It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Gut, we krijgen het nog druk hier. Lekkere timing van je ex, Suuzer! Ik moet bekennen dat ik het ook wel eens gedaan heb. Maarrrr... dat ging eigenlijk per ongeluk. Ja, echt. We woonden samen en kregen twee dagen voor kerst (waar ik me gezien de enorm leuke en gescheiden schoonfamilie enórm op verheugde, volgens mij ging het daar ook over) enorme bonje. Toen vroeg hij midden in die ruzie: hou je nog wel van mij? En ik flapte er meteen uit: denk het niet eigenlijk. Oeps... einde verkering, zeg maar. Had één voordeel, ik hoefde niet meer naar de schoonfamilie. Maar zo'n onderkoelde kerst heb ik nooit meer gehad. Alleen maar huilen. Zaten we samen op de bank te huilen: omdat ik niet meer van hem hield... Niet goed...

Vandaar, per ongeluk. Was het zeker niet van plan.

Tot zover de persoonlijke ontboezemingen...

Maarre... ik heb wel zin in Londen! Ben alleen als de dood dat die boot omslaat, stom he? Ik weet dat er van die reddingsbootjes zijn, ik heb verdorie twee zwemdiploma's, ken morsecodes maar tóch... Ik ga 1000x liever vliegen!
quote:Tim schreef op 16 december 2007 @ 22:32:

hmm, ben straks een weekje weg. Ga jullie dus nu al missen!

@superstar_2:

Welke DVD's heb je op je lijstje staan ?

Nou iig de 3 seizoenen van Gooise Vrouwen die ik van de lieve goedeSint heb gekregen..

Verder zal er ook vast wel een mooie Kerstfilm op tv zijn..

Scrooge vind ik zo geweldig..

Ik heb die film al wel 100 keer gezien maar ik blijf hem mooi vinden..
@Tientje, ja als je dus met mij en Vinyl voordat we afgevallen zijn op de boot gaat....grote kans dat die boot dan wel omslaat

@Vinyl, hebben we toch maar mooi al een hoop goeie voornemens voor het nieuwe jaar!

@ Tim, ik mis jou nu ook al hoor!
quote:Tim schreef op 16 december 2007 @ 22:32:

hmm, ben straks een weekje weg. Ga jullie dus nu al missen!

@superstar_2:

Welke DVD's heb je op je lijstje staan ?Kom je toch ook naar Londen, veeeeel leuker rond de kerst
We kunnen ook zwemmen hoor, komen we vast graatmager aan hahaha. Meiden, gewoon lid worden van de sportschool en véél hardlopen doen wonderen. En het gaat niet om die paar kilo's, maar om de (on)tevredenheid over jezelf. Dát zien mensen (lees: mannen)!
Precies, 2008 wordt het jaar van de ´it will be lonely this Christmas´ topiccers!!

YEAH!!
Getver, ik klink als een geitenwollensokkenpeut...
@ Superstar, leuk! Gooische Vrouwen! Ja daar kun je wel even lekker naar kijken met de kerstdagen. En Scrooge komt vast en zeker weer voorbij. Ik ben ook gek op die fillm
zit onderhand te boeken en ga toch met vliegtuig hehe
Klopt... mannen vinden mij ook wel aantrekkelijk, alleen vind ik mezelf veel te zwaar.... zucht...

Maar goed, vrouw eigen haha
quote:badmeester schreef op 16 december 2007 @ 22:39:

zit onderhand te boeken en ga toch met vliegtuig heheHe, wil je ons niet mee ofzo!
Haha Tientje, zo klink je inderdaad! Doe uit die sokken

Ik ben geen lid van de sportschool, maar ik sport wel veel, maar ja ik vreet ook veel. Dat laatste doe ik nu dus minder en dat werkt ook hoor. En gelukkig ben ik wel tevreden met mezelf als te dikke single zijnde
Tja als er eenmaal bepaalde uitspraken gedaan zijn, is er eigenlijk geen houden meer aan. Hoe graag je het beiden ook nog zou willen.

Ik heb zo ook nog 2mnd noodgedwongen met m'n ex in huis gezeten.

Schoonfamilie speelde er ook een rol in. De volgende keer, maakt schoonmoeder dus deel uit van de selectie procedure. haha

Liever vliegen, dus toch maar Spanje ?

Hoewel met kerst op een reddingsbootje ook erg romantisch kan zijn...

Jij kent Morsecode, dan neem ik de zaklamp mee !
Nou ja! Dat is lekker! Daar gaan we weer.... Badmeester gaat met het vliegtuig.... Tim heeft te kleine koffers... Mannen...zelfs hier laten ze ons in de steek \\:-)//
Maak je niet zo druk meisjes

Ben nu een meisje aan t daten wat in ogen van velen erg overweight is and i couldnt care less en ze vind mn spierballen heerlijk hihi
quote:tweeling26 schreef op 16 december 2007 @ 22:42:

Haha Tientje, zo klink je inderdaad! Doe uit die sokken

Ik ben geen lid van de sportschool, maar ik sport wel veel, maar ja ik vreet ook veel. Dat laatste doe ik nu dus minder en dat werkt ook hoor. En gelukkig ben ik wel tevreden met mezelf als te dikke single zijnde You go girl!
quote:tweeling26 schreef op 16 december 2007 @ 22:44:

Nou ja! Dat is lekker! Daar gaan we weer.... Badmeester gaat met het vliegtuig.... Tim heeft te kleine koffers... Mannen...zelfs hier laten ze ons in de steek \\:-)//Gelukkig niet om het groenere gras aan de andere kant!
quote:badmeester schreef op 16 december 2007 @ 22:44:

Maak je niet zo druk meisjes

Ben nu een meisje aan t daten wat in ogen van velen erg overweight is and i couldnt care less en ze vind mn spierballen heerlijk hihiAh, dat klinkt goed Badmeester, heb je nog meer van jouw soort in de aanbieding?
Dat is lief gezegd van je Badmeester!
badmeester, jij bent echt goehoed voor het ego van de meisjes!! Maar vertel.. (ben helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor!)
Hey Vinyl, das een goed idee, misschien heef ie nog wel 2 leuke broers in de aanbieding?
Jaaaaah! Badmeester 2 en 3!

Kom van de trap en stel je voor!
quote:Tim schreef op 16 december 2007 @ 22:44:

Tja als er eenmaal bepaalde uitspraken gedaan zijn, is er eigenlijk geen houden meer aan. Hoe graag je het beiden ook nog zou willen.

Ik heb zo ook nog 2mnd noodgedwongen met m'n ex in huis gezeten.

Schoonfamilie speelde er ook een rol in. De volgende keer, maakt schoonmoeder dus deel uit van de selectie procedure. haha

Liever vliegen, dus toch maar Spanje ?

Hoewel met kerst op een reddingsbootje ook erg romantisch kan zijn...

Jij kent Morsecode, dan neem ik de zaklamp mee !Ja, schoonmoeder is definately onderdeel van de selectie! Ik heb ook nog ruim twee maanden met ex samengewoond, was geen feest nee. En Spanje klinkt heus heel lekker, is het daar nu eigenlijk lekker weer?
Een mooie opmerking van Badmeester maakt nog geen zomer

Slijmen kan iedereen tenslotte

There thousands men like me
He, haal ons niet uit de illusie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven