Bar Too Much * 189 *
dinsdag 28 december 2010 om 10:54
Hallo allemaal, leuk om meisje weer te zien en Mir en Jo en gelukkig houden Yet en hippie de bar levend.
Ik kom weinig meer, want er is geen fluit aan, als je na iedere posting opnieuw moet inloggen en dan weer bij de blogs terecht komt enz.enz. Daar kan ik echt niet tegen hoor...leef dus voorlopig mijn leven naast het forum......
Ik kom weinig meer, want er is geen fluit aan, als je na iedere posting opnieuw moet inloggen en dan weer bij de blogs terecht komt enz.enz. Daar kan ik echt niet tegen hoor...leef dus voorlopig mijn leven naast het forum......
vrijdag 31 december 2010 om 12:17
Ik ben zo burgerlijk als wat, dus daar heb ik schijt aan. Heb het alleen haske druk met socializen in de Lage Landen. Morgen vliegen we weer naar huis en kunnen we bijslapen, vandaag oud & nieuw met familie. Hakt er wel in, alle avonden feest.
Wens jullie vast allemaal een gezellig uiteinde en een geweldig 2011!
Wens jullie vast allemaal een gezellig uiteinde en een geweldig 2011!
vrijdag 31 december 2010 om 19:33
Ik ga paaldansen, flashen, verzuipen in de roze bubbels en heel stom doen, gewoon omdat het kan!
Ik ben blij, zo blij en m'n overtollige huisraad gooi ik op het vuur.
De buurman beneden heeft vanmiddag de ramen staan lappen
2010 is een bewogen jaar geweest, ik heb een paar hele grote fouten gemaakt maar daar heb ik zoveel van geleerd.
Ik geloof dat dat ook de bedoeling is van het leven en dat dat nu juist het probleem is van veel mensen.
Ze leren niet, ze zien het niet, tja.....dan zoek je het maar uit.
Zonder zelfspot rot je maar op
Gelukkig zijn alle Barres daar heel goed in, het was voor veel (nou ja...veel) Barrers best een pittig jaar en ik hou van jullie
Als m'n boek klaar is dan horen jullie het wel, volgend jaar....
Ik wens jullie en jullie naasten een gezond en gelukkig nieuwjaar!
Proost!
Rondje van de zaak!
Ik ben blij, zo blij en m'n overtollige huisraad gooi ik op het vuur.
De buurman beneden heeft vanmiddag de ramen staan lappen
2010 is een bewogen jaar geweest, ik heb een paar hele grote fouten gemaakt maar daar heb ik zoveel van geleerd.
Ik geloof dat dat ook de bedoeling is van het leven en dat dat nu juist het probleem is van veel mensen.
Ze leren niet, ze zien het niet, tja.....dan zoek je het maar uit.
Zonder zelfspot rot je maar op
Gelukkig zijn alle Barres daar heel goed in, het was voor veel (nou ja...veel) Barrers best een pittig jaar en ik hou van jullie
Als m'n boek klaar is dan horen jullie het wel, volgend jaar....
Ik wens jullie en jullie naasten een gezond en gelukkig nieuwjaar!
Proost!
Rondje van de zaak!
zaterdag 1 januari 2011 om 02:08
Nog even een dikke voor ik mijn laatste bubbles mijn keelgat ingiet. Ik wens jullie allemaal een véél beter jaar dan het afgelopen jaar.
Hier is het momenteel inpakstress. Wij hebben wel alles zo'n beetje bij elkaar, maar zusje -waarbij we logeren- vliegt morgen met haar gezin naar Zwagersland. Grappig wel. We zeggen elkaar morgen gedag voor iig 1/2 jaar, maar het zit er dik in dat we ze een paar uur later op Schiphol, achter de douane, weer treffen
*slok* truste!
Hier is het momenteel inpakstress. Wij hebben wel alles zo'n beetje bij elkaar, maar zusje -waarbij we logeren- vliegt morgen met haar gezin naar Zwagersland. Grappig wel. We zeggen elkaar morgen gedag voor iig 1/2 jaar, maar het zit er dik in dat we ze een paar uur later op Schiphol, achter de douane, weer treffen
*slok* truste!