Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 24 december 2010 om 13:50
BLEHHHHH IK HEB GEEN ZIN MEER!!!!
Getver zeg, de dag kruipt voorbij.
Gelukkig mogen we uiteindelijk wel eerder weg, alhoewel dat eigenlijk een foutje is: er was een mail gekomen van de facilitaire afdeling, die ook over de beveiliging en het sluiten van het pand gaat, dat ze om 16.00 uur gingen sluiten en als je langer door wilde werken dit door moest geven. Nou ja, dat wil natuurlijk niemand, dus hoera. Kwam later 1 vd managers, dat er daarna nog een andere mail was gekomen, dat het een foutje was en dat het pand niet dichtgaat om 16.00 uur..
Nadat wij hem ervan hadden overtuigd dat er echt geen hond meer belt (de hele dag al niet!) na die tijd, heeft ie toch maar besloten die 2e mail niet door te zetten en mogen we toch naar huis. Idioot gedoe ook. Er is hier bijna niemand, maar ja, we moeten bereikbaar zijn. Ach, ben in elk geval dan mooi op tijd om mijn schaatsen te halen en dan nog even wat kleine dingetjes in de winkel nog en dan lekker niets meer. Heerlijk thuis genieten en lekker uitslapen, zaaaalig!! Morgen lekker een dag gewoon met zijn tweetjes en dan zondag mijn vriendin die komt.
Ach, wéér zo lief Dolphine, ontbijt op bed! Lekker verwend ook, dat heb je ook wel verdiend!
Getver zeg, de dag kruipt voorbij.
Gelukkig mogen we uiteindelijk wel eerder weg, alhoewel dat eigenlijk een foutje is: er was een mail gekomen van de facilitaire afdeling, die ook over de beveiliging en het sluiten van het pand gaat, dat ze om 16.00 uur gingen sluiten en als je langer door wilde werken dit door moest geven. Nou ja, dat wil natuurlijk niemand, dus hoera. Kwam later 1 vd managers, dat er daarna nog een andere mail was gekomen, dat het een foutje was en dat het pand niet dichtgaat om 16.00 uur..
Nadat wij hem ervan hadden overtuigd dat er echt geen hond meer belt (de hele dag al niet!) na die tijd, heeft ie toch maar besloten die 2e mail niet door te zetten en mogen we toch naar huis. Idioot gedoe ook. Er is hier bijna niemand, maar ja, we moeten bereikbaar zijn. Ach, ben in elk geval dan mooi op tijd om mijn schaatsen te halen en dan nog even wat kleine dingetjes in de winkel nog en dan lekker niets meer. Heerlijk thuis genieten en lekker uitslapen, zaaaalig!! Morgen lekker een dag gewoon met zijn tweetjes en dan zondag mijn vriendin die komt.
Ach, wéér zo lief Dolphine, ontbijt op bed! Lekker verwend ook, dat heb je ook wel verdiend!
vrijdag 24 december 2010 om 15:50
Jippieeejjaaaaajeeeeee! WEEKEND én dan ook nog eens KERST!!!! Ik ben er klaar voor, ga zo eerst mijn haren even van een kleurtje voorzien en de dag van me af wassen onder de douche en dan kan het relaxen en genieten beginnen van wat de kerst gaat brengen; veel gezelligheid, veel kadootjes( hoop ik, hihi), lekker eten en even geen stress. Zalig!
Dat klinkt alsof je inderdaad fijn verwend bent Dolphine met je kadootjes! En vooral je ontbijtje op bed, zooooo schattig, hoe verzint ie het hè, een chocolaatje met slagroom! Wat een bofferd ben je toch!
En jij ook al zo'n bofferd dat je lekker eerder naar huis mag Scar! Nog een kwartiertje... Kan je bij jullie al schaatsen dan? Hier nog niet hoor... Al die sneeuw maakt dat het ijs niet echt goed aan kan groeien. Das wel jammer. Zijn je zoon z'n schaatsen al ingelopen? Of loopt ie nog steeds al kluunend (schrijf je dat eigenlijk zo?) door het huis?
Daan nog ff met die schaar in de weer en dan mag ook jij gaan genieten!
Meiden ik wens jullie heeeeel fijne dagen toe!!!
p.s. Ik gooi er nog even een mailtje uit
Dat klinkt alsof je inderdaad fijn verwend bent Dolphine met je kadootjes! En vooral je ontbijtje op bed, zooooo schattig, hoe verzint ie het hè, een chocolaatje met slagroom! Wat een bofferd ben je toch!
En jij ook al zo'n bofferd dat je lekker eerder naar huis mag Scar! Nog een kwartiertje... Kan je bij jullie al schaatsen dan? Hier nog niet hoor... Al die sneeuw maakt dat het ijs niet echt goed aan kan groeien. Das wel jammer. Zijn je zoon z'n schaatsen al ingelopen? Of loopt ie nog steeds al kluunend (schrijf je dat eigenlijk zo?) door het huis?
Daan nog ff met die schaar in de weer en dan mag ook jij gaan genieten!
Meiden ik wens jullie heeeeel fijne dagen toe!!!
p.s. Ik gooi er nog even een mailtje uit
vrijdag 24 december 2010 om 18:28
Hallo meisjes.
Theetje, ik heb je mailtje gelezen. Ik hoop dat je het allemaal snel achter je kan laten nu, al zal dat nooit helemaal lukken. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, dat is het allerbelangrijkste.
Heerlijk scarlet wat eerder naar huis. Voor jou is nu dus ook de vakantie begonnen. En idd, kan je bij jullie wel schaatsen? Hier hetzelfde verhaal als bij theetje, helaas voor zoonlief.
Ik krijg vanavond nog een vriendin en een vriend op visite, mijn andere vriendin is vandaag niet meer gweest die belde gisteren al dat ze niet durfde te rijden door de sneeuw. Nou ja, dan niet. volgens mij zijn de wegen goed begaanbaar, maar ze moet maar zien hoor.
Laat de kerst maar komen nu, wij hebben vanavond lekker patat en frikandellen gebakken, rest van het weekend natuurlijk wel gewoon uitgebreid en gezellig eten.
Mijn nichtje werd vanmiddag weer opgehaald, want daar kwamen vandaag de andere opa en oma (van schoonzus kant) eten. De kinderen waren vanmorgen om 10 over 6 wakker, maar verder is het heel goed gegaan en zijn ze erg lief geweest. heb nog leuke foto's gemaakt van ze met de slee van de glijbaan af. Wat een genot voor die kinderen he.
