komen we daar aan, doet ze in haar alleroudste kloffie de deur open. Geen kerstboom, geen kerstmuziek, zelfs geen kerstkransjes! Koffie met diepvriesgebak, en we hebben wel 4 hapjes gehad! Twee gevulde eitjes, een bifiworstje en een kaasstengeltje. We hadden een kado voor haar, een mooi fotoalbum met het eerste jaar van onze dochter, maar zelfs haar kleinkind kreeg niks. Ik was wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Doe je zoveel moeite en dan blijkt het van één kant te komen. En als het nu retegezellig was, maar dat was het ook niet. Zo, das er weer uit!
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:12:

Ons bezoek aan schoonmoeder was niet heel geslaagd. Wij alledrie mooie kleren aan, haar mooi, geen spuugvlekken op de kleding. Komen we daar aan, doet ze in haar alleroudste kloffie de deur open. Geen kerstboom, geen kerstmuziek, zelfs geen kerstkransjes! Koffie met diepvriesgebak, en we hebben wel 4 hapjes gehad! Twee gevulde eitjes, een bifiworstje en een kaasstengeltje. We hadden een kado voor haar, een mooi fotoalbum met het eerste jaar van onze dochter, maar zelfs haar kleinkind kreeg niks. Ik was wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Doe je zoveel moeite en dan blijkt het van één kant te komen. En als het nu retegezellig was, maar dat was het ook niet. Zo, das er weer uit!

Goeie leer voor de volgende keer, haha. Dat heb je hè, met verwachtingen (ik zit vreselijk te giechelen) Heb je zo je best gedaan.........................

Ik hoop van harte dat vandaag meer tevredenheid en gezelligheid voor jullie brengt

een bifi.
Ja lach maar! (doe ik trouwens ook hoor!) Was echt een domper! Verdorie door de sneeuw op het laatste moment mooie dure kleren gekocht, alles perfect in orde en dan krijg je niet eens wat te eten! En bifiworstjes zijn niet lekker!

Wat ga je vandaag doen?
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:22:

Ja lach maar! (doe ik trouwens ook hoor!) Was echt een domper! Verdorie door de sneeuw op het laatste moment mooie dure kleren gekocht, alles perfect in orde en dan krijg je niet eens wat te eten! En bifiworstjes zijn niet lekker!

Wat ga je vandaag doen?nee, ze zijn niet te eten en ik kan me voorstellen dat je zelfs gelukkig had geweest met een boterham met pindakaas. Het spijt me oprecht, maar de tranen rollen over mijn wangen.
Ik had een moord gedaan voor die boterham met pindakaas! Ik was uitgehongerd toen ik thuis kwam! Heb twee borden hachee leeggebunkert en dat was nog niet genoeg! Vandaag gaan we naar mijn ouders. Das wel weer relax. Als ik daar honger krijg trek ik gewoon de kast open.

Weet je wat het stomme is? Schoonmoeder heeft nog gebelt om te vragen hoe laat we kwamen ivm eten/hapjes. Hoezo blij maken met een vieze bifi?!
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:30:

Ik had een moord gedaan voor die boterham met pindakaas! Ik was uitgehongerd toen ik thuis kwam! Heb twee borden hachee leeggebunkert en dat was nog niet genoeg! Vandaag gaan we naar mijn ouders. Das wel weer relax. Als ik daar honger krijg trek ik gewoon de kast open.

Weet je wat het stomme is? Schoonmoeder heeft nog gebelt om te vragen hoe laat we kwamen ivm eten/hapjes. Hoezo blij maken met een vieze bifi?! een kerst om nooit te vergeten
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 10:12:

Ons bezoek aan schoonmoeder was niet heel geslaagd. Wij alledrie mooie kleren aan, haar mooi, geen spuugvlekken op de kleding. Komen we daar aan, doet ze in haar alleroudste kloffie de deur open. Geen kerstboom, geen kerstmuziek, zelfs geen kerstkransjes! Koffie met diepvriesgebak, en we hebben wel 4 hapjes gehad! Twee gevulde eitjes, een bifiworstje en een kaasstengeltje. We hadden een kado voor haar, een mooi fotoalbum met het eerste jaar van onze dochter, maar zelfs haar kleinkind kreeg niks. Ik was wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Doe je zoveel moeite en dan blijkt het van één kant te komen. En als het nu retegezellig was, maar dat was het ook niet. Zo, das er weer uit! Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven