oudere mannen :-)
dinsdag 28 december 2010 om 14:28
hi!
ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.
het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.
hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..
hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar
ik val persoonlijk op oudere mannen.
ik ben benieuwd naar jullie meningen,
zolang het maar oprecht is.
bye!
ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.
het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.
hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..
hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar
ik ben benieuwd naar jullie meningen,
zolang het maar oprecht is.
bye!
dinsdag 28 december 2010 om 21:46
ja, sweetcandy, ik heb 2 tienerzusjes, die vertellen me nogal veel, daarnaast mijn eigen ervaringen. plus ooit toen ik begin 20 was een scharrel gehad met een 15 jr oudere man. gelukkig zag ik hem ooit in een lingeriezaak met ander meisje van mijn leeftijd. ik zat nog niet in de kadootjes fase blijkbaar.
wij slapen nooit.
dinsdag 28 december 2010 om 21:53
woensdag 5 september 2012 om 16:52
Ik weet niet of ik op oudere mannen val, maar heb vorige week een onwijs aantrekkelijke man leren kennen van 18 jaar ouder dan ik. We mailen nu over een weer en ik vind het spannend.. Hij is ten slotte ouder en heeft een vriendin en kinderen..
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?
woensdag 5 september 2012 om 16:55
quote:tess99 schreef op 05 september 2012 @ 16:52:
Ik weet niet of ik op oudere mannen val, maar heb vorige week een onwijs aantrekkelijke man leren kennen van 18 jaar ouder dan ik. We mailen nu over een weer en ik vind het spannend.. Hij is ten slotte ouder en heeft een vriendin en kinderen..
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?Nee. Wel een tip: blijf van gebonden mannen af.
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?Nee. Wel een tip: blijf van gebonden mannen af.
woensdag 5 september 2012 om 17:01
Eem midlifecrisismannetje met een kind dat (net als alle andere 17 jarigen) denkt veel volwassener te zijn dan haar leeftijdsgenoten. Hij zou een trap onder z'n reet moeten hebben. Zielepoot van een vent.
Afijn een oud topic met een nieuw bericht. Tess heb je door dat dit topic al oud is? Laatste bericht is in 2010 geschreven.
Afijn een oud topic met een nieuw bericht. Tess heb je door dat dit topic al oud is? Laatste bericht is in 2010 geschreven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 september 2012 om 17:06
quote:tess99 schreef op 05 september 2012 @ 16:52:
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?Waarom mail je met een vent die oud is en liegt tegen zijn vriendin? Om de mogelijke seks? Kan je bij je lijstje 'de oudere man ' schrijven? Waarom? Wat brengt het jou om met deze man te blijven mailen? Spanning? Vind je zijn waardering (is geilheid) prettig? Wat?
Er is niks gebeurd tussen ons, maar er hing een goede en hitsige vibe tussen ons.. Ik wil hem wel graag weer zien, hij mij ook zei die maar ik durf het niet en vind het gek! Dat heb ik wel gisteren aan hem gemaild, hij heeft nog niet terug gemaild.. :[ Iemand soort gelijke ervaring?Waarom mail je met een vent die oud is en liegt tegen zijn vriendin? Om de mogelijke seks? Kan je bij je lijstje 'de oudere man ' schrijven? Waarom? Wat brengt het jou om met deze man te blijven mailen? Spanning? Vind je zijn waardering (is geilheid) prettig? Wat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 september 2012 om 17:07
woensdag 5 september 2012 om 20:27
Enn, je hebt echt gelijk! Er is niks gebeurd en denk ook dat er niks zal gebeuren! Durf dat ook niet.. Maar wilde gewoon ff mn verhaal kwijt! Ik vind het gewoon spannend, komt vast doordat ik vrijgezel ben (sinds kort) en wat jullie al zeiden het mn ego boost! Ik ben overigens 25! Ik weet dat dit topic uit 2010 stamt.
woensdag 5 september 2012 om 21:43
Is het dan niet leuker om met iemand contact te hebben die mocht het echt klikken de mogelijkheid heeft om je te bieden wat je verdient? Je verdient toch geen leugenaar die feitelijk maar op één ding uit is? De rest heeft hij namelijk thuis al.
woensdag 5 september 2012 om 23:37
quote:tess99 schreef op 05 september 2012 @ 22:25:
Klopt, maar heb zelf helemaal geen zin in een relatie..
maar weet gewoon dat het niet goed is maar O zo spannend! Die arme vriendin, dat houd ik in mn achterhoofd.Maakt het feit dat hij gebonden is het dan spannender voor je?
Klopt, maar heb zelf helemaal geen zin in een relatie..
woensdag 5 september 2012 om 23:56
Denk het niet.. Vond hem gewoon super aantrekkelijk en de aandacht die ik van hem kreeg. We waren ontzettend aan het flirten etc. Hij was/is gewoon heel interessant en spannend. Hij wist precies wat ie tegen me moest zeggen, intelligent, grappig, dominant en
Super mannelijk.. En hij had van die schattige ogen! Dat hij gebonden is maakt het voor mij niet spannender, dat maakt de drempel juist hoger!
Super mannelijk.. En hij had van die schattige ogen! Dat hij gebonden is maakt het voor mij niet spannender, dat maakt de drempel juist hoger!
donderdag 6 september 2012 om 12:19
Zoals ik het zie: jij bent gek op zijn levenservaring en de veiligheid die je voelt bij hem en hij is gek op jouw jonge lijf en je naieve persoontje (wat passend is bij je leeftijd).
Dat kan leuk zijn voor een tijdje, maar uiteindelijk zullen de verschillen te groot blijken.
Op een enkele uitzondering daargelaten..
Dat kan leuk zijn voor een tijdje, maar uiteindelijk zullen de verschillen te groot blijken.
Op een enkele uitzondering daargelaten..