Theetje, ik heb je mailtje gelezen. Ik hoop dat je het allemaal snel achter je kan laten nu, al zal dat nooit helemaal lukken. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, dat is het allerbelangrijkste.
Heerlijk scarlet wat eerder naar huis. Voor jou is nu dus ook de vakantie begonnen. En idd, kan je bij jullie wel schaatsen? Hier hetzelfde verhaal als bij theetje, helaas voor zoonlief.
Ik krijg vanavond nog een vriendin en een vriend op visite, mijn andere vriendin is vandaag niet meer gweest die belde gisteren al dat ze niet durfde te rijden door de sneeuw. Nou ja, dan niet. volgens mij zijn de wegen goed begaanbaar, maar ze moet maar zien hoor.
Laat de kerst maar komen nu, wij hebben vanavond lekker patat en frikandellen gebakken, rest van het weekend natuurlijk wel gewoon uitgebreid en gezellig eten.
Mijn nichtje werd vanmiddag weer opgehaald, want daar kwamen vandaag de andere opa en oma (van schoonzus kant) eten. De kinderen waren vanmorgen om 10 over 6 wakker, maar verder is het heel goed gegaan en zijn ze erg lief geweest. heb nog leuke foto's gemaakt van ze met de slee van de glijbaan af. Wat een genot voor die kinderen he.
vrijdag 24 december 2010 om 21:17
Jij dus nog dapper een kleurtje in je haar gemikt Theetje, pff, had ik geen puf meer in vanaaf. Morgen misschien. Heb die nieuwe foam kleuring van John Frieda gekocht, ik ben benieuwd hoe die is.
Heb vlgs mij veeeeeels te veel eten en hapjes in huis, whoeha, zoals elk jaar eigenlijk maar ja...ga er nog even lekker van genieten deze laatste week, 1 jan. is het weer uit met de pret!
Gezellig Dolphine, nog wat visite vanavond. Gingen jullie nu morgen of 2e kerstdag naar je broer?
Volgens mij kan er hier ook nog niet geschaatst worden hoor, tenminste, niet op de vijvers of plassen. Het jammere is dat ik daar niet langs kom op de fiets, dus echt zeker weten doe ik het niet..We gaan dus morgen voor de zekerheid wel even kijken, maar ik heb er een hard hoofd in hoor..Nou ja, in elk geval staan de schaatsen geslepen en al klaar, dus mocht het ineens wel kunnen zijn we er ook klaar voor!
Oh ja, je vroeg laatst nog of ik het nog zou durven, Dolphine..Ik heb eigenlijk geen idee! Ik heb ze ook even aan gedaan in huis en moet eerlijk zeggen dat het behoorlijk onwennig voelde. Pff, best kans dat ik straks op het ijs ook niet meer durf hoor! Is voor mij al een behoorlijk lange tijd geleden, dus we shall see!
Hahaha nee hoor, hij loopt niet meer op zijn schaatsen, was gewoon even omdat ze nieuw waren. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Heeft eigenlijk nooit echt goed leren schaatsen (erg eigenlijk he..ook mijn schuld natuurlijk, ook al is er ook een tijd geen ijs geweest, voel me toch wel schuldig) en het lijkt hem zo lekker om zo heerlijk over het ijs te kunnen zoeven..En dat is het ook! Ik vond het ook heerlijk altijd. Hoop dat ie er een beetje aanleg voor heeft, hahaha. Het is niet zo dat ie nog nooit in zijn leven geschaatst heeft, maar niet echt vaak. Wat dat betreft was ik blij met mijn grote broers, mijn ene broer nam mij echt altijd op sleeptouw en mede dankzij hem heb ik dit soort dingen altijd gedaan. Ik snap ook wel dat mijn knul niet met vrienden wil gaan schaatsen zonder eerst een beetje geprobeerd te hebben zonder dat bekenden hem zien, hihi.
Maar zoals ik zal zei, ik denk dat we hier ook niet kunnen schaatsen hoor..
Meisjes, allemaal een heel fijne dag gewenst morgen!
zondag 26 december 2010 om 10:40
Hele fijne kerstdagen allemaal. Niet met zo'n mooi plaatje als scarlet, maar daarom niet minder gemeend.
Wij hebben net ontbeten en vertrekken zo naar de bios. We gaan naar de film Dik Trom. Vanavond komt mijn broer hier gourmetten, ook gezellig dus.
Gisteren met de hele familie bij mijn broertje en schoonzus geweest. das was ook erg gezellig, alleen had ze groente in een koelkast in de schuur gelegd en dat was bevroren, dus we hadden alleen sperziboontjes uit blik bij het kerstdiner. gelukkig was de restr erg lekker, met rollade, gevulde kip, 2 soorten aardappeltjes, enz. De kinderen hadden patat, maar mijn kanjer at liever met de grote mensen mee, dus die zat ook lekker aan de garnalen en enz.
Meiden, nog een fijne dag deze 2e kerstdag.
Wij hebben net ontbeten en vertrekken zo naar de bios. We gaan naar de film Dik Trom. Vanavond komt mijn broer hier gourmetten, ook gezellig dus.
Gisteren met de hele familie bij mijn broertje en schoonzus geweest. das was ook erg gezellig, alleen had ze groente in een koelkast in de schuur gelegd en dat was bevroren, dus we hadden alleen sperziboontjes uit blik bij het kerstdiner. gelukkig was de restr erg lekker, met rollade, gevulde kip, 2 soorten aardappeltjes, enz. De kinderen hadden patat, maar mijn kanjer at liever met de grote mensen mee, dus die zat ook lekker aan de garnalen en enz.
Meiden, nog een fijne dag deze 2e kerstdag.
zondag 26 december 2010 om 11:36
Goeiemorgen!
Wat een prachtig winterweertje is het he! Helaas nog niet op de schaatsen gestaan, maar er was getweet dat ze hoopten dat de ijsmeester morgen groen licht zou geven, dus met een beetje geluk..Gisteren lekker genoten van alle kerstfilms, lekker gegeten, gewoon lekker relaxed, vanmiddag komt mijn vriendin en gaan we meer allerlei hapjes eten etc.
Mmm, lekker gegeten gisteren Dolphine en boontjes uit blik zijn ook best lekker, hihi. Leuk, naar de film en straks lekker gourmetten. En dan zijn de kerstdagen alweer voorbij..
Gisteren na lange, lange tijd ook weer een berichtje van C. Sinds ie naar de States is teruggegaan niets meer gehoord, maar nu wilde hij ons toch fijne kerst wensen, was druk geweest met zich daar weer settelen, huis kopen etc. Ben benieuwd of ik nu weer wat vaker van um hoor. Maar ik vind het wel leuk, dat ie me toch niet helemaal vergeten is.
Ik ga onder de douce springen..fijne dag nog!
maandag 27 december 2010 om 20:56
Hallo meiden,
Het is zo stil in huis.... Zoonlief is vanmorgen opgehaald door zijn vader en wordt zondag pas weer thuis gebracht. Dit omdat hij zijn fiets mee heeft en die past niet in mijn auto, dus hij wordt zondag met de bus van opa weer thuisgebracht. Nu gaat het nog wel, maar met oud en nieuw zal ik wel ff een moeilijk moment hebben dat mijn mannetje er niet bij is. Ook houd ik mijn hart vast ivm vuurwerk afsteken.... Loslaten noemen ze dat he??
Gisteren met hem naar de film geweest en die was echt erg grappig, was een groot succes dus. Gourmetten was ook gezellig en altijd lekker natuurlijk.
Scarlet, was het nog gezellig met je vriendin?
En de overige meiden, leuke kerst gehad?
Het is zo stil in huis.... Zoonlief is vanmorgen opgehaald door zijn vader en wordt zondag pas weer thuis gebracht. Dit omdat hij zijn fiets mee heeft en die past niet in mijn auto, dus hij wordt zondag met de bus van opa weer thuisgebracht. Nu gaat het nog wel, maar met oud en nieuw zal ik wel ff een moeilijk moment hebben dat mijn mannetje er niet bij is. Ook houd ik mijn hart vast ivm vuurwerk afsteken.... Loslaten noemen ze dat he??
Gisteren met hem naar de film geweest en die was echt erg grappig, was een groot succes dus. Gourmetten was ook gezellig en altijd lekker natuurlijk.
Scarlet, was het nog gezellig met je vriendin?
En de overige meiden, leuke kerst gehad?
dinsdag 28 december 2010 om 09:00
Goeiemorgen meiden!
Een beetje een vroegertje, straks ga ik naar mijn vriendin in A., misschien daar nog even de stad in enzo..Er schijnt wel sneeuw te komen, maar niet zoveel, dus ik durf de reis wel aan, haha. Maar wat dooide het gisteren zeg..zooo jammer! Van dat schaatsen komt helemaal niets meer terecht. Nou ja, we hebben ze in elk geval.
Oei, da's zeker stilletjes Dolphine! En lang ook! Aan de ene kant wel lekker voor je, kun je beetje bijkomen en dingetjes voor jezelf doen, maar aan de andere kant..ik snap dat je hem mist hoor! Moet jij zelf nu deze week weer werken of ben je nog een paar dagen vrij? En oud en nieuw ook zonder je mannetje..heb je het er nog over gehad met zijn vader, over dat vuurwerk? Dat je daar je hart voor vasthoud begrijp ik, gezien wat er al gebeurd is en hoe interessant hij het vindt. Maar als je het echt onverantwoord vindt dat hij dan bij zijn vader is, zou je hem toch ook eerder naar huis kunnen halen?
2e kerstdag was erg gezellig, niets bijzonders gegeten verder, kleine warme hapjes en toastjes etc. Deze week nog even alles opmaken zodat ik volgende week echt met een schone lei kan beginnen! Ik geloof dat mijn knul trouwens wel zin heeft om met oud en nieuw weer te gaan grillen, haha. Ach, waarom ook niet...het is makkelijk en lekker.
Iedereen kerst verder goed doorgestaan?
Pff, voor we het weten is het alweer 2011! En wat zal dat ons allemaal weer brengen....het is maar goed dat we het niet weten allemaal.
fijne dag!
dinsdag 28 december 2010 om 12:40
Veel plezier vandaag scarlet. En ik geloof dat het mee gaat vallen met de sneeuw hier, dus in A ook.
Tja zoonlief eerder naar huis laten komen is eigenlijk geen optie. We hebben nu eenmaal de afspraak dat hij het ene jaar hier oud en nieuw viert en het andere jaar bij zijn vader. Kan het dus niet maken om hem nu voor oud en nieuw naar huis te halen. Hij verheugde zich er ook enorm op. En tja ik vind het moeilijk, maar moet er toch op kunnen vertrouwen dat zijn vader het in de gaten houdt?
Ze hebben trouwens nog geen vuurwerk, zijn vader had niks besteld, dus morgen gaan ze vroeg op om te kopen.
Hier komen met oude en nieuw een paar mensen, waaronder mijn ouders en broer. Verder wat vrienden en mijn vriendin, dus dat wordt wel gezellig.
Mijn moeder belde net al of ik vanavond wilde komen eten, dus jullie zien, ik kom de dagen wel door.
Ik moet donderdag werken en vrijdag telefonisch bereikbaar zijn, dat valt erg mee dus.
Tja zoonlief eerder naar huis laten komen is eigenlijk geen optie. We hebben nu eenmaal de afspraak dat hij het ene jaar hier oud en nieuw viert en het andere jaar bij zijn vader. Kan het dus niet maken om hem nu voor oud en nieuw naar huis te halen. Hij verheugde zich er ook enorm op. En tja ik vind het moeilijk, maar moet er toch op kunnen vertrouwen dat zijn vader het in de gaten houdt?
Ze hebben trouwens nog geen vuurwerk, zijn vader had niks besteld, dus morgen gaan ze vroeg op om te kopen.
Hier komen met oude en nieuw een paar mensen, waaronder mijn ouders en broer. Verder wat vrienden en mijn vriendin, dus dat wordt wel gezellig.
Mijn moeder belde net al of ik vanavond wilde komen eten, dus jullie zien, ik kom de dagen wel door.
