Hoeveel heb jij er?

29-12-2010 14:12 226 berichten
Hoeveel bannen heb jij al gekregen sinds het nieuwe bansysteem?

Ik 1, voor het schrijven van schobbejak.

Hoeveel?

Totaal aantal stemmen: 102

Geen één natuurlijk! (84%)
1 (6%)
2 (5%)
perma (5%)
Alle reacties Link kopieren
Waarschuwing voor het woord ´aandachtshoer´...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wel maf.... mijn woord is wel een poepie erger, eigenlijk.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Nog geen, ofcourse
Dan sta jij vast niet op dé lijst
Echt? Een ban voor het schrijven van schobbejak? Wat mag dan nog wel?!
Zelf nog geen ban of waarschuwing gehad.
Ik hen er 1 gehad, maar voor December dus nu schoon van alle blaam.
1 keer een waarschuwing omdat ik op het verkeerde moment iets schreef in het modtopic
Ik heb 1 ban gehad. Voor het quoten van een OP en het per ongeluk dubbelnicken in mijn eigen humoristische topic (had een borrel teveel op.) Had een topic geopend onder Chardoja en reageerde de volgende ochtend met Chardonnay. Dat mocht dus niet.
quote:zusenzoo schreef op 29 december 2010 @ 14:15:

Ik hen er 1 gehad, maar voor December dus nu schoon van alle blaam.Toen had ik er 4, gaat dus echt alleen om het nieuwe bansysteem. Zal ik ff in de OP zetten
Mijn ban is ook van voor december, dus nu een schone lei.
Hier een ban "van voor de oorlog", omdat ik een kotssmiley had gebruikt in een topic waar dat niet mocht... wist ik niet. Iets met ongeschreven regels ofzo.

Maar ben nu brandschoon!
Ik ben verbaasd over zowel de waarschuwing als de ban. Echt niet normaal dat je daarvoor überhaupt berispt wordt! Ik heb een keer een waarschuwing gehad omdat ik het woord "negertje' gebruikte. Besef me nu dat dat vóór het nieuwe bansysteem was (geloof ik, ben er niet zo in thuis).

(in de entertainment pijler, toen Madonna in een Afrikaans land was). Niet echt netjes nee, maar ik gaf daarmee aan hoe gemakkelijk celebrities zoals zij ogenschijnlijk met "arme kindjes" omgaan (hups, dan adopteren we er nog één, dat idee). Maar dat werd niet gewaardeerd...
Hihi, in de poll zal de permaban waarschijnlijk niet aangeklikt worden!
Wil je een totaal score of de score sinds het nieuwe bansysteem?
quote:pop1980 schreef op 29 december 2010 @ 14:18:

Hihi, in de poll zal de permaban waarschijnlijk niet aangeklikt worden!Waarom niet? Zat die met een proxy of dynamisch IP posten.
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 14:16:

[...]

Toen had ik er 4, gaat dus echt alleen om het nieuwe bansysteem. Zal ik ff in de OP zetten

oh nee, mijn waarschuwing is ook van voor die tijd.

Het had toen te maken met het stormpje over wel of geen hoofdletters in de topictitel.
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 14:18:

Wil je een totaal score of de score sinds het nieuwe bansysteem?LE-ZEN. Staat in de OP.
Schobbejak

Nou dan kan je nu wel een perma verwachten denk ik.
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 14:18:

Wil je een totaal score of de score sinds het nieuwe bansysteem?Van jou willen we een totale score
Ik heb nog nooit een ban gehad, ook nog nooit een waarschuwing.

Waar kan ik mijn aureooltje afhalen?
Cum non tum age
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 14:19:

[...]

LE-ZEN. Staat in de OP.

1 dus, voor; Scheer je weg schavuit.
2, 1tje voor het reposten van de blog van 1 en 1tje omdat ik uitleg wilde waarom ze behalve de nick waarmee ik die blog postte ook mijn elkedagnick geband hebben en hoe ze het feit dat ze dus hebben gekeken naar mijn IP om te weten wat mijn andere nick is verklaarden in overeenstemming met hun privacybeleid. Weet het antwoord nog steeds niet trouwens.
Ik zeg nu toch geen scheldwoorden? En verder is dit gewoon een informatief topic zonder rellen, dus vind het niet echt een bannetje waard eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven