oudere mannen :-)
dinsdag 28 december 2010 om 14:28
hi!
ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.
het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.
hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..
hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar
ik val persoonlijk op oudere mannen.
ik ben benieuwd naar jullie meningen,
zolang het maar oprecht is.
bye!
ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.
het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.
hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..
hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar
ik ben benieuwd naar jullie meningen,
zolang het maar oprecht is.
bye!
dinsdag 28 december 2010 om 14:31
dinsdag 28 december 2010 om 14:33
quote:dreamer schreef op 28 december 2010 @ 14:28:
ja.. wat is ouder? Hoe oud ben jij? Hoe oud is hij?
Als het echt klikt, doet leeftijd er niet zoveel toe, denk ik, maar misschien toekomstvisies wel. Wil jij bijvoorbeeld kinderen en is dat (nog) mogelijk met hem. Heeft hij misschien al kinderen en wil hij niet meer? Dat soort dingen.
Of wil jij veel/vaak op stap en heeft hij dat allemaal wel gezien...
In elk geval vind ik persoonlijk het leeftijdsverschil van Hugh Hefner met z'n nieuwe aanstaande wel erg groot en ik zou niet blij zijn als m'n dochter met een man zoveel ouder thuis zou komen. Per persoon ligt het er denkelijk aan hoe ik over het leeftijdsverschil zou denken.
Misschien doe ik het in jouw ogen ook wel met een 'oudere man', hoewel hij natuurlijk tov mij niet zo heel oud is. kopie uit andere topic
ja.. wat is ouder? Hoe oud ben jij? Hoe oud is hij?
Als het echt klikt, doet leeftijd er niet zoveel toe, denk ik, maar misschien toekomstvisies wel. Wil jij bijvoorbeeld kinderen en is dat (nog) mogelijk met hem. Heeft hij misschien al kinderen en wil hij niet meer? Dat soort dingen.
Of wil jij veel/vaak op stap en heeft hij dat allemaal wel gezien...
In elk geval vind ik persoonlijk het leeftijdsverschil van Hugh Hefner met z'n nieuwe aanstaande wel erg groot en ik zou niet blij zijn als m'n dochter met een man zoveel ouder thuis zou komen. Per persoon ligt het er denkelijk aan hoe ik over het leeftijdsverschil zou denken.
Misschien doe ik het in jouw ogen ook wel met een 'oudere man', hoewel hij natuurlijk tov mij niet zo heel oud is. kopie uit andere topic
Later is nu
dinsdag 28 december 2010 om 14:35
dinsdag 28 december 2010 om 14:35
Hmm.. 47 jaar is niet meer 'rond de 40'
En vergeleken bijna 18 vind ik hem wel te oud ja. Is gewoon 30 jaar ouder!
Als je maar gelukkig bent klinkt leuk, maar volgens mij is het gewoon verboden wat die man doet. Als je wat meer levenservaring had en dan zo'n leeftijdsverschil aanging, dan zou ik het wel wat anders vinden.
En vergeleken bijna 18 vind ik hem wel te oud ja. Is gewoon 30 jaar ouder!
Als je maar gelukkig bent klinkt leuk, maar volgens mij is het gewoon verboden wat die man doet. Als je wat meer levenservaring had en dan zo'n leeftijdsverschil aanging, dan zou ik het wel wat anders vinden.
Later is nu
dinsdag 28 december 2010 om 14:37
hm, ok. dat zou ik wel begrijpen, ja. maar we kennen elkaar inmiddels al veel langer dan vandaag, snap je. ik zeg niet dat ik hem door en door ken. maar ik ken hem goed genoeg.
ik wil mezelf en hem nergens aan vast claimen. dat zou niet goed zijn, toch ? we genieten van nu.
hij ziet mij zoals ik ben, los van mijn leeftijd. dat waardeer ik wel.
quote:robdevries schreef op 28 december 2010 @ 14:35:
Ik heb een vriend van 42 die iets heeft met een vrouw van 25. Het gaat heel leuk, maar hij mist wel het een en ander. Hij voelt geen aansluiting bij haar leven, haar vriendinnen en belevingswereld. Hij mist haar aansluiting bij zijn levenservaring. Hij ziet het niet zitten op de lange duur.
ik wil mezelf en hem nergens aan vast claimen. dat zou niet goed zijn, toch ? we genieten van nu.
hij ziet mij zoals ik ben, los van mijn leeftijd. dat waardeer ik wel.
quote:robdevries schreef op 28 december 2010 @ 14:35:
Ik heb een vriend van 42 die iets heeft met een vrouw van 25. Het gaat heel leuk, maar hij mist wel het een en ander. Hij voelt geen aansluiting bij haar leven, haar vriendinnen en belevingswereld. Hij mist haar aansluiting bij zijn levenservaring. Hij ziet het niet zitten op de lange duur.
dinsdag 28 december 2010 om 14:38
Dus jij bent 17 en hij is 47? Tja, da's een best verschil. Op jouw leeftijd in ieder geval wel.
Ik ken ook 2 stellen met een behoorlijk leeftijdsverschil maar daar zijn de personen in kwestie allemaal al wat ouder. Een vriendin die 30 is met een man van 50 en een vriendin van 28 met een man van 47. Hartstikke gelukkig allemaal. Maar op jouw leeftijd vind ik het verschil (wat ook nog eens 30 jaar is) zwaarder wegen.
Ik ken ook 2 stellen met een behoorlijk leeftijdsverschil maar daar zijn de personen in kwestie allemaal al wat ouder. Een vriendin die 30 is met een man van 50 en een vriendin van 28 met een man van 47. Hartstikke gelukkig allemaal. Maar op jouw leeftijd vind ik het verschil (wat ook nog eens 30 jaar is) zwaarder wegen.
dinsdag 28 december 2010 om 14:38
oh jeetje! zo ver al denken, nee nee nee. dat kan niet, haha. ik ga nog niet zover kijken, echt niet!quote:Medatative_rose schreef op 28 december 2010 @ 14:35:
Jeetje, dit vind ik zelf ongezond.
Jij bent nog een kind vergeleken met hem, stel dat je kinderen zou willen etc.
Misschien klinkt het hard wat ik zeg maar iemand van 47 met een meisje van 17? Ongezond!!
Jeetje, dit vind ik zelf ongezond.
Jij bent nog een kind vergeleken met hem, stel dat je kinderen zou willen etc.
Misschien klinkt het hard wat ik zeg maar iemand van 47 met een meisje van 17? Ongezond!!