Ik moet donderdag werken en vrijdag telefonisch bereikbaar zijn, dat valt erg mee dus.
dinsdag 28 december 2010 om 16:44
Hallo meiden,
ik heb echt fantatische kerstdagen gehad, wel erg drukke en volle dagen, mar echt super leuk en gezellig. Maar ja, door al die drukte en laat naar bed en maandag voor het werk vroeg op, wél helemaal gesloopt. Maar gelukkig nu even 2 daagjes vrij die trouwens ook al weer vol gepland zijn. Morgen ga ik met zoonlief vuurwerk kopen (oohhh ik heb zo'n hekel aan vuurwerk, maar ja inderdaad Dolphine, dat noemen ze loslaten.Maar of ze nou nog kind of al puber zijn ik hou elk jaar toch m'n hart vast. Maar in jou geval is het natuurlijk even anders ivm dat akkefietje toen met je ex...) en sávonds naar de bioscoop. s'Middags ga ik dan vast boodschapjes halen voor de oliebollen en flappen en vor de visschotel die ik ga maken. Donderdag staat in het teken van kokkerellen en bakken. Vrijdag moet ik werken en dan hoop ik dat manlief de weekendboodschapjes in huis kan halen zodat ik s'middags nog even kan slapen want ook op nieuwjaarsdag heb ik een vroege dienst dus dat wordt een heeeel kort nachtje. We blijven lekker thuis hoor met oud en nieuw. Ik ben sowieso al niet zo'n feestganger of stapper en manlief is uitruk paraat en daarnaast kan ik het ook niet heeeeeeel erg laat maken ik zal toch nog een paar uurtjes slaap moeten pakken. Dus dat worden lekkere hapjes, de visschotel en lekker tv kijken met z'n drietjes.
Jullie dus ook wel fijne daagjes gehad, welke film ben je geweest Dolphine? Mijn zoon wilde graag naar de nieuwe van Potter. Gek eigenlijk hè Dolphine, dat dubbele gevoel. Aan de ene kant is af en toe zo lekker, even de tijd aan jezelf en als je dat dan hebt mis je je knul net zo hard. Hoewel het er ook wel mee te maken zal hebben bij wie hij is als ie er niet is, ivm je gemoedsrust. Logisch ook natuurlijk. Maar wel lief van je mams om je voor het eten te vragen en natuurlijk erg gezellig dat je visite krijgt met oud en nieuw.
Voor jou dus kliekjes week Scar? Haha en dan lekker vrijdag weer aan de grill. Ja het ís ook erg lekker allemaal. Wij hebbben de afgelopen daagjes ook zitten smullen hoor. Het was elke dag weer allemaal even lekker. Wat gezellig zeg dat je vandaag een dagje naar je vriendin bent. Is A. de A bij mij in de buurt? Ik hoop dat je het erg leuk hebt vandaag oh enne geen rare snuiters meer oppikken hè in de trein,
Nou ladies, ik ga even op de bank ploffen met een koppie thee.
Dikke kus
ik heb echt fantatische kerstdagen gehad, wel erg drukke en volle dagen, mar echt super leuk en gezellig. Maar ja, door al die drukte en laat naar bed en maandag voor het werk vroeg op, wél helemaal gesloopt. Maar gelukkig nu even 2 daagjes vrij die trouwens ook al weer vol gepland zijn. Morgen ga ik met zoonlief vuurwerk kopen (oohhh ik heb zo'n hekel aan vuurwerk, maar ja inderdaad Dolphine, dat noemen ze loslaten.Maar of ze nou nog kind of al puber zijn ik hou elk jaar toch m'n hart vast. Maar in jou geval is het natuurlijk even anders ivm dat akkefietje toen met je ex...) en sávonds naar de bioscoop. s'Middags ga ik dan vast boodschapjes halen voor de oliebollen en flappen en vor de visschotel die ik ga maken. Donderdag staat in het teken van kokkerellen en bakken. Vrijdag moet ik werken en dan hoop ik dat manlief de weekendboodschapjes in huis kan halen zodat ik s'middags nog even kan slapen want ook op nieuwjaarsdag heb ik een vroege dienst dus dat wordt een heeeel kort nachtje. We blijven lekker thuis hoor met oud en nieuw. Ik ben sowieso al niet zo'n feestganger of stapper en manlief is uitruk paraat en daarnaast kan ik het ook niet heeeeeeel erg laat maken ik zal toch nog een paar uurtjes slaap moeten pakken. Dus dat worden lekkere hapjes, de visschotel en lekker tv kijken met z'n drietjes.
Jullie dus ook wel fijne daagjes gehad, welke film ben je geweest Dolphine? Mijn zoon wilde graag naar de nieuwe van Potter. Gek eigenlijk hè Dolphine, dat dubbele gevoel. Aan de ene kant is af en toe zo lekker, even de tijd aan jezelf en als je dat dan hebt mis je je knul net zo hard. Hoewel het er ook wel mee te maken zal hebben bij wie hij is als ie er niet is, ivm je gemoedsrust. Logisch ook natuurlijk. Maar wel lief van je mams om je voor het eten te vragen en natuurlijk erg gezellig dat je visite krijgt met oud en nieuw.
Voor jou dus kliekjes week Scar? Haha en dan lekker vrijdag weer aan de grill. Ja het ís ook erg lekker allemaal. Wij hebbben de afgelopen daagjes ook zitten smullen hoor. Het was elke dag weer allemaal even lekker. Wat gezellig zeg dat je vandaag een dagje naar je vriendin bent. Is A. de A bij mij in de buurt? Ik hoop dat je het erg leuk hebt vandaag oh enne geen rare snuiters meer oppikken hè in de trein,
Nou ladies, ik ga even op de bank ploffen met een koppie thee.
Dikke kus
dinsdag 28 december 2010 om 23:04
Jaaa, weer veilig thuis! Was hartstikke gezellig, ook nog de stad in geweest, het is al volop uitverkoop en echt voor weinig leuke dingetjes gescoord, echt een superleuk overgooierjurkje, voor 13 euro en voor mijn knul nog 2 shirt, ook superafgeprijst. Echt leuk shoppen! Maar wat is het druk in de treinen zeg..op de heenweg al, al kon ik dan zitten, het gangpad stond ook nog vol en op de terugweg was ik ook de klos en moest staan. Dat maak je toch niet vaak mee!
(heb ondertussen die pinguin docu opstaan..heb um al eerder gezien, maar was is ie toch prachtig...)
Deze A. is de A. bij Dolphine in de buurt Theetje, A'foort..En nee, ik heb geen rare snuiters opgepikt hoor! haha, ik moest er wel even aan denken, zou toch wat zijn als ik um zou zien op het station ofzo! (M, bedoel ik dan he..) Jij dus ook hele leuke kerstdagen gehad, fijn! Maar dat wordt idd een kort nachtje zeg, vrijdag! Je wilt het wel meemaken om 00.00 uur, begrijp ik? En dan 'sochtends weer vroeg je nestje uit...arme jij!
Mijn knul kan ook morgen zijn bestelde vuurwerk ophalen, is er al vol van...En dan te bedenken dat ie er een paar jaar geleden nog niets van moest hebben! Van L. zou hij ook nog wat krijgen, maar hij zou ook nog naar Curacao deze vakantie, heb eigenlijk geen idee of ie al weg is! Ga er eigenlijk van uit dat ie dat wel even had laten weten, maar je weet maar nooit natuurlijk..Morgen gaan jullie dus naar de nieuwe Potter? Gaaf! Ik hoop dat die snel downloadable is..is ie al wel, maar alleen een camversie, erg slecht. Is het bij jullie trouwens vaak raak qua brandjes met oud en nieuw? Kun je er eigenlijk al van uit gaan dat X. op pad moet?
Tuurlijk Dolphine, daar moet je ook van uit gaan, dat zijn vader het in de gaten houdt. Het zal heus wel loslopen allemaal.
Gezellig, veel mensen over de vloer vrijdag. Wij houden het rustig, mijn knul blijft het liefst thuis, omdat hier dan altijd veel vuurwerk is en ook wel zo veilig, gezien wat er een paar jaar geleden is gebeurd (brand in de schuur door vuurwerk), hihi. Mocht L. nog niet vertrokken zijn komt hij nog wel langs, denk ik. Denk wel dat ik zelf nog een paar bollen ga bakken. Nieuwjaarsdag komt er wel wat visite, dus sowieso handig om te hebben. Ik hoop trouwens voor je dat je vrijdag niet in actie hoeft te komen, dat zou niet leuk zijn. Of heb je vrijdagavond geen dienst meer? En lekker gegeten bij je moeder? heerlijk hoor én makkelijk.
Ik kruip zo denk ik toch maar onder de wol, nog even lezen..Mijn knul is ook al naar bed, die verveelde zich dood...ach, wat sneu...whoehaha.
Trusten!
woensdag 29 december 2010 om 12:34
Nee hoor scarlet, ik moet vrijdag gewoon overdag bereikbaar zijn eventueel voor mijn eigen gezinnen. En om 5 uur gaat de werktelefoon gewoon lekker uit!
Dus heerlijk relaxed de oudjaarsavond in.
Ga zo ff vast een paar boodschappen doen voor oud en nieuw en daarna lunchen met mijn broer. kan hij daarna mooi helpen sjouwen. het is tenslotte ook zijn feestje!
Lekker shoppen he scarlet in de uitverkoop. Ik ga hier vanmiddag denk ik nog even in de stad kijken en misschien volgende week een keer tussendoor echt de stad in. Maar dat zie ik nog wel,
Ik hoop dat het voor jou ook een rustige jaarwisseling wordt theetje. met jouw beroep zijn dit soort dagen nooit de leukste, weet ik nog wel van mijn vader vroeger. je bent toch altijd een feestdag aan de beurt. Ik ben wel blij dat ik daar nu vanaf ben.
Fijne dag meiden.
Dus heerlijk relaxed de oudjaarsavond in.
Ga zo ff vast een paar boodschappen doen voor oud en nieuw en daarna lunchen met mijn broer. kan hij daarna mooi helpen sjouwen. het is tenslotte ook zijn feestje!
Lekker shoppen he scarlet in de uitverkoop. Ik ga hier vanmiddag denk ik nog even in de stad kijken en misschien volgende week een keer tussendoor echt de stad in. Maar dat zie ik nog wel,
Ik hoop dat het voor jou ook een rustige jaarwisseling wordt theetje. met jouw beroep zijn dit soort dagen nooit de leukste, weet ik nog wel van mijn vader vroeger. je bent toch altijd een feestdag aan de beurt. Ik ben wel blij dat ik daar nu vanaf ben.
Fijne dag meiden.
woensdag 29 december 2010 om 14:56
Hai meiden,
zo het vuurwerk is binnen, de boodschapjes zijn gehaald, de boel is aan kant en de wasmachine en droger draaien. Ik heb m'n best weer gedaan voor vandaag vind ik zelf. Nu even tijd aan mezelf en dan strakjes richting de bios. Mijn zus en zwager gingen toevallig ook vandaag naar dezelfde film in dezelfde bios dus na de film gaat zoonlief met hen mee en dan mag hij daar logeren en dan wordt ie morgen thuis gebracht. Erg leuk voor hem!
Ik ga ergens volgende week of zo ook de stad in, ik heb voor kerst o.a. een kado pasje gekregen voor een kleding zaak dus hoop ik ook leuk te slagen en dan zeker met de uitverkoop.
Over het algemeen is het hier met oud en nieuw erg rustig hoor Scar. Vorig jaar was er geloof ik maar 1 melding en dat stelde niet veel voor en dat was trouwens meen ik aan het einde van de middag. Maar goed er is natuurlijk altijd wel kans dus er moet altijd een uitrukploeg paraat zijn wat dan inhoudt dat die mensen wel gewoon thuis zijn maar ze moeten wel nuchter blijven.
Klinkt allemaal erg gezellig trouwens je dagje weg met je vriendin! En lekker wezen shoppen dus en helemaal leuk als je dan iets superleuks scoort voor weinig! Wat raar dat het zo druk was in de trein, echt glad was het niet gisteren en het is ook nog eens vakantie of rijden de treinen soms nog steeds met minder en met de aangepaste dienstregeling? Dat zou het verklaren dan denk ik. Moest je echt de hele weg staan?
Tsja met de kerst vrij betekent met oud en nieuw werken. Dat vind ik niet zo erg hoor, ik heb toch meer met kerst dan oud en nieuw Maar dat betekent wel dat ik dan als ik vrijdag uit m'n werk kom s'middags dat ik eerst lekker een paar uur ga slapen zodat ik er wel bij ben om 0.00 uur. Natuurlijk wil daar bij zijn. Dan zal ik rond een uur of 02.00 uur of zo m'n bed weer in gaan voor nog een paar uur slaap en dan ben ik gewoon doodmoe op m'n werk hahaha. Maar dat overleef ik wel hoor. Dan ga ik s'middags gewoon nog weer even slapen als ik uit werk ben. En zondag ben ik vrij gelukkig. Dan had ik maar een vak moeten leren whoehahaha.
Was je lunch lekker Dolphine? Gezellig hoor samen met je broer! Toch wel fijn hè trouwens dat er een " uit-knop" op je werk telefoon zit, hihi. Heb jij nog wat leuks gescoord in de stad? Of ben je niet meer gegaan? Tsja ik verwacht absoluut niet dat rustig is op m'n werk zaterdag, maar we gaan het beleven, het hoort er nu eenmaal bij. Wat voor werk deed je pa vroeger? Hetzelfde als ik?
Nou lieve schatten, heel fijne avond hè!
zo het vuurwerk is binnen, de boodschapjes zijn gehaald, de boel is aan kant en de wasmachine en droger draaien. Ik heb m'n best weer gedaan voor vandaag vind ik zelf. Nu even tijd aan mezelf en dan strakjes richting de bios. Mijn zus en zwager gingen toevallig ook vandaag naar dezelfde film in dezelfde bios dus na de film gaat zoonlief met hen mee en dan mag hij daar logeren en dan wordt ie morgen thuis gebracht. Erg leuk voor hem!
Ik ga ergens volgende week of zo ook de stad in, ik heb voor kerst o.a. een kado pasje gekregen voor een kleding zaak dus hoop ik ook leuk te slagen en dan zeker met de uitverkoop.
Over het algemeen is het hier met oud en nieuw erg rustig hoor Scar. Vorig jaar was er geloof ik maar 1 melding en dat stelde niet veel voor en dat was trouwens meen ik aan het einde van de middag. Maar goed er is natuurlijk altijd wel kans dus er moet altijd een uitrukploeg paraat zijn wat dan inhoudt dat die mensen wel gewoon thuis zijn maar ze moeten wel nuchter blijven.
Klinkt allemaal erg gezellig trouwens je dagje weg met je vriendin! En lekker wezen shoppen dus en helemaal leuk als je dan iets superleuks scoort voor weinig! Wat raar dat het zo druk was in de trein, echt glad was het niet gisteren en het is ook nog eens vakantie of rijden de treinen soms nog steeds met minder en met de aangepaste dienstregeling? Dat zou het verklaren dan denk ik. Moest je echt de hele weg staan?
Tsja met de kerst vrij betekent met oud en nieuw werken. Dat vind ik niet zo erg hoor, ik heb toch meer met kerst dan oud en nieuw Maar dat betekent wel dat ik dan als ik vrijdag uit m'n werk kom s'middags dat ik eerst lekker een paar uur ga slapen zodat ik er wel bij ben om 0.00 uur. Natuurlijk wil daar bij zijn. Dan zal ik rond een uur of 02.00 uur of zo m'n bed weer in gaan voor nog een paar uur slaap en dan ben ik gewoon doodmoe op m'n werk hahaha. Maar dat overleef ik wel hoor. Dan ga ik s'middags gewoon nog weer even slapen als ik uit werk ben. En zondag ben ik vrij gelukkig. Dan had ik maar een vak moeten leren whoehahaha.
Was je lunch lekker Dolphine? Gezellig hoor samen met je broer! Toch wel fijn hè trouwens dat er een " uit-knop" op je werk telefoon zit, hihi. Heb jij nog wat leuks gescoord in de stad? Of ben je niet meer gegaan? Tsja ik verwacht absoluut niet dat rustig is op m'n werk zaterdag, maar we gaan het beleven, het hoort er nu eenmaal bij. Wat voor werk deed je pa vroeger? Hetzelfde als ik?
Nou lieve schatten, heel fijne avond hè!
woensdag 29 december 2010 om 16:32
Goeiemiddag!
Ik heb ook alvast wat boodschappen voor oud en nieuw gedaan, kwil niet misgrijpen vrijdag. Verder ook de verf al in huis gehaald, hoeraaa, dus als ik wíl kan ik gaan beginnen..Morgen misschien. Nu ik het zo voor me zie gaat het wel kriebelen hoor! (de hal he, remember) Ik heb toch de donkere colour locale Nepal gehaald voor de muren (taupe), wel kans dat de hal dan klein gaat lijken en hij is natuurlijk sowieso al aardig donker, maar de lichtere was toch een stuk lichter en het wordt zo snel vies rondom de deur naar de woonkamer en de voordeur, vandaar..Voor de deuren en kastdeuren heb ik Nepal wit, dus da's een mooi contrast. Gaat vast gaaf worden!
De dienstregeling is idd nog steeds aangepast Theetje, bij de NS, ivm kerstvakantie rijden er minder treinen dan normaal, vandaar dat de treinen die wel rijden zo druk zijn. En dit is natuurlijk sowieso een populair traject..Ja, ik moest de hele weg staan..zielig he! hahaha, nee hoor, is iets meer dan een half uur, dus best te doen. Wat leuk dat je knul na de film lekker gaat logeren bij zijn tante. Veel plezier he! En tuuuurlijk wil je erbij zijn om 00.00 uur! Drinken doe je toch al niet, dus dat scheelt..hihi.
Ben je nog geslaagd Dolphine, in de stad? Gelukkig trouwens, dat je gewoon tot 1700 uur dienst hebt en daarna lekker vrij, de 31e.
L. is nog niet vertrokkene en gaat waarschijnlijk ook niet meer. Pfff, hoe kun je nu zo los/vast een vakantie boeken?? (of nou ja, het is meer een soort optie op een ticket, geloof ik..) enniewees. Ik heb um maar gezegd dat als ie wel een keer zou gaan, hij zoonlief maar mee moest nemen, en mij, whoehaha! Want daar zou ik toch errug graag een keer heen gaan hoor!
Hier ook vanmorgen het vuurwerk opgehaald en van L. krijgt ie dus ook nog wat, dus hij kan zich uitleven, vrijdag. Heeft alleen wel érg veel baby fluitpijltjes, die hij bij nader inzien toch wel een beetje saai vindt..hahaha. Gelukkig is het niet het enige wat hij heeft gekocht, dat zou sneu zijn..
Fijne dag nog dames!
woensdag 29 december 2010 om 19:51
JA, ik heb ook alles in huis voor oud en nieuw. Alleen vrijdag nog oliebollen halen, verder heb ik alles. Lekker gelunched met mijn broer en daarna nog even de stad in. Hij moest een paar sweaters, maar het is 1 trui, 1 vest en een bouse geworden. Ik zelf heb nog een leuk grijs tuniek/ shirt en een lang zwart vest zonder mouwen. Voor zoonlief nog ondergoed gekocht. Was gezellig vanmiddag.
Mijn vader werkte vroeger bij de klpd theetje en daarvoor bij de rijkspolitie, toen moest hij dus actief de straat op met oud en nieuw.
Veel plezier bij harry potter vanavond.
Haha scarlet, vuurwerk dus in huis. Als het goed is ging zoonlief vanmorgen ook met zijn vader. Hmmm als jullie dan toch mee gaan naar curacao, ik hou me ook aanbevolen hoor.
Mijn vader werkte vroeger bij de klpd theetje en daarvoor bij de rijkspolitie, toen moest hij dus actief de straat op met oud en nieuw.
Veel plezier bij harry potter vanavond.
Haha scarlet, vuurwerk dus in huis. Als het goed is ging zoonlief vanmorgen ook met zijn vader. Hmmm als jullie dan toch mee gaan naar curacao, ik hou me ook aanbevolen hoor.
donderdag 30 december 2010 om 23:06
donderdag 30 december 2010 om 23:24
Haha, ik dacht nog wel dat ik heel laat was..Maar ik zie dat jij me maar net voor was, Dolphine.
Ja, ik was idd druk, ben begonnen met schilderen, helaas zal het houtwerk sowieso 2x moeten, daar baal ik een beetje van. Heb nu alles waar ik met een rollertje niet bij kan voor de 1x gelakt, morgen ook nog weer even naar de Gamma voor een betere kwast en nog een pot verf, want nu heb ik niet genoeg. Ook nog boodschappen doen en tussendoor oliebollen bakken, pfff, ben nu al moe, whoehaha! Zo jammer eigenlijk he, dat je niet gewoon gelijk kan gaan verven, maar dat voorwerk eerst moet doen..schuren was gelukkig al gebeurd, maar nog wel eerst alles afnemen met een spulletje en de boel aan de kant natuurlijk. Ach, als het straks af is ben ik weer trots op mezelf.
Hoop ik!
Saai ja Dolphine, in je uppie op kantoor. Gelukkig dat je nog huisbezoeken kon doen. Lekker geslaagd in de stad nog he!
Zo maar eens mijn bedje opzoeken, kwil morgen niet te laat boodschappen gaan doen etc, heb niet zo'n zin om langs vuurwerk afstekende mensen te fietsen. Als ik zie hoe veel er nu al afgestoken wordt, zal het morgen wel helemaal feest zijn.
Dussss...
Welterusten allemaal!
vrijdag 31 december 2010 om 13:29
Let's the party begin.....
Vanmorgen de oliebollen en appelflappen in huis gehaald, dus we zijn er helemaal klaar voor.
Gisteren nog laat gechat met een kennis, die geeft ook een feestje vanavond, maar ze zouden maar met z'n viertjes zijn. Hij zei met een gekke bek dat ze wel naar mij toe zouden komen en ik heb gezegd dat het goed is. hahaha, ik geloof dat hij er wel oren naar had, maar moest natuurlijk wel eerst overleggen met die andere jongens. Een van hen is S, dus ik zou het wel erg leuk vinden als ze even langs komen...... hihi met S vorige week met mijn verjaardag even kort contact gehad nog.
Nou ja ga het allemaal wel meemaken vanavond, heb er in ieder geval veel zin in.
Ga nu ff de strijk wegwerken en dan straks alvast met mijn broer een voorproefje nemen.
Ik wens jullie alvast vanaf deze plek een knallend uiteinde.
Vanmorgen de oliebollen en appelflappen in huis gehaald, dus we zijn er helemaal klaar voor.
Gisteren nog laat gechat met een kennis, die geeft ook een feestje vanavond, maar ze zouden maar met z'n viertjes zijn. Hij zei met een gekke bek dat ze wel naar mij toe zouden komen en ik heb gezegd dat het goed is. hahaha, ik geloof dat hij er wel oren naar had, maar moest natuurlijk wel eerst overleggen met die andere jongens. Een van hen is S, dus ik zou het wel erg leuk vinden als ze even langs komen...... hihi met S vorige week met mijn verjaardag even kort contact gehad nog.
Nou ja ga het allemaal wel meemaken vanavond, heb er in ieder geval veel zin in.
Ga nu ff de strijk wegwerken en dan straks alvast met mijn broer een voorproefje nemen.
Ik wens jullie alvast vanaf deze plek een knallend uiteinde.
vrijdag 31 december 2010 om 16:02
Jaaaa, nog eventjes!
Is het bij jullie ook zo mistig? Echt jammer hoor, dat wordt weer weinig vuurwerk zien. Het lijkt wel of het elk jaar zo is, de laatste tijd. Heb voor de 2e x de boel gelakt, grrrr, het dekt nog steeds niet. Maar ja, ik ga natuurlijk van donkerder naar licht, dus ik had het kunnen verwachten..Maar ik kan me niet herinneren ooit eerder iets zo vaak te hebben moeten lakken, terwijl ik toch al heel wat geverft heb in mijn leven..zucht.
Ook oliebollen gebakken, eentje geproefd vast, smaakte goed!
Dolphine, heel veel plezier vanavond! Hmmm, zou leuk zijn, als ze kwamen...ga je misschien toch zoenend het nieuwe jaar in!! LOL hihi
Meisjes, een gezellige avond allemaal, voorzichtig, als jullie nog de straat op moeten...Fijne jaarwisseling!!
vrijdag 31 december 2010 om 18:39
Hallo dames!
Ik heb gisteren van s'ochtends vroeg tot s'avonds in de keuken gestaan, was echt doodversleten (pijn in rúg, auuwww) maar dan heb je ook wat! Ik heb oliebollen, appelflappen en ananas flappen gemaakt en een zeer goed gelukte visschotel al zeg ik het zelf! Maar ben wel blij dat het maar een keer per jaar is, zoveel werk. (Ik maak geen oliebollen uit een pakje zeg maar maar op de ouderwetse manier.) Vanochtend gewerkt en morgenochtend natuurlijk ook. Heb net eventjes geslapen, maar niet echt lekker, helaas. We gaan er wel wat gezelligs van maken hoor. Onverwachts krijg ik toch nog visite, mijn ma komt met haar man. Die waren ook maar met z'n tweetjes dus ze komen hier lekker het nieuwe jaar inluiden!
Nou lieve lieve meiden,
Ik wens voor jullie een prachtig nieuw jaar, met alle geluk, liefde, gezondheid, rust en een hoop humor en vriendschap om de eventuele tegenslagen het hoofd te bieden, maar vooral een schitterend nieuw jaar vol fijne dingen om intens van te genieten!
Dikke kus Theetje, tot volgend jaar!
Ik heb gisteren van s'ochtends vroeg tot s'avonds in de keuken gestaan, was echt doodversleten (pijn in rúg, auuwww) maar dan heb je ook wat! Ik heb oliebollen, appelflappen en ananas flappen gemaakt en een zeer goed gelukte visschotel al zeg ik het zelf! Maar ben wel blij dat het maar een keer per jaar is, zoveel werk. (Ik maak geen oliebollen uit een pakje zeg maar maar op de ouderwetse manier.) Vanochtend gewerkt en morgenochtend natuurlijk ook. Heb net eventjes geslapen, maar niet echt lekker, helaas. We gaan er wel wat gezelligs van maken hoor. Onverwachts krijg ik toch nog visite, mijn ma komt met haar man. Die waren ook maar met z'n tweetjes dus ze komen hier lekker het nieuwe jaar inluiden!
Nou lieve lieve meiden,
Ik wens voor jullie een prachtig nieuw jaar, met alle geluk, liefde, gezondheid, rust en een hoop humor en vriendschap om de eventuele tegenslagen het hoofd te bieden, maar vooral een schitterend nieuw jaar vol fijne dingen om intens van te genieten!
Dikke kus Theetje, tot volgend jaar!
zaterdag 1 januari 2011 om 13:19
GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!!
en idd scarlet, ik ben zoenend het nieuwe jaar ingegaan, want na twaalven is S hier geweest. Was super gezellig,
Ik heb ze er om 7 uur vanmorgen uitgeschopt, omdat ik echt mijn ogen niet meer open kon houden en nu helaas al weer wakker.
Ga zo puinruimen hier, maar het nieuwe jaar is in ieder geval goed begonnen.
Ik hoop dat jullie het ook allemaal gezellig hebben gehad.
en idd scarlet, ik ben zoenend het nieuwe jaar ingegaan, want na twaalven is S hier geweest. Was super gezellig,
Ik heb ze er om 7 uur vanmorgen uitgeschopt, omdat ik echt mijn ogen niet meer open kon houden en nu helaas al weer wakker.
Ga zo puinruimen hier, maar het nieuwe jaar is in ieder geval goed begonnen.
Ik hoop dat jullie het ook allemaal gezellig hebben gehad.
zaterdag 1 januari 2011 om 17:18
WAUW Dolphine, dàt is pas een manier om het nieuwe jaar in te luiden! Helemaal goed zeg ! Maar jee wat een tijd zeg, 07.00 uur! Pffffffffff, je zal wel finaal gesloopt zijn Haha om 07.00 uur was ik al een half uur aan het werk.
Scar hoe is jou oud en nieuw geweest?
Zoals gezegd, ik dus aan het werk geweest, werkelijk een gekkenhuis, het was echt niet bij te benen, gewoon niet leuk meer, was dan ook blij toen het einde dienst was. Ben nog even naar mijn opaatje en omaatje geweest om ze gelukkig nieuw jaar te wensen en nu lekker thuis. Thank god ben ik morgen lekker vrij en we hebben echt niets gepland dus wordt een heerlijk luier dagje. Misschien dat we even naar de sauna gaan maar dat bekijken we morgen wel.
Fijne avond!
Scar hoe is jou oud en nieuw geweest?
Zoals gezegd, ik dus aan het werk geweest, werkelijk een gekkenhuis, het was echt niet bij te benen, gewoon niet leuk meer, was dan ook blij toen het einde dienst was. Ben nog even naar mijn opaatje en omaatje geweest om ze gelukkig nieuw jaar te wensen en nu lekker thuis. Thank god ben ik morgen lekker vrij en we hebben echt niets gepland dus wordt een heerlijk luier dagje. Misschien dat we even naar de sauna gaan maar dat bekijken we morgen wel.
Fijne avond!
zaterdag 1 januari 2011 om 17:28
Meiden, allemaal een heel fijn, liefdevol, gelukkig en gezond nieuwjaar!! Allemaal goed het nieuwe jaar in gegaan? Jij in elk geval wel Dolphine, haha, you go! Hartstikke goed dat het zo gezellig was. Ben je niet helemaal op nu?
Gezellig Theetje, dat je moeder en vriend bij jullie kwam. En wat heb je je weer uitgeslooft in de keuken zeg! Petje af hoor! Ik heb daar meestal niet eens zin in, zo uitgebreid te koken..Maar wel heel leuk. Hoe was je dienst? Ik hoop dat het meegevallen is, geen gekke dingen in elk geval.
Daan, hoop dat je snel je inlogprut weer vindt!!
Hier was het aardig rustig maar ook gezellig. De mist was helemaal verdwenen, dus we konden toch volop genieten van het vuurwerk. L. is nog langs geweest, dat was ook gezellig. Toch wel lief van hem, zijn vader is naar Curacao (zijn moeder was ook mee, maar is eerder teruggekomen) en omdat zij anders alleen zou zijn, is hij later toch naar haar gegaan. Vandaag kwam mijn vriendin nog even snel nieuwjaarzoenen (letterlijk, erin en eruit, want de hond zat in de auto, whoehaha, mag die trappen hier niet op ) en zijn mijn broer en schonezus even langsgeweest. Heb ook nog weer een stukje geverft, nu de deuren gelakt, moet helaas ook nog een keer, maar dan zal 1x genoeg zijn. Bah, ben het zat. Hoop toch zó dat ik genoeg verf heb voor die deuren, duur grapje op deze manier, natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat ik het zo vaak over moest doen. Kzit eigenlijk te twijfelen of ik nu aan de strijk zal beginnen..pff, heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar anders moet ik het morgen doen en dan moet ik sowieso ook weer verven natuurlijk. Denk ik maar braaf en sterk ga zijn en het gewoon ga doen...
Fijne dag nog meiden!