zwanger van minaar

26-12-2010 01:05 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ben een jonge dame van begin 20

ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar

hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem

ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie

hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex

nu ben ik zwanger van hem

ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste

doen ?
vroeger had ik financeel probleem ik ging naar school maar,

kwam niet genoeg rond ik had werk in de horeca waar ik toen

al van mijn 15 werkte woonde alleen en kreeg geld van ocmw.

niet voldoende om luxe te leven wat ik gewent was bij mijn ouders.

dus ik begon in de kranten te kijken en zag massagesalon, ik wis totaal niet wat dat was en zo ben ik er in geraakt was snel geld verdient, goede klanten en daarna wou ik meer dus ging ik in de avond in een bar werken dus daar kan ik met de klanten drinken, of op kamers gaan.

ik wou weg uit de bar uit dat leven wou terug mijn oude leven terug;

mijn besluit staat vast dat kind is ongewenst dus laat ik abortus plegen das het beste.

volgend jaar ga ik terug studeren hoger diploma voor hotelmanagement het liefst in het buitenland.

me R dat was echte liefde op het eerste gezicht raar maar waar,

Het beste is gewoon beiden mannen vergeten en mijn nieuw leven lijden

dank u voor de reacties iedereen heeft zijn eigen mening
hm.

*gaat weer verder met waar ik mee bezig was*

Succes als "model"
veel sterkte met alles.Ik hoop voor je dat alles goed komt.

Een ezel stoot zich nooit voor de 2e keer aan dezelfde steen.

Wees dus niet dommer dan een ezel.

Laat je niet misbruiken en misleiden. Studenten zijn niet rijk, dus zul je ook met minder moeten doen en hieraan moeten wennen. Bijt ff door een zure appel heen. Je bent nog jong je kunt nog wat maken van je leven.

Verleden is verleden. Begin met een schone lei. Good luck in life
quote:madina schreef op 26 december 2010 @ 18:51:

Meid, jij bent nog zo jong en heb al aardig wat meegemaakt. zelf ben ik geen voorstander van abortus omdat dit een gevalletje ben de pil/condoom vergeten.

Dáár is abortus toch juist voor uitgevonden.

quote: Stop met je beroep als prosituee dat ben je niet waard. maak wat van je leven. Ga een re-integratietraject volgen en neem een normale baan. Zodat jij een onafhankelijk individu bent. Dat jij zelfstandig een leven kunt opbouwen zonder afhankelijk te zijn van mannen.

Van het geld dat jij nu verdient is des duivels er is zeker leven na de dood. Jij moet verantwoording afleggen voor je daden.Gevalletje zwaar geindoctrineerd door 'n kerk? Sneu voor je. Dan durf je zeker ook niet te genieten van 't leven als je bang bent dat je opperwezen toe kan kijken als jij jezelf ligt te vingeren?
quote:himalaya schreef op 26 december 2010 @ 11:30:

[...]

Wat een conclusie.

Ik ken verschillende mensen die doof/slechthorend zijn, en die laten het kaas niet van hun brood eten. Daarentegen ken ik wel een goed opgeleide, goodlooking, maar ontzettend naïeve vrouw.

Welke conclusie moeten we daar nu uit trekken?

Omdat jij een neef hebt die doof én makkelijk te manipuleren en goedgelovig is, ben je dus slechthorend/doof omdát je goedgelovig en makkelijk te manipuleren bent? als je 1 zin verder had gelezen had je dit niet hoeven schrijven.
quote:madina schreef op 26 december 2010 @ 18:51:Van het geld dat jij nu verdient is des duivels er is zeker leven na de dood. Jij moet verantwoording afleggen voor je daden..

Ik dacht dat de kruistochten en heksverbrandingen verleden tijd waren.
Amai, een studie volgen: hoger diploma hotel management als je met 15 jaar van school bent gegaan en het Nederlands zo bar slecht is.

En de bakker die bij Louis Vuitton een modellenbaan heeft geregeld en jij weet zelf niet hoe je LV moet spellen.

En daar hebben ze nu ineens geen werk voor je omdat je hoer bent geweest ( schreef jijzelf).

Amai, ik geloof geen moerke van uw verhaal.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:arrasje schreef op 27 december 2010 @ 19:36:

Amai, een studie volgen: hoger diploma hotel management als je met 15 jaar van school bent gegaan en het Nederlands zo bar slecht is.

En de bakker die bij Louis Vuitton een modellenbaan heeft geregeld en jij weet zelf niet hoe je LV moet spellen.

En daar hebben ze nu ineens geen werk voor je omdat je hoer bent geweest ( schreef jijzelf).

Amai, ik geloof geen moerke van uw verhaal.Sluit me hier bij aan,je spreekt jezelf tegen.
TO, je geeft zelf geen antwoord op serieuze reacties.

Ik begrijp uit je eerdere posts dat je nu zat geld hebt (al vraag ik me dat dan weer af, aangezien je je luxe leven schijnbaar moest bekostigen). Waarom ga je niet op jezelf wonen met dat geld? En wat ga je doen om ervoor te zorgen dat je niet weer terugvalt? Kan je het aan om met minder geld te leven? Ga je terug naar je ouders?

Waarom onderhielden je ouders je niet meer op je 15e eigenlijk?
quote:madina schreef op 26 december 2010 @ 18:51:

Stop met je beroep als prosituee dat ben je niet waard. Is ze te min om prostituee te mogen zijn?
quote:Primabella schreef op 27 december 2010 @ 21:30:

[...]

Is ze te min om prostituee te mogen zijn?

Vind je het ok om je eigen lijf voor geld te verkopen?????????????????

Ik vind het een ontzettend domme vraag.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ze zegt dat ze zelfs nog niet goed genoeg is om prostituee te zijn. Zelfs dát is ze nog niet waard volgens Medina. Dat vind ik pas dom.
quote:arrasje schreef op 26 december 2010 @ 10:26:

Ik ga bij Zjannel werken...........
quote:elninjoo schreef op 27 december 2010 @ 10:06:

[...]

Dáár is abortus toch juist voor uitgevonden.

[...]

Gevalletje zwaar geindoctrineerd door 'n kerk? Sneu voor je. Dan durf je zeker ook niet te genieten van 't leven als je bang bent dat je opperwezen toe kan kijken als jij jezelf ligt te vingeren?
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 23:26:

vroeger had ik financeel probleem ik ging naar school maar,

kwam niet genoeg rond ik had werk in de horeca waar ik toen

al van mijn 15 werkte woonde alleen en kreeg geld van ocmw.

niet voldoende om luxe te leven wat ik gewent was bij mijn ouders.

dus ik begon in de kranten te kijken en zag massagesalon, ik wis totaal niet wat dat was en zo ben ik er in geraakt was snel geld verdient, goede klanten en daarna wou ik meer dus ging ik in de avond in een bar werken dus daar kan ik met de klanten drinken, of op kamers gaan.

ik wou weg uit de bar uit dat leven wou terug mijn oude leven terug;

mijn besluit staat vast dat kind is ongewenst dus laat ik abortus plegen das het beste.

volgend jaar ga ik terug studeren hoger diploma voor hotelmanagement het liefst in het buitenland.

me R dat was echte liefde op het eerste gezicht raar maar waar,

Het beste is gewoon beiden mannen vergeten en mijn nieuw leven lijden dank u voor de reacties iedereen heeft zijn eigen mening
quote:Primabella schreef op 27 december 2010 @ 21:30:

[...]

Is ze te min om prostituee te mogen zijn? Sorry hoor, maar ik vind dit echt grappig
quote:michellia schreef op 26 december 2010 @ 22:41:

je buurvrouw kan ook een hoer zijn zonder dat je dat weet,

en huis vrouwen zijn ook niet zo braaf dat zijn de ergste!

Amai zeg, nu niet ineens over mij beginnen he?

Ik wens je veel geluk in je leven. Gelukkig heb je een goede opleiding genoten en ben je dus in staat om de juiste keuzes te maken. Dat blijkt wel.... Ik hoop overigens dat je niet nog eens ongewenst eens zwanger raakt. Mijn hart bloed daar namelijk een beetje van en dat doet zeer.....

Salukes he? Taddaaaaaaa...

M.
Wat een onwijs dom mokkel ben je....daar gaat dus mijn zuurverdiende belastinggeld heen. Ik betaal dus voor zulke domme mokkels die er maar op los neuken terwijl ik zelf een verdiende opleiding heb afgerond.
anoniem_69482 wijzigde dit bericht op 31-12-2010 15:06
Reden: woedend op dom wijf
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven