It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
zondag 16 december 2007 om 20:48
quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 20:44:
Hoezo, wilde je echt kroegen? Tweeling zit ook in de buurt geloof ik...
Ik zit nu boer zoekt vrouw te kijken, zooo schattig. Die mannen zijn zo onzeker en dan gewoon tig brieven krijgen. Zou dat ook kunnen zonder op tv te zijn? Dan geef ik me meteen op
Leuk, ik ben echt een boer-zoekt-vrouw-verslaafde, nog meer hier?
Yep, ben ook aan het kijken. Maar sommigen zijn wel sneu hoor... haha. Beetje wereldvreemd!
Enne Tim... een vrouw van minder dan 20 kg? OEF!
Hoezo, wilde je echt kroegen? Tweeling zit ook in de buurt geloof ik...
Ik zit nu boer zoekt vrouw te kijken, zooo schattig. Die mannen zijn zo onzeker en dan gewoon tig brieven krijgen. Zou dat ook kunnen zonder op tv te zijn? Dan geef ik me meteen op

Yep, ben ook aan het kijken. Maar sommigen zijn wel sneu hoor... haha. Beetje wereldvreemd!
Enne Tim... een vrouw van minder dan 20 kg? OEF!
zondag 16 december 2007 om 20:54
zondag 16 december 2007 om 20:57
zondag 16 december 2007 om 21:10
Sippen dat gaan we zeker niet doen!
(Hooguit wanneer we een pootje breken tijdens een noodlottige ski-poging...)
Ga alleen maar wordt er opgewacht door vrienden die er al een aantal jaren wonen. Heb ze al tijden niet gezien, wordt dus vast erg gezellig.
Hmm, <20kg zou ook niet helemaal m'n ding zijn.
(Hooguit wanneer we een pootje breken tijdens een noodlottige ski-poging...)
Ga alleen maar wordt er opgewacht door vrienden die er al een aantal jaren wonen. Heb ze al tijden niet gezien, wordt dus vast erg gezellig.
Hmm, <20kg zou ook niet helemaal m'n ding zijn.
zondag 16 december 2007 om 21:31
quote:superstar_2 schreef op 16 december 2007 @ 19:35:
Ik breng dit jaar beide Kerstdagen alleen op de bank door..
Dus ik zorg voor een flinke stapel dvds,lekkere hapjes en een lekkere fles wijn..
En ach het zijn maar 2 dagen dus die kom ik vast wel door..
Oudjaarsavond vind ik een beetje hetzelfde alle stelletjes zoenen elkaar om middernacht en daar sta je dan een paar minuten lang ongemakkelijk te wachten tot iemand jou ook een hand komt geven..Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!
Ik breng dit jaar beide Kerstdagen alleen op de bank door..
Dus ik zorg voor een flinke stapel dvds,lekkere hapjes en een lekkere fles wijn..
En ach het zijn maar 2 dagen dus die kom ik vast wel door..
Oudjaarsavond vind ik een beetje hetzelfde alle stelletjes zoenen elkaar om middernacht en daar sta je dan een paar minuten lang ongemakkelijk te wachten tot iemand jou ook een hand komt geven..Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!
zondag 16 december 2007 om 22:01
zondag 16 december 2007 om 22:02
quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 21:31:
[...]
Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!
Dank je tientje..
Weet je wat het is die meid veheugd zich er al maanden op om met papa naar Gran Canaria te gaan dus dat ze dan niet bij mij kan zijn dat heb ik er graag voor over..
[...]
Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!
Dank je tientje..
Weet je wat het is die meid veheugd zich er al maanden op om met papa naar Gran Canaria te gaan dus dat ze dan niet bij mij kan zijn dat heb ik er graag voor over..
zondag 16 december 2007 om 22:07
quote:suuzer schreef op 16 december 2007 @ 22:01:
Jeeeemig!!!
En wat doen we met de net gedumpte meid welke geen geld heeft voor een last minute........
Krijg net vanmiddag ´de boodschap´ van ex-lief...... En dat voor deze rotdagen!! We zouden samen dit... en we zouden samen dat....
Ik sluit me dus volledig aan alhier!
Oh meis, wat klote voor je!
Dikke knuffel van mij en je bent van harte welkom hier!
O, enne... we gaan de 28e schijnbaar naar Londen met Badmeester, ga je mee?
Jeeeemig!!!
En wat doen we met de net gedumpte meid welke geen geld heeft voor een last minute........
Krijg net vanmiddag ´de boodschap´ van ex-lief...... En dat voor deze rotdagen!! We zouden samen dit... en we zouden samen dat....
Ik sluit me dus volledig aan alhier!
Oh meis, wat klote voor je!
Dikke knuffel van mij en je bent van harte welkom hier!
O, enne... we gaan de 28e schijnbaar naar Londen met Badmeester, ga je mee?
zondag 16 december 2007 om 22:27
Ohh wat gezellig met zijn allen op vakantie, ipv de kroeg in! Natuurlijk een veel beter idee... Nou ik heb in ieder geval 2 weken vrij straks dus dat kan best wel haha
Oeh, maar ja die 20 kilo? Ik weeg het niet! Ik wil het liever nog kwijt raken hihi
@Suuzer, wat ontzettend balen! Het is altijd naar als het uit gaat (tenminste als jij degene bent die het niet wilt), maar zo voor deze dagen... dat is drie keer zo klote! Hoop dat je de dagen een beetje door gaat komen, laat maar lekker van je horen hoor hier!
Oeh, maar ja die 20 kilo? Ik weeg het niet! Ik wil het liever nog kwijt raken hihi
@Suuzer, wat ontzettend balen! Het is altijd naar als het uit gaat (tenminste als jij degene bent die het niet wilt), maar zo voor deze dagen... dat is drie keer zo klote! Hoop dat je de dagen een beetje door gaat komen, laat maar lekker van je horen hoor hier!
zondag 16 december 2007 om 22:32