Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Zoebie op werk lekker verder forummen!

Bo blaf je alweer wat minder? Het klonk echt niet goed gister!

Ingmagh ik hoop dat je nog slaapt! Even lekker bijslapen.

Netje heb je geslapen vannacht?
Oh mensen, ik voel me niks lekker: hartstikke hoesten, snotterig en hoofdpijn.

En we moeten zo naar Straatsburg voor de controle van de operatie.... geen zin in!

Maar gelukkig ga ik met Ro en hoef ik niet met een VSL.

Eigenlijk zouden we na de controle bij het petekind van Ro langsgaan, maar ik weet niet of dat een goed idee is....

Ik ga er eerst maar eens wat paracetamollen ingooien nu en dan op de wijkzuster wachten; daarna naar Straatsburg.
Bo controle na de operatie, kunnen ze al iets zeggen of het goed gegaan is of is dat pas na de scan? Fijn dat Ro thuis is en je privéchauffeur is.

Succes.
Goedemorgen

Bo, hoop dat de paracetamollen hun werk doen, je klonk behoorlijk ziek gisteren . Succes vandaag

Ingmah, hoop dat jij ook niet al te ziek bent geworden

Netje heb jij een beetje kunnen slapen?

Zoeb, werkse ze vandaag

Ik ga zo eens even opruimen en dan vanavond misschien even naar de Ikea (als ik er nog zin in heb). En gisteren had Itsman een leuk nieuwtje bij binnenkomst. Zondag gaat hij onze nieuw kitten halen :-D
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het is goed gegaan, dat zagen ze al tijdens de operatie (dan word je steeds door de scan gehaald namelijk).

Nu wordt de wond bekeken, bloed geprikt, etc. 3 februari heb ik de controlescan.

Voel me zoooo lamlendig! Ingmagh, je hebt zeker door de computer heen geniesd, dat je me hebt aangestoken
He verdorie wat een pech, dat jij dat nu moet krijgen Bo, griep sucks en in jouw geval helemaal. Ik hoop dat het niet die griep is met dat vele hoesten, die wij hier in het najaar ook hadden en die zo rottig lang duurde, hele hoestconcerten 'snachts en dat helpt je niet bepaald om te kunnen slapen. Wel fijn dat je met Ro in de auto kunt dan kun je onderweg gewoon op de achterbank gaan liggen desnoods. Hou je maar goed warm lieverd ik zal een kaarsje voor je aansteken nu. Dat bezoek aan je petekind moet maar uitgesteld naar een latere datum, je bent te ziek.

Sterkte vandaag ik kijk op mijn werk weer hoe het je is vergaan.

Netje heb je geslapen? ik weet wat het is, die lange doorwaakte nachten, het scheelt zo veel als je wel slaapt, je gaat zo liggen malen 's nachts, alles lijkt dan nóg erger dan het overdag al is.

Lieve meisjes vandaag allemaal weer een goede dag gewenst!

Zoebie die arme Siep, hij moet nu snel terugkomen hoor!
Gelukkeling, ik hoest me suf, dus ik vrees dat ik de blafgriep heb

Over een uurtje gaan we weg; ik heb genoeg paracetamol op om het even vol te houden tot vanmiddag, hoop ik.

Werk ze!
We gaan! Tot vanmiddag :-)
Succes Bo, maar ik zal wel te laat zijn.

Tot vanmiddag.
Sterks Bo, zowel met het postoperatief onderzoek als met je blafgriep.

Zoebie, wat vervelend dat er nog geen spoor van Siep is. Heb je amivedi al ingeschakeld? Hopelijk komtie gauw weer thuis, met een blik van 'wat maak je je nou druk, ik ben er toch weer?'...

Wij gaan straks oostwaarts, nog even op buienradar kijken of we dat met de auto of met de trein gaan doen... Ik ben er morgen eind van de dag weer!
Goede morgen!

veel succes vandaag Bo.

Hou je wel je temperatuur goed in de gaten, want als je koorts krijgt kan het wel een beetje link worden.

Ik krijg zo weer m'n hormoonprik en daarna ga ik in de sale op zoek naar een nette broek.

Oh bo (of iemand anders) weet jij over welke steden in moet reizen als ik wel met de trein naar parijs wil, maar niet met de thalys.
Bo sterkte vandaag. Hoop dat het griepspook snel verdwijnt.

Je hebt al genoeg lijkt me zo.

Zoebie ook ik duim dat Siep snel weer terug is.

Luonto misschien even googelen. Hoop dat je slaagt voor een nette broek.
Goedemiddag meisjes!

Ik heb goed geslapen, het klokje rond. Kwam er rond 11 uur uit. Heb nu wel hoofdpijn, beetje mijn eigen schuld. Ben rond 9 uur wakker geweest en toen had ik er uit moeten gaan.

Bo: wat jammer dat je niet lekker bent, hoop dat het vandaag allemaal een beetje voorspoedig gaat.

Dikke
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Luonto,waarom wil je niet met de Thalyss?

Sjurman roept dat je even moet kijken op www.b-rail.be, daar kun je je reis vanaf je vertrekpunt t/m Parijs plannen, en ook aangeven dat je geen TGV wil. Succes! (Thalyss is toch echt sneller en goedkoper gok ik...) Succes!
Omdat er bij de thalys nu alleen maar kaartjes van boven de driehonderd euro te krijgen zijn. Ik wil vrijdag al weg

thx voor de tip ik ga even kijken!
Luonto, in Nederland moet je dan de internationale trein hebben die tussen Amsterdam CS en Roosendaal rijdt. Vandaaruit gaat hij verder naar Brussel Midi (eindstation) en daar moet je dan overstappen. In Nederland betaal je voor die trein gewoon normaal tarief. Ik zou ook even op de site van de ns kijken.

Bo sterkte met de paracetamols. Hoop dat ze je lang genoeg op de been houden totdat je weer je bed in kunt.
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
JA ik denk dat ik dat maar doe.

Heb in ieder geval gezien dat ik vanuit daar het beste naar lille kan.

Want als je op een reisplanner zoekt vanuit brussel krijg je gewoon weer die thalys, maar dan vanuit brussel (180 euro)

ik heb net op mp een terug ticket weten te bemachtigen voor 30 euro, dus nu mag de heenweg iets duurder zijn.

Ach anders gaan we liften hoor, da is ook geen probleem.
Hello! Even snel vanuit de verftroep een hart onder de riem! Na een goede nacht slaap gaat het hier weer prima, ik denk dat je toch echt de wijkzuster of Ro de schuld moet geven...

Ik ga snel weer verder en kom vanavond wat langer langs.
Wat leuk, dat je naar Parijs gaat Luonto. Ik zie nu dat het eigenlijk helemaal niet zo duur is. Wel een leuk idee om het eens in het voorjaar te gaan doen. Succes met de heen- en terugreis.

We willen wel een verslag hoor.
Ing verf ze.
Bo leuke chaufeur had je vandaag!

Luonto leuk, Parijs. Voor iets speciaals, shoppen of wil de de Eifeltoren nog een keer zien?
Ben er weer!

Alles goed, op een klein koortsje na, maar dat komt niet van de operatie, maar van de griep.

Morgenavond naar de HA, dan hoop ik dat die me wat kan geven dat sterker is dan de paracetamol!

Luonto, lekker naar Parijs!

Heb je al een hotelletje? Er zijn veel aanbiedingen momenteel.
Mooi! Heb je flink verhoging? Veel zweten?
Niet zweten, rond de 38°, dus het valt mee.

Voel me wel heel dweilerig moet ik zeggen!

Hoe is het bij jou? Kun je nog langlaufen of is de dooi ingetreden?
Nee de latten staan nog in de kamer maar de sneeuw trekt langzaam weg en is verijst.

38* is toch best veel, zeker omdat de meeste vrouwen 36* nogwat hebben normaal. Heb je wel trek?

Wij eten verse tortelinitjes met kapot gebakken mini- romatomaatjes met paprika en groenteballetjes. En een beetje monchou erdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven