's nachts minder ongesteld?
maandag 27 december 2010 om 10:36
Ik las dat normaal gesproken je 's nachts minder ongesteld zou zijn, het lichaam zou dan in rust zijn. Volgens mij is dat bij mij helemaal niet zo: zo lang ik lig is er niet veel aan de hand, maar als ik ga staan moet ik echt vliegen naar het toilet, want ik loop leeg (met alle gevolgen voor pyama's van dien...)....
Stopt het bij jullie wel 's nachts of is het veel minder?
Stopt het bij jullie wel 's nachts of is het veel minder?

maandag 27 december 2010 om 10:47
maandag 27 december 2010 om 11:06

maandag 27 december 2010 om 20:46
Ik herinner me nog van mijn eerste jaar menstrueren (was een jaar of 11) dat ik naar bed ging met 4 maandverbanden(de extra dikke nachtversie) in m'n onderbroek en een stapel handdoeken onder m'n kont.
En dan toch wakker worden in een grote bloedvlek.
Ook overdag regelmatig doorlekken, leuk hoor als puber zijnde.
Wat was ik blij toen ik een jaar later aan de pil mocht!
En dan toch wakker worden in een grote bloedvlek.
Ook overdag regelmatig doorlekken, leuk hoor als puber zijnde.
Wat was ik blij toen ik een jaar later aan de pil mocht!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 28 december 2010 om 20:57
Als ik 's nachts geen tampon of inlegkruisje gebruik, heb ik een probleem. Ik ben het wel eens vergeten en toen werd ik 's ochtends wakker -zonder dat ik opstond!- en zat ik eronder. Heel smakelijk.
Iets anders!
Ik heb er onder de douche géén last van. Nooit! Ik kan gerust douchen zonder tampon, en ik verlies niks.
Pas als ik onder de douche vandaan stap en ik droog me af, dan heb ik er wel weer last van. Hoe kan dit?
Iets anders!
Ik heb er onder de douche géén last van. Nooit! Ik kan gerust douchen zonder tampon, en ik verlies niks.
Pas als ik onder de douche vandaan stap en ik droog me af, dan heb ik er wel weer last van. Hoe kan dit?