Zwart rode kersttaart
maandag 27 december 2010 om 00:58
maandag 27 december 2010 om 01:33
Ik vind het prachtig het resultaat. Je tweede taart pas. Petje af hoor. Marshmellowfluff zegt mij niet zoveel maar ik hou ook niet zo van zoet en taart. Maar zeker omdat het de lievelingskleur is van je tante vind ik het heel gepast bij kerst.
Ben benieuwd naar je volgende taarten.
Heb je het leuke en heerlijke topic van Pode gezien hier? Heet Goddelijke taarten. Denk dat je daar ook nog leuke en lekkere ideeen kan opdoen.
Ben benieuwd naar je volgende taarten.
Heb je het leuke en heerlijke topic van Pode gezien hier? Heet Goddelijke taarten. Denk dat je daar ook nog leuke en lekkere ideeen kan opdoen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 december 2010 om 10:28
Bedankt iedereen;-).. Mijn tante vond hem erg lekker en heeft de rest mee genomen naar haar werk.quote:jesje schreef op 27 december 2010 @ 09:15:
je tweede taart pas? Ziet er prachtig uit! je strik is ook al heel mooi, heb je nog iets bij het fondant gedaan om die mooi te krijgen? want met gewone fondant lukt mij dat niet (wordt niet hard genoeg)
Hoe vond je tante hem?
Ik heb de rode fondant van funcakes gebruikt en niets toegevoegd.
Ik heb de lusjes laten drogen in de oven... 10 minuutjes bij 50 C graden.. Vervolgens van een beetje rode fondant met citroensap de lijm gemaakt.. Dit heb ik in een bakje gezet en nog 15 a 20 minuten in de oven gedaan.. Dat werkte erg goed
..
je tweede taart pas? Ziet er prachtig uit! je strik is ook al heel mooi, heb je nog iets bij het fondant gedaan om die mooi te krijgen? want met gewone fondant lukt mij dat niet (wordt niet hard genoeg)
Hoe vond je tante hem?
Ik heb de rode fondant van funcakes gebruikt en niets toegevoegd.
Ik heb de lusjes laten drogen in de oven... 10 minuutjes bij 50 C graden.. Vervolgens van een beetje rode fondant met citroensap de lijm gemaakt.. Dit heb ik in een bakje gezet en nog 15 a 20 minuten in de oven gedaan.. Dat werkte erg goed